Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4095 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDoplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
17.03.2016 21:48

Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Campo
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

na moje motorkovanie úplne ideálna... proste takúto by som chcel na každodenné dochádzanie do práce a s kľudom by som na nej šiel aj na poriadny výlet... pre mňa No1.
a s touto výbavou...touratech.sk/modely/honda/nc750x/

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Campo (17.03.2016 21:52)


18.03.2016 9:44

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Aj mne "staré" NC-čko sadlo "pod riť" po pár metroch a tento facelift mu prospel. [dobre]


18.03.2016 9:55

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Motorka spočiatku dosť zatracovaná si tuším začína nachádzať priaznivcov... Niekedy je proste lepšie sa odviesť a neteoretizovať ;-) Poznám viacero vyslovene spokojných majiteľov NC-éčka. Sám som ešte s prvou 700-vkou bol v alpách a bolo to fajn.


18.03.2016 14:58

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

AIR26
 Geriatrik 

Ikona

Awia myslis, ze by som prechod z CBF1000FA na NC750X mohol vnutorne spracovat a nebude mi nieco chybat?

či....??? :-O :-O :-O


či radšej uvažovať o inom nástupcovi? VFR800.... >:-) >:-) >:-)

Dôvod úpravy: chyba v texte

Upravené 1 krát. Naposledy upravil AIR26 (18.03.2016 14:59)


21.03.2016 12:15

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: AIR26: Prechod z CBF uff to je otázka, tak áno určite bude niečo chýbať a to výkon a točivý motor litrového štvorvalca. To NC nikdy mať nebude.

Tu je len otázka ako moto využívaš a či si to vôbec potreboval alebo si si to nebodaj pri športovej jazde aj vychutnával, pekne športovú jazdu až po max otáčky a tak. Ak je odpoveď áno tak potom by som povedal že NC asi pre teba nebude. Lebo to načo si zvyknutý ti nedá.

Ak si sa vozil kochačkovo, turistikoval tak do 6000ot načo je CBF tiež fakt dosť dobrá, tak potom ten prechod môže byť OK. Každopádne chod vyskúšať, mne NC ale dáva najväčší zmysel práve s DCT, lebo ako ten motor neni točivý tak s manuálmom som sa ja až príliš často stretol s obmedzovačom... Treba vyskúšať.



21.03.2016 12:23

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

air26 - ten automat neni problem vyskusat, mame predvadzacku. tak ked pojdes okolo, ozvi sa.


21.03.2016 15:28

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

AIR26
 Geriatrik 

Ikona

dakujem za info obom... do BA isto pojdem, tak vyskusam... CBF som jazdil tak 80% kochacka na dlhe trasy... 20% adrenalin... obcas aj to treba...


21.03.2016 16:36

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Deluxa
 Edvenčr 

Ja mam tiez nieco pajazdene na litrovej CBFke fakt nechapem preco by mal niekto presedlavat z cbfky na nccko. To je ako...hladam spravne slovo... ''sebadestrukcia'' Proste ten krutak, jazdne vlastnosti nenarocnost a hlavne aj spotreba robi z cbfky paradny stroj. Zrejme si ju ani poriadne neprevetral a nezistil ako rychlo sa na nej naozaj da ist a to este s palcom v nose. Jedine co mi vadilo je vaha. Ked uz keby som chcel nieco ine od hondy tak crossrunner. 800ka vcko je paradny motor na turistiku. Tieto radove dvojvalce su tazke a slabe bohuzial. Pozitivum je cena, spotreba a vydrz v km by mal ten motor vydrzat naozaj vela. Mozno preto sa tak dobre predava mne by tam chybal vykon a ked uz tam nie je tak mala byt o mnoho, omnoho lahsia aby bola aka taka zabava.


21.03.2016 17:25

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

NC sa mi paci od zaciatku vyroby a tento facelift mu este pomohol. Pre zaciatocnika, ci menej narocneho jazdca urcite dobra volba [dobre]
Len preco je na vsetkych fotkach v tej fadnej sedej? Ved ju robia aj vo veselej modrej a cervenej... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (21.03.2016 17:26)


21.03.2016 17:47

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

je pravda, ze vykonom je NCcka uplne inde ako CBF ale ked niekto nie je racer, tak sa celkom pobavi aj na NCcke. Ten motor je zaujimavy nie vykonom ale krutiacim momentom a hlavne v kombinacii s DCT je aj zrychlovanie z miesta velka zabava. Pretoze ten motor taha hned od volnobehu a DCT radi proklate rychlo, akceleracne 'zavody' z miesta su celkom vtipne.
Ked uz sa dostane na cca 150 km/h samozrejme to nejde tak, ako ide CBF 1000.


21.03.2016 18:41

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Nie som "rejser" ale ako moze byt zabavne zrychlovanie na NCecke?
Je to krotka dobra moto, ale FUNfaktor jej trosku chyba. Po CBF1000 ist na NC750X asi len zo zdravotnych dovodov, lebo cislo 750 v nazve vzbudzuje neopodstatnene nadeje....


