Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2806 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28608
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17033)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11575)

Prevrat v motoroch motocyklov? - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky

Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.

Značky: Video, Foto, Audio, Hra, Test, Kaskadér, Nehoda.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrevrat v motoroch motocyklov? - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Video.

03.03.2008 23:42

Prevrat v motoroch motocyklov?

robiker
 Kávičkár 

Ikona

Žeby nám hral o pár rokov koncert medzi nohami tento motor?
thescooterscoop.blogspot.com/2006/10/ball-rotary-engine...

Video: www.youtube.com/watch?v=0CmGJucRDBk


04.03.2008 8:26

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

tomas600
 Bahniak 

Ikona

bol by asi problem utesnit spalovaci priestor - aj wankel myslim to ma dost zlozite


04.03.2008 8:40

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

ShrekDaniels
 Čoprák 

Ikona

a tie drážky, kadiaľ behajú tie čierne "štuple" prenášajú celý výkon takže životnosť týchto dielov bude problém ;-)


04.03.2008 15:20

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

jarro
 Veteránista 

Ikona

Je ich asi malo tak treba vymysliet dalsi co sa neuplatni v praxi... :-~

Rozdelenie spaľovacích motorov podľa základného princípu práce:
- piestové s priamočiarym vratným pohybom piesta,
- piestové s krúživým pohybom piesta,
- piestové s rotačným pohybom piesta,
- piestové s kývavým pohybom piesta,
- lopatkové,
- raketové a iné.
Podľa skupenstiev a druhu paliva:
- plynové,
- na kvapalné palivá,
- rôznopalivové (s možnosťou prechodu na iné palivá),
- viacpalivové (spaľujú viac druhov paliva súčasne),
- na tuhé palivá.
Podľa miesta prípravy zmesi paliva so vzduchom:
- s tvorením zmesi mimo motora (karburátor, i),
- s tvorením zmesi v pracovnom priestore (vznetové motory).
Podľa účelu a spôsobu použitia:
- stacionárne a mobilné,
- priemyselné,
- lodné,
- železničné,
- vozidlové a iné dopravné,
- elektrárenské,
- traktorové,
- špeciálne a iné.


04.03.2008 16:55

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

majomsp
 Jogurťák 

Ikona

Bol by som skôr za wankel 8-)


05.03.2008 14:39

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

tak tak, wankel ma jedinu pohyblivu cast. PROBLEM: utesnenie


05.03.2008 16:43

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

tref
 Turista 

Ikona

prinajmensom zaujimavy system... ale fakt ze tie stupliky asi nevydrzia mnoho, plus asi to bude dost tazke....

wankel je super, a sa uz bezne pouziva (napr mazda RX) .. prekrasny zvuk ;-)


05.03.2008 17:26

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

miso251SK
 Turista 

vraj uz :-D

jeho slava ani nezacala a uz skoncila davno predomnou. Mazanie, spotreba, chladenie, tesnenie. Ale napad fajnovy


05.03.2008 18:47

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

miso251sk: aka slava nezacala a skoncila ?? pokial viem dodnes funguje v pohode v rx7 a v novych rx8 neviem o ziadnom vecom probleme okrem teda tesnosti ale ak ho daju dnes do noveho auta tak asi musi nieco vydrzat inak je to vymakany motor.


05.03.2008 19:21

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

jarro
 Veteránista 

Ikona

RX8 je dobra, aj ked nema turbo...ale skus sa nejakeho majitela opytat na skutocnu spotrebu :-}


05.03.2008 19:30

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

tref
 Turista 

Ikona

miso251SK veru suhlasim s onoff ... veselo sa pouziva v starsich 7 aj novuckych 8 a aspon co viem (a vidim), tak je to premakane.. a ten zvuk :-} a ziadne problemy s nim nejsu (poruchovost abo co)... Aspon pokial viem a co som pocul od majitela 7


05.03.2008 19:32

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

Truhliik
 Kávičkár 

Ikona

Kolko teda realne papa?


05.03.2008 19:35

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

onoff
 Ľadvinka 

Ikona

sak pre boha ja to 1.3 a ma to 230 koni ak iny to je jedno takze ten vykon musi zniecoho byt ked to je vankel neznamena to zazrak jasne ze to zere dost ale uz nejaka 1.6 110 koni ked to tocis zere pozehnane a to nehovorim o autach nad 150 koni tak co ches take auta sa nekupuju na spotrebu ale pre potesenie


05.03.2008 19:36

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

erique
 Kávičkár 

Ikona

Norton uz raz robil Wankel

Pozri obrázok


05.03.2008 19:43

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

robiker
 Kávičkár 

Ikona

Ty brďo, JPS? John Player Special, túto značku som roky nikde nevidel... :-O


05.03.2008 19:53

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

Mazda RX-8 má písanú sportebu pri 232k. motore:
Mesto - 15,6l
Mimo mesto - 8,7l
Kombi - 11,2
Na toľko koníkov je to pomerne slušné. A to má objam 2x654ccm.


05.03.2008 19:57

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

jarro
 Veteránista 

Ikona

Berobi... :-O ... ;-) ...som ja ale rypák...
Pozri obrázok


05.03.2008 20:13

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

robiker
 Kávičkár 

Ikona

[dobre] :-)


05.03.2008 23:03

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

jarro
 Veteránista 

Ikona

Asi ma na tej RX rozhasene zapalovanie... ;-)
www.mojevideo.sk/video/41c/mazda_rx_7.html


06.03.2008 0:42

Re: Prevrat v motoroch motocyklov?

miso251SK
 Turista 

o zivotnosti RX-8 tesneni piesta som ja nepocul nic dobre. Ani sa necudujem, Utesnit sfericky trojboky hranol je problem. Problemom tesnenia je jeho nepruznost a rozlicna rychlost pohybu jednotlivych bodov tesnenicich list. Toto bude problem vzdy aj ked tam napracu akukolvek keramiku. Je narocny na vyrobnu presnost, mal vysoke emisie a prehrieva sa mu spalovaci priestor. Spotreba je vyssia ako porovnatelny konvencny spalovaci motor.

wankel sa mi paci, ale zazrak to nie je, prilis vela nedostatkov

Mazde a hlavne jej vyvojarom drzim palec, su jedini ktori drzia tento motor vo vyrobe.

p.s prvy krat bol wankel pouzity v roku 1960 v tomto vozitku NSU
Pozri obrázok



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.