Anketa:
VOR - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVOR - Diskusné fórum - Moto poradňa
![OO](images/watchlist.gif)
Značky:
.Re: VOR
Motorka je to fajn. Ale už sa to nevyrába. Preto sú ich ceny nízke a ťažko sa predávajú. |
Re: VOR
ak chces nieco vediet konkretne napis mi ss....lebo vsetci ju tu mali co na nu kydaju |
Re: VOR
mal som 3apol roka a súhlasím s KXbibom. |
Re: VOR
MAM JU TIEZ opytaj sa na cokolvek silna obratna uzasny podvozok a ziadne problemy z rozvodmy ! |
Re: VOR
Na parádu stroj |
Re: VOR
motozdar,,,VOR je dobrá mašina,,,furt som ju chcel mat a teraz ju vlastním asi 2 mesiace,,síce menil som na nej gufera pod ventilmi a piest ,krúžky a viacej nič,,,ide to super,dobrý výkon,,akurát mám problém,že mi niekedy strelý do výfuku,,takže poprosil by som Vás VOR-ákov ako správne naštelovat karbec. |
Re: VOR
"teraz ju vlastním asi 2 mesiace,,síce menil som na nej gufera pod ventilmi a piest ,krúžky a viacej nič," Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (13.09.2009 10:30) |
Re: VOR
cagiva: myslím, že VOR má DellOrto, neviem či máš manuál. DellOrto karburátor vie aj dosť opotrebovať. Ja som ho mal na Husqvarne, kedysi sa používal hojne ale teraz prevláda Keihin. Niekedy nejde nastaviť dobre voľnobeh, doraz šupátka buď sa opotrebuje skrutka alebo šupátko. Niekedy sa to dá vyriešiť vyrobením skrutky s iným hrotom. ďalej môže byť aj vydraný komín to je tá časť kde sa zasúva ihla. Ak vymeníš ihlu, komín, šupátko a skrutku nastavenia voľnobehu tak ten karburátor ide ako nový a je to fakt niekedy obrovský rozdiel. Nastavenie bohatosti zmesi ja základ dotiahnuť skrutku a povoliť o 1,5 otáčky. Prídáš a ak striela po ubratí tak je bohatá zmes a aj vidieť dym z výfuku, že to motor nestíha všetko spáliť. Potom dolať voľnobeh. Ale niekedy ak je to vydraté tak voľnobeh máš naplno zaskrutkovaný aj tak je malý. Potom to niekto doľadí aj bohatosťou zmesi ale zase pri záťaži motora sa to prejavuje všeliakými kašlanicami a pod. |
Re: VOR
kxibo,dakujem |
Re: VOR
Akurát dnes ideme dvaja VORáci (EN400-MAR 2000 a EN530-E 2004) na trať v Malých Uherciach tak ak bude možnosť, tak ti spravím video, čo robí kamarátov VOR. Také strieľanie si ešte nevidel, to ti zaručujem |
Re: VOR
69Dodik69,,,urob to video,,chcem to vidiet,počut,,,a hej nemáme mi VOR-áci nejakú stránku,alebo klub ,kde sa dá porozprávat o tejto značke??? |
Re: VOR
nemáme, ale nevidím dôvod, prečo ju nespraviť |
Re: VOR
69Dodik69,,,,tak to som rád,že sa na to podujmeš,,bolo bi dobre pokecat o týchto motorkách,poruchy,problémy,triky,opravy,kde zohnat diely a ták všeobecne o všetkom,,samozrejme aj videá a výsledky ako sa umiestnovali Vory na pretekoch,,,,no a teším sa aj na to tvoje video ako ste si pojazdily a ako striela kámošovy do výfuku,,,takže Dodik držím palce |
Re: VOR
Noo, dnes som sa do toho aj chcel pustit, ale na Slovensku asi nieje free webhosting co by mi vyhovoval... mozno tak szm.sk ale tam som musel napisat mail aby mi spravili DTB... na cesky by to slo hned, ale radsej asi pockam na SVK |
Re: VOR
len podotknem: kxbibo VOR možno do nejakého času používali DellOrto, no na novších typoch je už karbec Keihin FCR, čo nieje až tak na zahodenie |
Re: VOR
tomu ver, karbec keihin je snad ten najlepsi. je to karbec z yzf400-450 ,wr450 a rm-z450 a dr-z400 .... |
Re: VOR
dando> Na ostatných karburátoroch sa to nastavuje nejako inak? Teda okrem toho, že prvá 1/4 otáčok sa nastavuje aj voľnobežnou tryskou, ale to pri Keihine tak isto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (23.09.2009 17:00) |
Re: VOR
No, ako tak by to mohlo byť, je tam ešte veľa roboty, ale "zasierať" fórum by už malo byť možné... |
Re: VOR
Mal som MX 503, to bol rocnik 99 alebo 2000, tusim ze vtedy to bratia Vertematiovci premenovali z ich priezviska na VOR. Bol som s tym velmi spokojny. |
Re: VOR
Aj keď trochu oneskorene, ale ďakujem za pochvalu za stránku. |