Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3517 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28548
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Help Yamaha - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHelp Yamaha - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor, Karburátor.

09.06.2010 22:54

Help Yamaha

marek19965
 Bahniak 

Ikona

Zdravim , potreboval by som odškrtiť Yamahu TT 350 ročník okolo 93 ... návody som hľadal ale nič... vie mi niekto poradiť ?


09.06.2010 22:58

Re: Help Yamaha

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ako vieš , že je škrtená ?


09.06.2010 23:00

Re: Help Yamaha

marek19965
 Bahniak 

Ikona

Lebo dotyčný čo mi ju predával mi to povedal....


09.06.2010 23:07

Re: Help Yamaha

brazel
 Kávičkár 

Ikona

A na koľko je škrtená , keď v sérii mala od 20 do 24 kW .

Nebude skôr pridretá , ako škrtená ?


09.06.2010 23:09

Re: Help Yamaha

marek19965
 Bahniak 

Ikona

Nie.. viem 100 % že je škrtená, teda zmenšený výkon.., ,malo by to mať niečo s karburátorom pokial viem ...


09.06.2010 23:19

Re: Help Yamaha

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ak nie je úplne iný karburátor , ako má otvorená , tak sú tam vložky v saní .

Alebo iná riadiaca ... a s tým nespravíš nič , len vymeniť . :-(


10.06.2010 0:44

Re: Help Yamaha

TheTraveller
 Edvenčr 

Ikona

marek -ako pise brazel, bezne sa na tych rocnikoch skrti doslova - vacsinou vlozky v sani rozneho tvaru - medzi karburatormi a hlavou,hodis dole kerburatory a uvidis ci je tam nieco co ma ocividne mensi priemer ako kanal v hlave,daj dole karbesy a ak si si neni isty odfot a daj obrazok sania...

Druha moznost je horsia - slabsie vackovky a ina krivka predstihu,tam nestaci vymenit cdi.

Len krivkou predstihu sa to bezne pokial viem s "velkymi" karbesmi a vackami nerobi pretoze efekt je ten ze to nebude mat vykon -a bude sa to prehrievat! , o emisiach radsej pomlcim,- preto len v spojeni so zodpovedajucimi vackovkami , mozne to je u novsich rocnikov kde sa upravuje aj palivova mapa nielen zapalovacia a vackovky sa davaju z vyroby "univerzalne" pripadne su z vyroby kusok posunute... moznosti a kombinacii ako spolahlivo znizit ci zvysit vykon je vela >:-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.