Anketa:
Nové moto videá:
V-Strom pri 9000 otáčkach cuká - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuV-Strom pri 9000 otáčkach cuká - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Zdravím, |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
9000 otacok to nieje do extremu? Mne zapina obmedzovac pri 9500 ale V strom ma cervene tusim od 9000 |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
červené pole začína od 10500, no ja som ešte do 9000 asi ani nevytočil, neviem |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
...trhanie sposobuje slaby tlak v paliv.syst - malo benzinu |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
bobco: cukat by urcite nemala. Dnes som moju len tak z roztopase vytocil na 2 a 3 az do max (krivoklat spravne hovori 10500 ot./min) a ziadne cukanie, len plynuly zatah. S tou pumpou ako radi spyke1 sa mi to nezda, to by ti asi robilo aj v inych otackach pri zatazeni motora, ked sa vyzaduje viac paliva a pumpa by nestihala. Ak ti to robi len v urcitom pasme, povedal by som, ze je to elektronika, alebo len rozhasene podtlaky a bude stacit ich synchronizacia. Ja by som ti radil ist do servisu na diagnostiku. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Mne nieco podobne robilo na mojom Pegase, ale pri 5000 ot/min. Je to jednovalec, takže pracuje pri nižších otáčkach. Príčina poruchy bola v zanesenom vzduchovom filtri, aj ked vyzeral cisto, bol zahádzaný olejom. Po výmene vzduch. filtra to bolo OK Neviem či u teba bude to isté, ale skúsiť to možeš, pripadne vytoč motor pod záťažou aj bez filtra a uvidíš. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
ja som tiez viac ako 7000 ot. este nevytocil, tak ti neporadim |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Tak načo to vypisuješ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Leader (19.08.2009 21:35) |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Cim menej rokov, tym väcsi frajer za klavesnicou.... |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
kanko, a príde ti logické napísať, že "neporadím ti", keď je tu ďalších x členov? |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Ďakujem za doterajšie príspevky. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
K8 by mala byť v záruke, tak šup do servisu. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
maTooB - to aj urobím. A odkiaľ ty poznáš pačanské vrchy??? Trnava je trošku ďaleko |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
No aj my zo zapadu to mozeme na vychode poznat nie? Ja napriklad tu mam chalupu a uz stvrty tyzden som na dovolenke a brazdim tunajsie cesty. Roznavu mam asi 10 km a viem aj kde je Paca |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
bobco....toto iste mi robil V-strom dnes som bol s tym cely den v Styxe vo Vrabloch..a postupne sme prisli na to ze to je lambda sonda...skusal som sviecky=nic...potom vzduch.filter=nic...potom palivove cerpadlo=nic...nakoniec to bola ta špina sonda..... |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
bobco - dokonca aj na mojej Svinke som tam už bol... a párkrát sa tam už aj poblvkal |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Asi mi neuveríte, ale včera som bol mašinu prevetrať a nič sa neprejavilo. Ťahala ja besná, mal som problém vyberať zákruty Asi 20 krát som ju vypeckoval na rôznych rýchlostných stupňoch a nič. Raz dokonca až do obmedzovača a bez problémov. Fakt neviem čo s tým môže byť. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Opäť sa vraciam k pôvodnej téme. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
...no tak este raz: ta Lambda bola sice zla...ale nakoniec to nebolo to co robilo galibu....Spyke1 to diagnostikoval dobre...bolo to sitko v benzinovom cerpadle...len uz bolo take zadrbkane ze som ho necistil ale rovno vymenil....jaaaj a to cerpadlo sa dost blbo rozobera, tak to daj niekomu kto to uz robil.... |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
zly benzin nemoze byt? skus tankovat niekde inde ako si tankoval doteraz |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
misik - diky pozriem to sitko a uvidim. Len ma zaraža že ked kufre nie sú tak to je v pohode. Ale skusim, ešte raz diky |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
