Anketa:
Najnovšie videá:
Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X - Diskusné fórum - Len Tak
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Honda svoje motocykle vybavavila technologiou DCT, co je system automatickej spojky a radenia. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
nevidim v tom ziaden zasadny problem. treba sa s tym naucit jazdit, tak ako sa treba naucit jazdit s manuálom a pohoda |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Pitaz: Nejde o ucenie ide o "nuzovy stav" tesne pred padom ... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
nuz, potom sa treba naucit, ze pri brzdeni rukou, sa nepridava plyn. ani omylom |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Ano pisem ze omylom ale myslim situaciu, ktora sa neda naucit, nevies jej predchadzat - fyzika/gravitacia. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
to ano. skusenosti jazdca su na nezaplatenie. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Saints: Podľa mňa riešiš nezmyselnú situáciu... Akože v aute s automatom stúpim naraz na brzdu aj plyn??? Veď to sa volá jazdecká chyba.... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Menej teoretizovat a viac jazdit. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
skuseny jazdec toto vie udrzat lebo ide do driftu. Ale to je jedna situacia kedy potrebujes brzdit predne koleso a pridavat plyn. Potom este jedna vec, Afrika ma off road ABS, v skratke ABS ide na predne na zadne nie. Cize nech akokolvek stlacis brzdu nezablokuje sa ti predne koleso. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Všetky moto majú preto prednú brzdu a plyn na jednej rukoväti lebo keď ideš stlačiť brzdu plyn proste pustíš... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
ja si zase neviem predstaviť jazdu krokom v skalách hore kopcom, keď s manuálom idem väčšinou cez spojku. Ako si stým poradí DCT? Asi neporadí. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Je to super, ze sa este stale vyrabaju motorky, ktore vyzaduju od vodica pouzivanie rozumu a zrucnosti. Dokonalu moto, co zvlada kazdu situaciu nechcem, to by bolo hrozna nuda |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: uplynuly vikend robil Awia na Liptove enduroskolu v ramci Honda Festu, a vsetci co sa jej zucastnili (vratane mna) ti mozu potvrdit, ze Africa s DCT sa dokaze vyskriabat aj po prachu, aj po kamenoch, a to aj rychlostou kroku. Pravdepodobne som z toho spravil aj video, hadam sa casom dostane na web. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: DCT si s tym poradi lepsie ako bezny jazdec so spojkou a plynom. na 100% |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
FOGY- funguje, overene na XADV, jazda v kopci krokom s 2osobami. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Už ti odpovedali... Odpoviem aj ja v skratke: Ako nič! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (31.08.2017 12:10) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
na otazku preco na rallye nejazdia auta s automatickou prevodovkou si odpovedzte sami |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
No uverím až vtedy, keď sa afrika s DCT vyškriabe na TARCU /RO/ k meteostanici. Keď tvrdíte, že bez problémov. Boli ste tam? Videli ste, o akých skalách je reč a o akom strmom kopci? Kto tam bol, nech sa teda ozve. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Toto si už niekde prísal... Tú ( TARCU /RO) by si mohol pridať sem. Nebol som tam ale to je nejaká cesta, ktorá je etalón alebo čo? Ja nerobím pre Hondu nemám dôvod ťa presviedčať o ničom, ale vravím že DCT vyjde kdekoľvek kde manuál... O tom či tam vyjde rozhoduje len jazdec... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Awia: TARCU 2190mnm je dosť známy kopec, ale skôr medzi čechmi. Aj teraz sa na českej quadmánii niekto pýta na cestu. Aj my , keď sme tam boli, stretli sme čechov na kolkách. Stúpa sa tam z úpätia 1400 do 2190. To prevýšenie, nie je tak hrozné, hrozné sú tie skaly 10-30cm, po ktorých sa ide. Sú hodne miesta, keď aj jednička je dlhá a musí sa ísť cez spojku. Kolesá podskakujú na strany a práve to sú momenty, kedy treba okamžite vymačknúť spojku, aby motorka zastala a dať nohy na zem. Inak dosiahne taký bočný náklon, že sa už nedá udržať a padne. A to je ten moment, keď si myslím, že DCT to nezvládne, lebo automatická spojka sa tak rýchlo nerozopne, ako keď ruka stlačí spojku a ani otáčky motora tak rýchle neklesnú. Proste bude tam nejaké opozdenie, ktoré môže rozhodnúť o páde. Neviem na akom princípe pracuje spojka v DCT, ale predpokladám, že bude odstredivá, ako mám na štvorkolkách. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
ziadna odstrediva. solenoidy, cize elektromegneticky ovladane tlakom oleja. velmi rychle a velmi presne. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Hm, sak prave to, ze ak idem nieco kritizovat, mal by som si to najprv uplne nastudovat. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
