Anketa:
Nové oficiálne videá:
HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
ZDRAWIM....cem sa opitat ze ci mam dat do mojej moto honda crm 125 odlievany alebo kovany piest co je lepsie pomaha to pri vykone??alebo nie...aka je vyhoda ked dam kovany??...bo davam robit nicasil a neviem sa rozhodnut aky piest tam vopchat... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
PALOCRM mas jasne ze kovany je kvalitnejsi a ma aj vecsiu zivotnost ako ten odlievany odlievany sa dava na jawy a tak samozrejme ze aj cena je odlisna kovany stoji 100-150 eur a odlievani do cca 30 eur |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
mas pravdu kuchto...este keby ti to tak dobre islo so startovanim ako s piestami... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
demo oh no ved to uz som normalne bez duse uz len cakam za bratrancom on sa do toho rozumie ma vystudovanu vysoku elektrotechnicku a je macher do toho len to ze on teraz nema casu ... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
jasne a pomaha to pri vykone alebo nie??? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kuchto co mas zo svoju ktm??aku mas ktm?? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
vydel som na diskovery jak sa vyrábajú piesty,,,,robili to z gulatiny,,,nahrievaním a roztláčaním / lisovaním /,,,,a teda ,,,,jaký rozdiel je madzi kovanými a liatými piestami,,,iba sa pýtam lebo sa v tom nevyznám,,,v čom je rozdiel a jaký je v stručnosti výrobný proces??,,vie to niekto? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
PALOCRM mam KTM sx 250 a nece mi nastartovat treba nastavit predstih... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
Palocrm,to aký piest použiješ na výkone velmi nespoznáš,viac by som sa "trápil"kde a aký nicasil si dám spraviť... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kuchto - netrep o piestoch . |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
karol1 dam asi kovany si myslim ze viac vydrzi...odlievany som mal v teras a doebalo mi to cely valec...ten odlevany normalne ze rozsipal...a co bude to poznat ked dam kovany som pocul...ze sa moc ani neprehrieva motor...pomoz mi este v jednej diskusii...co mam honda crm otackomer newem co snim je |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kuchto...ktm sx dobra masina...ale lepsia je asi sxf nemyslis? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
NICASIL si davam robit do ciech a mesto strakonice ze vraj su od nich dobre vyrobky... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
Palo,trochu ti nerozumiem ,na jednej strane chceš dať do motora kovaný piest a zároveň chceš dať nicasil najnižšej kvality aký je na trhu??? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
piter10 preco je na najnizsej kvalite sak nicasil ako nicasil ne???a tym kde davas robit nicasil a aka je tvoja cena?? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kuchto no sak vem ze mas sx ale sxf je ties dobra masina:D |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
Palocrm,nieje nicasil ako nicasil a pre laika je ťažké posúdiť ktorý je lepší.Rozdiely sa velakrát len okom nedajú zistiť.Najväčšie nedostatky bývajú hlavne v nízkej tvrdosti a tým pádom v krátkej životnosti,ďalšie nedostatky sú neopracované hrany otvorov na kanáloch a špatne podbrúsené výfukové prepážky,nepresné rozmery.Naši bratia ešte z oblubou prebrúsia podkladovú plochu valca a následne nanášajú hrubú vrstvu ,ktorá potom na valci zle drží.Je toho ešte ovela viac ale rozhodovanie do čoho pôjdeš je na tebe. |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
jaj vidis som zabudol....no to aj tak vychadza v cechach za 5000kc...nicasil aj piest aj tesnenia...no uvidim do coho pojdem ak to tak sa ti ozvem... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
No až také lacné to nieje ,vynásob si to kurzom zisti si kolko ťa vyjde poštovné(moja cena sa nenavyšuje o poštovné) a hlavne aký piest k tomu dostaneš... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kovany piest...nicasil tesnenia...fotrik robi v strakoniciach on bi to tam zobral...a zaroven doniesol...pocuj pomoz mi este s tim otackomerom namoto....som s toho jelen...je to v diskusii...honda crm-otackomer |
OTACKOMER
ZDRAWIM LIDI...potrebujem od vas abi ste mi powedali ze na com je napojeny elektricky otackomer???...kde to je napojene odkial to visila signal z inducky alebo odkial??...budem rad ak mi pomozete kujem... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
až ti nikasil dopadne takto: |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
ale zevraj to v strakoniciach robia celkom dobre....som cital nane recenzie a boli dobre...chvaleli si to... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
ževraj aj kované piesty sú vždy a za každých okolností lepšie ako liate. |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kovane su vzdy lepsie ako liate....to mas prawdu,,, |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
ja som počul že z kovadlini je najlepší a najviac vydrží |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
osobne mozem prehlasit,ze vzdy ak mam moznost a miery mi to umoznuju ,tak sa rozhodnem pre wiseco.je to najlepsi piest aky na trhu je..pocas niekolkych rokov ,som nemal s nim ziadne problemy. |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
kovaný je lepší ako odlievaný ..ako to jednoducho vysvetliť ...odlievaním vznikne ták že sa roztavený materiál vláči do formy ..a tvárnením sa z nejakého polovýrobku pôsobením sily dosiahne ten tvar, čiže utláčaš ten materiál a tým dosahuješ lepšie vlastnosti |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
Chlapci už to trochu preháňate,tak mi vysvetlite prečo ani jeden výrobca motocyklov sériovo nemotnuje kované piesty(myslím tým do dvojtaktov) ,keď sú také úžasné... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
piter10: presne preto,preco nemontuju karbon kevlarove casti namiesto plastovych, alebo pancierove hadicky brzdovej sustavy...atd... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
machr...kovane piesty su lahsie samozrejme...a mali bi sa nahradit liatimi piestami...ja som mal ter odlievany v moto je to endurko 125 bol tam piest asi 2 roky na nom bolo nabehane asi 1000km..mozno ani ne...a ked som to vytahol tak kruzka boli na pieste polamane...s piestu pri vrchu kus odlomene...cim to mohlo bit??... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
ne bolo na nom nabehane 10000km to som sa pomilil |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
Ja mam kawu kdx 125 (velmy podobne ako crm),kupil som ju narychlo samozrejme dosranu... |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
jesuskotemariá a to si kde nabral , že kované musia byť vždy ľahšie??? |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
Karol mas pravdu !!!. A fotki neklamu |
Re: HONDA CRM-odlievaany alebo kovany piest
ja by som potreboval poradiť....vo valci mam nikasil ale chcel by som tam teraz dat iba vlozku...chcem sa spytat ze ci by mi to mohlo robit sprostosti ako napriklad ci by mi to napriklad po par kilometroch zadrelo alebo by to slo normalne...dakujem za ohlasy |