Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2462 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26266
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15860)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10406)

PAOLO - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPAOLO - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
05.11.2010 14:26

PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

Zvažoval som asi 2 dni či to sem dať alebo nie,
Začnem po poriadku, kupil som si cez predajcu prilbu Airoh, bola uz 2x na reklamácii kôli tomu že sa mi počas jazdy uvolnili a odleteli rýchloupynáky na plexi.
prve dve reklamacie som riešil s predajcom z čoho každá trvala asi mesiac, nakoľko nahradné diely udajne meškali z talianska na kamióne, čo trvalo skoro mesiac!
toto by som ešte možno zhltol, ale keď sa mi tot iste z upínakmi stali 3 krát je to trocha silná káva.
Pisal som mail priamo importérovi dňa 17.11.2010 a reakcia prišla 21.11.2010 s textom ospravedlňujeme sa za neskorú reakciu.........
samozrejme som na mail ihneď reagoval no zatiaľ nemám žiadnu odpoveď.

Týmto chcem poukázať na spôsob riešenia reklamácie u spoločnosti Paolo, predajcom značky Airoh.postup aký zvolili pri reklamácii nie je vôbec korektný.pokial mi ešte pár dní nepríde reakcia na mail podám celú záležitosť na SOI.

Každý z Vás čo bude zvažovať nejaký výrobok ktorý predáva spoločnosť Paolo nech si dobre rozmyslí kúpu.

Viem že toto nie je dobrá reklama pre túto spoločnosť, ale toto je už fakt sila čo sa u nás deje.
jednak či prístup k zákazníkovi alebo spôsob vybavovania reklamácie.


Z mojej strany je toto prvý a posledný výrobok zakúpený cez Paolo
I-GRR






05.11.2010 14:31

Re: PAOLO

Kawasti
 Kávičkár 

Ikona

ja som si priamo v predajni pred rokom a pol kupil prilbu airoh, nohavice ixon, boty styl martin, rukavice ....a nemam s nicim z toho ziaden problem, s prilbou som spokojny a nic neodlieta a drzi pokope :-)
asi si natrafil na nejaky blby kus :-} ... ale to s tymi reklamaciami by ma tiez nasralo :-~


05.11.2010 14:33

Re: PAOLO

deltoro5784
 Turista 

Ikona

Podľa zákona ak sa ti tá istá závada objaví 3 krát tak máš nárok na vrátenie peňazí, alebo nový výrobok.


05.11.2010 14:39

Re: PAOLO

Peter4T
 Bahniak 

Ikona

Ale ako ti ten cas leti(vid datum) :-D :-D :-D


05.11.2010 14:39

Re: PAOLO

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

kurnik Peter si ma predbehol :-D


05.11.2010 14:44

Re: PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

pardon, som nasraty,

edit: datum to nje je 11 mesiac ale 10 ty. ospravedlnujem sa :-)


05.11.2010 14:45

Re: PAOLO

Peter4T
 Bahniak 

Ikona

Napišeme,nevadí. :-))) :-))) :-)))


05.11.2010 14:49

Re: PAOLO

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

krebic- na čo sa nasieraš, budeš mať vrásky, pekne to porieš v kľude a s chladou hlavou, ved nejde o život ;-) Proste si natrafil na nejaký grc, to sa stáva.Musím povedať , že moja skúsenosť s POLOM bola suprová.


05.11.2010 15:02

Re: PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

ja viem Bibiana, rozcuovat sa niekedy nepomôže, ale ked to kupuješ každý ti povie nie je problém s reklamáciou....ale toto je prístup viacerých slovenských subjektov voči zákazníkom...
ved to sama popri tvojej práci poznáš....


:-)

to že som natrafil na grc, ok berem, ale pokial je toto 3 krát, písal som predajcovi že chcem vrátiť peniaze, alebo doplatím a kúpim inú prilbu.ale čo ma prekvapilo je že ani nereagujú na mail...

asi sa tam vyberem to vybavit osobne...


05.11.2010 15:22

Re: PAOLO

Peter4T
 Bahniak 

Ikona

Zober si aj Johnnyho s pracovnym naradim :-D :-D :-D a dobre im naloz [dobre]


05.11.2010 15:29

Re: PAOLO

JarinoRS
 Turista 

Ikona

kupil si si u predajcu - reklamuj tam. mesacnu lehotu na vyriesenie neprekrocili, nestazuj sa. nemysli si, ze ta naschval nechali cakat, keby mohli, tak ti to vyreklamuju hned. aky mail si poslal importerovi a aku si dostal odpoved neviem, tak sa k tomu nevyjadrujem. ze si si kupil zmatok je mozne, ale za to predajca nemoze, on tu prilbu nevyrobil. ohanat sa SOI dokaze kazdy premudrelak, ale aby si aj zakon precital, to uz nie [zle]
nie som zamestnancom ani priatelom nikoho z Paolo, mam par prevadzok s uplne inym sortimentom, ale reklamuchtivych chytrakov rovnakych...


