Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3819 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28584
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17019)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11565)

Prepojenie karburátora so vzduchovým filtrom - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrepojenie karburátora so vzduchovým filtrom - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

24.04.2010 19:31

Prepojenie karburátora so vzduchovým filtrom

CASPER
 Čoprák 

Ikona

Zdravím.
Mal by som jednu otázku. Zo vzduchového filtra ide hadička asi 5 mm vnútorného priemeru do karburátora. Akú to má funkciu? Jedná sa motocykel Yamaha Drag Star 125. Dakujem za odpovede. :-)
Juro


25.04.2010 8:39

Re: Prepojenie karburátora so vzduchovým filtrom

CASPER
 Čoprák 

Ikona

Nevysvetlí nikto? :'(


25.04.2010 9:43

Re: Prepojenie karburátora so vzduchovým filtrom

MMartin000
 Turista 

Ikona

podla mna vyrovnavanie podtlaku a pretlaku nad membranou, odzdusnenie


25.04.2010 11:04

Re: Prepojenie karburátora so vzduchovým filtrom

ARPAD
 Edvenčr 

Ikona

neviem aky mas karburator, ale na mojej XTZ je tekei, no a ta hadicka tam sluzi na privedenie atmosferickeho tlaku do priestoru pod membranou.priestor nad nou je prepojeny cez dieru v supatku k saniu motora. to sposobuje ze ak sa natoci klapka, tak zacne podtlak cez tu dierku v supatku odsavat vzduch z priestoru nad membranou, rozdiel tlakov nad a pod membranou sposobi nadvihnutie supatka, a nasledne zvisenie vykonu. a este je cez tu istu hadicku privedeny vzduch ktory potom prudi z priestoru pod membranou cez neaku mosadznu nevyberatelnu trisku dolu k ihle a asi rozdiel tlakov pomaha vytlacovat palivo z hlavnej trisky do difuzora. niesom odbornik na fyziku, a uz vobec nie na karburatory, ale ked som cistil svoj, tak som zistoval co ako asi funguje, a takto som to pochopil.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.