Anketa:
Pneu na cestu aj terén - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPneu na cestu aj terén - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Pneu na cestu aj terén
Musím meniť pneu a potrebujem poradiť. Prečítal som toho o pneu mnoho, ale najviac pomôžu rekacie vás, ktorí máte alebo ste mali s pneu toho tipu skúsenosti. |
Re: Pneu na cestu aj terén
Vyskusane rozne kombinacie a zostavam pri: |
Re: Pneu na cestu aj terén
Ja budem kupovať tieto: |
Re: Pneu na cestu aj terén
Jazdil som Mitas E-07 do lahsieho terenu su celkom dobre (prasne cesty....). Ale akonahle s tym vojdes do blata, tak nemas sancu, a na mokrej trave je to na zabitie.Na ceste drzia dobre, niesu velmi hlucne a nederu sa az tak moc. Jazdil som aj E-09 a tie su celkom vhodne do terenu len na cestach su dost hlucne a viac sa deru ako E-07. |
Re: Pneu na cestu aj terén
myslel som to tak, že či tá cena E-07 nie je jediné plus tých pneumatík |
Re: Pneu na cestu aj terén
Ked chces teren troska serioznejsie, tak neries take ake ti sem dali chalani. Tzn. so sipovym dezenom. Nieco podobne ako Metzeler Sahara Enduro 3. Vo vlhku to nema grip a v blate sa zase ihned zanesu a maju "nulovu" samocistiacu schopnost. Cize spravna volba su stople,stople,stople. |
Re: Pneu na cestu aj terén
myslím, že tá moja tenerka nie je až taký ťažkotonážnik takže by tie štuple na tom asfalte mohli aj niečo vydržať. Takže som viacmenej rozhodnutý |
Re: Pneu na cestu aj terén
Ja mam v TP 120/90-17, obutu 130/80-17. Neriesim. Ak ujo prislusnik na to pride (co pochybujem), budem znasat nasledky. Stoji mi to za to. |
Re: Pneu na cestu aj terén
ja davam MCE karoo (neviem ci sa robia v tom rozmere) a celkom fasa. ked mali 3300km tak som bol na MECH a v bahne nebol problem. Vyska stupla cca 0,7cm. |
Re: Pneu na cestu aj terén
matus:ked budu pred smrtou, tak napis po kolkych km si ich dal dole. Kedysi som mal na ne zalusk,ale vela ludi pisalo,ze "ubudali pred ocami". |
Re: Pneu na cestu aj terén
nemyslim, ze budu pouzitelne po 5500km. |
Re: Pneu na cestu aj terén
ja mam na karoo tak 4000 a odhadujem to este tak na 1500-2000max |
Re: Pneu na cestu aj terén
riešim podobný problém ako autor čo dať na BMWF800GS. Dozadu som dal TKC80 a som s ňou spokojný - zatiaľ 1 000km. Dopredu by som však chcel dať niečo cestnejšie. Vo výbere mám pri rozmere 90/90-21 : |
Re: Pneu na cestu aj terén
No tak nedajte sa prosiť /druhý krát / ,hádam na tých gumách aj niekto jazdí |
Re: Pneu na cestu aj terén
tu su nejake testy enduro pneu. |
Re: Pneu na cestu aj terén
Pdla mna, si radsej vyber kde chces jazdit, lebo univerzalne gumy nie su dobre ani-ani. V blate sa zanesu a nie su uplne idealne ani na cestu. Stuple su dobre do terenu, ale na ceste hucia, maju kratsiu zivotnost a pri vyssich rychlostiach - nad 140 plavu celkom dost. Ale ak Ti tieto 3 zapory nevadia, tak kupuj nieco so stuplami. Ta sirsia guma sa na rafik zmesti, len riskujes, ze si to vsimnu policajti pri kontrole, hlavne ked ich niecim naseres, zacnu hladat za co ta doj.bat. Ja som mal na KLE sirsiu zadnu 2 roky a nic sa nestalo. |
Re: Pneu na cestu aj terén
Pibroch ďakujem ,dobrá info o testoch - TW 101 som už vyradil . |