Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3325 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28608
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17033)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11575)

Medzera v akcelerácii - Kawasaki ZX-9R - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMedzera v akcelerácii - Kawasaki ZX-9R - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor, Karburátor.

08.06.2014 8:19

Medzera v akcelerácii - Kawasaki ZX-9R

Majo Štefaňák
 Jogurťák 

Ikona

Ahojte všetci, na začiatku sa chcem ospravedlniť za založenie novej témy, ale problém s mojou moto neviem definovať v angličtine. Možno niečo podobné je aj na tejto stránke, preto žiadam Vás, zainteresovaných, o pomoc.
Pred dvomi rokmi som kúpil Kawu ZX-9R, rok 2002 s cca 50 000 km. Hneď na začiatku som zbadal chybičku v otáčkach, keď som jej pridával. Dalo sa s tým jazdiť, tak som sa tomu nejako špeciálne nevenoval. Postupom času mi to čoraz viac prekáža. Najviac sa to prejavuje pri "pokojnejšej" jazde. Ak idem sám a dupem jej, tak to až tak necítiť. Vtedy som si myslel, že je to nerovnosť vozovky, alebo veľmi citlivá rukoväť plynu, či rozťahaná reťaz. Keď som však všetko vylúčil a pozornejšie sledoval jej správanie, tak aj odstavená na stojane, sa tak správa. Pomalá jazda mi ukázala, že ak idem na hociktorom prevodovom stupni v otáčkach 4000 a chcem trošku pridať, tak pri otáčkach cca 5000-6000 sa ukáže akceleračná medzera, kedy motorka nefunguje. Ak pridám viac, tak je to hneď OK. Lenže potom musím ísť buď s menším stupňom na vyšších otáčkach alebo s vyšším na nižších. Toto by nebol problém, lenže najhoršie na tom je, že takým plynulým a postupným pridávaním je to nebezpečné aj pre spolujazdca. Pretože sa bojím, aby mi nikto z motorky nespadol.
Moto sa vtedy správa tak, že do 5000 otáčok ide normálne, potom prestane ísť a keď otočím rukoväť viac, tak vtedy naskočí a hneď trhne s celou motorkou.
Prvé riešenie čo som myslel, že je možné, bolo nastavenie karburátorov. To mám spravené, ale vždy to robí. Ďalšie, ktoré mi jeden mechanik odporučil je, nastaviť nejako špeciálne karburátory, že sa tam nejaké "plomby" rozvrtajú a prenastaví sa pôvodné výrobné nastavenia. Do toho sa mi veľmi nechce, preto píšem tu.
Chcem sa Vás požiadať o rady, tipy resp. skúsenosti.
Ďakujem. ;-)


08.06.2014 9:29

Re: Medzera v akcelerácii - Kawasaki ZX-9R

barlac
 Jogurťák 

vrtat,odstranovat ,preladovat a podobne kusky by mali robit ludia co tomu ozaj rozumeju.
nestaci karbik naladit,treba tomu dat viac lasky a na to musis mat aj pristroje.
v sezone dene opravujeme veci po takych co si niekto nieco precital.co niekto chcel skusit a co sa niekomu nezadarilo. :-@ >:-)


08.06.2014 10:17

Re: Medzera v akcelerácii - Kawasaki ZX-9R

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tento výkonový graf hovorí dosť veľa : image.sportrider.com/f/9054124%20w750%20st0...
Alebo si prečítaj niečo aj tu : www.kawiforums.com/zx-9r/60931-three-zx9rs-dyno.html


08.06.2014 11:48

Re: Medzera v akcelerácii - Kawasaki ZX-9R

Zetema
 Kávičkár 

Ikona

Iná mašina, ten istý problém. Honda CX500. Na ktorejkoľvek rýchlosti sa dalo jazdiť len do cca 3500 a nad 4500 otáčok, medzi ani ťuk. Najprv som šiel palivovou cestou - bez nedostatkov. Tak elektrickou - káble OK, snímač otáčok stroboskopom OK, tak zostalo CDI. A bingo. Po výmene šlape bez problémov.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zetema (08.06.2014 11:49)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.