Anketa:
Nové moto videá:
Moto v tovarenskom stave navzdy? - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuMoto v tovarenskom stave navzdy? - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Moto v tovarenskom stave navzdy?
Zaujimalo by ma, kolki z vas maju moto najradsej v povodnom originalnom tovarenskom stave, t.z. bez uprav, bez vymeny povodnych dielov za "tuningove", vratane KN filtrov a pod. Neratam diely, ktore sa na povodnu motorku namontuju navyse, ako padaky, kufre, atd. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
v prvom rade taki, ktori tomu primalo rozumeju aby sa do niecoho vobec pustali.... teda JA! |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
a dalej povodny stav nechcu asi taki,ktori nechcu vlastnit navlas podobnu moto ako iny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosak (14.03.2011 14:46) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
kmotr : tak to sme dvaja , vzdy kupujem motorku cisto novu , samozrejme dake doplnky vzdy prikupim ale vzdy len origos na dany typ moto . Nijake ine vymeny a zasahy sa nekonaju . Pokial nieco menim , vzdy len to iste co tam bolo . Vzdy sa potom masina lepsie predava , ked kupujuci vidi , ze nie si hormon . Dalsi dovod , nikto ti peniaze za upravy neda. Kupujuceho nezaujima co tam ty mas , otrhaj si to dole a daj mi tam povodne veci . A tie dokupene si mozes vylozit tak do sekretara Upravil by som si mozno iba jednu motorku a to je HD , ktoru by som mozno mal aj zo 15 rokov ale ine moto nikdy . A este jeden fakt , podla mojho nazoru , nie je to uchylka iba proste nevidim zmysel valit do toho peniaze , ked to pri predaji nikto neoceni , kor v dnesnej dobe , ked sa masiny predavaju za zufale sumy . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Na jednej strane je možno pravda, že čo vyšlo z fabriky je nastavené tak, aby to fungovalo ako má, ale na druhú stranu je vždy čo zlepšovať Každá riť je inak fajnová a preto si niekto dá prečalúniť sedlo, niekomu vadí zvuk mixéra, tak tomu laďákmi trocha podkúri,... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ja mam moto na jazdenie, slobodu, uzivanie si, oddych, to je pre mna hlavny ciel... Moto je len prostriedok na jeho dosiahnutie... Takze ziadne cacky, macky, cingrlatka, rapkace do spicov, retaze s ceckami, chvosty z lisky, nalepky, kolotocarske svetielka a podobne. Nepotrebujem ohurovat babenky pred kaviarnou, ani hlukom stresovat polku sidliska... Paci sa mi taka, ako je od vyrobcu, ved preto som si ju vybral + nevyhnutna dovybava... Je to pre mna spotrebny material, ktory casom vymenim... Aj ked to neznamena, ze ju nemam rad... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
No su aj taki co robia upravy na svoj obraz a podla svojich potrieb a nad predajom po roku dvoch ci viac ani len neuvazuju. A aj napriek tomu je o tu moto zaujem. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Raz sa ma priatelka pytala, ze kedy uz s tou masinou konecne budem spokojny a prestanem spekulovat co zmenit, dokupit a minat na doplnky velke prachy. Odpved znela NIKDY! |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Menton, múdro vravíš, až mi je to divnô. Každý má ale inú hranicu účelnosti, takže aj to hodnotenie cingrlátok je dosť subjektívne Líščie chvosty sú už ale ozaj extrém Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kibo (14.03.2011 15:20) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kibo: ale ved to je v pohode, niekto si da modry kufor na striebornu motorku, niekto si da cervene reflexne pasiky na rafik... Mne to nevadi, vyjadril som len svoj nazor... Len moja osobna skusenost je, ze napr. kamos tiez furt nieco vyraba, montuje visi na ebay a za sezony najazdi max. 2000km, lebo na jazdenie pre to tunovanie nema cas a to uz mi pride divne... Ale slnko svieti na vsetkych rovnako... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Menton : ty si presne moja krvna skupina : ))) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Neboj menton, a nielen jeho. (trefovú) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Menton, ten modrý kufor má svoje dôvody a som na tom ako ten Tvoj kamoš s eBayom, len s tým rozdielom, že ja stíham trochu aj jazdiť |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
