Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2647 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28587
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17020)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11567)

GT- Air Journey vs. S1 Pro - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuGT- Air Journey vs. S1 Pro - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
25.01.2013 18:11

GT- Air Journey vs. S1 Pro

Pejo
 Kávičkár 

Ikona

Chcel by som poprosim o radu. Mam AGV Stealth SV, jazdim ju uz 2 roky, ale citim ze je cas na zmenu. Ako opadlo nadsenie z kupy prvej drahsej prilby, tak som si zacal vsimat nedostatky prilby a keby som to mal zhrnut do jedneho tak fuci do nej :-)
Ak mate prilby znacky Shoei alebo Schubert kludne sa mi vyjadrite a povedzte vlastne dojmy z jazdenia nech sa viem rozhodnut..popripade dat niaku alternativu (pozeral som aj C2) Hlavne chcem nech ma slnecnu clonu zapinanie na D kruzky. Myslim si, ze schubert je kvalitna znacka ale ta shoei je nova na trhu a farebne ide lepsie k mojej moto :D
som zvedavy co mi teda poradite..
vopred dakujem, za kazdu normalnu opoved.. :-*


25.01.2013 19:02

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Mikey
 Kávičkár 

Ikona

Mal som AGV STEALTH Dragon- su vraj hlučne,ano su.
A tak prešiel som do schuberth sr1,a velky rozdiel v hlučnosti nieje. :-}

Fukare pozatvarane.


26.01.2013 8:29

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

pejo: a aky je medzi nimi cenovy rozdiel ?


26.01.2013 10:30

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Urobil by som AGV tuning, treba odlomit tie plasty na vrchu a ona stichne....

Mal som aj S1 pro, je to nebicko na hlave, ticho klud komfort, vsetky vychytavky, licnice v kozi kvoli cisteniu a ventilacia na1. Mal som s nou len jeden problem, skrupina je dost velka a na sportovu jazdu pre mna nevhodna, zachytaval som spodkom o ramena na krizovatkach a obmedzovalo ma to. Na turistiku asi najlepsia a najtichsia prilba vobec.

Momentalne mam K3 a ta je oproti Stealth podstatne tichsia, najviac hluku vznika prudenim okolo krku, to je perfektne urobene u Schubertha, doplnkovym deflektorom. Ale aj tak by som si nekupil ani jednu z nich....

Mne najviac sedi Arai.... Sportovy luxus 8-) .... A ked ti sadla AGV, tak ti Arai bude tiez dobra....


26.01.2013 13:36

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

hlubo
 Kávičkár 

Mám S1 PRO a niekde som tu už písal že druhý raz by som ju nekúpil. Máš peknú motorku a tá Schuberthka je škaredá ako noc tak si s ňou nepokaz image ;-) .


26.01.2013 13:47

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Pejo
 Kávičkár 

Ikona

mikey - fuha...tak to dufam, ze pocitim ten rozdiel, lebo ak nie tak [zle] :-(

nikdenikto - shoi gt je drahsia asi 150-200 nvm presne (ale ake farebne prevedenie ponukaju tak mi sadne viac k moto :P )

sk8kubo - tak ja nedavam niake palby..ale hladam skor prilbu na kazdodenne nosenie..a mam rad aj tu turistiku..takze nvm
a maju arai s clonou ? ktora by eventualne vyhovovala...


26.01.2013 14:13

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Mal som Schubert C3 a bola to parádička aj keď prúdenie vzduchu na mojej moto si s ňou moc nerozumelo, ak som sa postavil tak absolutné ticho takže na naháči by bola asi fajn... dokonca aj napriek tomu že kopec ľudí neverí "vyklápačkám" tak ja som moju otestoval aj týmto smerom a zvládla aj slušný náraz a nič neprasklo ani na prilbe ani na mojej hlave... :-)))
Teraz zvažujem a rozhodujem sa či znovu kúpiť C3 alebo SR1... S1 Pro je tiež celkom fajn, Kuba nepočúvaj, on je len fajnoví aj keď má pravdu že je škrupina trochu väčšia ale on trochu zvykne preháňať... >:-)


26.01.2013 19:06

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Pejo: Vyklapacky, clony, handsfree a podobne chujoviny su ti pri jazde nanic..... na toto neni cas....jedine ze by si si tikal s MPR..... to potom mas cas nastavovat, ladit, hrat sa s clonou, pocitat petniky a kecat so slimakmi pri ceste.....

Ked to nemas, nic ti nehrka, nevrzga, ndojebuje a s cistenim plexi nemas problema....a hlavne nenosis na krku tie kila navyse......prave na turistiku by som volil Carbon s cirim sklom v kufri. Mas na jeho vymenu dost casu a nemusis to nosit vsetko nahlave ale v kufri....

Ja som kupil aj cire plexi a furt ho mam doma, aj vecer dojdem domov s tmavym ( len na nocnu jazdu by som uz urcite menil ). Pokial nemusis mat iridiove tak sa da jazdit i vecer.

Kup si Arai, je to jedina prilba pri ktorej si vymenis cele sklo aj za jazdy bez toho aby si si ju daval dole z hlavy ( ja som si na nej uz aj DD kruzky zapinal za jazdy v rukaviciach.....

A nech sa ozve ten co sa hra s clonou aj pocas jazdy.....

