Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3227 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28606
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17032)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11574)

Virago 250 - prerobenie vyfuku - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVirago 250 - prerobenie vyfuku - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
01.03.2012 20:07

Virago 250 - prerobenie vyfuku

pepo75
 Čoprák 

caute chcel by som prerobit vyfuky na viragu 250,urobit každy zvlašt a otvorit to,ma s tym niekto skusenost ? Ak by sa dalo prijal by som aj nejake foto.Prerobit by som to dokazal lebo robim s AKC rurami a zvaram tigom


02.03.2012 19:57

Re: Virago 250 - prerobenie vyfuku

Polda
 Čoprák 

Ikona

Zober flexu, odrež koncovky vyber šecko z vnutra, odrež spojenie zavar a maš hotove.. :-D ake jednoduche že?..:D


02.03.2012 20:05

Re: Virago 250 - prerobenie vyfuku

stiv
 Čoprák 

Ikona

čo tam treba upravovat pojdeš za hranice a tak ta policajti posuložia že tam nechaš aj moto ked chceš rachot tak len s certif >:-) ikatom a maš po probleme aj po 400 e


03.03.2012 0:45

Re: Virago 250 - prerobenie vyfuku

biker15
 Čoprák 

Ikona

je tam taka zberna nadoba ako na 535ke? ked ano tak dole vyfuk a uplne ju zmensit: urezat tak 80% a zavarit dvojkou plechom. potom dat spat vyfuk, zo zadu obsekat tenkym ostrym majzlom ten tlmic a cely vytiahnut von. tak som mal na 535ke ja.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.