čo sa týka filtra, sviečok, tiež by som nemenil za všelijaké vylepšené a aj výfuk mi ostane pôvodný. mne sa ten origo zvuk páči a nepotrebujem na seba vzbudzovať pozornosť. Výkonovo tiež bude motor dostačujúci, teda ani s tým sa špekulovať nebude. Kufre, padáky, deflektor atd. sú normálka takže asi tolko.... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
na motorke upravujem vsetko funkcne a aj designove casti. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ledva škrabem prachy na bežnú údržbu a benzín, nie to ešte riešiť serepetičky na moto. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
z povodnych dielov na mojom skutri vela neostalo-valec,piest-70cm3,karburator 17,5mm dellorto,pevnejsia klukovka od s6,nove klapky sania,cely novy variator-povodne ostali akurat spojka,zapalovanie a vyfuk-aj z neho je vykuchany katalyzator Upravené 2 krát. Naposledy upravil donmartin (14.03.2011 16:41) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
ja tiež skôr originál stav + nutné funkčné doplnky ... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
ja mam rad povodne veci na moto.. nenavidim aj ti grcne drziaky na SPZ ... jedina vec ktoru mozem je ladak, ale pasujuci ku moto..inac nic |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
A čo potom mám robiť v zime?To sa mám na ňu len chodiť pozerať?Také menšie úpravy sú v pohode,napr.zlaté kolesá,niekomu sa páčia ,niekomu nie,ale honda ich tam dáva na niektoré modelové roky originál.Ale s tými líščími chvostami a svetelnými hadmi máte pravdu,to by som tam v živote nedal. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
original povodny stav je niekedy na nezaplatenie..tiez radsej kupujem auta a motorky v povodonom zneni... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
ziadne zasahy ktore by narusili kosstru,atd. jedine to riesim formou uchytiek,ktore sa daju vzdy dat dole a nezostane po nich stopa,napr drziak na gps.este teraz si idem objednavat isolator sviecky z DDR vyroby |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Vsetko co na nej mam, viem dat aj dole, takze v podstate povodny stav, jedine gripy jeden som rozrezal a povodne plexi som prevrtal kvoli deflektoru inak je motorka v podstate taka ista ako ked som ju bral z predajne |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ja radsej pôvodny stav, ale nevyhybam sa ani decentnemu a ucelnemu tuningu ktorý zvysi uzitnu hodnotu moto. Naopak nechapem tuning ktori je povyseny nad funkcnost a bezpecnost. Taky v mojich ociacha zbastli a znehodnoti moto |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Individualizmu otvára dvere dokorán rozmlátená motorka |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Tiež som za pôvodný stav Síce vyššie plexi, vyhrievané hefty a plno touring vecí mám aj na svojej motorke ale základ motorky je v pôvodnom stave |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Jedine pôvodný stav,dokonca ani drvivú väčšinu funkčných doplnkov nie som ochotný akceptovať ak menia vizuál mašiny. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ani v prípade, ak by ich sám výrobca ponúkal ako doplnkovú prípadne alternatívnu výbavu? |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
ja mam upravy tiez rad avsak musia byt bud decentne alebo extremne najlepsie je mat moto podla svojich predstav ;) a ked stem na fazeri deflektor mozu mi aj setci povedat ze to je skarede aj tak si ho tam proste dam lebo sa mi to lubi a nepokazim tym nic ;) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Mozno nieco starsie v povodnom stave co by bolo cosi ako "masina do kostola" popri druhej funkcne upravenej pre svoje potreby. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
aj ja preferujem sériový stav vrátane laku, samozrejme, nejaký značkový laďák môže byť, prípadne aj nejaký decentný karbón, ale "tuningové" smerovky, späťáky, odrezané držiaky EČ, to teda nie... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ja napr. falošný karbón nemusím, aj som sa párkrát vyjadril proti tým kamu-polepom - ale musím uznať, že tento kokpit je nádherný (CBF 1000 - 2009): |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