Snake: Takto to vyzera ked prehanam.... >:-)


26.01.2013 19:40

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

JanciXX
 Turista 

Ikona

kubo máš môj obdiv ked si za jazdy dokažeš vymenit plexo na Araike :-))) [dobre] Netvrdim že sa to nedá, ale skôr nie ako ano. Hovorim z vlastnej skusenosti. K tej slnečnej clone: mám to na Shoei a nemôžem si to vynachvalit. Mne to zakazdým vadilo ked som musel menit tmavé plexi za číre, takto to mám hodne jednoduchšie :-)))


26.01.2013 19:53

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

eNeM
 Geriatrik 

s1pro je ppč turistická prilba, mám ju a som s ňou nadmieru spokojný, mám v nej aj sena smh10 a bez problémov [dobre] mám ju výlučne na zimu a dlhé štreky, inak jazdím v otvorenom šerbli, na jogurtovanie by som asi bral nejakú ultrajednoduchú carbonku čo najľahšiu :-)

práve clona v kombinácii s tichou integrálou bola moja podmienka, C3 mi nesadla a to strašne, ale to ej an tvare hlavy asi závislé, naopak, s1pro mi sedí ako riť na šerbel a necítim ju na gebuli ani po 2000 km jazdy bez väčšej prestávky, ideál na dlhé štreky.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (26.01.2013 19:55)


26.01.2013 23:25

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Kubo... :-*


27.01.2013 10:54

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

kubo: a ty co aspirujes na mlhosa 2 ???


27.01.2013 11:18

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

VSADEVSETKO: "Ked ti davaju, ber..... Ked ta nahanaju, utekaj..... A ked Snake povie
prehanaj, tak prehanaj kolko sa len da.... ;-) "

JanciXX to plexo ide dolu rychlo, i nasadit spat, no vymenu som nikdy neskusal....mal som len jedno >:-)


27.01.2013 11:54

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

chcel si napisat VSADEVSETCI... :-D


27.01.2013 13:52

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

...poprosim admina aby ti vratil povodny nick : NIKDENIC a bude to v pohode :-P


27.01.2013 13:54

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Pejo
 Kávičkár 

Ikona


hlubo - dakujem :-} a preco by si si ju uz nekupil ?

sk8 - praveze pre mna je hovadina mat dve plexi a menit..nikdy nevies ako sa zmeni pocasie a pod..takto idem...zrazu svieti slnko sup..a mam okuliare, zajdem za horizont a sup mam plexi 8-) takze ja v tomto vidim vyhodu.
nemyslim si ze su to az take kila :D a moja hlava to zvladne, skor mi ide o to aby tam nefucalo a nehucalo..a jasne ze ako taky komfort pre hlavu..

snake - nvm..ja nejsom na tie vyklapacky..mozno na inu moto ale teraz ee :P

mne by aj tak najviac vyhovovalo, keby som si vedel pozicat tu prilbu a aspon par km prejst a pocitim rozdiel...lebo takto z netu vela ludi o tom popise rozne veci..a som zmateny..


27.01.2013 14:17

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Peyo, plexi menim ked zajde za horizont slnko a nie ja....v ostatnych pripadoch je to zbytocne...no a este v neosvetlenych tuneloch hore v kopcoch....ale to len pridvihnem a idem za svetlom 8-)

Ale kazdy nech sa na motke zabava svojim sposobom.....

Peace ;-)


27.01.2013 15:42

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

hlubo
 Kávičkár 

Pejo: Ticho v nej je iba do 100km/h aj to nesmie fúkať bočný vietor, okolo 130km/h mi pri ľavom uchu začne niečo ťukať, nedá sa v nej poriadne otáčať hlavou ale najviac mi vadí že čím ďalej častejšie (nie vždy) mi za jazdy fučí do pravého oka. Ale aby som len nekritizoval tak pohodlíčko je naozaj OK a ako sa tak pozerám na ceny vo výpredaji www.geneze.cz/cz/kategorie/schuberth-prilby.aspx tak by možno ešte stála za zváženie ale za tie peniaze čo za ňu pýtali pred tromi rokmi keď som ju kupoval určite nie.


27.01.2013 16:31

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Pejo
 Kávičkár 

Ikona

sk8 - sak jasne, kazdy jak mu je po voli...hlavne ze sa chapeme ;-)

hlubo - iiha..dakujem za link..ale teraz mi pride ta prilba dost lacna..tak ma to zmiatlo..ze asi vazne to nebude kvalitativne az tak ako som si myslel :-~


27.01.2013 16:48

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Pejo a nezvažoval si napr. aj X-lite X-702??? Je to špičková značka jazdená aj v moto GP a má všetko čo potrebuješ, D-krúžky, slnečnú clonu a hmotnosť 1310g čo je super váha, ešte lepšia ako Kubová Arai-ka bez clony... on preto nemôže obsluhovať clonu lebo keby sa pustil jednou rukou tak ho odfúkne, tak preto radšej zastaví a vymení plexi... >:-)

www.louis.de/_10bc3b0f65ec760fea3b8a767c5958f850...

Tu máš tú X-lite, samozrejme je aj v iných farbách... [dobre]


27.01.2013 20:39

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Snake, no schvalne:

Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sk8kubo (27.01.2013 20:40)


28.01.2013 9:38

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Dermo33
 Kávičkár 

Ikona

tak podla mna na nahači nebude nikdy ticho ako za kapotami ked si schovany . Jedine že stojíš s vypnutym motorom. :-D

Do X-lite by som siel hned, ako ti posielal Snake. Ja mam Scorpion a podla mna, za tie prachy, je to super prilba. Model EXO-1000 E11 robia aj s clonou, DD kruzky a maju celkom fajn akcie teraz na ne, myslim aj v Louise. Skus pozriet aj to. Ale len model 2011 a vyssie, lebo vtedy sli dost dole s vahou oproti predchadzajucej EXO-1000. ;-)


28.01.2013 9:53

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo (alebo niekto iný): Viete mi vysvetliť, prečo si odopínate a zapínate D-krúžky? :-O


28.01.2013 11:54

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Vadim: Lebo sa mi v prilbe zle spí a v práci ma nechcú pustiť dnu keď mi nevidia do tváre >:-)

Ale asi chceš povedať, že to ide to dole aj bez odopínania....... a že sa ešte máme čo učiť ;-)


28.01.2013 13:17

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Vadim - nemam na araikach tak dlhe popruhy, ze by to slo vyzliect bez toho. Na lazere to ale ide. Neviem preco.

Co sa tyka arai - ano vymena plexi je jednoducha a trva sekundy - na modeli rx7. Na tour je to horsie, tam treba 4 srobiky takze zhruba 2 minuty.

