Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3679 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28551
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11547)

Kawasaki KDX 125/94 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki KDX 125/94 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
15.01.2007 17:48

Kawasaki KDX 125/94

Mireccc
 Bahniak 

Ikona

Nazdar Hoši.
Nedávno som si kúpil motorku Kawasaki KDX 125 rv. 1994.
Chcel by som niekde zohnať nejake info o nej (hmotnosť, max. výkon, .....) lebo na Internete som nič konkretne nenašiel. :'(


15.01.2007 19:37

Re: Kawasaki KDX 125/94

SOLBERG
 Jogurťák 

Ikona

foto: www.bikepics.com/kawasaki/kdx125/
ma to 28 koni okolo 10 000ot./min,hmotnost do 110 kg... ;-)


16.01.2007 17:16

Re: Kawasaki KDX 125/94

Mireccc
 Bahniak 

Ikona

Diki SOLBERG
Ale si si istý že to má až 28 koní? Lebo mne sa zdá byť odosť slabšia. Počul som, že je to tým, že je priškrtená... Ak je to škrtená verzia, nedal by sa nejako zvýšiť jej výkon? :-}
(napr. iným výfukom)


16.01.2007 18:09

Re: Kawasaki KDX 125/94

SOLBERG
 Jogurťák 

Ikona

no ak je skrtene tak ma okolo 15 koni...otvorit sa da...neviem u KDX ale robi sa to rozne..mozno mas iny karbec alebo trisky v nom,mozno koleno a vyfuk,mozno nejaka prepazka na vzduch filtry...treba sa opytat tych co s tym maju skusenost...napr. KAROL1 a ZELENO ;-) inak si si isty ze je skrtena?mozno by sa uz zislo vymenit piest lebo ma slabu kompresiu a predavajuci ti povedal ze je skrtena..skus to dobre pozriet ;-)


16.01.2007 18:42

Re: Kawasaki KDX 125/94

fatak1
 Bahniak 

Ikona

Mireccc: S tým výkonom by si to mohol vyriešiť tak že kebyže sa ti a máš čas Rozretať koleno asi na 5častí vybrať s toho sieťku a vatu a kúpiť nejakú vykuchanú koncovku výfuku a máš to.JA som to robil mynulý týžden kamarátovi na Yamahe 125,rozrezali sme koleno,od kamaráta som zohnal koncovku výfuku za 1000sk-používanú, a ten výkon sa zväčšil o 50% minimálne. Ja som mal tak spravené koleno na mojej bývalej moto. >:-)


16.01.2007 19:09

Re: Kawasaki KDX 125/94

Mireccc
 Bahniak 

Ikona

SOLBERG,
myslím, že motoru by sa už aj tak zišla GO. Ibaže doteraz som mal skusenosti iba s Jawou 50 a Jawou 90 a neviem, či by som to všetko doma zvládol a ani kolko by ma stáli nové ložiská, guferá, a či by bolo dobré vymeniť aj piest... Koľko by asi stála taká kompletná GO motora? 8-)


16.01.2007 19:16

Re: Kawasaki KDX 125/94

Mireccc
 Bahniak 

Ikona

Hej, fatak1
myslíš to vážne, že by to pomohlo? Aká koncovka výfuku by sa mi hodila na moju Kawu?
A to s tým kolenom myslíš vážne, že ho mám vymontovať a normálne flexou rozrezať? :-)))
A namiesto tej sieťky a vaty tam nemám nechať nič? A ešte zvýši sa aj spotreba paliva? ;-)


16.01.2007 19:21

Re: Kawasaki KDX 125/94

fatak1
 Bahniak 

Ikona

Tomu ver že to pômože.JA som mu tam kúpil koncovku s motocrosovej KTM 125,spravily sme to koleno a ide to dobre.Tú spotrebu neviem ale bude to určite žrať o trocha viacej než pred tým(ale pojde to lepšie).Poznám aj viacerých ludí čo si takto robily koleno ako ja.Ja som to rezal normálne s karbobrúskou a čo najťenším kotúčom.


16.01.2007 19:33

Re: Kawasaki KDX 125/94

Mireccc
 Bahniak 

Ikona

OK fatak1
Keď budem mať čas, a zoženiem tu koncovku, tak to vyskúšam.
Diki moc za radu. ;-)


16.01.2007 21:00

Re: Kawasaki KDX 125/94

SOLBERG
 Jogurťák 

Ikona

s tym kolenom zatial nerob nic!!seriove 125 enduro otvorene idu ako med..mal som aj ja tak viem..ak mas na go tak neni o com... piest+kruzky do 4000,- ak treba robit nicasil tak od 3000-8000 cca ale to mozno nebude nutne a mozno tam mas vlozku tak bude stacit prehonovat..loziska cca 2000? cize teoreticky ta do vyjde do 10 000,-pekne ju urob zabehni ak nepojde potom vrtaj!!!!k tomu kolenu...nazo rezat?lepsie zohnat starsie napr z KX 125 aj s koncovkou a dat to tam...a potom by mala ist ako zihadlo... ;-)


16.01.2007 21:19

Re: Kawasaki KDX 125/94

fatak1
 Bahniak 

Ikona

SOLBERG-každý nemá 10000sk alebo 4000sk na generálku motora ktorá neni ani treba.
Ked je trocha šikovný tak to koleno má za jednu sobotu hotové-skoro zadarmo načo bude kupovať,ked ho má doma.Seriové 125endura sú aj tak skoro všetky v kolene brzdnené. 8-)


16.01.2007 21:38

Re: Kawasaki KDX 125/94

mariom
 Bahniak 

Keď je trochu šikovný zhodí dolu valec dá ho zmerať zhodí piest , dá ho zmerať , pri tom môže skontrolovať stav ojnice , ložísk a posúdi čo s tým chce spraviť a čo s tým bude robiť . Na zloženie bude potrebovať trochu šikovnosti , oleja , tesnenie pod valec , ktoré si vystrihne z papiera na výrobu tesnení . Ako píše Solberg najprv skontroluj stav motora . Od KX je to o niečo lenivejšie , lebo to má ťažšie zapaľovanie a tým pádom má aj iný priebeh motora .


17.01.2007 18:18

Re: Kawasaki KDX 125/94

Mireccc
 Bahniak 

Ikona

No Chlapi,
myslím, že budem musieť ten motor najskôr zhodiť, pozrieť doňho a uvidím čo a jako.
Len neviem, či tam niečo nepokazím, lebo ešte nemám skúsenosti s takýmito motormi. S Jawami nemám problém rozobrať ich do šróbika a ešte v ten istý ďeň ich aj poskladať ale uznajte, že toto je už asi o niečom inom... 8-)
Ale v každom prípade chcem byť pri tom ako sa to bude celé robiť (aspoň sa niečo naučím) :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.