Anketa:
Najnovšie videá:
Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTriumph Trophy 1200 vykon a ostatne - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokTriumph Trophy 1200 vykon a ostatne
ahojte. |
brazel |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
Prve Trophy v 90tych rokoch mali v reklamnych materialoch cez 140k, si pamatam taku tmavozelenu z Motorradu, mal som to nalepene na stene.. V reali taky vykon nemali, netusim ako to vzniklo, asi len guerrilla marketing. Otvorene mali nieco cez 120k, mali ostrejsie vacky, prakticky to bola nafuknuta Daytona 900. Potom to po par rokoch zmenili, dali tam menej ostre casovanie, pochopitelne aby vylepsili krutak ktory taka motorka potrebuje inde ako pri 6tis otackach. Otvorena mala tych 109k a homologovana / zaskrtena 100/98. Vraj v reali predavali len jednu verziu a to tu otvorenu.. Proste namerali na tom bezne 110k, ale homologovane to bolo kvoli Nemecku ako "podstokoni" masina. Ziadne skrtenie, len na papieri. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kvietok (19.04.2017 5:31) |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
ano, chapem, odskrtenie je zbytocne, len ma zaujimalo, ci to je daky zlozity ukon, alebo sa to robi potocenim dakeho srobika na napriklad na karbecoch. |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
Janoval - zo styroch. Autorovi vlakna je to aj tak jedno, kedze ho v skutocnosti trapi spotreba a na vykon sa pyta len tak, aby rec nestala.. |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
kvietok , len tak mimochodom , v reále niektoré Trophy 1200 taký výkon mali , lebo si mýliš Daytona 900 s Daytona 1200 . Die 108 KW sind werkseitig original und belegt durch den Originalbrief ... |
brazel |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
Trophy 1200 s "Daytona engine" mali papierovych 147k, ale hovorim ze v reale ich bolo o dost menej.. tak cca 125. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kvietok (19.04.2017 18:12) |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
kvietok , nemáš pravdu , ten graf je len jeden z mnohých . |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
ze boli 147HP Daytony, o tom tu nie je diskusia ani spor. pokial ide o vykon NEdosahujuci 147HP, ja cely cas hovorim iba o Trophy nie o Daytona: |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
Ja neviem , načo (a komu) som vlastne vyššie uviedol inzerát Trophy 1200 a citát z toho inzerátu . Die 108 KW sind werkseitig original und belegt durch den Originalbrief 108 kW je originál z továrne a zdokladované cez originálny techničák Trophy , Trophy , opakujte po mne , Trophy , Trophy ... tak ešte raz suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240094523... |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
cau pokukujem po nejakej starej turistike ,nasiel som trophy 1200 2003rocnik,dovoz svajciarsko.je priskrtena na 94 koni,je nejaka firma co vie odskrtit motorky.dik |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
asi ano, ale sak sa povoz a mozno to nebude vobec treba. aj ine a vacsie a tazsie turisticke motorky (napriklad starsie bmw k 1200 lt) maju do 100 koni a vraj to majitelom staci. |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
mal som varadero 2002 a 2003,a nejako som sa az tak nestazoval na vykon,obsah 1200 by mal mat cez 100koni. |
Re: Triumph Trophy 1200 vykon a ostatne
Re: wiese: tie varadera boli striekacky, alebo karburatory? |