Tiez patrim k tym, ktori nosia 2 plexi. Vobec ma to neobtazuje a hlavne sa potom nemusim stazovat na zvysenu hmotnost a zvuky vyplyvajuce z komplikovanych rieseni na povrchu prilby.
V jednoduchosti je sila.

PS: necakaj, ze v nejakej helme bude ticho. To moze byt iba vtedy, ak si za vysokym plexi. Inak rachot bude vzdy. Samozrejme nejake piskanie a pod by byt nemalo, ale hluk bude vzdy.


28.01.2013 15:34

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Mojich par drobnych k Schubert S1Pro:

Clona: - pre mna velmi prakticka vec, podvecer pri jazde udoliami si neviem predstavit prehadzovat plexi kazdych par km, podla toho ci mi prave svieti slnko do oci alebo je zalazene za kopec a okolo je uz sero. Nevyhodou je ze system ovladania je velmi nachylny na pokazenie sa napriklad uz pri pade prilby z malej vysky (sedlo motorky, atd)

Pohodlie: individualna zalezitost, mne na mojej lebeni sedi.

Hluk: Nejaky je, nic vyrazne, jedine co vadi je ze pod urcitym uhlom bocne vetraky "hvizdnu"

D kruzky neriesim, rozopinam uplne, nie je to problem ani s rukavicami. Komu to pripadne vadi, stara S1 ma zacvakavacie zapinanie.

Jedina feature ktora mi vylozene vadi, je tzv. permanentne vetranie, ktore propaguju - udajne ucinne uz pri 35 km/h. Co mi na nom vadi ze je naozaj permanentne a nejde uzavriet. V zime (pod 5 st.) vylozene obtazujuca zalezitost - fuci zhora na temeno a do oci. Pokym je vzduch teply nevadi to, ale studeny v ociach vylozene "reze". Cize je to nutne riesit tuningom lepiacou paskou.

S2 ma uz vystupky poriesene, takisto je zas o nieco tichsia, ako je to s permanentnym vetranim neviem.


28.01.2013 17:28

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

s tmavym plexi mam najazdene tak 75.000km (99% mnou jazdenych km) a nikdy som pri zapadajucom slnku a horach nemal problem.

A neboli ta z toho ruka, ze to stale prepinas? :-P


28.01.2013 17:44

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Ja mam s clonou okolo polovice a ked sa mi sekla tak som problem mal. Cize kazdeho osobne preferencie.
Prepinanie clony je pre mna asi rovnaka namaha ako prepinanie smeroviek. Boli ta z toho ruka? :-D


28.01.2013 17:47

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Ked je slnko nizko a vizualne podmienky sa prudko a casto menia, to ti len Pan Boh naznacuje ze si mas dat pauzu. A jeho sa oplati pocuvat......

Matus, ty asi tiez nevies jazdit jednou rukou.... :-}


28.01.2013 17:49

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

DDD> neviem, smerovky neprepinam na hlave ;-)

sk8> nechapem tvoju poznamku.


28.01.2013 17:54

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

matus - urcite nie, ale co do namahy mi to je +- to iste, pretoze je to len pohyb palcom ;-) . Alebo ked chces inak - tak si miesto toho dopln zdravenie. :-D

sk8kubo - Ked je slnko nizko a vizualne podmienky sa prudko a casto menia my ateisti nikoho nepocuvame a jazdime :-D


28.01.2013 17:58

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Matus, citaj prispevok od Snakeho 16:48 nad mojou foto..... >:-)


28.01.2013 18:00

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

s clonou nemam problem, ked je slnecno, sklopim si ju a tak jazdim cely den, ci som v tieni alebo na slnku, ja mam pocit, ze dokoca lepsie vykresuje kontrasty, pocas dna ju vyklopim maximalne tak, ked vleziem do tunela...

niekto mi hovoril, ze v premavke sa moze pouzivat iba cire plevi, akekolvek tonovane nie je dovolene, cize ak mas cire, slnko sa da riesit iba pouzitim slnecnych okuliarov, co mi ale neprislo vhodne, preto som zacal pouzivat prilby s clonou a som uplne spokojny...

ale je mozne, ze to s tym tonovanym plexi nie je pravda...


28.01.2013 18:06

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

NIKOMUNIC: ale to s cirim sklom plati len po Bcko stlpik, ostatne mozu byt aj drevene :-D


28.01.2013 18:42

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Nikdenikto, tak to si počul zle na tmavých plexi je iba poznámka "for daytime use only"... takže kľudne môžeš mať aj tónované plexisklo. 8-)

Kubo ale to s tou jednou rukou sa týka iba teba... s tvojou výškou a váhou si nad 100km/h jak šarkan... takže foto kde pózuješ na Babe pri 40km/h sa ako dôkaz zamieta... :-D :-D :-D

Ešte k tej prilbe a clone je to asi ako piše DDD452, rovnako sa pri jej obsluhe narobím asi ako pri smerovkách, bez ohľadu na to že ich nemám na hlave...

Ja osobne som za dve prilby, jedna na turistiku, vyklápačka s clonou a druhá napr. na blbnutie, ring, PK baba a podobne... ;-)


28.01.2013 19:13

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

ako nehadam sa, len mi tmave plexi pride menej prakticke, ako clona...jednu prilbu mam s fest tmavym plexi, ale cez to zas neni videt takmer nic, take je to cierne, mozno je to na sledovanie zatmenia slnka, ale pouzivam ho pre nahodnych spolujazdcov, ktori nemaju svoju prilbu a chcu sa povozit, cim menej vidia, tym sa menej boja... :-D


29.01.2013 13:48

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Pejo
 Kávičkár 

Ikona

snake - dikes za tip..ale popravde mi to pride lacne..prave sa chcem vyvarovat problemu ako pri tej AGV stealth, ze si mysli, ze ked kupim trosku drahsiu prilbu tak bude moj problem vyrieseny..preto teraz nemam problem "zainvestovat a kupit nieco aj za 600, len chcem aby to riesilo moj problem.
plus ako niekto dobre poznamenal, ak kupujes tipovo starsiu prilbu tak poznatky pri vyrobe tej prilby su starsie.. cize cim novsi model, tym by to mali byt tie muchy viac a viac vyhytane..(z toho mi vychadza ta shoika)

pre mna za mna majte aj 8 plexi a mente si to podla nalady, krveneho tlaku abo sa ladte k ponozkam :D

myslim si ze nikdenic skor myslel, ze je to zo zakona zakazane pouzivat take plexi..lebo ak ta cacun prichyti a ty mu povies ze ale na plexi mam pisane, ze to mozem mat :D tak to asi nevykecas..
ale nezda sa mi to, resp som este o tom nepocul zeby to malo byt zakazane..