21.03.2016 19:16

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

AIR26
 Geriatrik 

Ikona

Deluxa netvrdim, ze musim presedlat na NC... CBF som mal 5 sezon a tak som ju predal, lebo dosiahla vek 5 rokov /motocykle predavam po 3-5 rokoch od kupy/, to ze som ju mal 5 rokov znamenalo, ze som s nou bol max.spokojny [dobre] [dobre] [dobre] a mal som na nej najazdenych niekolko desiatok tisic km po Europe, v Nemecku v pohode rychlosti cez 200km/h ale inak take rychlosti v reale clovek nepotrebuje... 8-) 8-) 8-)
Ide sezona a potrebujem moto na cestovanie..... zial u Hondy si nejako neviem vybrat moto na turistiku a tak uz pokukujem aj na NC... v zornom poli mam aj VFR800... crossrunner800 mam tiez v zornom poli - dobre jazdne vlastnosti, no niektore veci na mna na nej posobia hrozne lacno a odflaknuto.... :-~ :-~ :-~ to ma odradza... hrozne mi chyba u Hondy segment čistý turista ako bol PanEuropean, Deauville... GoldWing je pre mimo moj rozsah
cize ak kupim NC, tak to bude na 1-2 sezony, snad do vtedy Honda ponukne nieco, co ma oslovi....


21.03.2016 19:44

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

kankoXF - skusil na NC X DCT ostrejsie zrychlovanie?

ja tiez nie som rejser ale ja si viem aj na NCcke uzit fun faktor.. a teraz to nepisem, ze ich predavam jak teple rozky, ale ze na nej fakt rad jazdim.


21.03.2016 20:19

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

kanko - nezabudaj na pomer HP vs. kg

[
Video: www.youtube.com/watch?v=rAxz94gnoUU]

ja osobne som bol svedkom ako pred rokmi na nitránskych semaforoch na rozbeh vyčápal Burgman 400 jednu 600 Mindžu na rozbeh úúúplne s prehľadom

p.s. nie som fanúšik NX X DCT ale keď je to dobre naprevodované do sily tak ta 750 môže byť prekvapivo agilná ;-)


22.03.2016 8:14

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

stiki2
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Cela ta moto je pekna, isto aj kvalitna ... len stale mi oko ujde na predne koleso.. je to len o mojom pocite, ale strasne mi nelahodi ten jednokotuc.. iba vzhladovo ale, isto to brzdi ...
vykon? posledna moja moto nemala viac koni a na to ze to bol coprik tak to slo aj svizne a zabava bola... toto bude este isto o daco lepsie.

za mna [dobre]

PS: na nete su aj foto kde je obuta na stuple a jazdena v terene /predchadzajuci model/ [dobre]


22.03.2016 8:31

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Campo
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

moje max využitie v "teréne" by bolo niečo takéto
[
Video: www.youtube.com/watch?v=q817cqs-ZMM ]
a aj to skôr ojedinele...


22.03.2016 8:34

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

campo - davaj pozor, príjemné poľné cesty sú návykové ;-)


22.03.2016 11:42

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

Osobne som zažil ostrejší rozjazd z križovatky na NC 750X s DCT v "športovom" režime a bol som veľmi príjemne prekvapený. Tá motorka má podľa môjho názoru výkonu aj krúťáku tak akurát ;-) [dobre]

A kto si potrebuje honiť ego reálne nevyužiteľnými číslami, ten bude aj tak hľadať inde. :-P

Dôvod úpravy: doplnenie :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (22.03.2016 11:44)


22.03.2016 11:58

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

Campo: tolko terenu uplne staci :-D
hlavne ze sa toho nezlakla ta moto


22.03.2016 13:01

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

raptor ale vsak Honda NC750X ma cca 220 kg (s DCT ma 229kg) 40,3 kW a krutak 68 Nm pri 4750 ot/min. A napr. Versys 650 ma 216 kg a vykon 51 kW a krutak 64 Nm pri 7000 ot/min.
Moj nesmely nazor s praxou je ten, ze Versys pojde o hodne lepsie aj ked je "len" 650.... 8-)

p.s.: A spotrebu tiez vie Versys rozpravkovu a cela moto je inde ako NC....


22.03.2016 13:09

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

kanko: tak to teda podla mna nepôjde, lebo 68 Nm pri 4750 ot/min vs. 64 Nm pri 7000 ot/min.


všimni si hrubo písané čísla!


22.03.2016 13:09

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

mateo123
 Turista 

Ikona

Ked som ja kupoval Versysa tak som sa rozhodoval medzi tymito dvoma strojmi. Nakoniec vyhral versys pretoze ta NCcka mi prisla taka moc plastova vsade sami plast. A na NCcke som bol dost poskladany kedze mam 190cm. Na versyse to sice tiez neni vyhra ale je to lepsie ako na NC. a co sa tyka spotreby ked sa to tu uz spomina tak rekord som mal 3,8l ale to fakt bolo na dochodcu :-D


22.03.2016 13:13

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

demmoo prosim ta, pozri si krivky tych motorov a potom tu operuj s otackami.

p.s.: Ano 3,0 TDI je rychlejsie a sviznejsie ako 3,0i......jasneee lebo vsemocny krutak tam dolu ;-)