papiboy: ja som myslel pravý karbón, keď je niečo "jenom jako" tak je to kolotočarina |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ja to beriem tak, ked to je v originale, lepsie sa to predava. Tuning - na to musis najst fajnsmekra, co sa mu to bude lubit a kupi potom /nieco ako upraveny coper, daju do toho 20000E, predava to za 30000E, a kupi to kazdy? ked original ten coper mozno kupis za 8000 E/. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
flanky tusim si sa zalubil do Triumpha. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Čím pôvodnejšie- fabrické tým vzácnejšie. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Niekto tu spomenul falosny karbon - akoze take mam blinkre a strasne mi lezu na nervy. Idem zhanat original velke oranzove smerovky. Take chcem a ziadne ine, mozno este cire s oranz.ziarovkami, ale skelet original. Neviete, kolko to cca stoji? Sada samozrejme - 4ks. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kmotr kukni toto Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrmmrm (15.03.2011 10:39) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Nad týmto som nikdy veľa neuvažoval ale moto mám až na predné svetlo a smerovky v pôvodnom stave a aj to čo som spomínal som vymenil len kvoli tomu že čo tam dávali originál(mam uložené( na to sa nedalo pozerať, a k tomu novému som prikúpil i plexi. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Navždy nebolo ani priateľstvo so Sovietskym zväzom. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Podla mna vacsina ludi robi tuning aby usetrili - po havarke, totalke - nemusia kupovat tolko ND a stoji ich to menej - akoze tuning. Zakryju nejake nedostatky pred kupujucim... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
milan3232: zo zadnej duše mi hovoris "Malo pocetna skupina su ozajstni fajnsmerki, ktori si moto upravia podla vlastnych predstav - obratia ju na svoj sen. Ale takyto fajnsmekri taketo moto podla mna uz nepredavaju. Kupia dalsiu" |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Flanky: Asi sa tym myslia veterany ako stare Jawy a CZty... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Mishko: no to by som pochopil a aj chapem (vyssie pisem o povodnom stave veterana), ale chalani riesia v sucasnosti jazdene masiny. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Bedna tu raz napisal: motorka neni kamion, aby sa na nej zarabalo. Podla mna trefneee. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
kmotr, moje obstarozne kvazienduro je pre mna vyslovene pracovny nastroj, tak neviem preco by som tam mal vlacit 12.5kg original vyfuk (to vazne), ked podobnu sluzbu, sice s trochou bublania, spravi 1.5 kg koncovka. neviem co je zle na pancierovej hadicke, ked som ju vymenil za staru sprdkavenu gumenu... ale neboj, plne ta chapem, mam presne takeho suseda...uz sa tesi, ako ju raz odo mna odkupi a uvedie do povodneho stavu! |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kibo: ani tak nie. Keď si chcem motorku vybaviť doplnkami, tak takými ako ja uznám za vhodné. Ešte som nenašiel jazdenku ktorá by bola upravená tak aby sa mi to páčilo. Preto originálny stav. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kmotr Upravené 1 krát. Naposledy upravil weper199 (15.03.2011 13:53) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
mrmmrm: Kokos, ze 800 korun za jeden blinker...tak teda neviem, asi prekusnem tie mini karbonove a necham to tak. Ale origo nosic SPZ, co mi este chyba, stoji cca 25 eciek, co urcite obetujem. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
mrmmrm: este ako tak unosna alternativa je tuto: www.louis.de/_20f8edb45859025144ca272dcf9639c3a7... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Motorku mám prestavanú na originál. Je to továrensky stav - jazdím za továrensky team. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Slaughter, ked vzdcky tak vzdcky, z nasej partie a ulyce sme vsetci mali z askotov, horcicove mali mozno v inych krajoch. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kmotr, ja som kupil tieto, ked boli v akcii...je to taky stred....ani velke ani male, mal som LEDky predtym, ale to prd bolo vidno... Upravené 1 krát. Naposledy upravil vodka11 (15.03.2011 17:28) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
