Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3680 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Napetie dobijania - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNapetie dobijania - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.05.2008 17:58

Napetie dobijania

dudo25
 Turista 

Zdar borci.Viete mi niekto povedat ake je maximalne napetie alternatora na motorkach pokial nepouzijem regulator? Bodla by aj infoska o maximalnych odoberanych prudoch.
DIKY za Info.


23.05.2008 18:11

Re: Napetie dobijania

Jofo1
 Jogurťák 

čau dudo25:Na mojej CBR 600 1991 som mal pri vyššich otáčkach cca 55V, na volnobehu asi
18V.Načo potrebuješ túto info?


23.05.2008 18:30

Re: Napetie dobijania

feodorko
 Turista 

Ikona

predpokladam Ze to chces na dobijanie baterky

ked nechces pouzit regulator tak nesmies pouzit ani alternator, pretoze alternator je zdrojom striedaveho napätia, takze budes potrebovat aspon usmernovac,alebo namiesto alternatora pouzit dajake stare dynamo. zaroven dynamo pri maximalnych otackach nemalo prekrocit hodnotu 12,8V inak by si odpalil baterku

a maximalne napätie a prud je uvedeny na stitku alternatora. a pri roynich otackach dostanes rozny max prud



APON TEDA MYSLIM >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil feodorko (23.05.2008 18:33)


23.05.2008 19:23

Re: Napetie dobijania

250cross
 Bahniak 

Ikona

Ak chces pouzit alternator bez regulatora a usmernovaca, tak ti ani nepojde pretoze hu budes potrebovat budit(napr. JAWA 640, prip. automobily), alebo ak sa pouzivaju permanentne bagnety na vytvorenie prudu, tak na vystupe budes mat docela dost vysoke napatie, ktore sice zatazou klesne ale bateria to asi stejne nevydrzi. Alternator byva 3fazovy, a preto potrebujes ten usmernovac.


23.05.2008 19:30

Re: Napetie dobijania

dudo25
 Turista 

Chclapi to je vsetko pekne,ale napadlo ma celkom utesene a nie az tak drahe elektronicke zapojenie takehoto 3-fazoveho rgulatora,len by som potreboval dostatocne prudovo a aj napetovo dimenzovat suciastky,aby to bolo univerzalne preto ta otazka.


24.05.2008 14:16

Re: Napetie dobijania

Crash
 Turista 

Ikona

Najlepšie ak si to pomeráš sám, a na to zapojenie som zvedavý, hoď sem potom schému ;-)


24.05.2008 14:19

Re: Napetie dobijania

dudo25
 Turista 

No na mojej honde mam zmerane,ale som zvedavy aj na ine moto,ci nieje nejaky velky rozdiel.


25.05.2008 10:47

Re: Napetie dobijania

FeriS
 Kávičkár 

Ikona

Minimálne výkon je vždy udávaný.A veľa alternátorov ma reglér priamo v sebe.Najlepšie je ho pripojit a premerať výstupné hodnoty.Autoelektrikárske dielne majú na to stolice.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.