Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Každý valec má svoj filter. Čo vy na to? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKaždý valec má svoj filter. Čo vy na to? - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Nazdar chlapi chcem sa spýtať či mojej CBR pomože ak na nu hodim 4 vzduchove filtre(šišky). Každý valec by mal svoj filter tak si myslim že by mi to mohlo pomoct. Alebo by bolo lepšie zohnat nejaký klasický sportový napr KaN... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Je ti 17 let. A motorku máš suzuki RM 250? A píšeš o CBR? Vzhledem k tomu že o 4-ech vzduchových filtrech, tak to asi CBR 125 nebude. Takže CBR600? K jízdě bez řidičáku se raději vyjadřovat nebudu.... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
denis FZR, v profile RM250 , a ladit ides CBR??? |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Cendina U karburátorů se jedná o výměnu trysek za širší a následné vyladění na lambda sondách tak toto mi prosim ta vysvetli |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
karburátor: nejsem technik.... Ale když mi ladili bandita 6-ku. vyměnil panáček servismanský vzduchový filtr za více propustnej, vyměnil taky trysky v karburátorech (vypadá to jako takovej děravej šroubek - dobrá terminologie co) jedna stála cca 80,- Kč a pak mi navrtal svody, do každého dal lambda sondu a vyladil motor podle výfukových spalin a svody zase "zalepil" dal tam takový z vrchu matky, aby to šlo ladit zase i příště. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
www.gsxr.wz.cz = odkaz JAK NA TO, KARBURÁTORY - pokračování dílu zaměřené na jednotlivé součástky = TRYSKA |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Fú, ta Cendina je tusim lepsia nez Zeleno... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
jarro: ve vymejšlení speciálních pojmenování různejch hejblátek a udělátek jsem expert S technikou je to už horší. Maximálně můžu popsat zkušenosti s vlastními motorkami. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Okej krajné valce šiškou vyriešiš dajme tomu, a ako k tomu prídu prostredné valce ? kam umiestniš šišku ?? |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Gastan: viděla jsem "přímáky" - šišky na GSXR 750 (stará moto, tak ročník 90). Jak odstraníš air-box, zbude ti tam místo a v pohodě se vejdou. Ovšem netuším jak je to u CBR600. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Mila Čendina RM som mal pred časom ale tu som už predal a CBR konkretne 600 r.v. 1994 mám asi 3 dni takže som to este nestihol zmenit v profile. A nepýtal som sa na to či smiem jazdiť bez vodičaku ale na filtre. A dik za rady vyriešim to jedným klasickým športovým filtrom. Nemám náladu menit trisky... S výkonom som spokojný ide mi len o to aby sa motoru lahšie dýchalo. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
denisFZR: ono se mu moc lehčejc dýchat nebude. Bude mít chudou směs. Ale na to ses asi taky neptal že..... Takže proč se vůbec namáhám. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
17 rocnemu somarovi co vie hovno o vsetkom a vsetko o hovne sa tazko radi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (11.06.2008 10:57) |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
jarro: někdy chápu proč se na technickou poradnu tady na motoride-u vyprdli všici co motorkám opravdu rozumnějí. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Jarro: Upravené 1 krát. Naposledy upravil lure (11.06.2008 11:54) |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Precitaj si jeho odpoved. Pyta tu radu, ludia sa mu snazia rozumne odpovedat ale nakoniec napise ze si to aj tak spravi podla seba bez ohladu na rady ktore maju hlavu aj patu. Nikto uceny z neba nespadol nieje ziadna vyhovorka. Ja som v 17-ich nemal 600 ako on, ja som mal najprv kopec 125-iek, vselijake jawy a kadeco co malo motor takze som sa postupne naucil ako co pracuje, co sa stane ked dam na krosu iny filter alebo ako poskladat prevodovku bez manualu pretoze fungovat to moze len jedinym sposobom. Ked som mal neskor poriadny stroj nemusel som sa uz nikoho pytat ako to "vlastne" funguje. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Vzhladom ze ta masina ma iba o 3 roky menej ako ty tak bud rad ze este stale ide... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
lure: berme v potaz samotnou situaci. 17-tiletý kluk, měl yamahu FZR 600 pak si koupil 250-ku a teď CBR600. Existuje snad nějaký 17-tiletý kluk, který má v garáži svou vlastní "velkou" motorku a nesedl by si na to a nešel se projet? Jestli takovej opravdu je, tak před ním smekám helmu i se skalpem a ráda ho poznám. Znám spoustu chlapů (většinou věku mýho táty), kteří si motorku koupí prostě proto, že se jim líbí, chtěj se v ní vrtat, upravovat a ježdění je až na x-tém místě (i když oni problém s řidičákem fakt neřeší protože ho maj). Ale 17-tiletýho ani jednoho. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cendina (11.06.2008 14:23) |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