vodka11: Ano, tieto by sa este dali, lebo tie, co som ja dal, su aj tak iba na centrale vo vypredaji kdesi dostupne... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Pekne tu zaznelo , ak by som videl na masine nejaky tuning , je to pre mna jasny signal ze ta motorka bola na 99% padnuta a tuningom maskuje . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kmotr no jo, no. Za originály sa všade pýtajú veľké prachy, ... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
jednoznacne ORIGOS - jak auto, tak moto. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
peeticek : co sa tyka Hondy , ano mozem tu dokonalost iba potvrdit . A to co si napisal dalej -plny ale plny suhlas . Ja zrazy velmi nemusim ale mam vela znamych na Morave a obcas tam v lete zajdem . To co dokaze urobit "pepan" zo seriovej krasnej motorky , je nie ze na grcanie ale na uprimne zaplakanie . Ale uz tie ich "premeny " zacnem fotit . Neskutocne cosi , ten nevkus . Uplne sa stotoznujem s nazorom ze nebudem tunit haraburdu ked to aj tak bude iba na smiech . Auto / moto sa mi musi pacit take ako zlezie v vyrobnej linky . Roky vyvoja , testov musi byt znat uz na prvy pohlad |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Sériová motorka nemá žiadnu cenu , je to len polotovar . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Milujem ked si niekto na novej motorke vymení smerovky za malé LED smerovky a bliká to 3x rýchlejšie ako má FUJ FUJ FUJ škaredý tuzing ...... a ešte čerešnička ked začne predbiehat alebo odbáča a zabudne tu LED smerovku vypnut a celu cestu to bliká jak vianočný stromček |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
brazel : polotovar ..ako u akeho vyrobcu a akej motorky / auta . To co ja garazujem na 2 a na 4 kolesach , polotovar rozhodne nie je . Cize len liat benzin , naftu a jazdit |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
kaper , ale v sériovom stave také isté , ako ine v sériovom stave , proste stejnokroj . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
že jaká sériovka motoride.sk/pictures/clenovia/brazel-moto.jpg |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Je toho hafo - obycajny prosty lud si nevie ani predstavit, co sa vsetko pri vyvoji riesi - ako klobuk dolu pred tymi typkami. Bohuzial vzhladom na neskorsi proces - servisy a pod. vznikaju niekedy mylne nazory na tu danu znacku. Keby ale zakaznik poznal ako je cely proces navrhnuty, co vsetko a ako ma byt pocas zivotnosti mota/auta menene, kontrolovane, tak tie stroje slapu jak hodinky x rokov bez sebemensieho zavahania. Bohuzial bananystan ako SR/CR a ine podobne zriadenia su dokonalym prikladom ako genialitu premenit na shity, lebo sak vymrdat co najviac prachov zo zakaznikov je ciel.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil peeticek (15.03.2011 21:06) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Sorry chlapi, ale nedá mi nereagovať. Súhlasím s brazelom, že 99% sériových motoriek, ktoré zídu z výrobnej linky sú "polotovary". Je to síce povedané tak trocha natvrdo, ale podľa mňa je to tak. Samotní výrobcovia vyrábajú rôzne vylepšujúce kity. Či už dizajnové alebo výkonové, či úžitkové. Prečo tam hneď nedávajú poriadne pneumatiky, ale len také, ktoré aj tak každý len čaká kým ich bude môcť vymeniť? Prečo tam hneď nedajú tlmiče Ohlinsy, alebo hneď progresívne pružiny? Prečo, keď sú iridiové sviečky oveľa lepšie, ich tam nedajú hneď na výrobnej linke? |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Co ja viem? Mne stacia na to moje jazdenie aj seriove tlmice...nemam dojem ze jazdim na polotovare.. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
