Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Ložiská vyhotovenie C3, C4 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuLožiská vyhotovenie C3, C4 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Ložiská vyhotovenie C3, C4
Čaute, |
Re: Ložiská vyhotovenie C3, C4
daj tam kludne c3 na nich vola staci .inak je to koli tomu lebo karter po vychladnutti stiahne vonkajsok loziska preto tam nemozes dat bez vole |
Re: Ložiská vyhotovenie C3, C4
na motoroch Jawa, kde aj fabrika skusmo dávala C2 , tieto dlho nevydržali. |
Re: Ložiská vyhotovenie C3, C4
lepšie by som to nenapísal, ale napr. pri našich ložiskách c3 mala kluka hned maličkú vôlu, ked som dal SKF tiež vysokootáčkové vôla bola podstatne menšia, takmer žiadna a predsa vydržali ovela viac ako naše aj ked boli asi 5x drahšie, takže niečo má do seba aj výroba a materiály, mylsím si že ložisko SKF má menšiu vôlu a aj napriek tomu vydrží väčšie otáčky a zaťažeie ako napr. fkt |
Re: Ložiská vyhotovenie C3, C4
radiálna vôľa jednoradého guľkového ložiska podľa normy ISO 5753 pre priemer diery 24-30 mm (čiže napr. 6305 alebo 6206) |