05.11.2010 15:30

Re: PAOLO

chrumka
 Turista 

Ikona

s PAOLOM konkretne v TO mam skusenosti rozne, aj dobre, aj zle, ale
cloveka ani tak nenasere to, ze sa mu nieco posralo, ako prave ten pristup, ked to potrebuje co najrychlejsie vyreklamovat
inak ta obdivujem, mna by uz roztrhlo od zurivosti :-((( :-(((((( :-(((((( keby tu istu vec reklamujem 3x

Upravené 2 krát. Naposledy upravil chrumka (05.11.2010 15:33)


05.11.2010 15:36

Re: PAOLO

richo
 Jogurťák 

Ikona

JarinoRS [dobre]
akoby za to mohol predajca :-((((((
a ktovie aka bola manipulacia s tou prilbou, mozno by pokazil aj ocelovu gulu a teraz reklamuje :-D


05.11.2010 16:07

Re: PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

JarinoRS asi si necital pozorne ja som chcel upozornit na o ked sa to stalo mna aby sa to nestalo aj dalsim ludom..
keby prilba bola funkcna nereklamujem ju,ale ako citam pristup mas rovnaky ako kazdy slovensky predajca....
preto to u nas tak vyzera ze ludia idu do obchodu odskusaju a kupia cez e-bay.... nebyt nas zakazikov mozes zavret obchod, to len na margo tvojho prispevku.takze treba mat uctu k zakaznikom.
berem ze su ludia co len spekuluju a chcu vyreklamovat vyrobok co mu nic neni,ale pokial mne konkretne na prilbe odleti rychloupinak na plexi, myslim ze to je trochu opodstatnene.

richo asi ani ty si moc pozorne necital. nepovedal som ze za to moze predajca,poukazoval som na sposob riesenia reklamacie.

co sa tyka predajcu uvediem priklad kupil som v Parnodrfe tenisky tusim nike,neviem presne, zacali sa rozpadat.zobral som ich naspet a predajca mi ponukol IHNED vratenie penazi, riesil reklamaciu,nakoniec som kupil ine a doplatil som bez 30 dnovej cakacej lehoty a pod....a povedal som mu ze u neho kupim aj nabuduce nakolko bol korektny.

pochopil si o co ide?


05.11.2010 16:31

Re: PAOLO

yoyo
 Turista 

Ikona

JarinoRS: ze "reklamuchtivych chytrakov" to si ma pobavil, tuzba si dobre zareklamovat je presne to co ma motivuje si nieco kupit :-D.


05.11.2010 16:56

Re: PAOLO

zvlášť takéto problémy človeka neserú keď ako každý iný vlastní len jednu prilbu a chce jazdiť ale preto, že na prilbe sa vyskytuje opakovane tá istá závada 30 dňová reklamačná lehota fakt poteší..... :-((((((


05.11.2010 18:33

Re: PAOLO

Saints
 Čoprák 

Ikona

richo napisal: "ktovie aka bola manipulacia s tou prilbou" - reklamaciu mu uznali, t.j. neriesili, ze by ju zakaznik pokazil.

Vo vseobecnosti na SVK musia predajcovia robit problem s reklamaciou.
A preco robia problem? Pretoze je vela zakaznikov, ktory to pokazi/znicia zlym zaobchadzanim a potom to chcu reklamovat (chcu oklamat predajcu, ze je to zly vyrobok).
Bohuzial potom si to odnesu aj ty poctivy. V rakusku som nemal problem s reklamaciou moto bundy.

krebic: Vsetky 3 reklamacie musis mat na papieroch, a musis tam mat 3x rovnaku zavadu a ze bola aj uznana, aby si to potom mohol vydokladovat SOI.


05.11.2010 19:49

Re: PAOLO

richo
 Jogurťák 

Ikona

nechapem ako sa behom kratkeho casu moze uvolnit ta suciastka...raz-ok, ale 3x?
mozno ma tam pretrhnuty zavit...ako sa pilne pokusal poriadne zatiahnut suciastku,ktovie, mame tu jednostranne tvrdenie.
ale,ok... :-D ,ale ta prilba je dobra znacka...


