Anketa:
DR 650 RS - nastavenie karburatora - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDR 650 RS - nastavenie karburatora - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokDR 650 RS - nastavenie karburatora
Ako nastavit karburator aby po zohriati pri pridani plynu motor nescipol |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
To ze skapina moze byt vselicim - palivovy filter, stary benzin, upchaty karbik, vzduchovy filter, netesnost "hadice" medzi karburatorom a motorom, zle zapalko... takmer cokolvek |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Moze to byt ihla v karburatore? ma 5 poloh a ja som ju nastavil na najnisiu polohu co znaci ze by mala pustat najmenej benzinu, na volnobehu motor ide a pri pridani motor skape. Inac ako palivovy, vzduchovy filter je v poriadku aj karburator je prefukany a palivo je o.k. |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Skontroluj vôlu šupátka v karburátore, ak je vela opotrebované/volné alobo dokonca klepe/môže sa to takto prejavovať mal som kedysi DR 600 . |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Popíš to trochu podrobnejšie: Či to nejde vôbec, alebo má len dieru pri pridatí a keď jemne pridávaš, tak skape. Ten prechod by sa dal vylepšiť aj vyššou hladinou. |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Caute, |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
neby: v tej staršej diskusii píšeš, že zhasínal pri vyše 5000 otáčkach. Teraz pri prechode z voľnobehu. Čo si medzi tým robil? Nezdochýna už vo vysokých otáčkach? Aký tam máš karburátor, jedno alebo dvojšupátkový? /šupátko je to, čo behá v karburátore, keď pridávaš plyn / |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
No minulu sezonu som menil piest a robil som vybrus, najazdil som este niakych 2000 km s tym ze mi pri vysokych otackal kapal motor (robilo to aj pred vymenov piestu), uz na konci sezony ked sa nedalo jazdit som nastavil ihlu z najvysieho bodu s piatich na najnisi, som skusal ci nie je bohata zmes ale asi to tym nebude...no a supatko je tam len jedno ak je to ta guma co sa dviha pri pridani plynu niakym podtlakom... |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Neby, mam 2 otazky: 1.pri pridani plynu a naslednom zdochnuti motora ti to aj striela do sania, alebo nie? 2. Ako sa ti to sprava za studena? myslim tym to, či ti sa ti ten jav s nizsou teplotou motora zhorsuje, alebo nie. |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
BranoOHC ... pri nastartovani za studena so zapnutym siticom to ide bez problemom aj ked jemne pridam plyn, po zohriati motoru, vypnuti sitica ten problem nastava (inac ked napr. zastavim na krizovatke a drzim to v otackach tak to nezdochne ale musim pridavat a uberat plyn, proste aby to dlhsie neslo na volnobehu...otacky mam nastavene 1500)...no neviem co myslis tym strielanim do sania ale ziadne strielanie som nepocul. Ja som z toho jelen... |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
neby: skús zvýšiť hladinu v plavákovke, Troška prihni ten pliešok, čo dosadá na ihlivý ventil, smerom dole. Prekontroluj to tak, že pustíš benzín a niečím opatrne dvíhaj plavák. Keď zastaví prítok benzínu, mal by byť plavák rovnobežne s rovinou karburátora, alebo máličko vyššie. |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Pod pojmom "strielanie do sania" myslim na tlakove razy mierne sa ponasajuce na vystrel zo strelnej zbrane - ked pocujes tieto razy z oblasti sania, moze sa jednat o chudobnu zmes, ak ti striela z vyfuku vacsinou sa jedna naopak o zmes bohatu, alebo netesne vyfukove potrubie, zle pracujuce zapalovanie atd. |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
zeleno s tym plieskom to vypada zaujmavo a veru to vyskusam...to by mohol riesit aj problem s tym skapinanim pri vysich otackach, nedostatok benzinu v karburatore a nasledovne skapanie... |
Re: DR 650 RS - nastavenie karburatora
Zdravim, dnes som nastavoval ten karburator tak ze som posunul ihlu do stredovej polohy a prihnul ten pliesok co mi radil zeleno a na moje prekvapenie motorka krasne nastartovala, trosku som este dostavil otacky...a hodinku som sa vozil hore dole a motor sa spraval dobre ani jeden krat nescipol,otacky drzali aj ked som ju nechal v klude pet minut - som nadmieru spokojny ...som zvedavy ci budu kapat pri vysich otackach, ale uz hadam nie ...uz nech je teplo... |