tak na 10-30cm skaly a podobne vyjazdove chutovky je vzdy lepsia akakolvek lahsia motorka a hlavne bez kapotaze, trebars XT, taka,... kde tocis volantom prednym kolesom blatnikom svetlom kablami a spetakmi budikmi naraz a hlavne vidis kade ides, ked dokazes z hora zboku spredu hodit pohlad na miesto po ktorom prejde predne koleso... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
a ako vie tá spojka, že ju chcem/potrebujem okamžite rozopnúť, aby som nespadol? Tú jazdu v tých skalách by som prirovnal s pretekom v pomalosti. Ovládam jednou rukou plyn a druhou spojku. Teda ja. Ako by to išlo s DTC? Má šancu vyhrať oproti klasickej mechanike? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
súhlasím s awiom a vlastne aj sám to inými slovami dávno tvrdím |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Co keby si si najskor nastudoval ako funguje DCT (Dual-clutch transmission), predtym ako tu povymyslas teorie o tom, aka je pomala a nefunguje. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: ado93: mám DSG v oktávke. A to s tou odstredivou spojkou som sa v rýchlosti sekol. Zabudol som, že tam treba spojku aj na radenie prevodov a nie len na rozbeh ako na štvorkolke. Inak prevodovku som mal za úkol vypočítať a nakresliť na zápočet na VŠT, terajšej TU Košice. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Neviem, niekto z nas mozno prehana. Ja ta tej Tarcu nevidim nic nezvycajne, ved su tam aj cestovne endura s kuframi: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
[img][/img]photos.google.com/album/AF1QipMlpix3yLnIag9V0Ks6DTvYgRz... Upravené 1 krát. Naposledy upravil FOGY (04.09.2017 12:53) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil FOGY (04.09.2017 13:01) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Myslím že teoretizuješ. Jedna jasná otázka skúšal si DCT v Afrike? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Ten album máš asi ako súkromný musíš ho nazdieľať... Share - get link... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Podla mna, je to rovnake, alebo rovnako o zvyku, ako rekluzova spojka a radenie typu vespa/stadion na sneznej KTM. Aby to nebolo uplne easy, tak na miesto spojkovej packy, je to vlastne zadna brzda. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
FOGY - nic v zlom ale podobne a na niektorych usekoch aj vacsie sutre su z Theth do Skadaru. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
fogy - ak je na tej fotka ta spominana cesta, dovolim si tvrdit, ze to by som dal aj ja na DCT afrike jak nic. aj ked nie som profi enduro jazdec. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Automat, manuál, prejde, neprejde... neviem čo furt chcete spojkovať, takéto výjazdy najlepšie vybehneš bez spojkovania, však nejdeš na pinšli. Ten motor má do terénu veľkú silu od voľnobehu. Taký kamenitý výjazd sa ide lepšie rýchlo než sa tam trepať krokom. Keď niekto nemá skúsenosti s takým terénom, tak je úplne jedno na akej motorke pôjde, bude mať problém. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: raptor: Jazdu z Teth do Skadaru sme si vyslovene užívali/minulý rok/, tú samotu, kúpenie v rieke , čo ide údolím z Teth. Tak isto aj výjazd na Tomorit, keď sme pri tom Albánsku. Výjazd na TARCU, ako píšem v popisoch albumu nikdy viac - to bolo naozajstné trápenie jazdca aj motorky. Fotiť sa dalo len vtedy, keď bol rovnejší terén, aby sa dalo opäť pohnúť. Keď niekto spadol, samozrejme sa tiež nefotilo , ale dvíhala sa motorka. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Chlapci, viete čo? Zbytočne tu budeme teoretizovať. Tam je bod záujmu aj s trasou. Pred nami je v pólke septembra predĺžený víkend. Piatok cesta dole do RO, sobota výjazd na TARCU, potom jazda po hrebeni - je to nádhera, a v nedeľu domov. Kto tam výjde s Afrikou s DCT, odfotí sa pri tej skale s nápisom TARCU , dám za tú fotku 500€. Počet Afrík je neobmedzený.To fakt nekecám. Môže tam ísť pitaz, alebo awia v rámci testovania, alebo aj všetky afriky zo Slovenska. Každá afrika s DCT 500€. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
FOGY jazdi len takuto trasu |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: asi myslis ten kamenny vyjazd, co zacina v tomto videu od 6. minuty: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
No vyzerá to , že to je ono - ale tá jazda lesom, je len tá prvá, ľahšia polovica. Tá druhá, ťažšia, čo už je mimo lesa je od jazierka a opustenej chaty hore k meteostanici. Tá na tom videu nie je. Asi už toho mali plné gule a ani točiť nevládali. Ani my sme nefotili, až na konci, keď už sme boli takmer hore |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Paci sa mi to tvoje presvedcenie, skoda ze neplanujem kupu Afriky, 500 Eur by som mohol nasledne pouzit napriklad na kufre |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
na tom videu ale nieje ziadne tazke cestovne enduro to su crossy original do terenu aj ked ten teren je uz skor pre stupackove Montesy Upravené 2 krát. Naposledy upravil pirates (05.09.2017 0:53) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: pirates: Môžem sa spýtať, čo sú to za motorky ,,crossy originál do terénu" ? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
