Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2736 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28553
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17005)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11548)

rotor-stahovak-jawa 50 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiurotor-stahovak-jawa 50 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.11.2006 22:26

rotor-stahovak-jawa 50

Dobry deň.Prosim Vás ako mám dať dole rotor na jawe 50 21 ? Je na to daky stahovak ?

PS:Potreboval by som stručny návod ako rozpoliť motor na tomto stroji.Dakujem


11.11.2006 22:34

Re: rotor-stahovak-jawa 50

miso251SK
 Turista 

vacku ti drzi jedna skrutka Mx (x je neznama teraz momentalne pre mna) a stiahnes ho tak, ze zaskrutkujes do rotora skrutku Mx+1 albo mozno az Mx+2 cize vacsiu o jeden alebo dva milimetre. tato skrutka sa zaskrutkuje do rotora, ale opre sa o kluku a dotahovanim ho vlastne stiahne. Rozpolit motor... musis mat dole vsetko co ide, povolene vsetko co sa da a ja som to robil skrutkovacmi a podobne, ale to som mal 11-12 roky... takze uz davno, ale ide to relativne lahko, najvacsi problem je ich oddelit trochu od seba, ak ich mas tesnene silikonom. a potom uz iba paaacit a paaaacit a buchat kladivkom a znova paaacit ;-)


11.11.2006 22:41

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Skušal som to z tou skrutkou,lenže sa mi zlomila napoli.Nestiahlo mi nič :-(((((( skušal som to vivrtať -nejde :-(((((( ,proste vrtak ako keby iba prešmikobval,pritom pôvadna skrutka (mám dva motory v obidvoch zlomená sroba v rotore ) to šlo vivrtať lahko.Neviem už čo stim.Dajši problem je z ozubeným kolečkom ktore je tiež na kuželi,na kluke :-((((((
Robili sa na to niekedy oreginal stahováky ?Robia sa aj teraz na drahe moto ako honda,suzuki ako servisna sada ?


11.11.2006 23:42

Re: rotor-stahovak-jawa 50

miso251SK
 Turista 

to retazove kolecko das dole klasickym dvoj alebo trojnohym stahovakom. s tym rotorom uz poradit neviem, ale to bol a sa mi zda M8 skurtka a to sa tak tazko trha v hlinikovom rotore...


12.11.2006 15:18

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Skrutku ( 8) si mal len jemno dotahovat a klopkat a do stran jemno tukat,aby sa rotor odlepil...Teraz je to uz problem,s ktorym som sa este nestretol.Ale ako si mohol zlomit zelezny srob v hliniku :-O tak to ozaj nechapem ani ja.Retazove kolecko das dole ako pise miso251SK - univerzalnym stahovakom.


13.11.2006 14:22

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Jack
 Kustomizér 

Ikona

Do prdele, máš asi problém s tým rotorom. Po nete ti asi nikto neporadí, skús nájsť niekoho šikovného na okolí.
Cítim s tebou!


13.11.2006 15:33

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Skušal som tam nastriekať WD-čko možno,že sa tu odlepí :-( Inak je ten rotor na kuželi ? Je tam daky poistný kolik ?


13.11.2006 20:37

Re: rotor-stahovak-jawa 50

neviem aku si tam pchal srubku ale ak bola tvrdost nieaka 5.8 tak kludne a neni to ziaden problem ju zalomit... :-) par krat sa my to stalo aj z dvrdsimi >:-)
- pochybujem ze mal byt na to nieaky orig. stahovak dava sa to dole tak ze do stredu zakrutis skrutku M8 nieako to tam zapries a dotahujes a musi to ist dole.... dost osemetna situacia
- keby som nemal ziaden stahovak tak by som zobral siroky plochy srubovak prilozil ho ku rotoru ako su tie lopatky na chladenie a jemne tukal aby sa to nieako pootočilo :-) snaz sa z citom nebuchaj stale na to iste miesto tak si to pootačaj a klepnes zase potočiš a znova... malo by ist dole ;-)


13.11.2006 20:42

Re: rotor-stahovak-jawa 50

miso251SK
 Turista 

no popripade nahriat , hlinik by mal mat vacsiu roztaznost ako ocel takze by sa mala zvacsit aj ta kuzelova diera rotora. inac ten rotor je na kuzeli a je poisteny kolikom.


13.11.2006 20:53

Re: rotor-stahovak-jawa 50

kua no ten kolik je klinok som uz zabudol ze tam bol :-) takze to radsej neskusaj s tym buchanim....
- neviem akym vrtakom si to prevrtal ??? da sa tam narezat novy zavit M10 ?? skus to zistit a ak hej tak ho tam narez daj tam poriadnu srubu M10 8,8 zakrut ju tam a tu vrtulku si zapri srubovakom aby sa ti nepretačal rotor ked to budes dotahovat.....


13.11.2006 21:10

Re: rotor-stahovak-jawa 50

miso251SK
 Turista 

nie je ten kolik kolik? ten kolik je pero?


13.11.2006 21:15

Re: rotor-stahovak-jawa 50

alebo pero alebo klinok alebo kolik alebo maličky zelezny valček.... ale aspon vieme o čom točime ;-)


13.11.2006 21:19

Re: rotor-stahovak-jawa 50

miso251SK
 Turista 

je to poistene proti pretoceniu... :-)


14.11.2006 8:02

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Jack
 Kustomizér 

Ikona

Rotor nezohrievaj veľa, lebo sa demagnetuje a to by bol jeho koniec.
Po magnetoch sa nesmie ani moc búchať, lebo opäť strácajú silové pole a magneto by nemalo požadovaný výkon.


15.11.2006 19:43

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Dakujem,problem sa vyriešil.Bohužial som chybu robil ja ked som namiesto šroby M8 zakrucal M5 :-((( .Potom som zistil,že to ma dva zaviti,takže už je to dole.Dakujem


16.11.2006 13:48

Re: rotor-stahovak-jawa 50

Jack
 Kustomizér 

Ikona

Ty vole, to je teda skúsenosť! Blahoželám! Každý sa nejako učí. Hlavne, že si to už zapamätáš.
Táák, ďalej do toho.
Ešte jedna rada odo mňa: nebúchaj moc po oskách kľukovice, lebo sa vyosia a je zle. Mne to vtedy nikto neporadil, ale odvtedy si to už pamätám. :-P


16.11.2006 13:55

Re: rotor-stahovak-jawa 50

miso251SK
 Turista 

ja si tez moc pamatam, ze treba parovane bloky motora mat... ale ked mas rozobrate take tri motory, netrafis sa a vyosi sa ti vodiaca tycka zasuvacej vidlicky a nevies cim to je :-D vdaka bohu za pioniera... najlepsi zaciatok... :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.