Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4900 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28577
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17015)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11562)

Nastavenie ventilov Honda CRF 250 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNastavenie ventilov Honda CRF 250 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor.

30.09.2011 18:55

Nastavenie ventilov Honda CRF 250

WPOWER
 Bahniak 

Zdravim potreboval by som poradit, ako nastavit ventyli na Honde CRF 250 2005 DIK


30.09.2011 19:29

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Nemyslim, ze sa to oplati nastavovat. Podlozky su dost drahe a mne to vydrzalo 1 zavod a 1 trening- nie viac ako 3 mth. Odvtedy uz davam rovno nove ventily, resp. davam dat, lebo toto uz treba vediet.


30.09.2011 20:19

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

barlac
 Jogurťák 

tento ukon si vyzaduje troska odbornosti a somozrejme aj praxe..


30.09.2011 20:49

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

piter10
 Kávičkár 

Ak sa na ventiloch stráca vôla je na čase dať nové ventily a aj zafrézovať sedlá ventilov. Jeden titánový ventil aj z frézovaním sedla technológio SERDI ,z montážou a nastavením vôle je u mňa 70 eur.


01.10.2011 6:52

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

karol1
 Bahniak 

Ikona

titánové ventily sa len kontrolujú , alebo menia keď začnú vôle utekať.
Samozrejmosťou je prefrézovanie sediel , hlavne kvôli odstráneniu nečistôt zasekaných do sedla , aby v krátkej dobe nový ventil nešiel tata. A originály sa dajú už zas nejakých 80€ ...


01.10.2011 10:38

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona


:-O :-O :-O

WPOWER Jazdím roky na crf a v súčasnej dobe mám tri crf 450.Dva motardy a motocross.
Keby som menil pokaždé na nich ventily ked majú nedostatočnú volu,za táčky by som ich už minul.
Co mu to tu radíte? :-O

Daj piest do HU,na "T".
Saci v. 0,09-0,15
Vyfuk v. 0,25-0,31

Ak nameráš menšie vole,napíšeš si ich.
Demontuješ vačku,zmeraš mikrometrom kazdu podlozku a o tolko kolko si nameral menšiu volu na povodnej podložke,dáš menšiu podložku za použitia mikrometra.
Nahodíš,zmeráš a postup opakuješ
Chce to trošku praxe,ale je to jednoduché.
Doležite je ale mat také podložky,prípadne na magnetke sa dajú zbrúsit.
Pozor pri konečnej montáži na správne nastavenie časovania rozvodov.
Ak niečomu nerozumieš,lepšie sa obrátit priamo na servis ako niečo zbabrat.

Doležite je ventilové vole pravidelne kontrolovat.Ak to zanedbáš a ideš ich nastavovat až ked moto nechce štartovat može byt už pravdepodobne neskoro.Ventil je až potom nutné menit,zafrézovat sedla. Titanový ventil sa nezabrusuje.

Tie prekliate titanove ventily su na crf slabinou,dajú sa nahradit za ocelové,ale to je už iná téma.


01.10.2011 11:07

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

barlac
 Jogurťák 

nenapisali nic take strasne ,maju vo vela veciach pravdu.
chalan co v takomto pripade taku otazku ,by sa nemal do toho ani len montovat!!
keby sa pytal na vole je to o inom..
pokial je ventil ocelovy ,tak je tu moznost menit a brusit podlozky,ale pokial je titanovy,tak po zodrati titanovej vrstvy je ventil uz ko.
brusenie a vymena bodloziek je skoro zbytocna a malo kedy zaberie,je to tak na par hod...


01.10.2011 11:33

Re: Nastavenie ventilov Honda CRF 250

motoexcite
 Jogurťák 

Ikona

Titanovu vrstvu zodereš,práve ked ho včas nenastavíš,ked už neštartuje je neskoro,ale to som v predošlom príspevu písal..
Nastavujte titanove ventily rovnako zodpovedne ako ocelové a nie že životnost predlžiš o pár hodín ale o pekných pár desiatok hodín!!!
A to je pri cene 80 euro za ventil dost podstatný rozdiel.

Dlhá zivotnost titanoveho ventilu je vo velkej miere výsledkom včasného[u][/u] nastavenia vole.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.