Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1923 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28634
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17050)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11584)

Kawasaki KLE - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki KLE - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

30.12.2008 17:34

Kawasaki KLE

david07
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim, mate niekto skusenosti s Kawasaki KLE 500?


30.12.2008 18:34

Re: Kawasaki KLE

felesiga
 Bahniak 

Ikona

nie som si celkom isty ale mam pocit ze je to taky isty motor ako v klr.. v celku dobry a trvacny stroj ale vacku v hlave ma velmi zle riesenu tj. nema tam klasicke valive gulickove loziska ale len mosadzne puzdra a tie sa ovela skor opotrebuvaju ako lozisko... treba si nato dat pozor. mozno ze ma uuuplne iny motor neviem


30.12.2008 18:35

Re: Kawasaki KLE

david07
 Kávičkár 

Ikona

KLR je jednovalec, KLE dvoj,


30.12.2008 18:52

Re: Kawasaki KLE

Piston
 Veteránista 

Ikona

Myslím, že ten motor je taký istý R 2-valec ako má Kawasaki ER-5...


30.12.2008 19:12

Re: Kawasaki KLE

salli
 Turista 

je to jedna z najlepsich masin na zaciatok.mal som gpz 500.ten isty motor.islo to skoro dvesto..isto enduro je trochu inak sprevodovane ale myslim ze by som bral aj dnes.ked kupis naozaj zachovalu masinu tak budes spokojny


30.12.2008 19:20

Re: Kawasaki KLE

david07
 Kávičkár 

Ikona

Prave ze som zaciatocnik o nej uvazujem a do jednovalca moc nechcem ist, kedze ako som pocul sa to tazsie ovlada, na zaciatocnika. Aj cenovo je dost pristupna

Upravené 2 krát. Naposledy upravil david07 (30.12.2008 19:21)


30.12.2008 19:23

Re: Kawasaki KLE

salli
 Turista 

david 07 .postuduj internet .po jawe to bol moj prvi japonec.neolutujes.mnoho ludi kupi 125 kubaturu a za par dni uz nadavaju ze je to slabe.na 500 sa da uz pekne pojazdit a ked pojdes jazdit s kamosmi budes v pohode stihat.


30.12.2008 19:29

Re: Kawasaki KLE

david07
 Kávičkár 

Ikona

ja rozmyslam nad pegasom, mozno TA ale to by musel byt rocnik 2000 co je dost stare. Tu kawu by som chcel 2005 asi. inak dik za radu


30.12.2008 19:36

Re: Kawasaki KLE

salli
 Turista 

pegasa neber.skor transalp.inak medzi jazdou na transalpe a kawe je velky rozdiel.jeden je v- motor a druhy radovy .a to je rozdiel v krutaku a vybraciach.musis vediet co chces


30.12.2008 19:38

Re: Kawasaki KLE

Piston
 Veteránista 

Ikona

salli: Preco pegaso nie?


30.12.2008 19:40

Re: Kawasaki KLE

salli
 Turista 

doodal-kazda masina je dobra ale ked postavis predomna transalpa a pegasa berem transalpa.skor preferujem overenu kvalitu a aj dostupnost dielov.ale netvrdim ze pegas je zly


30.12.2008 19:47

Re: Kawasaki KLE

Piston
 Veteránista 

Ikona

Jasne, Transalp ma povest neznicitelnej masiny. Ale myslim si, ze Pegaso so vstrekovanim tiez nie je krok vedla...


30.12.2008 19:50

Re: Kawasaki KLE

salli
 Turista 

moc by som neriesil ci ma masina karburatory alebo vstrekovanie.


30.12.2008 19:58

Re: Kawasaki KLE

Piston
 Veteránista 

Ikona

Mas pravdu. Toto netreba riesit.
Ale (off topic) Pegaso so vstrekovanim ma povest spolahlivejsej a uspornejsej motorky v porovnani s karburatorovou verziou...len tolko som chcel.


30.12.2008 20:25

Re: Kawasaki KLE

david07
 Kávičkár 

Ikona

to sali: aky je rozdiel medzi V2 a radovym dvojvalcom?? ma aj radovy nejake vyhody oproti Vecku??


31.12.2008 8:11

Re: Kawasaki KLE

salli
 Turista 

david07-vyhody???tazko povedat .niekomu viac chuti tichy motor bez vybracii niekomu nie.vyhody a nevyhody .akurat ze kle nema taky krutak odspodu.nadruhej strane kle nevybruje tak a aj maximalka bude vyssia.presne ti nepoviem ja som jazdil gpz.ale musis vediet co chces.vyberas sice medzi medzi cestnymi endurami ale kazda s inym motorom.ja keby som mal brat beriem obidve.z bodu A do bodu B ta odvezu obidve.ale odporucam sa najprv povozit na KLE.o transalpe uz toho bolo popisane hodne ale o kle nie.momentalne som bez masiny a na moje turisticke tempo by vyhovovali obe.


31.12.2008 9:55

Re: Kawasaki KLE

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Tym ze je KLE 2val 500 tak nema moc konkurenciu TA je uz uplne nieco ine.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.