Anketa:
Najnovšie videá:
Nefunkcny alternator - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNefunkcny alternator - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokNefunkcny alternator
Zdravim Vas Pani a Dami, mam taku prozbu o pomoc. Prestala mi dobijat motorka. Najprv som si myslel, ze budem mat problem s regulatorom ako kazdy iny na Viragu 535 ale ked som to vcera rozobral vizera, ze je regulator dobry ale je problem v alternatore. Premeral som odpori vinuti a medzi sebou su ok (cca 0.6Ohm kazde) ale mam mali odpor voci kostre 1.5ohmu. Ked som meral napatia tak mi na volnobehu dava okolo 15V a ako som sa docital malo by to byt medzi 30-60V Mate niekto skusenosti s previjanim alebo je lepsie rovno kupit novy??? A este taka malickost.. neviete kde sa prestne nachadza a ako sa k nemu dostanem? Na microfische som nasiel ako to vizera, ale nie ked sa to nachadza Dakujem za pomoc |
Re: Nefunkcny alternator
Je zvnútra na ľavom dekli, ktorý musíš dať dole. img233.imageshack.us/img233/1116/yamahaviragopf6.jpg Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (18.07.2006 16:17) |
Re: Nefunkcny alternator
Dakujem, za pomoc. Teraz uz len zistit ci sa da opravit. Na ceskej stranke motorkari.cz pisali ze to nieje az taky problem navinut. Tak sa mozno do toho pustim.. aspon bude sranda |
Re: Nefunkcny alternator
vizera to dobre.. skusim sa o to pobit a uvidime.. ale este raz dakujem. Bodaj by bolo viac takych motorkarov ako ty!!! |
Re: Nefunkcny alternator
kobe- Ak nepochodis napis mi sukromnu postu poznam jedneho mechanika co tieto veci myslim robi |
Re: Nefunkcny alternator
skusal som to premeravat podla toho co ste mi pisali ale len ma to teraz zmiatlo co je vlastne zle |
Re: Nefunkcny alternator
kobe - vinutia na viragu su nezapojene na kostru. Uzavretie obvodu na kostru zabespecuje trojfazovy usmernovac vo vnutri regulatoru. Takze kez mas odpojeny trojpinovy konektor medzi regulatorom a alternatorom ani jeden pin konektoru od alternatoru by ti nemal mat odpor voci kostre. Odpor by mali mat iba medzi sebou. |