Anketa:
CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuCZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
Moja CZ ma uz dlhsi cas jeden jediny problem a nemozem prist nato co tomu je.Vozim sa na nej a potom asi po hodine vozenia niekedy aj dlhsie ked tomu viac pridam ju ako keby pridusi a potom uz nejde iba seka..alebo ide len na nizuckych otackach a to je lepsi pripad ze aspom pomaly dojdem domov,horsie je ked len seka a neskor ju uplne pridusi a zdochne.Uz som vymenil indukcnu,kondenzator,nova bateria,mam tam dvojcievkovy reguler a aj uhliky som menil ale baterku mi vybije...predtym to robilo iba tak ze sekala a na druhy den ked sa vychladla sa dalo vozit...ale to nechapem pretoze ked zacne sekat a vytiahnem sviecku tak nema iskru...a na druhy den skusim a uz iskru ma...DIKY ZA HOCIAKU RADU |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
Niekde ti skratuje... máš dve možnosti: hľadať kde a vymeniť jeden kábel, alebo spraviť novú celú elektriku a máš pokoj na veľmi dlho... Popozeraj pri hlave riadenia, tam sa zvyknú káble predrať a opierať.. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
skus vziat multimeter a zacni od dynama...merat dobijanie,toto iste sa mi stalo.pozri ci uhliky sa pohybuju na pruzinach-mohli sa seknut Upravené 1 krát. Naposledy upravil futu (23.04.2007 13:38) |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
ale lepsie jak multimeter mas analogovy voltmeter, bo na multimetru ti od obrovskeho rusenia budu len vselijake znaky preblikavat. skontroluj ci nemas niekde skrat alebo skus precistit kontakty na kladivku/napr. jemnym brusnym papierom/, vymen fajku, sviecku, alebo ci nemas len spinacku rozsypanu. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
no ja som uhliky menil,a pozeral som napatie na baterii a sucasne som pretacal rotorom-pomaly som preslapoval klukou a zistil som ze preslapnem raz,je tam 0.01 V a preslapnem trochu viac a hned tam skoci 4.20 V (mam ju vybitu ale robilo by to aj keby je nabita isto) a zase trochu preslapnem a zase 0.01 alebo male cislo ako 1 volt a podobne a potom zase nieco ako 4-4.5 volta....mozu to robit tie uhliky ? |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
vsimni si pracu ramiienka,myslim ze ked je zopnuta tak nedobija...tak ako ked je rozopnuta ci naopak?..a uhliky by mali mat volu..cize krsane sa klzat v tom bakelite. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
V bakelite ? tam ja ziadny bakelit ani nemam aky a kde ma byt bakelit ? no to s tym ramienkom som nekontroloval a aky to ma vplyv ? |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
Uhliky mas na statore vsunute do takeho puzdra a to puzdro je z bakelitu-skus ci ti volne chodia v tom puzdre. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
ja svetla nemam tu baterku mam iba koli iskre a zistil som ze ked sa spoja kontakty na odtrhovom ramienku tak je tam iba okolo 1 V a ked sa oddelia tak tam je normalne napetie...a uhliky behaju volne a este jedna vec - ako je mozne ze odtrhove ramienko je v najvyssej polohe prave vtedy ked je piest uplne dolu ? rotor aj vacku mam dobre osadenu... |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
moze to byt aj zaneseny odvzdusnovaci otvor na nadrzi (na viecku v strede je taka mala dierka), odtekanim paliva sa tam vytvara podtlak - zabranuje odtekaniu paliva - ak ti to zacne sekat skus pootvorit veko palivovej nadrze. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
diky BranoOHC ale tym vikom nadrze to neni to uz som skusal,inducku som menil,kondenzator nie je novy kupovany ale nahradna TESLA a zachovaly ,dobry,nato som uz prisiel ze to je elektrika ale co s tym...lebo ono ked to zacne sekat pozrem iskru a neni tam ziadna...a potom zmeram bateriu a je tam iba kolo 4 voltov...ale sere ma to preco pri zopnuti kontaktov mi klesne napetie na poloch baterie na 1.20 a ked sa oddelia tak normalka. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
