Anketa:
Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPo zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F - Diskusné fórum - Moto poradňa
Značky: .
Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Caute majstri, |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Nedocital som do konca, ale ako prve ma napadli vole ventilov. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Ahoj. Takto sa chova motor ked má nedostatok paliva - príliš chudobná zmes. ak ste vyčistili karburátor poriadne ( aj kanáliky) skontrolujte ešte či neprisáva falošný vzduch medzi hrdlom karburátora a motora. Riešil som podobnú vec ale na bulldogu a bola prasknutá hadička podtlaku zo zadného valca ale až pri napojení na palivoý ventil pod nádržou. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Tam je pravdepodobne problem v automatickom sytici, ktory funguje tak, ze sa uzatvara ked sa nahreje patrona od teplej vody. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
ja som sa mojou gsx-r strasne vytrapil s volnobehom. Symptomy boli trocha ine, niektori tipovali podpaleny ventil... ale nakoniec bol problem vo vypadnutej nejakej mini hadicke z airboxu... takze skontroloval by som vsetky hadice...predsa len ta motorka je uz veteran. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Re: janoval: Dakujem, vyzera ze uz zostavaju len tie ventily - asi treba zhodit kryty hlav a pozriet ci nie je preskoceny rozvod a potom aj tie vole. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Skontroluj este dokladne diel c.11, to je plunzer rucneho sytica. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (09.08.2018 17:49) |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Ak moto ide vo všetkých režimoch okrem voľnobehu normálne tak to preskočené rozvody určite nebudú. Ventilovú vôľu nevylučujem, ale tá by sa neprejavila takto odrazu. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Rozvody to nebudu, to pochybujem. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Re: bacaono a Merlin00: Dali ste mi na to novy pohlad - ze to naozaj nemusia byt zapchate kanaliky, ale naopak prilis syta volnobezna zmes, napriklad kvoli rozpadnutym syticovym tesneniam, alebo nedoliehajucej syticovej ihle alebo podobne. Tieto tesnenia sa kludne mohli rozsypat za ten cas co moto stala. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Re: Johny3: Písal si že hladiny su "zrejme" v poriadku. Ak to nebude ani jeden z mechanických sytičov, preveril by som ešte tie hladiny aby to nebolo len zrejme ale naisto. |
Re: Po zohriati nizky a nestabilny volnobeh Honda VTR1000F
|
Dobre nastavene karburatory, ktore osadzali Japonci do moto, od 80tych rokov, sa chovaju uplne ako striekacka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (09.08.2018 23:29) |









, pred bezhlavym rozoberanim najprv este preverime ten sytic (vedenia bowdenmi, nejake stelovacky laniek ak tam su a pod.) a diely s cislami ktore spominal