Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4504 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28604
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17030)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11574)

KTM 990 advik zvod 2V1 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM 990 advik zvod 2V1 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

24.07.2020 10:06

KTM 990 advik zvod 2V1

picaso
 Edvenčr 

Pani chcem homologovany vyfuk na advik v prevedeni 2v1 . Tatial ma napadli 2 moznosti

1. moznost kupit pravu koncovku niekde z buracky, sk cz inzeraty stale nic
2. moznost kupit koncovku na pravej strane s podobnej kubatury ( 1000, 1050, ) a dat dorobit zvod na mieru

Otazka ci ma niekto skusenost s upravami vyfukov z moto na moto ? Co by to robilo keby bol vyfuk trebars s KTM 1050 ? objem podobny , vykon podobny, 2 V ,

Dik za radu


24.07.2020 12:16

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Nechcem byt za mudreho, KTM nieje moja krvna skupina, ale tie vyfuky neviem ci niesu z oceli z pridavkom titanu.
A to sa da uplne bezne aj opracovat, aj zvarat, ale kto to pozvara, bude vatsi problem, ako zohnat vygulane vyfuky a rury z vymlasknutych KTM.
Moja skusenost z o 30 rokov starsou KTM, bola taka, ze ladene crevo a sysetm tlmica bol z oceli nerezovej, rezonator titan a dokopy zvarene.
Nebudem pisat roman o tom, ako som isiel na letisko na RTG, aby som zistil, co je vnutri tych dielov, alebo ako som sa ucil zvarat titan na nerez 316 Ti, lebo dnes sice viem ako to nejde, ale neviem kde a kto by to pozvaral, vedel si vobec nasatvit masinu a ma ochranne plyny, okrem Argonu, aj helium.
VUZ je myslim ze v prdeli, najma jeho dielne a zvarovne, ostala len administrativa a inak houno.

Dam ti taku radu, co nic nestoji. ak mas kus tej pokrivenej rury, skoc najprv k nejakemu zvaracovi, ci to bude vediet zvarit, potom spekuluj co dalej.
Bez zvaraca a fakt dobreho zvaraca, si v podstate len v rovine uvah, ake by to asi bolo, pretiahnut Pamelu A, ked mala cerstvo zahojene silikony.


24.07.2020 12:30

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Merlin, ty si vieš riadne komplikovať veci..ale asi to máš rád...
výfukové kolená sa dajú vyrobiť aj bez zvárania :-O :-O :-O
otázka však znela úplne inak..

Ludia používajú na motorkách čínske výfuky za 25USD, a motorky jazdia..otázne je, ako dlho..ale poznám motorky s 100+ tkm, s laďákom z Číny, a stále jazdia..
tým cchem povedať, že ak použiješ laďák s +/- rovnakého motora, tak áno, bude fungovať..
Ak chceš laďák, ktorý na to je naozaj určený, tak si ho musíš dať vyrobiť (čo bude isto drahšie, ako by si chcel..)


24.07.2020 12:37

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

www.rottweilerperformance.com/adv-950-990-stainless-sin...

Dôvod úpravy: Somarina, nie je homologovany.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (24.07.2020 12:38)


24.07.2020 14:44

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

ja som prerabal zvody na KLE500 s tym ze boli orig 2-1 cize nechal som tlmic a nove zvody som kombinoval z ER-5 a KLE plus nerezove rury,nejake kolienka atd.Zvaral nieco kolega nieco ja,vypada to ako na traktore ale funguje to,este nejake doladovacky planujem ake hruby koncepl je dobry. Cize zozen si kolena a rury podobneho rozmeru,dodrz vnutorny priemer v klude si to narez flexkou fixni izolackou alebo oznac fixkou a zvarajte resp bodujte to na motorke a final zvary koli otacaniu uz klasika CO zvarac povari.Tlmic daj cokolvek podobneho objemu zvod z kolien do tlmica musi mat prierez ako sucet dvoch samostatnych kolien,nerob ostre a male radiusy a mas to za cenu srotu,limitujuca bude cena tlmica,flaska zvaracovi a na material si vyclen cca 50e odhad

Dôvod úpravy: ja som daval hrubku steny 1,5mm lepsie sa to zvara,kilo navyse vahy jbmnt
povenuj sa hlavne rovnakej dlzke oboch zvodov do ynka zberneho zvodu,dlzka musi byt rovnaka centimeter hore dole nevadi

Upravené 2 krát. Naposledy upravil miros139 (24.07.2020 14:48)


24.07.2020 14:54

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

radsej tie peniaze prejazdi.
Ak potrebujes extra nadrz, kup tu pod sedlo alebo na lc8.cz teraz chalan predava velke nadrze.

mne sa 2v1 nikdy nejako nepacilo (dizajn) a strati to hore z vykonu, pricom trocha sa posilni spodne pasmo. Ale tato motorka je na spodku dost silna, prave na vrchole uz tych 100k je dnes malo.


24.07.2020 18:26

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ja veci nekomplikujem, len upozornujem, ze tie zvody na KTM, aspon napriklad na Chesterovom djukovi, su dost zvlastny material a nejde to zvarat len tak, ako bezne nerezove rury. alebo bezne "zelezne"..
Napriklad na EN 500, ked sa ocistia praskance na zvodoch, nieje problem zvarat normalne wig-om, aj bezne zelezne rury doplnit. Ale ja som sa u KTM stretol z vyfukom, ktory veru zvarat nebolo jednoduche a ja sice neviem moc zvarat, ale zvaral som aj hlinik, aj nerez, aj nerez z titanom ale ten vyfuk, bol ako za trest.

Preto pisem, ze nech to najprv na skusku, odniese zvaracovi, co zvara wig-om aj nerez, nech to najprv skusi, nez si popili vyfuk, polepi paskami a potom sa bude cudovat, ze zo zvaru mu ide pena a zvar je krehky, lebo je to nejaky kozmicky matros. co sa blbo zvara.

Vyfuky dominator, alias Polska vyroba, sa rury a diely zvaraju vyborne, tam nieje problem, nieje to ziadna exotika, je to bezna 316 SS.


24.07.2020 20:11

Re: KTM 990 advik zvod 2V1

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

Re: Merlin00: sak cely vyfuk nech je z nerezu,naco nicit povodny



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.