to co popisujes je teda jasne, nemaka ti dobijanie (ak vylucime nejaky mensi skrat) - tym padom mas vybitu bateriu a s tych 1,2V nenasytis inducku, ked je stavana na 6V. Bateria na prazdno nesmie mat 4V, mala by mat okolo 6,5V . Ked zopnes kontakty tak prud tecie do inducky, ktora za normalnych okolnosti v klude motora berie aj 3A, (cca 20W) takze zoslabnuta bateria sa preto nechyta a klesa napatie na 1,2V. Takze nabi bateriu, nastartuj, pripoj merak k polom baterie a meraj, so zvysenymi otackami by malo stupnut napatie baterie na cca 6,8 az 7,2V, pri odpojenej baterie a len so zapalovanim by napatie malo stupnut na max 7,8V. (merane na kontakte D na regulatore) (bateria sluzi ako urcity stabilizator napatia) . Ak tam to napatie nie je problem je pravdepodobne v nasl. (podla pravdepodobnosti) 1. regulator 2. prerusene kable medzi bateriou - regulatorom - dynamom 3. vadne uhliky 4. vadne vinutie dynama. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
BranoOHC :::: kable som ako tak kontroloval a boli v pohode,uhliky su nove , to vinutie dynama mi prosim este vysvetli neviem co to je ale typujem to asi na regulator-sice tam mam dvojcievkovy...nemas nejaky regulator ? |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
roman: presne ako vravis!mam tiez 6v a obcas vybehne na 10 az 11...po jazde zostava 6.5 |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
este pridam:D |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
Jinx, |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
ja som z toho dobre nepochopil,cim sa vlastne ten reguler nastavuje lebo tam nie je ako som sa pozeral ani ziaden srobik alebo nieco take...a tie kotvicky si pametam ze boli obe rozpojene ma to tak byt ? pri vypnutom motore aj baterii...a este jedno...dal som tam plne nabitu bateriu,asi 2x som len preslapol pakou a hned sa vybila asi na 4.23 V ... |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
skoda ze byvas daleko,tak na regleri neni ziadny srob na nastavenie. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
uz som spominal , ze vybija ked sa spoja kontakty na odtrhovom ramienku..kde byvas ? ak by si mi to mohol prist spravit by si si zarobil. |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
daaaaaaaalekoi:D NZ to by viac vysla cesta,vidim ze uz predavas |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
noo to som dal inzeratik len tak ze ak by to ktosi nahodou chcel ale zas nepotrebujem to surne predat chcel by som to spravit a vozit sa...co je to vape ??? neviem ci mam kupit druhu baterku alebo co ...ved ked je nabita sa nemoze len tak na dve nakopnutia vybit !!!! |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
vape je nove riesenie elektriny,je to vlastne eletronicke zapalovanie - je to alternator.cize ziadne ramienka ani nic take raz nastavis a uz len behas aj roky..spolahlive . da sa to objednat z ceska.kukni na jawamania.cz |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
pocuvaj a tie uhliky sa delia aj na plusovy(+) uhlik a minusovy (-) uhlik ? lebo ja som si nato nedal pozor a ani som na nich nevidel niake oznacenie + alebo - ,...pruzinky som uz natiahol ale ako hovorim neviem o tom ze by bol + a - a este nemam tam ani ten bakelit , |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
nie to je jedno uplne ..ziadne +-neni.tak v com su ulozene?take cierne puzdro-to je bakelit.kde sa smykaju |
Re: CZ 175 / 487 - problem PROSIM O RADU
no lebo BRANOohc mi pisal nieco o plusovom a minusovom uhliku....a este ako si tu tak pozeram elektroinstalacie tak sa mi zda ze to mam uplne opacne...z baterie mi ide plusovy kablik do regulera a minusovy na kostru ale nanom je poistka a v scheme je poistka zaznacena v plusovom kabli |