peeticek : kurva tebe asi pocas transfuzie jebli moju krv , dobre ze som sa tu neposral . Bratu ty len prid pozriet do Banoviec . To je mesto Punto - Bravo - Brava , Bruva , Brumu a dalsich a B- turbo kyblov . Ale oni to dotahuju do kycovej dokonalosti , Schell pumpa tuning . Minule na pumpe " Holohlavy bezkrki tuneri na Puntach " . otvorene vsetky dvere aj piate , subwoofere ze ani spendlik neprepadne do kufra , cely kufor blikal "podsvieteny podvozok " , odkvapova rula miesto vyfuku , mracitka na prednych svetlach , na vnutornych spatnych zrkadlach zavasene hrce CD , nech mu oci slnko odrazom vypali . Samozrejme zadne svetla .. ako inak , zastriekane na tmavo . No nespocet dalsich "vylepseni " z dielne Schell . Myslim ze aj naftu som prelial , co som civel a nemohol som oci odtrhnut . Letmy pohlad na "majitelov danych klenotov " . Vychodene 2 triedy zakladnej skoly , hole hlavy , teplaky , absencia krku , tupy skleneny pohlad , nasypani , zväzky klucov v rukach jak trencansky kastelan a pochvalne a s respektom pokyvkavali hlavami pocas bujarej debaty a obhladky svojich "kyblov " . Bratu , len prid pozriet ...su ich v BN mraky Upravené 1 krát. Naposledy upravil kaper (15.03.2011 21:53) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Declen : bez debaty mas pravdu , ked sa na to pozriem z tohoto uhla pohladu . Otazka je potrebujem to surne vylepsovat do dokonalosti ? Mne osobne ...bohato.... staci seriovy stav , premiovej znacky . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
ja osobne mam rad povodny stav, ja mam aj vyfuky povodne |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
scloro1 : predstav si ze aj ja a ani to neplanujem menit . Ale typy ako ja ,su v istej komunite "menejcenne " |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ja som si kúpil televízor a dorobil som si gombík zapínania, prívodný kábel, zásufku na anténu , diaľkové ovládanie. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Jasné že fšetko originál ..... volám do DUCATI že potrebujem dofúknuť gumu zadnú - že či nemajú vo fľaškách stlačený vzduch zn. DUCATI ...... a oni nemali... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Danopaci: to je lahke chlape, zbalis do auta nafukovacku a pumpu, prides pred fabriku Ducati, vybalis nafucku, nafuknes, privezies domov a vzduch prepumpujes do pneu... A nezabudni tam natankovat aj original benzin, to len potom budu prdy... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Jáj vidíš .... vo fabrike som síce bol - ale nikto tam nebehal s nafukovačkou - čiže to musí mať aj iné riešenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil danopanci (15.03.2011 22:13) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
danopanci : hej jasne ze pamatam : Danopanci .... duty ...... dilino . Kto by si nepamatal . Uz len pre tvoje dobro , dufam ze niekedy prekrocis svoj tien Pozdravujem na vychod . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
egres2: vitaj v klube bratu . Jedine co lubim "tunit" je barak a pozemok . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kaper - zle to máš DIG - DILINO - DUCATI |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kmotre ja skôr riešim inú dilemu ako si sa ty kurva zmestil na toho Fazera |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kaper, ale veď o tom to je! Každý sme iný a "Každému, čo jeho je". Upravené 2 krát. Naposledy upravil Declen (15.03.2011 22:45) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
AMIS: Ale to nemusis riesit vobec. Ja mam totiz Fazera z extra serie pre sumo bojovnikov, cize o tri X-ka vacsieho. Ta foto v profile je naprd, fotak to nejako zmensuje... Ale vazne, ja viem, ze som nan velky, ale mne sa na nom na prekvapenie sedi mimoriadne dobre, aj preto som moc nerozmyslal nad inou moto. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
podľa mna nieje potrebne na tovarenskej motorke nič meniť, je taká ako má byť. S výkonom by som tiež nenarabal, so zvyšovaním výkonu sa skracuje životnosť motora. Dajte príklad motorky, na ktorej je vazne nieco na p..u a je potrebné to spraviť |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
tomi93, možno si ľudia upravujú moto , aby sa nestretli naraz piati na presne rovnakej . |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
tomi93: vo vseobecnej rovine.. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
superflanker: chces povedat, ze viacere, alebo mozno vsetky chopre brzdia od vyroby neadekvatne? Neviem, ako by potom presli homologizaciou a inymi schvalovacimi procesmi vobec. Povedzme, ze seriovky brzdia menej dobre, ako pancierovky. OK? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kmotr (16.03.2011 13:49) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Kmotr: hned prve slova "vo vseobecnej rovine" znamenaju vo vseobecnej rovine |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
