Anketa:
Nové oficiálne videá:
Ventily CBR 900 RR - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVentily CBR 900 RR - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Ventily CBR 900 RR
Caute. Nastavoval niekedy niekto ventily na CBR? Zaujimalo by ma ako, nemal som vela casu, ale podla mna treba povolit aj motor. Inac sa viko neda dat dole... Neviem no.. |
Re: Ventily CBR 900 RR
Predpokladám, že sa to nastavuje podložkami (ako na mojej bývalej) a tiež predpokladám, že ich doma nemáš a ani nebudeš kvôli tomu objednávať. Tak to šupni do servisu a máš pokoj... |
Re: Ventily CBR 900 RR
Tak ako ti uz napisal Awia. Ventiliy sa nastavuju podlazkami! Sam by som sa do toho nepustal. Odnes to do servisu alebo niekomu kto uz s tym ma skusenosti. |
Re: Ventily CBR 900 RR
Cau Ivan! Hadam si sa nerozhodol sam nastavovat ventily? Fuuha, do toho by som sa sam nepustal. Ako pisu chalani, Honda pouziva na vymedzovanie vole ventilov podlozky. Mootor sa nemusi zhadzovat,ale nieje to az take jednoduche a su s tym spojene rozne rizika. Radsej by som volil servis. Inak ako si spokojny s masinkou? |
Re: Ventily CBR 900 RR
tu si mozes mrknut podrobnosti,tie podlozky maju cislo 14 images.powersportsnetwork.com/fiche/images... |
Re: Ventily CBR 900 RR
cau....noo keby si sa do toho pustil sam....tak zozen si servisny manual k tvojeje moto....mala by tam byt tabulka vole ventilov a hrubky podloziek ktore k danym volam potrebujes..........a motor povolit nemusis da sa to aj bez toho.....ale musis mat trpezlivost....a davaj si pozor....aby ti rozvodova retaz nepadla dole ked budes davat dole vackove hriadele......ratam s tym,ze velice tazko by sa odtial vytahovala......vela stastia a trpezlivosti.....a ked to budes robit sam....rataj s tym ze zrcite vymyslis nejake nove nadavky.... |
Re: Ventily CBR 900 RR
urcite by som to nedaval do servisu ale radsej by som si to spravil sam. zisti si ake maju byt vole |
Re: Ventily CBR 900 RR
Dakujem vsetkym, nakoniec som sa rozhodol ze sa do toho pustat este radsej tuto zimu nebudem. Volu ventilov viem, ale o tych podlozkach som nevedel presne. Nastudujem viac a skusim ked budem mudrejsi Zatial slape ako ma. FRENKY dik, celkom fajn, je to dobra moto, uz aby bolo leto heh. |
Re: Ventily CBR 900 RR
Ondro TT - noo, neviem, ale myslim ,ze zbrusenim podloziek ziskas akurat tak vacsiu volu na ventiloch a na moto ktora ma par km za sebou potrebujes tuto volu skor zmensit. a po druhe - brusenim podloziek narusis ich povrchovu upravu, co nieje podla mna to najlepsie riesenie na motore ktory dava 12 000ot/min. co myslis? Ked uz nieco take robis, treba to spravit poriadne ,nech to znova nemusis rozoberat o par mesiacov. Podlozky niesu az take drahe |
Re: Ventily CBR 900 RR
Na Hondách se ventily v 99,9% zaklepávají do sedel tj. vúle se ZMENŠUJE = podložky nižší. Brousené podložky nebrat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wing (27.11.2007 12:54) |
Re: Ventily CBR 900 RR
no neviem ,ale logicky mi z toho vychadza, ze ked sa zaklepavaju, tak sa vola zvacsuje |
Re: Ventily CBR 900 RR
Když se zaklepají do sedel, tak jsou blíž k vačkovému hřídeli co je umísten nad nimi, neboli púvodní vúle se zmenší. Nezaklepávají se horní stopky ventilú / jako u OHV o vahadla /,ale |
Re: Ventily CBR 900 RR
Ahaa. jasne, chapem. Som si zle precital to Na Hondách se ventily v 99,9% zaklepávají do sedel - jasne, ventily si sadnu a vola sa zmensi. Logicke. Noo, to je to ,preco to nechavam na servis |
Re: Ventily CBR 900 RR
Zvládl bys to zcela jistě i sám.Na změření vúlí Ti stačí jen měrka / nejlépe ta co vyrábí Kinex , odstupňovaná 0,02+0,03+0,05/ a znát kde je horní úvrať. Když je třeba některý ventil seřídit, |
Re: Ventily CBR 900 RR
Caute chalani..tieto starsie modely RR boli na ventili nenarocne a maloktoru 900vku bolo treba robit..bolo to viacmenej konstrukciov motora a materialom..RRa musi mat strasne vela nabehane aby sa robili ventily vetsinou drzia vole do poslednej minuty zivota motora..Wing sa vyzna klobuk dole..myslim na tie podlozky malo kedy byva u RR treba hrubsie podlozky.. A neodporucam podomovim a obecnym majstrom aby sa pustali do takejto zalezitosti..pri tomto treba klud a hlavne ciste ruky a dielnu.A bozechran ze by sa zle poskladal rozvod to by bola velika tragedia..BikerPPak chces mozem sa ti na to pozriet.. zatial sa majte.. |
Re: Ventily CBR 900 RR
Motorado dik za info, asi to necham tak, ta moto ma podla tachometra najazdene 33.000 km tak kazdy mi povedal ze to bude v pohode. Vela z vas napise ze ten udaj bude pretoceny ked to je 1996-tka Ale kym ide.... Len je to nova laska, tak aby sa mala dobre |