Anketa:
Najnovšie videá:
JAWA 350 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJAWA 350 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokJAWA 350
Prosim o radu o tejto zazracnej JAWE. |
Re: JAWA 350
Trochu podoťahuj upevnenie karburátora a hlavy valcov - aby nechytala falošný luft. Sviečky máš dúfam nové, keď si už menil aj drahšie veci, a teda hádžu dosť silnú iskru. Základ je palivo vo valcoch a dobrá iskra na sviečke v správnom momente (dobre nastavené zapaľovanie), okrem toho nie je zlé ak máš dobrú poistku a inak ti nikde neskratuje. |
Re: JAWA 350
Takto na diaľku je ťažko poradiť. Záhadné poruchy nebývajú. Treba systematicky prekontrolovať všetko, teda palivo, karburátor, baterku, sviečky, ramienka prerušovačov, atď. Nakoniec môže byť aj také niečo, ako mal jeden môj kolega: nechytala a nechytala. Keď ju štartoval, videl som, že mu tečie benzín zo vzduchového filtra, tak ju prechlastával. Stačilo mi ju nakloniť na ľavú stranu (z pochopiteľného dôvodu), otvoriť naplno plyn aby sa odvetrala pri nakopávaní, a po štvrtom kopnutí som mu ju odovzdal už veselo dymiacu. Mal som triapolu niekoľko rokov, každá ma svoje fígle ako ju štartovať, inak za tepla, inak za studena. Na všetko musíš prísť sám. Veľa zdaru. |
Re: JAWA 350
No minuly rok fungovala krasne,len smykala spojka,tak som ju menil a chcel som kuknut,ze co este mu je a tie piesty nevyzerali najzdravsie,tak som ich preto menil. |
Re: JAWA 350
Neviem presne aký typ 350 máš, ja som mal kývačku a tá má asymetrický karburátor, to zn., že plaváková komora je vľavo od stredu. Keď motorku nakloníš vľavo, hladina paliva v difuzéri je tým pádom nižšie ako normál, a teda sa zmes ochudobní. Naklonenie motorky vľavo je bežný úkon pri štartovaní prechlastanej moto. Ak máš novší typ, kde je plaváková komora v strede, toto možno tak nefunguje, nemám to odskúšané, neviem sa k tomu na sto percent vyjadriť. Tam už pri prechlastaní asi len ten plný plyn, najprv bez kľúčika, atď. |
Re: JAWA 350
Sú to záhadné poruchy. Podobne nám nechytala mašinka, len na roztlačenie a raz áno-raz nie. |
Re: JAWA 350
Je to typ 638. |
Re: JAWA 350
Asi si to mal predsa len v baterke a myslím, že o zapalovaní sme ti už písali - jednoznačne poctivo naštelovať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ORTUT (08.06.2006 23:40) |
Re: JAWA 350
No tak ak prerusovacom myslite prerusovac na smerovky,tak ten mi urcite neupchava nic,lebo ho mam asi 20cm od vzduchoveho filtra |
Re: JAWA 350
Aka sranda |
Re: JAWA 350
Kaslik je možno stará terminológia - skrinka na náradie a baterku u starších perákov. Ale tento termín sa používa pre tie kryty na typoch 634, 638,638 čo máš pod sedadlom a v jednom máš náradie a lekárničku (vľavo), druhý (vpravo) kryje regler. |
Re: JAWA 350
Tak s tymi starymi suhlasim,ze vydrzia cely zivot ........ dobre stare Ruske vecicky sa nikdy nepokazia |
Re: JAWA 350
tie stare kondiky su na nezaplatenie... Kupil som si novy, lebo mi jeden novy odisiel (aspon som si myslel). Jeden tam mam stary (este asi original - hlinik czechoslovakia ). Ten funguje bez chyby. A ten novy, ktory som si kupil, mi funguje velmi slabo (slabo odrusuje). Teraz mam dva nove (cierny umely vrsok), ktore slabo odrusuju... Zistil som to roznym prehadzovanim kondikov z kladivka na kladivko... Tie nove su akesi slabsie (dotycne kladivko viac iskri ako ked nan zapojim ten stary kondenzator...) |
Re: JAWA 350
No pani. |
Re: JAWA 350
Znovu pisem a prosim o pomoc ...... nenasiel by sa tu nejaky sikovny clovek,ktory ma aspon tusenie,ze aky symering by som mal kupit. |
Re: JAWA 350
ZoltanF, to ale aby si si nepredstavoval s tým guferom na ľavej strane ako školský výlet! |
Re: JAWA 350
Jack ani nehovor ......... viem aj ja,ze co treba urobit ....... teoriu ovladam |
Re: JAWA 350
Jack ja som potreboval poradit,ze aky symering kupit a nie ako to treba robit !!! |
Re: JAWA 350
tomxx po prve - do akeho servisu ? |
Re: JAWA 350
ZoltanF: spekulujes tu s tou Jawkou ako Mara Beckova s chamajdou, a stale to mas pokazene. Tak prestan robit zo seba majstra a daj to ludom co tomu rozumeju... |
Re: JAWA 350
Zoltán, jednomu nechápem, prečo chceš meniť gufero akurát na strane kde je spojkový kôš? |
Re: JAWA 350
No uz je rozobrata na cucky a postupne ju budem uz konecne skladat .... |
Re: JAWA 350
ZoltanF vo vsetkom suhlasim s tomomxxx zase take drahe by to nebolo (alebo to daj spravit niekomu kto to vie) a aspom by ti to jazdilo ja sa tiez nasnazim hrat na klavir |
Re: JAWA 350
Temny, keby si mal Jawu tak by si vedel, ze ked chces menit gufero na klukovke z lavej strany tak potrebujes stahovak na stiahnutie maleho ret. kolieska primarneho prevodu... |
Re: JAWA 350
Maco mas samozrejme pravdu uz som si predstavoval hole guferko s demontovanym kuzelovym spojom primarneho prevodu aspom o dovod viac preco to zverit niekomu kto to vie a ma naradie |
Re: JAWA 350
panabeka ! |
Re: JAWA 350
zoli-baratom: kolko rokov alebo desatroci Jawky fungovali na M2T a na PP90?!!? Tak nepis bludy ze "nechcem ju pokazit lacnym olejom" |
Re: JAWA 350
No sak hej .... a ako teraz vyzeraju tie,ktore mali len tie oleje ??? |