05.11.2010 20:03

Re: PAOLO

:-)))mas uplnyu narok na vratenie penazi,ci vymenu tovaru,je to nepodarek od vyroby,.ser na tu prilbu budu snu len problemy >:-)


05.11.2010 21:52

Re: PAOLO

JarinoRS
 Turista 

Ikona

krebic pisem, ze nemas narok na reklamaciu? alebo ze ja by som postupoval rovnako? by si sa cudoval, co vsetko pre zakaznika musime robit aby sme si ho udrzali a bol spokojny, aj ked ma nieco na reklamaciu, kolkokrat riesime reklamaciu, ktora je evidentne vinou zakaznika alebo nejaku inu neopodstatnenu...ja len pisem realitu - keby tie tvoje rychloupinaky mal skladom tak ti ich vymeni, kedze ich nemal postupoval standardne - odoslal dodavatelovi a cakal. ano, mohol ti dat novu a tu tvoju reklamovat mimo toho, lenze to nie su tenisky Nike, ktore ked rakusak/slovak odosle dodavatelovi, ze sa mu "opravia", bud mu daju nove alebo dobropisuju, takze je mu to 64 ci ti ich vymeni hned 1:1 alebo budes cakat. lenze keby dal tebe novu prilbu a na tu tvoju cakal na tie upinaky, tak ked mu pridu moze ju ponuknut tak akurat za babku ako jazdenu. mimochodom, ja ked nieco reklamujem, tak ma to stoji celkom dost penazi, o com ty ako spotrebitel asi ani netusis, ked to posielam dodavatelovi, tak je to minimalne 10€ ua DPD/UPS, co je lepsi pripad, lenze vacsinu musim posielat autorizovanemu servisnemu stredisku, kde ma ta doprava stoji raz tolko, to znamena platim aj cestu nazad. co je pri dnesnych uzasnych marziach (az do 4%) vdaka prave spomenutym beznakladovym eshopom cista strata...nemajte uz konecne velke oci o obchodnikoch ake su svine a ako neochotne nieco reklamuju, mne je jedno ci niekto nieco reklamuje, zo zakona mu to na reklamaciu vziat musim aj ked si nemyslim, ze ma pravdu, ja nie som autorizovane servisne stredisko ktore sa k reklamacii vyjadruje, takze o tom, ci ma narok na RMA alebo nema nespekulujem, len ked vidim evidentnu hovadinu, tak na to zakaznika upozornim, ze moze byt RMA uznana ako neopodstatnena a moze mu to byt uctovane (tak to uctuju totiz aj nam) a hladame SCHODNE riesenie aby bol spokojny. mna to predstav si mrzi, ked sa niekomu nieco odserie...

yoyo myslel som reklamaciechtivych, co myslim kazdy nad IQ 50 pochopil [zle]


06.11.2010 0:19

Re: PAOLO

ujoimro
 Kávičkár 

Ikona

a v čom teda boli nekorektní, resp. čo PAOLO porušili?


08.11.2010 10:19

Re: PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

nekorektni su v tom, ze reagujes mailom, no seru na teba, neodpisu.
toto ma nasralo, ako znacka prilieb to nemusi byt zla, len ten pristup.
cakam este do konca tohto tyzdna a potom tam pojdem osobne. viem ze za chybu vyrobku nemoze predajca ale ten moze za sposob vybavovania reklamacie.

JarinoRS ja to berem co si napisal, je vela zakaznikov co nieco poskodia,pokazia a skusaju to formou reklamacie vymenit, ale ked ti zakaznik posle mail, budes to riesit tak ze nebudes tyzden reagovat?

ved by si prisiel o kopec zakaznikov takymto pristupom.


08.11.2010 12:43

Re: PAOLO

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Jarino: je mi cudne, ze tvoji zakaznici su spokojni ked sa na to divas takto...neviem v com robis, ale ja keby som si dovolil viac ako 2 dni nereagovat na mail, tak sa mozem rozlucit s tym ktorym zakaznikom...a reklamaciu mame vo zvyku riesit v rozmedzi hodin/ dni, nie tyzdnov/mesiacov...


08.11.2010 13:08

Re: PAOLO

Menton
 Skútrista 

Ikona

ja som si v Paolo kupil na zaciatku leta kevlarove rifle IXON EVIL a po dvoch mesiacoch nosenia (max 2000km) sa mi predrali durch az po kevlar na vnutornej strane laveho kolena... asi soudruzi nepocitali s tym, ze niekto bude moto rifle pouzivat aj na jazdenie na moto a obcas posunie kolenom po kapotazi ked radi rychlosti... som bol z toho dost vytoceny, kedze stali 153 Eur a to veru nie je malo... samozrejme, ze mi reklamaciu neuznali... :-(((((( takze buducu sezonu kupujem nove a urcite v inom obchode...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (08.11.2010 13:09)


08.11.2010 13:49

Re: PAOLO

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

menton, kevlarove rifle mame aj u nas, pridi aspon vyskusat ;-)


08.11.2010 13:59

Re: PAOLO

Lubo366
 Kávičkár 

Myslím si že v dnešnej dobe nie je problém reagovať na mail, SMS, objednávku, tak do 12 hodín... aj s odoslaním tovaru....