pirates: Naštuduj si rozdiely medzi automatickou prevodovkou a dvojspojkovou prevodovkou. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Fogy tak potom sme nesli tou istou trasou. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Ach jaj, tolko bolo popisane k tej dvojspojke, aj tu na MR, staci trochen pohladat... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
herghott aj tebe sa čudujem |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: raptor: moj prispevok bol smerovany primarne na teba a Fogyho, az potom trolejbusara |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
raptor: Celý deň sedím za compom, tak aspoň nejaký "šport" treba. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
herghott - aha.. tak potom to dava zmysel |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
raptor: Nie jebanie, tenis, sám si to písal vyššie. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: Prepáč ale fakt nechápem, kde berieš presvedčenie že toto je pre DCT problém... Do bodu záujmu Vrch Tarcu 2190 m n.m. (meteo stanica) dal Afalt videá z trasy aj po tých šutroch. Ak by mal DCT tak jediný rozdiel by bol že by mu moto nechcípla... A ako tu niekto už písal, po tých šutroch treba ísť rýchlejšie a v stupačkách... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
O DCT sa toho mozete viac dozvediet na stranke (ENG): en.honda-dct.com |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
k rezimom - najvacsia tragedia je ze si to nastavis a potom niekde vypnes klucik ... a mozes znova |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
nemozu to fixnut, pretoze kvoli bezpecnosti, musis mat vsetky systemy (hlavne trakcnu a ABS) vzdy zapnute pri novom nastartovani. to je ako ked odides na moto s bezklucovym startom, tak ti nemoze vypnut motor pocas jazdy, pretoze mozno ju nezobral zlodej, len si si zabudol kluc v garazi a nevsimol si si, ze ti blika na palubovke. proste moto musi ist az po dalsi start. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
tak by tam mohli dat aspon nejaky casovy delay - 5 minut napr kym sa ti to da do povodnych nastaveni |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Rieši sa to len nejakým donglom (KTM, BMW) a potom to vypisuje NOT LEGAL a podobne... Alebo vytrhnutí poistky z ABS... Ja čakám kedy nejaký výrobca príde konečne s režimom Offroad custom, kde si ja nastavím akú chcem mapu, aké ABS i trakčnú (príp podvozok)... Kľudne nech po štarte len prepne režim off a hotovo... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
budem sa držať témy a ešte raz tu skúsim opísať situáciu, kedy má manuál navrch: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: FOGY: A ja ti nato zodpoviem úplne rovnako ako predtým: Ako nič! Možno ešte ľahšie ako so spojkou... Ver never... najlepšie vyskúšaj... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Saints: Trakcnu v terene urcite vypnut, inak sa ti moze stat, ze sa nepohnes. Ja chodim na KTM s vypnutou casto aj na asfalte, ked nemam spolujazdca. Rovnako vypnute ABS na zadnom kolese. No nejazdim nejako agresivne, ze by som tu trakcnu kontrolu bezne vyuzival. Mam dongle, otravuje furt s "not legalom", ale inak uzitocna vec. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: raptor: Inou cestou sa z Thet do Skoderu nedá ísť. Išli sme po tej istej ceste. Pamätám si výjazd z toho údolia rieky, kde bolo treba radiť 1 a ísť opatrnejšie. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Chapem FOGYHO a jeho pochybnosti. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Fogy da sa tam celkom slusne zabludit (overene mojimi dvoma spolujazdcami) takze na tu jednu cestu by som sa nespoliehal. (Ano na mape je skutocne len jedna cesta ale pri tej rieke je mnozstvo odbociek) Usek o ktorom pisem bol v prudky stupak v lese a islo sa viac po skale ako po kamenoch. A polozil to tam aj kamos ktory ma doma krosku a v terene je urcite lepsi ako ja... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.09.2017 13:42) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Awia: napisal to duggo podla mna dobre... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: janoval: Ja som si dongle nestihol na 1190 kupit ale v offrežime je spravená tak, že nikde neostaneš visieť.Minulí týžden sme dali Theth, ale smerom hore. Kludne so zapnutou trakciou a ABS by som v off režime dal nejaké šotolinové XL Rally. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (06.09.2017 21:13) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
alexa - Theth smerom hore znamena ze si siel zo Škadaru do Theth a potom dolu po asfaltke do Kopliku? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
