Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5540 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26421
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15931)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10490)

Suzuki GS 500 supatko - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GS 500 supatko - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

09.11.2010 19:36

Suzuki GS 500 supatko

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

Zdravym vsetkych. Po dlhej dobe co som mal scooter som tu moc toho nepopisal,ale pred mesiacom som si kupil gs-ko a skrtene takze ma zauima ci treba zatmelit vsetky dierky co su na supatku? Trysky su tam ako maju byt pri odskrtenej. A zo zapalovanim netreba hybat? Je toho na nete kopec ale vsetko je jedna velka motanica a stare modely sa miesaju s tymi poslednymi takze tak. inac moj model 2003. dik za rady

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jocki2 (09.11.2010 19:37)


09.11.2010 23:25

Re: Suzuki GS 500 supatko

bulhar
 Motarďák 

Ikona

kamarat ma gsu 2003 a staci len zalepit dierky vpredu a vzadu na supatkach zo spodu tiez !ale! zo spodu su dve obidve zalep a do jednej z nich urob 1mm dieku vrtakom lep to epoxidom a zo zapalovanim nic nerob


09.11.2010 23:36

Re: Suzuki GS 500 supatko

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Bulhar ten tvoj kamarát je Sirka, Sirka je môj syn tak ty mi aspom nejeb hlavu..... :-P
Jocki 2 máme podrobný návod čo a ako, lenže je to v PC, ktorý je práve servise vydržíš?
Kontaktuj Sirku

Kup si sadu Dyno jet a tam je to kopletne nakreslené (neskurviteľný preklad) vrátane trysiek, ihiel a origo záslepiek zo spodu.


10.11.2010 9:52

Re: Suzuki GS 500 supatko

sirka
 Kávičkár 

Ikona

tak jak pisal bulhar netreba nic kupovat za 75E


10.11.2010 10:37

Re: Suzuki GS 500 supatko

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Dieťa moje radostné a prečo si menil aj ihly v karbecoch? Porovnával si pôvodné a nové ihly sú identické? Nakoniec tú dyno sadu si nekupoval ty ale JA. (máš pravdu netreba nič kupovať, stačí povedať tatkovi a dostaneš)
Nakoniec sa môžeš tu verejne pochváliť aj tým ako si si "zarobil", lebo si musel kupovať nové šupátka :-P


10.11.2010 20:38

Re: Suzuki GS 500 supatko

sirka
 Kávičkár 

Ikona

ihli so menil preto aby pasovali na tie trysky od dynojetu
dynojet som kupoval ja ne ty ty si kupoval KN-ko
no a zlomil som supatku drziak ihli lebo je tam krehky ten plast
:-*


10.11.2010 20:49

Re: Suzuki GS 500 supatko

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

Tak tie spodne diery mam zalepit a potom tam navrtat len jednu asi 1mm dierku? a nepojde to pomaly do otacok? ved tie diery sluzia na vysatie vzduchu pod membranou a tym sa dviha supatko. neviem ked to je tak lepsie tak potom skusim. ale mas to Sirka aj na tych novych supatkach tak alebo inac?


11.11.2010 10:24

Re: Suzuki GS 500 supatko

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

V sade je závitník a tým do spodných dier urobíš závit a do toho natočíš plastovú zátku a tá ma spomínanú dierku.....
pôvodná diera má cca3- 4mm a tým zaslepovacím šrobikom sa zmenší.... Tým za menší prietok prechádzajúcejo vzduchu a preto ide šupátko vyššie čím sa dostane vyššie aj ihla a tým narastú otáčky a výkon.
Doporučujem po uprave nastavenie bohatosti a nastavenie podtlakov.
Sirka kupoval pôvodné šupatko (na škrtenú verziu) je možné že Orginal otvorené má inú dieru na spodu, to však neviem potvrdiť.


12.11.2010 15:07

Re: Suzuki GS 500 supatko

jocki2
 Kávičkár 

Ikona

Uz som to urobil. Ide to podstatne do vyssych otacok takze som spokojny ale len sa musim este pohrat s bohatostou zmesi.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.