29.01.2013 14:02

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

za 600e by som kupil arai alebo shoei - ktora ti lepsie sadne na hlavu... ziadne pseudohelmy by som za tieto peniaze neriesil.
Obe tieto japonske firmy su spickou vo svojom obore a za 600e mas helmu bez kompromisov.

Hovorim to ako zaujaty clovek, ktory ma 2x arai a 2x lazer.


29.01.2013 15:43

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

subert robi (robila) aj helmu pre sumachera, tak kup subert, ked bola dobra jemu, bude aj tebe... :-D


29.01.2013 17:05

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Pejo
 Kávičkár 

Ikona

www.louis.de/_2066842d7e14600184c6e3b5463aaf272e...
tak ja mam vybratu tuto teda..och ale ked obanujem :D


29.01.2013 17:09

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

[dobre]
len pripominam - ODSKUSAT! Chodit po obchode s helmou na hlave aspon 15min. Helma v tejto cene sa na hlave nesmie pohnut, musis citit, ze sa dotyka kazdeho kusku lebky a zaroven musis mat pocit, ze na hlave nic nemas.


29.01.2013 18:11

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

doplnim nedosledneho matusa: Chodit po obchode s helmou na hlave aspon 15min, RYCHLOSTOU MIN. 120 KM/H... :-D


29.01.2013 19:15

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

matus podľa teba je X-lite pseudohelma??? :-O

Ja by som bol iba rád ak by som mal prilbu čo stojí 469, o cca 100 euro lacnejšie ale ak chceš tak si kúp kludne X-lite aj za 600 euro, v ponuke sú... ;-)

Keď už sme ale pri tých pseudoprilbách tak to sa dá povedať aj o Arai za 600 euro keďže je Arai aj za 3300 euro... takže aby sme boli na poriadku s tým čo je alebo nieje pseudo... ;-)

Ale myslím si že Arai, X-lite, Schubert, Shoei a aj kopec iných sú tom značky... [dobre] je to len o peňaženke a ako ti sadne. Ja pôjdem opäť do Schubert-ky. ;-)


29.01.2013 19:20

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Caba
 Kávičkár 

Ikona

Romanko, Ty sa tu nerozčuluj a kup si motorku >:-)


29.01.2013 20:44

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pozri doteraz som o x-lite v zivote nepocul, niezeby som tento trh sledoval, ale su znacky, ktore poznam a su tie, ktore nepoznam - a x-lite patri medzi pre mna nezname.
Tak som si to zbezne pozrel a vidim, ze je to nejaka dcera nolanu, ktory nikdy v nicom nevynikal. Nehovoriac o tom, ze su to taliani - nie ze by nemali dobre produkty, ved polku plastov na moto mam od nich - a je to velmi invencny narod - ale pravda je ta, ze vyrobok nestaci len dobre navrhnut ale aj vyrobit a s tym maju talosi obcas stale problem. Aspon teda ja som si radsej kupil japonske auto a svoju hlavu som tiez radsej zveril japoncom. Arai, ak mu sadne na tvar lebky je helma, s ktorou bude spokojny - je to vsadenie na istotu.
Nepotrebujem robit experimenty za vlastne peniaze. Ty hej?

A ja nikomu nekazem co si ma kupit, ja iba radim. Rozdiel medzi nami dvoma je v tom, ze ja radim nieco, co mam na sebe viacnasobne odskusane a ty radis nieco, o com snivas.


29.01.2013 21:44

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Ehmmm, mladez.....Araiku som predal kamosovi za dvacku, ale nestratila nic zo svojej kvality, ale este mam na predaj pseudo Airoh a Akiru keby niekto mal zaujem, dam ju za spominanych 600 EUR lebo len tak to bude spicka vo svojej triede.....

PS: Talianske vyrobku su take jedinecne.....lebo sa im este nikdy nepodarilo vyrobit dva rovnake kusy >:-) >:-) >:-)


29.01.2013 22:51

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

matus zvláštne je to že s tým Talianskym hrncom na hlave jazdi majster sveta v moto GP a ešte mnoho iných. Samozrejme aj Arai je špička, o tom som nepovedal ani pol slova ale nepovedal by som že to je experiment...
Tak isto dosť veľká časť jazdcov moto GP a WSBK a iných šampionátov jazdí v "handrách" Alpinestars čo je tiež Talianské hovno, či nie???
Aj ja mám japonské auto, mal som aj motorku japonskú a aj sa chystám znovu do japonskej motorky ale to neznamená že ostatné je šmejd... máš trochu skreslený pohľad...

Takže ja idem asi do ďalšieho experimentu zo svojou hlavou a svojimi peniazmi... ;-)


29.01.2013 23:11

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nemam rad ked mi niekto vklada do ust co som nepovedal.
Alebo nepoznas vyznamovy rozdiel medzi slovom "smejd" a "experiment"?

Jazdci wsbk, motogp, f1, wrc jazdia s tym, co im daju sponzori. Alebo si myslis, ze im helmy a kombinezy nahanaju sekundy?