22.03.2016 13:21

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

len tak, pre reči o tom, či je lepšie mať krúťák nižšie, alebo nie...

len tak, pre porovnanie, najskôr tabulkové parametre:

motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C8259%2C8287%2C11089%2C...

chýba tam krúťak u MTS a TDM, tak teda tu:

TDM 89 pri 6000
MTS 94 pri 6000



Video: www.youtube.com/watch?v=Gt4uDR0KP8w


22.03.2016 13:24

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

versys ide trochu lepsie ako NCcka ale aj to len vo vysokych otackach, zo spodu nie. ale urcite nejde o hodne lepsie. spotrebu ma NCka trochu lepsiu ako versys.

ak som to spravne pochopil, tak kanko tu akceleraciu si na DCT NC neskusal, tak chapem, ze mas taky predsudok. odporucam aspon vyskusat.


22.03.2016 13:34

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Menton
 Skútrista 

Ikona

Ono je to hlavne o tom, ze malokto dokaze tak rychlo radit a drzat motor v "idealnych" otackach ako automat. Preto aj maly skuter (125) vie pri predpisanych rychlostiach "zavarit" velkej moto v meste, aj ked by to podla tabuliek malo byt inak... ;-)


22.03.2016 13:51

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

brazel
 Kávičkár 

Ikona

demmoo , to si odkiaľ vyhrabal to video ? Zo stránky priaznivcov TDM ? :-))) Dobre ti kankoXF radí , pozrieť krivky tých mašín .

K téme , NC750X , to je akože slabší brat VFR 800 Crossrunner ?


22.03.2016 13:54

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

pitaz ak by som niekedy kupoval NC750X, tak urcite iba s DCT. Tato prevodovka eliminuje konstrukcne nevyhody/danosti nizkootackoveho motora s relativne uzkym vyuzitelnym spektrom otacok a nizsim vykonom.
Nemusim skusat tuto motorku, tak ako napr. 1,6 tdi s manualom je dost katastrofa, tak 1,6 tdi so 7st DSG je v pohode.

demmoo tvoje video ukazuje nieco ine ako vyhodu krutaku dolu. Aj na XT600E s dynojetom som do cca skoro 100 km/h drzal krok s WRC STI. Len po tych par metroch to bolo potom ine....

Ale navrhujem temu diskusie vratit k teme clanku nakolko NC750X s DCT je zaujimava moto pre turisticky orientovanych pohodlnych jazdcom


22.03.2016 13:56

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

brazel: odhalil si ma..skoro.. 8-) Keď som sám doma, rád si pozerám videjá, kde vyhráva TDM...kde vyhráva úplne všetko! :-} ;-)
jedna vec sú krivky, druhá je prejav v praxi...ale toto je téma omielaná tu na MR už toľkokrát, že ma to nudí...

tak to uzavrem, Kanko vyhral a má pravdu [ciel]









(Brazel ju má vždy)


22.03.2016 14:22

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Gde mam cenu pre vytasa :-(


22.03.2016 15:26

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

NC neni zrovna funbike roka, ale ja som sa na nej nikdy nenudil. Ani keď som s ňou bol v alpách a ani teraz v Malage. Keď už nič tak je sranda sledovať jazdca na 1200-vke s dvojnásobným výkonom ako sa snaží zdrhnúť a nejde mu to :-)


22.03.2016 16:57

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia ak jazdec na 1200 s dvojansobnym vykonom nevie zdrhnut tak je chyba v jazdcovi, nie v motorke ;-)


22.03.2016 19:03

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: A písal som ja niekde že je chyba v niektorej motorke? ;-) >:-)


24.03.2016 19:18

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

hipi
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ja mam integru a je to celkom zive, 0-100 za 5,5 sekund, takze asi to az tak lenive nebude. Samozrejme vo vyssich rychlostiach maju ine kubatury navrch. Spotreba pri turistickej jazde, normalne rozbehy, obcas nejake to predbehnutie (60 dedina, 110 mimo) 3,5l. Ak by to malo byt na dochodcu, tak by sla na 3. Nad 4,5 sa snad nikto nikdy nedostal :-)
Servis kazdych 12000maly a dalsich 12(tj po 24) velky.
Ja to vidim radu nc skor ako vybornu pre prechod z nizsich kubatur a skutrov, pripade takych, co chcu sledovat ekonomiku. Ak chce niekto klopit v zakrutach a chodit babu na cas, tak to asi nie, na turistiku uplna pohoda a to aj pre prechod turistov z vyssich kubatur. Nadobudacia cena je tiez super, ma to 23l kufor namiesto nadrze, komunita je tiez velmi dobra. DCT je tiez argument pre. Ja by som radu nc charakterizoval ako univerzalnu pre vsetky situacie. Tam je najvhodnejsia, ziadne vystrelky.
Ak ma ale niekto vysoke naroky, tak samozrejme sa nebude pozerat na tuto triedu.


25.03.2016 8:26

Re: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Re: hipi: Závidím. [dobre] Keby som si ešte niekedy kupoval ,další skuter ,určite to bude Integra.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.