Anketa:
Najnovšie videá:
Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVynechávanie motora pri nízkych otáčkach. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
Už som z toho na prášky. Keď idem na TDM 850 niekedy mi začne akoby vynechávať motor. Neviem či jeden válec alobo oba ale proste to trhá akoby nedostával benzín alebo vynechávalo zapalovanie. Robí to však len pri otáčkach okolo 3000/min. Keď pridam plný plyn tak to prestane. Aj na voľnobehu vynecháva. Robí to iba keď je zohriaty motor. Som to bol prebehnúť na diaľnici 210km/h a potom keď som z nej zbehol išiel som pomali a už to nerobilo. Proste hlavne keď sa vlečem v meste začne to robiť. Vymenil som aj dve sady nových sviečok NGK a robí to. Takze v sviečkach by to nemalo byť. Taktiež v privode paliva by nemal byť problém, lebo to by sa práve prejavovalo vo väčších rýchlostiach. Riadiaca jednotka by sa podľa mňa tiež prejavovala v celom pásme otáčok. Karbuŕatory sú zosynchronizované a vraj aj bohatosť zmesi nastavená. Práve tu si nie som istý či to nemôže robiť príliš bohatá zmes, že pri pomalej rýchlosti sa zahltí motor a zanesie to sviečky a potom vynechávujú a keď tomu priddám tak sa to vypáli a na to ok. Viete niekdo poradiť? Dík |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
Skontroluj hladinu v plavákových komorách.Môže ich preplavovať.Mal by si to mať v servisnom manuáli kapitola 6. |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
a v prvom rade ked to zacne robit, zastav a pozri sviecky |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
ako pise matko66, presne toto robi moj motor ked nezatvara plavakovy ventil v karburatore, prave som riesil tento problem.. ale nemas tam nahodou striekacku? |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
dazdo ja tak viem že tdm 850 všetky ročníky majú karburátory,no ak sa mýlim tak ma opravte aby som niekoho nedezorientoval. |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
Vyčisti a nadstav karburatiry a musi šlapat jak hodinky. |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
mam ten isty problem,ja mam pegaso striekačku takže vkarburatoroch to nebuďe a ventily mam skontrolované. |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
Hladiny som kontroloval a sú v poriadku. Taktiež ventily nastavené a karburátory komplet zdemontované a vyčistené(tie by robili skôr problém vo vyššých otáčkach). Sviečky keď kontrolujem tak sú do čierna ale to aj keď idem rýchlo a vtedy to netrhá tak sú do čierna-zrejme spotrebou oleja-proste Yamaha - už som tam vymenil 3 sady sviečok-alebo žeby som skúsil dať nejaké studenšie/teplejšie ako sú predpísané?. Vzduchový filter taktiež nový. Proste haluz už ma nič nenapadá |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
bones vraj na pegasách to robí riadiaca jednotka |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
Taky isty problem riesim v poslednej dobe na supertenerke. Karburator to nebol, sviecky vymenene, ventily v poriadku. nevie nik v com by to este mohlo byt? |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
regex jedine uz len elektrika podla mna .... |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
cierna sviecka moze byt priliz bohata zmes alebo olej, skusil by som trocha pritiahnut sroby zmesi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (02.07.2010 22:07) |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
Ja má suzuki gsx 1100 f , a tiež mám problém že keď idem do 3500 ot a menej tak mi to šklbe, ako keby na 2-3 valce , ale keď idem cez 3500 hore tak ide ako má , minule som našiel fajku ktorá nebola 100% a myslel som si že to bude Ok, a dnes zase , pohrávam sa z myšlienkou že ak mám slabú batériu , a alternátor pri 3500 ot a viac dokáže dodať dostatok energie že ide OK a pod 3500 už má slabé napätie tak nedokáže hádzať iskru , môže to byť ? |
Re: Vynechávanie motora pri nízkych otáčkach.
tiez som mal chlapi podobne problemy, uz uz som chcel dat karbec do sroba a komplet vycistit ale ma napadlo skontrolovat stahovacie pasky na sani a cuduj sa svete,kazdu som vedel dotiahnut o 2-3 otacky, takze vsetko komplet co suviselo so sanim a pair systemom som dotiahol a mam pokoj, po sezone tych par gumovych prirubiek budem musiet vymenit ale zatial to drzi aj po 1500km tuto sezonu. Mrknite na to este,guma je guma a tiez si nevie zachovat vlastnosti vecne. |