30.01.2013 0:25

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Marino
 Kávičkár 

Ikona

Ani som veľmi nemal chuť reagovať, ale keď už niekto popíše také kvantum ober volovín. dokonca v jednom príspevku ako matus nedá sa :-O . Takže pekne od začiatku jeden príbeh ako som si vyberal svoju najlepšiu prilbu. Naskytla sa mi vtedy príležitosť, že som bol priamo v Aachene. Áno presne v tom kde sídli u nás asi najznámejšia predajňa motovecí FC-moto. No a dobre som urobil, kde inde možeš skusiť všetky prilby na jednom mieste pekne za sebou. Prvotný zámer bol kúpiť ARAI-ku, ale... Celkom fajn, farby aj velkosti aké len nechces, prázdna predajna, 3 baby predavačky a pomocník bratranec Robko. Nakoniec to skončilo tak, že som tam na jednom miete skúsil snáď všetky prémiové značky podla abecedy od A az po shoei. A strávil tam možno i 3 hodiny...Ano tak dlho to trvalo :-D , lebo ked ma uz boleli usi, tak som isiel si „oddychnut“ ku kozenym gatiam...A jedna z poslednych co som dal na hlavu bola X-LITE. Kvalita spracovania špičková v každom detaile. Váha 1250g u velkosti S. Mechanizmus pohybu plexi perfektne fungujúci. A keďže mi sedela najlepšie vzal som ju, aj keď som strašne chcel Araiku.
A teraz take male zhodnotenie po rokoch : aj keď už má moja X-lite roky vobec sa vo vnutri nevytahala, ako to byva zvykom. Plexi kamarát na Lazerke poškrabal pri druhom lepšom umývani, síce zvnútra. Mne sa plexi „drží“ a odoláva škrabancom. Na druhej strane myjem ho len rukou a potom hubkou čo je obšitá jelenicou. Nosný deflektor je dosť natesno, keby som mal veľký raťafák tak by to asi vadilo. Ale mnoho prilieb zasa malo toto veľmi ďaleko, čo môže spôsobovať turbulencie a výrazné podfukovanie...
Ako mínus môžem povedať, že keď je vonku počasie, keď sa pri státi rosí plexi, tak sa i rosí :-D . A keď ídem z domu tak trvá cca 15 min, kým začnú „vetraky fungovať“– treba jej nejaku aklimatizaciu, čas kym sa zrovnaju teplotne, vlhkostne pomery...Som si isty, ze bola v airodynamickom tuneli ako ine premiove značky. Lebo nevydava, žiadne pazvuky, plexi 100% dolieha a nevzga. Ešte mi v nej niekedy byva zima, ale to tak byva, ked je zima tak je zima a treba zimnu kuklu Thermo Boy. Na leto mam letnu kuklu Held spider. V horučavach mi najlepšie vyhovuje bez kukly. A ešte mi nesedi k tým červenym motorkam čo mam farba.
Matus prosím Ťa nevypisuj tu po nete o prilbe o ktorej si v živote nepočul, je to prémiová značka, či sa ti to páči alebo nie. Áno patrí do skupiny pod NOLAN. Mimochodom Stoner jazdil v podstate X-LiTE s nalepkou Nolan. A maju aj low coast GREX. Myslim , že tento zoznam jazdcov replicaracehelmets.com/brands/x-lite-helmets...
Hovori sam za seba. Matus nebude sa Ti to pacit, lebo vidim z Tvojich prispevkov, ze Ti neide o objektivne zhodnotenie, lebo kritizujes nieco co o com si doteraz ani len nepocul! Si predbehol vsetkych sulinov TU na MR co pisu o tom co niekde len poculi. A zaklincoval si to japonskymi autami. Ano prave preto maju skoro vsetci TAXIkari po celej EU nemecke auta za bezmala 2X take ceny a predavaju ich az po odjazdeni 600-800 tis km. Na tie reci o italskych vyrobkoch reagovat nebudem, to dokaže napisať len amater.
P.S. Ked si uz taky mudry a na vsetko mas odpoved, tak bud taky dobry a porad mi. Syn jazdi najmensiu kubaturu MX na KTM SX 50 .Ma 24 kg bez vystroje, aku dat pruzinu dozadu 35-130 alebo 25-140 a na kolko klikov to potom naklikat. Ladime to teraz, ale vies je zima a treba to odladit na TRATI !!! A tebe tak dobre idu veci od stola :-~

P.S. A vlastne najdolezitejsia vec pri vybere prilby. Skusat co najviac prilieb sa da a ked sa to da tak aj na jednom mieste, pre rychle porovnanie. Tu je trebarz testik z DE www.motorradonline.de/helm-spezial/motorradhelme-test-k...
ktorym sa da naviest, ale vybrat si musi kazdy sam...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marino (30.01.2013 0:39)


30.01.2013 1:00

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ak je x-lite taka premiova znacka, preco ju vyrobca v tom najlepsom prostredi pre reklamu a budovanie znacky prelepil nalepkou nolanu?
tebe v obyvacke vlaje talianska zastava?
ktore nemecke taxikarske auto stoji 2x tolko ako japonske?
preco spominas nemecke auto, bola o nich niekde rec?
mas nemecke auto a taliansku motorku, takze teraz ich mame povazovat za nedotknutelne?
myslis, ze ked za teamom dojde nolan a ponukne sponzoring, tak oni ho odmietnu a zacnu si helmy kupovat podla vlastneho vyberu v fc moto?

to, ze juzania su taki aki su nezmeni to, ze ty si so svojou helmou, motorkou, autom, kavou spokojny. Chcelo by to trocha nadhladu. Tak sa ukludni a citaj v pokoji, inak nechapes suvislosti a nie je logika v tvojom texte.

Co sa tyka pruzenia sa ozvi p. Fabrymu do Vajnor. Urcite ti pomoze.


30.01.2013 2:40

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo: Presne to. Ešte som nemal v rukách prilbu, kde by bolo treba pri nasadzovaní alebo vysadzovaní(?), rozopínať D-krúžky.
Nechcem tým povedať, že nejaký výrobca sa nerozhodol ušetriť 1-2 cm textilného remienka, ale ja som sa ešte s takým nestretol.


