Anketa:
Moto videá:
zapaloavnie Yamaha xvs 125 dragstar - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuzapaloavnie Yamaha xvs 125 dragstar - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.zapaloavnie Yamaha xvs 125 dragstar
Zdravím Vás, potreboval by som radu. Mám Yamahu XVS 125 DragStar 2002, je to dovoz z Nemecka. Motorka bola obmedzená na 80km/h. Po dlhšom pátraní spoločne s Ignitechom som sa odhodlal k výmene riadiacej jednotky zapalovania, pretože podľa Ignitechu je celé obmedzenie v tejto riadiacej jednotke. Pri 80km/h vypla jednotka jeden valec a na druhom posunula zapalovanie. Teraz keď som vymenil RJ zapalovania, motorka ťažšie štartuje a keď konečne naštartuje tak jej musím pomáhať s plynom a nedrží volnobežné otáčky, ale obmedzenie na 80km/h je zrušené. Teraz dá aj 115km/h. Neviete niekto čím je spôsobené to kolísanie otáčok a ťažší štart? Vyzerá to ako posunuté zapalovanie... ďakujem. |
Re: zapaloavnie Yamaha xvs 125 dragstar
Problém som už dávnejšie vyriešil, ale dám sem výsledok pre ďalších, ktorý budú riešiť dodatočne tento problém... celá veda bola v prehodených kábloch snímača polohy kľuky na konektore TCI na strane moto... stačilo prehodiť vodiče čierny s modrým prúžkom a biely s červeným prúžkom a moto ide ako hodinky |
Re: zapaloavnie Yamaha xvs 125 dragstar
Tiez som mal blokovaneho dragstara na 80kmh ale ja som to vyriesil kupou neblokovanej original CDI (neblokovanej) buraneho draka v nemecku asi za 70 euro aj s postovnym. Kolko ta stal ignitech? Ak by si chcel nejake rady ohladom servisu draka napis mi do spravy mal som ho rozobrateho do srobika. Robil som go + zvacsenie objemu na 180ccm |