bobco: ak to robia tie kufre, tak je to ta najuchylnejsia zavada o akej som doteraz pocul Neviem si totiz dost dobre predstavit, ako mozu mat bocne kufre vplyv na otacky motora. Ved skus vymacknut spojku a len tak naprazdno ju vyturuj aj s kuframi (nemozem uverit, ze ti vobec nieco take radim ). Je to chobotina, len akasi zhoda nahod podla mna, problem bude niekde inde. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Teraz ju vytoci na neutrali a nepojde to. Zhodi kufre a pojde to. Zaver je jasny, motorke sa tie kufre jednoducho nepacia a nebude s nimi jazdit ani za svet. Ako moja frajerka a korejske auta, normalka... |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
No ja mam tiez taku motorku aj take iste kufre a mojej motorke sa tie kufre zjavne pacia lebo ked ich zalozim taha este lepsie ..., a odporom vzduchu to tiez nebude lebo cim idem rychlejsie tym lepsie taha... |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Zdravím všetkých opäť, Upravené 1 krát. Naposledy upravil bobco (05.10.2009 17:22) |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Jedine co ma napadlo je, ze skus dat dolu podsedlove plasty a pozriet ci nahodou niekde nie je pricviknuty kabel, kedze napriklad diagnosticky konektor je umiestneny prave tam. Tazko sa radi takto na dialku a aj ked by to clovek videl tak to nie je jednoduche. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
kokoz s kuframi netaha bez kufrov taha.... |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Ale ta linka bez kufrov je krasna, ukazkovo linearna, bez vykonovych prepadov. Nech mi nikto nehovori, ze V-Strom nema super motor |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Kufre kolko vazia? - mozno sa ti tam nieco trosku posunie a inac ti zacne motorka pracovat |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Chalani je to haluz a poriadna. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bobco (05.10.2009 19:21) |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
tak to som aj ja zvedavy co to bude ked to bude :D |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
bobco ale ak mali pustene ventilatory tak ten kufor mohol ovplyvnit prudenie vzduchu okolo lambdy... spravna pracovna teplota lambdy je dolezita pre to aby davala korektne udaje do riadiacej jednotky |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Ale v takom prípade by to ovplyvňoval iba pravý kufor. Teda, ak sa jedná o bonsaj. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
No-ČOJÁVJÉM? Si myslim že s tak velku spotrebu oleja ti"zahadzuje"kerúsi sviečku,alebo tu takzvanú lambdasondu.A preto ti ta striekačka asi poradne nefachá.A možná aj odpor vzduchu kufrov ju vacej alebo menej chladi a ona podla toho "problemuje".No ja neviem-asi bych najprv pozrel kružky,či niesu zapečene.Ale niesom odbornik,tak neviem,ale každopadne bych najprv riešil tu spotrebu oleja. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Namontované kufre môžu pri určitých otáčkach spôsobovať rezonancie , čo môže ovplyvňovať elektrické spoje - prerušovanie alebo zmena odporu. Toť moja teória. Na základe tohto by to mohol robiť aj spínač pohotovostného stojana alebo niečo podobné .... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (12.10.2009 0:04) |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Bobco...este raz som pozeral ten tvoj namerany graf z brzdy bez a s kuframi a podla mna (vlastne podla grafu) ti to robi aj bez kufrov kedze je tam dost vyrazny prepad pri 9500rpm. Pozri sem na druheho zmeraneho V-stroma motoride.sk/obrazok.php?obr=http://motoride.sk...ľký alpský porovnavací test - 2. časť - Ľahké turistické intermezzo tam nie je ziadny taky prepad pri 9500rpm. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Bobco ak si už prišiel alebo ak prídeš na to čo bol problém daj info ,určite to bude užitočná informácia |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Hlásim sa po pol roku opäť. Začal som testovať opäť mašinu. Cez zimu som ju vybavil topcasom tiež od SW Motech. A čo som absolutne nečakal tak mašina beží bez problemov. Prešiel som cca 300 km so všetkými kuframi. Pár krát som to vytočil a všetko tak ako má byť. Ešte teraz som z toho mimo Pokiaľ mám len topcase tak tieš v pohode. |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
skriatok rypalek cez zimu opustil tvoju moto lebo mu bola zima |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Bobco zaujímavý "kufrový"príbeh A spotreba oleja ako? Šla tiež dole? |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Zdravím všetkých, |
Re: V-Strom pri 9000 otáčkach cuká
Takze pekne poporiadku - spotrebu oleja mas uplne v normale, to ze ju tocis kludne do 9000ot svedci o vsetkom. Uvedom si ze ten motor na to nieje stavany. Ak jej budes nadalej nakladat, bude ti olej zrat viac a viac. Ohladne pneu ti napisem inde. z. |