30.01.2013 5:22

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Vadim, neviem ci je to setrenim ale Arai to ma o cosi kratsie, klipsna na konci bola tak to asi nikto pokusne neskracoval ale u Schuberta som si mohol aj okolo pasa zapnut.....

Ale priznam sa, ze mi to nikto v predajni nevysvetlil, a ked som na vyjazde vsetkych zdrziaval zapinanim ( nie len prilby ) tak ma nato nikto neupozornil a Dkruzky som nemal len ja......


30.01.2013 7:55

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Matus, preto to prelepili "Nolan-om" lebo Nolan X-802 je presne to isté ako X-lite X-802... takže komu tu chýba nadhľad a rozhľad si ty. Ja ti nič do huby vkladať nemusím pretože ty sám si napísal o "pseudo prilbách".
A to že ty si ešte nepočul doteraz o X-lite neznamená že je to "pseudo" značka. To o tej reklame a sponzoringu je síce pravda ale myslím si že keby proste tá prilba nesedela a nejaký ujo Stoner alebo Lorenzo by s tým mali problém a poplakali si u inej značky tak určite by rád zasponzoroval aj niekto iný. ;-)
Končím tu s debatou mimo témy, chalanovi sme to tu akurát celkom slušne zasrali... [zle]

Kubo, to musel byť iný výjazd, ja som na tvoju rýchlosť nikdy nepostrehol že máš meškanie a ak aj tak ty ako strelec to vždy doženieš... ;-)


30.01.2013 8:40

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

vadim: vysvetlim. jedna sa o prilbu subert R1. ano, da sa dat dole aj ked D kruzkove zapinanie nerozpojim, ide to, nepopieram...ale ked ju taham hore, cez hlavu, tak sa mi to putko drbe do nosa, ked ju davam na hlavu, tiez...nepride mi to komfortne, nieco ako ked si uplne nerozopnes zips na riflach a rves ich dole, tiez to ide, ale aj s trenkami, skratka zle...

pre mna osobne je zapnutie, alebo rozopnutie D kruzkov otazka mozno dvoch sekund (trva mi to presne tak dlho, ako ked zapinam rapkac) cize ich rozopinam uplne a zas aj zapinam...

co sa tyka ich dlzky, tak su skratka len tak tak, aby mi zapnute presli cez hlavu...


30.01.2013 8:44

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Takze z vasich reci som pochopil, ze vyrobca stavia X-lite ako znacku, ktora vyraba premiovejsie produkty ako jeho znacka Nolan. Proti tomu nic nemam, je to uplne bezny postup vyrobcov, ktory odclenuju svoj produktovy rad podla typu zakaznika a jeho financych moznosti.

Ale ak potom vyraba rovnaku prilbu na rovnakej linke, s rovnakymi ludmi a rovnakymi materialmi, a len pred zaverecnym lakovanim sa pouzije ina nalepka, tak o premiovosti znacky x-lite mozete aj s Marinom iba snivat.
Takze potvrdzuje sa moja domienka, ze ide iba o pseudoznacku, lebo za nou nestoji nic navyse oproti nolanu. Znacka bola v tomto pripade vytvorena na to, aby vyrobca zvysoval svoje sance medzi konkurentmi na zaklade sirky paletoveho radu a nie na tom, aby sa niecim vynimocnym odclenil ako robia premiove znacky.

Tym ale nechcem povedat a ani som nikdy nepovedal, ze konkretne ta helma je zla. Moj pohlad je, ze ak si skusim Xlite a perfektne mi sadne a potom si skusim arai a perfektne mi sadne, tak idem bez vahania do arai. A viem, ze takto by sa rozhodlo 99% ludi tu.
A rovnako spravne je vybrat si inu znacku, ak arai nesadne. Najvacsia hlupost je kupit helmu ktora cloveku nesadne. Ale toto vsetko tu uz bolo spomenute...


30.01.2013 9:42

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

sk8kubo
 Jogurťák 

Ikona

Snake, ono to neni o rýchlosti na motorke ( o tom potom ), ale keď sa zahlási že ideme, tak všetci sú po chvíli usadení na naštartovaných motorkách a ja si zapínam bundu k gatiam a kým príde rad na prilbu polovica hromži a druhá polka už vyštartovala...... ;-)

Ale sú aj zodpovední ( napr. Motofan ), ktorí mi dajú vždy 10 min dopredu vedieť........

Za tie trenky dávam [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


30.01.2013 10:32

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Menton
 Skútrista 

Ikona

Matus: neber to v zlom, ale reagujem len tvoj argument: "Ale ak potom vyraba rovnaku prilbu na rovnakej linke, s rovnakymi ludmi a rovnakymi materialmi, a len pred zaverecnym lakovanim sa pouzije ina nalepka, tak o premiovosti znacky x-lite mozete aj s Marinom iba snivat."

V BA VW zlieza z jednej linky za sebou VW Touareg, Audi Q7 a Porsche Cayenne... rovnaka linka, rovnaky ludia, vacsina techniky (napr. motory Touareg a Q7 identicke)... ale Audi a Porsche su premiove znacky, ci?
Alebo, aby som ti ulahodil, tak podme na japonske auta... Cambridge, Canada, z jednej linky zlieza Toyota Corrola, Matrix, ale aj Lexus RX 350... nie je nahodou Lexus premiova znacka?


30.01.2013 10:51

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

neberiem to v zlom, kym sa diskutuje vecne a bez urazok tak nemam problem.

Ako som pisal: ak sa pouziva rovnaka linka, rovnaki ludia a rovnake materialy...

Mas pocit, ze u Q7, tuaregu a cayenne sa pouzivaju rovnake materialy? Rovnake komponenty? A rovnake vyrobne postupy? Detto priklad s toyotou.

Jedna vec je mat zaucenych pracovnikov a konfigurovatelnu vyrobnu linku na produkovanie roznych produktov (co je dnes prirodzene aby boli stroje aj ludia co najviac vytazene) a ine je uvedeny priklad xlite/nolan, kde sa podla ich slov jedna o "presne to iste." Myslim, ze si rozumieme....