superflanker: Nejdem sa hadat, len dedukujem. Ked niekto potrebuje vela prerabat motorku, nie je chyba potom skor v jej nespravnom vybere? Priklad z mojej praxe: nabaleny turista - mal som maleho v-stroma bez akychkolvek uprav, netusim aku ma nosnost, ale pri mojich vtedajsich cca 140kg+cca 30kg batozina+plna nadrz bol asi pomaly aj na hranici nosnosti..... motorka rozhodne neklakla a vobec som nepocitoval potrebu ju v tomto smere vylepsovat. Neviem, ci som vobec predpätie pruziny niekedy menil od novoty. V com to potom bude? |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Diskusia je o diskutovani nie hadani Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 14:28) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
superflanker: Aby sme sa rozumeli, ja neodsudzujem prerabky inych motoriek, nech sa kazdy realizuje, ked chce, len ja osobne pre to nemam moc pochopenie. Napr. to obcasne ponorenie vidlice az na doraz - vobec nerozumiem, preco by mi to malo vadit, skor to povazujem za vyhodu, kedze mi tymto motorka dava istym sposobom najavo jej hranice. Ono je to mozno aj o roznej hranici akceptovatelnosti jednotlivca, co sa slabsich stranok motorky tyka. Ja napr. na sucasnom Fazerovi neakceptujem, ze na mna dost fuka nad 150kmh, ale riesit to turistickym plexi nejdem, nestoji mi to proste za to. Radsej to napr. nalejem do nadrze. Mal a predal som doteraz 8 motoriek, vsetky boli (neratam navyse domontovane diely ako kufor, aut.mazanie, zastrcka, padaky, apod., kedze tieto sa daju zhodit bez ujmy) a mozes si byt isty, ze novy majitel to vzdy patricne ocenil. Na druhej strane, ked som vyberal jazdenku, povodny stav (aspon co mozno najviac) bol u mna prvoradym kriteriom. Dokonca, ked som kupoval 15-ku introsa od Jana Balogha v komisii, boli tam akesi nechutne laufy, dal som si podmienku, ze musia byt nahodene povodne originaly. No a teraz zase idem kupovat origo drziak SPZ. Kazdy sme proste iny... |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Ano kazdy sme iný a preto 90% endurakov pri kupe pozera, ake ma masina za danu cenu doplnky. Pretoze vie, ze ich bude tak ci tak kupovat (padaky, nosice kufrov, kufre a pod.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (16.03.2011 15:07) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
výrobca tu moto nevirobí dokonalú, pokial sa nejedná o závodné stroje, ktoré sa k dokonalosti snažia dotiahnuť. Bežný stroj musí vyhovovat japoncovi aj amíkovi takemu priemernému, aj gumy sa tam obuvaju aby mohol jazdit aj anglán za dažda aj talian v lete a to mam jazdit na pukoch furt, lebo to anglánovi vyhovuje? to isté sa týka aj aut a vobec nie len pri gumách ale pri všetkom. sériový podvozok tiež nastavuju pre oba konce sveta na "stred" ale načo na nové mašiny dávaju možnost nastavenia, aby som jazdil jak tý dvaja? , alebo aby som si to prisposobil napr. krajine a podmienkam kde jazdím.Ked mi je zima, tak sa oblečem aj ked som sa narodil holý. Ked na mna fuka, dám si štít, ked narážam do steny, spravím lepšie brzdy... ked budem jazdit jak fararko na pol plynu tak mi bude stačit seriovka jak ju navrhol unyverzalny japonec |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
motorka je ako žena, tiež jej musíš občas dopriať)))))))) |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
strasne sa mi paci nazor :D ze honda zleze z pasu a je dokonala :D :D |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Pozri obrázok |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
Jeden sused si kúpil maltezáka.Teraz ho strihá do hola. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
nerde - moze byt. , keby som mal cierny motor tak moja ide do PowerCup trikolora. |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
nerd: sorráč, rypnem si, ale páči sa mi veta: "biely versys sa nikdy biely nerobil" |
Re: Moto v tovarenskom stave navzdy?
len si rypni :D no trosku som to s tym bielym versysom prekombinoval... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce