Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00) - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuRozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00) - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00)
Potreboval by som poradiť pri výbere moto,ktorá je vhodnejšia na countrycross a v čom je medzi nimi rozdiel(pérovanie,výkon....). |
Re: Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00)
CR je motocross, CRE ma ine zapalovanie, vdaka comu ma aj cievky na svetla. Tlmice su zrejme rovnake, prevodovka myslim tiez. Kontaktuj clena marekon, on ma CRE, bude Ti vediet poradit lepsie! |
Re: Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00)
A čo kvalita (počul som že sa vyrábaju v Taliansku pod názvom HM-moto) |
Re: Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00)
Počul si dobre www.hmmoto.it/ita/default.asp |
Re: Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00)
Esli se nepletu, tak Taliani ich len upravuju, ale nedam za to ruku do ohna. |
Re: Rozdiel medzi cr250 a cre250HM(97-00)
zdravím, ja mám síce cre ale bola upravovaná v Švajčiarsku ale to je jedno robil to peter moer a ten má v podstate asi aj HM v Taliansku, nemám na zapalovní napísané HM ale Mser racing ale to je asi jedno, no a teraz ku tým rozdielom čo sa mojej týka takže : predné tlmiče majú mäkšie struny a komplet vymenené okuliare tovarenské od hondy, zadný centrál je vymenený celý za mäkkší, zadné koleso je 18 palcové, motorka je osvetlená teda svetlá a zapalko aj s krytom (kovovým) a radičkou ( pôvodná radička by asi šúchala po kryte, dalej mám celú spojku hliníkovú aj s košom (mäkkší záber a ovláda sa lahúčko jedným prstom- výhoda v blatových a technicky náročných úsekoch) karburátor keihin namiesto pôvodného mikuni, úplne odlišná prívera oproti krose sa otvára plynulo nie razom a nevzniká žiadna diera v otáčkach, koleno a j výfuk HGS z menším priemerom teda privreté na enduro, stojan, ridítka reikony, prevodovka zostáva nezmenená, po tejto úprave dostanete závodné endurko, ktoré má celkom slúšný spodok dobrý priebeh výkonu ale oproti krose o niečo horšiu špicu, motorky oproti krose točí o tisíc otáčiek menej, výkon však zostáva 56 koní váha je asi tesne pod hranicou 100 kilov, spotreba je menšia oproti krosovej sestre, zhruba pri priemernom tempe je to 7,5 l na 100 km a teda 2hodiny jazdy v teréne, čo je mylsím si viac než solídne. keby som ju mal porovnať napr. s KTM 250 exc je to podobná motorka ale predsa odlišná CRE- čka je o hodne ostrejšia, má dlhšie prevodové stupne slabší spodok ale zato lepší vrch teda keby som to mal zhrnúť je to niečo medzi krosou a endurom, jej jediná nevyhoda je nekresťanská cena mám oroginál papiere kde je uvedená cena nového motocyklu po prepočte na koruny 350 000 SK |