30.01.2013 11:10

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Menton
 Skútrista 

Ikona

matus: Mas pocit, ze u Q7, tuaregu a cayenne sa pouzivaju rovnake materialy? Rovnake komponenty? A rovnake vyrobne postupy? Detto priklad s toyotou.

Ano, kazda grupa (napr. uz spomenuty VW Group) pouziva rovnake materialy, rovnake komponenty, rovnake vyrobne postupy, u subdodavatelov to plati rovnako. Dokonca mnohe vyrobne postupy su absolutne identicke aj pre viacere grupy. Aj mnoho subdodavatelov komponentov, ci materialov nie su "pupocnou snurou" spojeni len s jednou grupou...
Unifikacia je podstatne vacsia, ako sa na prvy pohlad zda...


30.01.2013 11:15

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

takze touareg, q7 a cayenne su zvonka aj zvnutra identicke a rozlisuju sa iba znakom na kapote a napismi vzadu?


30.01.2013 11:56

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Mas pocit, ze u Q7, tuaregu a cayenne sa pouzivaju rovnake materialy? Rovnake komponenty? A rovnake vyrobne postupy? Detto priklad s toyotou.

Prave pri toyote/lexuse to napriklad fungovalo presne ako si to napisal.

Toyota altezza -> Lexus IS 200

Podla toho co si napisal by teda toyota mala byt pseudoznacka.


Jazdci wsbk, motogp, f1, wrc jazdia s tym, co im daju sponzori. Alebo si myslis, ze im helmy a kombinezy nahanaju sekundy?


Helmet is the most important part in driver's safety, and plays an important role in the car's aerodynamics. The helmet area is one of the most turbulent places of an F1 car, and it is the aim of helmet designers like Schubert, Arei and Bell to decrease that unwanted side-effect. Modern helmet is designed with spoilers that guides more air into the airbox above the driver's head, and in this way it may increase engine power, and overall speed. If helmet is not designed properly, it can create real problems for driver during the race. Because of its round design, helmet can develop uplift and start to pull driver head with force. That's what happened to Massa during race in Suzuka 2002, because one of helmet spoilers was broken and fall off.


Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (30.01.2013 12:11)


30.01.2013 12:11

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Marino
 Kávičkár 

Ikona

matus matus :-D
No to co si popisal o jednej v noci :-D
Ze talianska zastava, moje auta, moje motorky :-D
Hodil som ti tam zopar kukuričiek na udičke a Ty si do mňa skočil ako rozzureny žralok :-)))
Trocha kludu chlape... ;-)
Daj si zatial nohy do tepla, pi vela tekutin a tisko pocuvaj Mentona :-D a uc sa...
Ak dovolis tak vecer Ti odpoviem na vsetky tie tvoje otázniky. Teraz na teba nemam cas :-}
Ked mas rad argumenty tak si ich tu vecer najdes...
A usmej sa >:-) :-D neprezivaj to tak...
Doposial som Ta bral ked si nieco na MR pisal... len Tu v teme mas velky FAIL >:-) a miesto toho aby si priznach chybu tak sa este viac a viac zamotavas... ;-)

edit - preklep

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Marino (30.01.2013 12:20)


30.01.2013 15:44

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Menton
 Skútrista 

Ikona

matus: nevkladaj mi do ust to, co som nenapisal...
napisal som: Ano, kazda grupa (napr. uz spomenuty VW Group) pouziva rovnake materialy, rovnake komponenty, rovnake vyrobne postupy, u subdodavatelov to plati rovnako.
konkretne priklady:
rovnaky material - Plastic Omnium robi narazniky z rovnakeho materialu pre Tuareg, Q7 aj Cayenne, rozdiel je v tvare a farbe,
rovnake komponenty - motor V6 TDI je ten isty v Tuaregu, Q7 aj Cayenne,
vyrobne postupy - kedze je montaz na ten istej linke, asi netreba komentovat.
Uz chapes ?
Nikdy som netvrdil, ze su vsetky zvnutra aj zvonku identicke. Rozdiely su hlavne v dizajne, farbach a tvaroch predovsetkym viditelnych casti. Pre zjednodusenie sa da povedat, ze na vyssie uvedenom motore zmenia fakt len logo. Rozdiel je najviac viditelny v marketingovej prezentacii a cene (ved za premiovu znacku predsa treba zaplatit viac ;-) ).

alebo na odlahcenie inak... ak das decku kopu lego kociek, tak vzdy postavi iny dom (tvarom), ale furt to bude len dom z lega...


30.01.2013 15:50

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Dermo33
 Kávičkár 

Ikona

To iste Dura v Stupave, robia hlinikove dvere pre Toureg, Q7 aj Cayenne. Rovnaka technologia, ta ista linka, ti isti ludia, tie iste postupy ;-)

Moj nazor je ze X-lite 7 a 8 rada su peckove prilby, Matus nemas to daleko do Louisu, maju tam aj Lorenzo repliku. Daj si ju na hlavu a potom sa mozeme bavit o tom ci ok alebo nie. Nolan by som si nekupil, ale X-lite okamzite vsetkymi 10timi [dobre] Jazdim tiez prevazne s tmavym plexi (99% jazd ) ;-)

Menton lego je pecka :-D


30.01.2013 16:45

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

DDD> ano, ja pokladam za velky fail taketo pociny ako altezza alebo lexus lx.
O vplyve helmy na vykon monopostu F1 som netusil, vdaka za info.

Marino> tesim sa na tvoje odpovede, dufam, ze dobra nalada bude aj vecer a ze v nej bude tolko odlahcujucich smajlikov.

Menton> urcite materialy a suciastky su vo vyrobnom programe spolocne.
Tomu, ze v ramci vw group sa pouzivaju rovnake materialy a komponenty ani sam neveris, alebo si este nesedel vo fabii a pole.
Alebo ak teda su vedla seba 2 helmy a obe su vyrobene z karbonu a obe maju Dring, tak sa jedna o rovnaku helmu?
Ty sa mi snazis povedat, ze Q7 a Touareg su v podstate rovnake auta a pritom jedno ma obycajny torsen s rozdelenim 40:60 a druhe ma zamykaci stred a zadok. To je v terene rozdiel ako mat na okruhu helmu hranatu a odladenu v aerotuneli.