"v offrežime je spravená tak, že nikde neostaneš visieť." asi sa bavime o inej motorke. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: janoval:Teraz som celkom pobehal šotolinky s kuframi a na orig. obutých TA2 s cestným vzorom. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Plech pod motor super vec, mam origo od KTM. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
janoval, alexa7: Toto vlakno je o super-mega-naslapanych HONDACH, tak mi tu nepiste o dobrych ale kratko zijucich/kaziacich KTM strojoch |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Piseme o trakcnej kontrole. Ja pisem, ze vypnut. Alexa pise, ze nechat zapnutu. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: janoval: je to zaujimave. Ja ten terén čo na fotke v podstate s prstom v nose, samozrejme nevidieť sklon. Že by som to mal iné |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Omylom pridat plyn pri brzdeni je casta jazdecka chyba sposobena zlymi navykmi a pri nudzovom brzdeni stlacenie spojky sa nerobi z dovodu zamedzenia efektu omylom pridaneho plynu! Ucime to v motoskole, ako nepridavat plyn pri brzdeni. V ziadnom pripade to nie je nevyhoda DCT. Jazdec s dobrymi navykmi neprida pri brzdeni plyn ani omylom. Je to podobne ako napisat ze nevyhoda manualu spociva v tom, ze ked ju pri zastaveni nestlacis, zdochne motor |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Varan: ... pri nudzovom brzdeni stlacenie spojky sa nerobi z dovodu ... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Saints: Opakujem sa, ja viem ale hľadáš chybu kde nie je... Treba jazdiť s technikou ktorú máš a nie hľadať v nej chyby, áno je to tak keď si pridáš tak ide... to je vlastnosť, tak to je... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (08.09.2017 10:47) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
saints Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2017 10:46) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Chcem sa opytat, cúva afrika s dtc v kopci ked nepridavam ? Myslim v prudkom kopci, alebo ci dokaze ist dozadu. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: raptor: sprav si maly test, zabrzdi zo 100km/h motorom (kludne aj podraduj) a potom len brzdami s vymacknutou spojkou. Kedy zabrzdis rychlejsie? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Menton: Si si istý? Ty si to skúšal??? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
menton - aj si to vyskusam samozrejme, podla mna pri brzdeni zadneho kolesa sa oplati vyuzivat brzdna sila motora ktora je konkretne pri boxer motore ovela vacsia ako ten zadny dvojpiestikovy strmen Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2017 11:17) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Inak hodne sme odbehli od témy DCT... Apropó nedávno som bol na jednom tréningu s jedným vcelku šikovným chlápkom... Trénovalo sa aj brzdenie, o spojke nebolo ani reči... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
duggo: cuva |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: raptor: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
V knihe Dokonalá jízda na motocyklu na strane 100 (druhe vidanie z 2008 ) pisu o stlaceni spojky ak ide o vyhybaci manever. Pisu tam aj, ze to mas takto trenovat ... |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Saints: Nesranduj... už |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
ale ved pisete o dvoch roznych veciach - vyhybaci manever a brzdenie rovno. to je velky rozdiel. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Saints: tak technika ide rychlo dopredu a dnes uz velakrat neplati to, co pred 20 rokmi. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Nezaloží niekto tému o krízovom brzdení? Popresúvam tam príspevky |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Awia: V pripade ze to tu bude rast, tak mozeme zalozit, ... aby tu bol poriadok. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
menton - mozem teraz ja ? |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: raptor: |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
menton mne teraz nejde o to kto z koho... ako som napisal mozno ze to robim cely zivot zle ale neodpovedal si mi na moj priklad z motogp |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Chlapi, ale uz tu miesame tri rozne situacie: krizove brzdenie (uplne zastavenie), sportove brzdenie pred zakrutou (iba spomalenie), a vyhybaci manever |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Re: Herghott: presne, ja pisem stale o krizovom brzdeni, teda sa drzim temy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.09.2017 13:41) |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
suhlasim ze motoGP mozno neni o krizovom brzdeni bezneho smrtelnika ale myslim si ze nikto z nas nedokaze brzdit tak ako dokaze motoGP jazdec na motoGP motorke. |
Re: Honda DCT (automat) a bezpecnost - CRF1000L, NC750X
|
Predám Nová , nevyčítaná , za dvacku . |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce






...
nie vzdy ked niekto brzdi dvoma prstami ako ma pustit plyn ? ved aj srsen to radi dva prsty na spojke dva prsty na brzde

...betónovú stenu v tenise neporazíš