Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1710 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28580
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11564)

SUZUKI MARAUDER 250 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSUZUKI MARAUDER 250 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.10.2005 22:07

SUZUKI MARAUDER 250

Kurtik
 Kávičkár 

Ahojte,
mate skusenosti s motocyklom SUZUKI MARAUDER 250?? Medzi clenmi na motoride.sk som nikoho nenasiel, kto by tuto motorcicku mal...

Alebo neviete nejake stranky na nete, kde by som sa o tejto masinke mohol dozvediet viac...

Diky a majte sa pekne...

"LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE"

cAwA 8-)


27.10.2005 18:09

Re: SUZUKI MARAUDER 250

mawy
 Kávičkár 

Ikona

nefem ale mam katalog MOTOCYKL 2000 cz tak je tam SUZUKI GZ 250 Marauder tak neviem ak chces...

"kamarat pre vsetkych!" s jednovalcovym motorom s lahko zvysenym vykonom pouzivanym do konca roku 1999 u typu GN 250 stavia suzuki v novom modely GZ 250 Marauder na kombinaciu svalovca a cruiseru. Stvordoby motor s rozvodom OHC bezi bez problemov na natural a toci sa vdaka vyvazovaciemu hriadelu hladko a ciperne az cez 8000 otacok za miutu. S plochou vidlicou a kolesami 16" a 15" vpradu a vzadu a dlhym razvorom sa neochotne naklana do zatacok.

KONIEC CITATU (pokusil som sa to prelozit do sk) 8-)

Stvordoby jednovalec s valci do V
249 ccm
15kW/20k
pri 8000 1/min
150 kg, vyska sedadla 68 cm
115km/h

tak toto tam je nacmarane neviem ci som pomohol ale thaaa... >:-) >:-)




28.10.2005 12:10

Re: SUZUKI MARAUDER 250

Mal som Marauder 250 jednu sezónu, absolútne nenáročná a bezúdržbová mašinka, spotreba 3,5-4l. Motor je z roku raz-dva, neodtrhne ti ruky, ale vydrží večnosť a 20koníkov na choprácku jazdu úplne postačuje. Vďaka stavbe podvozku má najradšej rovnejšie úseky, na Babe sa tvárila že chce spadnúť do každej točky.


28.10.2005 13:24

Re: SUZUKI MARAUDER 250

pedro
 Čoprák 

Ikona

"na Babe sa tvárila že chce spadnúť do každej točky" hmmm ze ja som nikdy nemal ten pocit. to je zvlastne


29.10.2005 8:14

Re: SUZUKI MARAUDER 250

Bambulo1
 Kávičkár 

"na Babe sa tvárila že chce spadnúť do každej točky" ... pani , mohli by ste mi ,
prosim vas , vysvetlit , co ste touto vetou mysleli ? dakujem


30.10.2005 12:05

Re: SUZUKI MARAUDER 250

Kurtik
 Kávičkár 

Velmi pekne vam dakujem za spoko odpovede, hlavne tebe MAWY, heh...

"LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE"

cAwA 8-)


30.10.2005 18:57

Re: SUZUKI MARAUDER 250

wrabec
 Turista 

Ikona

Stvordoby jednovalec s valci do V
Ked je to jednovalec, ako moze mat valce do V?


31.10.2005 14:51

Re: SUZUKI MARAUDER 250

Vetou: "na Babe sa tvárila, že chce spadnúť do každej točky" som mal na mysli tendenciu padať do úzkych pomalých zákrut, dosť podobne sa správa trebárs klasický Introš 1400 alebo 800, proste rám má viac choprácku geometriu. Samozrejme to nie je nijako dramatické a v pohode s tým každý vyžije. A zákruty na Babe boli ozaj dosť pomalé, lebo nízko položené stupačky aj rám toho veľa nedovolia. Naozaj to nie je výtka na tento typ, len taký postreh z praxe.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.