Dermo> Nolan by som si nekupil, ale X-lite okamzite vsetkymi 10timi
tak tomuto uz vobec nerozumiem, 2ja pani hore presviedcaju, ze u 8. radu je to ta ista helma s inou nalepkou. Tak ako je to?


30.01.2013 17:49

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Menton
 Skútrista 

Ikona

matus: rovnaky motor je pre teba len urcita spolocna suciastka ? no tak to potom je s tebou dalsia diskusia o autach naozaj zbytocna... ;-)
"Tomu, ze v ramci vw group sa pouzivaju rovnake materialy a komponenty ani sam neveris, alebo si este nesedel vo fabii a pole." - ja sa pozriem napriklad na pristrojovku a hned viem, ze to je VW group, okrem toho, sa vzdy pozriem aj pod kapotu a na podvozok, takze potom mi je rovnako jasne, ze to je zas len to iste lego...
co sa tyka podvozku, nastuduj si nieco o spolocnej Volkswagen Group PL71 platforme pre vsetky tri auta (Q7 ju ma samozrejme dlhsiu, kedze je 7 miestne)...
ano, pochopil si ma, Q7 a Touareg su v podstate rovnake auta a aj male dieta vie, ze tieto slova neznamenaju 100% rovnake... a ako som uz zdoraznil pred tym, bavime sa o technike, nie dizajnovych a marketingovych cingrlatkach... plati to napriklad aj pre Fabiu a Polo, ci Up a Citigo...

Odbocili sme od temy Nolan vs. X-lite, obe som uz mal na hlave v predajni, ale nikdy som s nimi nejazdil na moto, preto sa k nim neviem zodpovedne vyjadrit (staticka skuska je pre mna malo).

Peace a howgh...


30.01.2013 18:34

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

takze podla teba su torsen s rozdelenim 40:60 a prevodovka s redukciou, zamykacim stredom a zadkom iba dizajnove a marketingove cingrlatka?


30.01.2013 20:32

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

matus ty si fakt ....... alebo sa na ........ iba hráš a nechceš to chápať???

Skúsim posledný príklad, predpokladám že auta značky Opel poznáš. Značku áut Vauxhall pozná asi podstatne menej ľudí ako Opel. Pritom je to to isté len s iným názvom a znakom presne tak ako Nolan a X-lite.
Takže slovák si kúpi napr. Opel Astra, anglán si kúpi Vauxhall Astra... ;-)


30.01.2013 22:31

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

fullgas1
 Kávičkár 

Ikona

A ja ma najpremijovejsiu znacku Nolan-Xlite N92 >:-)

Ked niekto nepozna znacku x-lite a dava o nej rozumy tam neni rady ani pomoci... [zle]


31.01.2013 8:17

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Snake> ked si chcel machrovat, mal si spomenut aj holden.
Ak si myslis, ze priklad opel-vauxhall je relevantny k xlite-nolan, tak mi ukaz trh, na ktorom prebieha oficialny predaj aj vozidiel opel, a aj vauxhall.

fullgas> jo. A preto mas v avatari arai :-)


31.01.2013 8:28

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Matus ty si zjavne nepochopil ani príklad Lexus - Toyota, ani Menton-ové Q7 - Touareg lebo si proste .................... a nechceš to pochopiť, takže nemám potrebu pred tebou machrovať keďže ty si stále aj tak budeš mlieť to svoje... [zle]
Už som to síce raz napísal ale už vážne teraz serem na túto tému, budem ju už len čítať... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (31.01.2013 8:33)


31.01.2013 8:47

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

existuje ARAI s clonou, alebo vyklapacka?


31.01.2013 8:50

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

snake>
podla vasich slov je x-lite 802 a nolan 802 ta ista helma.
podla vasich slov je x-lite 802 lepsia, premiovejsia, ako ta ista helma nolan 802.
podla vasich slov je touareg a q7 v podstate, az na kozmeticke rozdiely, to iste auto.

Ano, nechapem to.


31.01.2013 9:52

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

prilby neviem, ale aj podla mna je tuareg a kvesedmicka v podstate to iste auto, az na par kozmetickych detailov...ale ved o autach to tu neni...


31.01.2013 10:32

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Ked sa to tak zobere tak toyobaru je to iste auto... a to teda neni fail, v ziadnom pripade.

Kazdopadne nazov temy je trochu iny, skusme sa vratit k tej GT air, na nu niekto nieco nema?
Ja uz mam pre tento rok zajednanu C3Pro, som zvedavy ci sa viac najdem vo vyklapacke, na cestovanie mi to pride pohodlnejsie.


27.02.2013 10:57

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Snake009
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

No na Matuša už reagovať nebudem aj keď mám chuť ale téma je o prilbách... :-P

Včera som si kúpil nástupcu práve tu spomínanej Schubert S1 Pro a to Schubert S2. Už na prvý pohľad bolo vidieť pár zmien ako je veľkosť škrupiny a aj systém vetrania mi príde už prepracovanejší, dokonca aj váha sa mi zdá nižšia. Zatiaľ ale ešte stále nejazdená takže to je zatiaľ všetko čo môžem napísať. Cena S1 Pro a S2 bola takmer rovnaká, takže najväčší problém bolo vybrať farbu, s tým mi ale pomohol môj dobrý kamarát Menton, ktorému chcem ešte aj takto poďakovať. ;-)


27.02.2013 11:11

Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro

Menton
 Skútrista 

Ikona

Snake009: ved ty si uz bol od vystupenia z auta rozhodnuty, kedze svietila uz z vykladu... 8-) ale chapem, ze si to treba este aj patricne sam pre seba vyargumentovat, tiez to tak aplikujem na seba denne... nedakuj, uzivaj si ju... je to fakt paradna prilba s doslova generacnymi zmenami oproti S1... [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.