ma ju len tri dni nemal casu zmenit profi, tak isto ako este nemal casu spoznat moto.. a uz by do nej jeb.l.... mile... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Jarro: |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Chlapci rovno povedzte že mi závidíte... ukecal som ho na klasický KN filter ktorý sa vyrába aj ako náhrada originálneho papierového ... hádate sa tu, a bijete do hrude kto mu poradí viacej.. tak vedzte že ja som bol prvý.... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
lure: nemám na to. Psychicky nemám na to, abych tohle dokázala tolerovat. Ten limit 21 let pro získání řidičáku na velkou moto tam není pro srandu králíkům. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Gastan: větší spotřebu asi ne. ???? Nevím... ???? spíš bych řekla že to míň pojede. Ve směsi bude víc vzduchu a méně benzínu. Každopádně se to rozladí a čím více propustnej filtr bude, tím víc se to rozladí. Poznat to bude na svíčkách. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cendina (12.06.2008 9:37) |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
No ....s odstupom casu musim podakovat tym ktory odpovedali ako ludia.... dikes...Ked som mal CBR kupil som ju zo zajebanym vzduch. filtrom ktory bolo treba tak ci tak vymenit. Preto cela tato diskusia vznikla.... Dnes ma R6 r.v. 2002.... Vykonovo uz nechcem uz asi v zivote nic silnesieho!!!!! Je to cista raketa...Nechapem preco sa niekomu zda divne ze mam 17 rokov a mal som niake tie 600-vky jednu 750...a dve crossky... Za rok som na svojich jogurtoch (FZR 600, CBR 600, ZX-7R a terajsia R6) spravil 7500Km... Nehovoriim nieje to vela ale ani malo.... A temy ako vodicak a papiere od moto, to je skutocne iba moja vec!!!!!!! |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
denisFZR:Suhlasim nech sa nestaraju ci mas VP alebo nie a ci jazdis alebo nie,ja nemam VP tiez a co teraz?UKAMENUJETE NAS?Pital sa na filtre a ne na vodicak. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Cendina -napišem ti niečo.Išli sme s Polska a vyletel nam motorkar a skoro nas trafil,ukazal nam fakera.Nereagovali sme na to.No ked nas ten debilek obehol a teraz sa podrž,boli sme štyria,vysoky a riadny chlapici.No ked nas ten debilek obehol a ukazal nam znovu fakera tak sme sa za nim rozbehli čo čert nechcel dostal šmyk na rovinke a šuchal sa po trave.Prišli sme k nemu a ono to nebol on ale ona.Naplula nam do ksichtu tak jej kamarat jednu strelil.Prišli tam dvaja dalši motorkari a ked zhodili prilbi tak som myslel že ma urve od jedu,znova baby.Vek?tak okolo 40.Vyrukovali po nas ale nechceli sme robiť problemi a tej koze som chytil klučik od motorky a zahodil som jej ho do porastu.Nehovorim nič na ženy ale chcem napisať že či maš vodičak alebo nemaš vodičak ak to maš vyšinute v hlave tak ti nepomôže nič.NEMYSLIM TEBA!!!Myslim to celkovo.Poznam kamarata ma kawu ninja a vodičak dobrych 8 rokov.Priemerna rychlosť či je v dedine alebo mimo je uplne rovnaka.Neposudzuj prosim ťa niekoho kto nema vodičak ked nevieš ako na tom chodi.Chalan sa opytal a znovu sa mu snažiš vysvetliť niečo.Neber to v zlom. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
maco535-z tym s tebou suhlasim ako keby nestačilo napisať to čo sa potreboval ale snažia sa davať rozumi.To je skvele. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
denisFZR: chcem sa ťa len spýtať ,či všetky tie tvoje jogurty,čo si opáčil boli s bifidusom,či bez? |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
.....a kto nema diplom z vysokej je natvrdly dilino?..... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
Jasné, že jazdiť treba vždy a hlavne bez vodičáku a je to len naša vec. My Azeťáci sme už takí. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
gičo-bol to zažitok ale ver mi keby ten prvy krat ukazala fakera a stratila sa serieme na nu.No ked ta obehne a ukaže ti fakera druhy krat tak hold smola.No neviem aku mala motorku lebo to bolo posledne čo som si všimal ale viem že ta dievčina alebo žena mala malu dušičku ked ju kamarat po tom pluvanci schytil pod krk a potom jej kamarat strelil.Samozrejme nie silnu ale taku tzv.letny vanok.Neviem ale ako som pisal su ludia ktory môžu mať vodičak a budu debili na veky a su ludia ktory nemaju vodičak a aj ked by nemali jazdit jazdia ale su normalnejši.To je hold môj nazor a druha vec aj ja som si všimol že niektory sa niečo opytaju ale nedostanu vôbec odpoved ale dostanu buzeraciu.To že tu niektory by sa mali zamyslieť nad sebou to je to spravne orechove. |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
zeleno ste ma pobavili azetaci .... no som dostal aj ja minule pytal som sa nieco a hned moj mail kukali..... a aj som dostal ze azetak uz ludi sudite podla mailu? radsej som vymenil ale ten vodicak by nebol zly napad spravit,ale ked beres na zodpovednost,ze ked havarujes a nie ty budes vinny aj tak ty budes. nemal vodicak.... ale vas zivot a ja som chodil bez vodicaku tyzden..este mi vyrabali ,ale skusky uz boli zlozene... |
Re: Každý valec má svoj filter. Čo vy na to?
siskou ani priepustnejsim filtrom neziskas nic dat na kazdy valec filter je hlupost u superbike sa ani moc sisky nedavaju suhlasim s cendinou ak ladit tak komplexne zvody,koncovka,preprogramovat . ak si extremista tak na filter kasli vacsinou sa natahuju pancusky pripadne molitanove filtre ale nie na kazdy valec |