Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3616 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28550
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11546)

GS 500 - proste nejde - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuGS 500 - proste nejde - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
11.08.2005 14:11

GS 500 - proste nejde

rudyGS
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Potreboval by som poradiť s mojou GSkou. Motorka za chodu zdochla, potom sa ju podarilo ešte dva krát naštartovať, prešla cca 2 Km a potom ani cuk.Nejak mi nechce ísť palivo do valcov. Iskru hádže, ale keď som ju točil bez sviečky a pripchal som ju prstom,tak som ho odtiahol suchý. Myslíte že postačí prečistiť karbíky a nádrž. Nevie niekto ako funguje ten ventil na palivo?? Za každú radu Ďakujem.


11.08.2005 19:27

Re: GS 500 - proste nejde

tomm
 Turista 

Ikona

Ten palivový ventil má 3 polohy:
ON - poloha dole, ventil je otvorený, pouzívam pri jazde, poloha RES - rezerva - vodorovná a poloha PRI - tá sa používa len keď moto dlho stálo, napr. po zime a spôsobuje že palivo natečie priamo do karburátora. poloha PRI sa podľa servisného manuálu nemá používať pri jazde. Ale nie je tam napísané pre čo. Zrejme sa do karburátora môže dostať veľké množstvo benzínu a ten pretečie, čo môže dusiť motor.
Skús najprv skontrolovať tie polohy, mal by si to mať v polohe ON.


12.08.2005 6:53

Re: GS 500 - proste nejde

frog
 Turista 

Ikona

No a funguje to vacsinou tak ze je to gulovy viaccestny ventil. ON a RES prepinas tym ze sa zmeni cesta. Pri ON tecie benzin z trubicky ktora sa stara o to aby tam ostala rezerva. Cize trci zo dna tak aby pri urcitej hladine preslal benzin tiect. Potom prepnes na rezervu ktoru ventil prepusta priamo zo spodu nadrze a dojazdis to do posledneho litra. Poloha PRI - zaplavovanie karbecov je poloha ktora pusta rovnako ako rezerva ale narozdiel od predoslich dvoch nepotrebuje na spustenie podtlak so sacieho. Cize tecie aj ked netocis motor. ;-)
No a pokial si dlho necistil tak skus iba vypustit odkalovacie skrutky na spodu plavakovych komor. Ked nepomoze tak rozoberas. :-~


12.08.2005 8:58

Re: GS 500 - proste nejde

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

no, a ja som mal na TDM ON, RES a OFF. Ziadne startovacie som tam nemal...


12.08.2005 12:03

Re: GS 500 - proste nejde

rudyGS
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

:-))) No už sa mi to podarilo rozbehať. Tie tri polohy mi boli jasné, len som nevedel, či to uzatvára elektromagnetický ventil, alebo čiste podtlak. Keď som to zhodil tak som to rýchlo prekukol. Vypláchol som nádrž vyčistil sitko nalial nový benzín. Motorka zakašlala zadymila a drapla. Dík za radu pre istotu ešte vypustím tie karbíky.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.