Mne keď príde objednávka do 15:00 tak ju dokážem dodať do 09:00 nasledujúci deň do všetkých vačších miest na Slovensku. Pri menších mestách v priebehu na nasledujúceho dňa, čiže dodanie tovaru do 24H... toto nieje žiadna veda, toto dokáže každý predajca ak si chce udržať zákazníka.... Pokiaľ by som si dovolil nereagovať týždeň na mail, tak móžem predávať tak akurát slanú vodu.....

JarinoRS - to sa musíš inak obracať keď žiješ so 4% marže....


Chápem že reklamácia je patália pre predajcu, ale všetko je o komunikácii... :-}


08.11.2010 14:33

Re: PAOLO

menton si robis prdel ze ti to neuznali,daj ich k sudu,do novin ,na SOI,ved mas zaruku 2 roky,je to zavada,nabuduce sa vyser na takychto obchodnikov,jednoznacne chod do rakuska luis,hein gerick,toto sa mozu len na SK ojebavat zakaznikov,ver tomu ze inde teda nie.


08.11.2010 15:01

Re: PAOLO

Menton
 Skútrista 

Ikona

Pitaz: jasne, zastavim sa, ked budete mat tie novinky z Milana a doriesim teraz podstatnejsie veci... ;-) u vas problem nebol nikdy a s nicim...
Anoro: ved prave, vacsinu veci som si kupoval vo Viedni k plnej spokojnosti... Obcas ma vsak napadne, ze sak nech zarobi aj nas obchodnik a stat... >:-) nuz nie vzdy to je dobry napad, ale clovek sa uci...
Krebic: drzim palce s reklamaciou...


08.11.2010 15:03

Re: PAOLO

richo
 Jogurťák 

Ikona

Menton tie rifle ti uznat mali, suhlas s anoro-m, ale krebic[b][/b] to ze ti neodpisu na e-mail povazujes za zly pristup k zakaznikovi...tak ja uz fakt neviem :-D :-D :-D


08.11.2010 15:10

Re: PAOLO

Shadowik
 Kávičkár 

Ikona

ja len tak ze pokial sa ti pocas zarucnej doby pokazi 3* ta ista vec mas narok na vratenie penazi... takze kludne im tu prilbu mozes vratit samozrejme pokial je to stale ta ista chyba...


09.11.2010 13:31

Re: PAOLO

menton povedz mi ci tu reklamacku budes riesit,ci nie?ja by som to urcite tak nenechal ,to ti je akoze jedno??zaujimave,ze sa teraz nevyjadrili tunajsi obchodnici???aspon vidis,jak drza spolu,.


09.11.2010 14:44

Re: PAOLO

yoyo
 Turista 

Ikona

JarinoRS: ja som nereagoval na tvoju zvlastnu slovotvorbu (rozumej pochopil som ta spravne), iba mi prisla naivna tvoja predstava ze ludia chodia nakupovat s vedomim, ze o mesiac pridu tovar reklamovat.
Podla mna si zodpovedny za tovar ktory si sa rozhodol predavat. Ak je nekvalitny mal by si byt v strate.
Co sa tyka tvojho pristupu tak demmoo to vystihol presne.


09.11.2010 15:07

Re: PAOLO

Desmor
 Bahniak 

Ikona

Ja len chcem poukazat na SOI podla zakona musis im dodat vsetky potrebne doklady ale oni podla zakona ta nemusia informovat co sa s tou staznostou deje a ani o vysledku. Takze podal som staznost poslali mi mail ze potrebuju este nejake dokumenty po odoslani som o nich uz 2 roky nepocul a vsetci spokojne zijeme dalej... I-GRR I-GRR I-GRR


09.11.2010 15:23

Re: PAOLO

Larry
 Kávičkár 

Ikona

Ja s PAOLOm tiež nemam dobre skusenosti. Našťastie nie kvôli reklamačke, tu som nemusel riešiť našťastie. Zaraža ma ich pristup. Pred dvoma rokmi som na vystave motocykel v inchebe od nich vyhral nejaku cenu. No do dnešneho dňa mi nič neprišlo, bol som dva krat u nich v predajni pytať sa čo sa deje, či mi ta vyhra patri a pod. Povedali že jasnéééé nechajte kontakt lebo na vas sme stratili, my sa vam ozveme. Ako som povedal, do dnešneho dňa sa neunuvali a už mi to ani žily netrha. Viem že tam na nakupy už nemam isť, netvrdim že maju zly tovar, ale ochota (konkretne predajňa v BA) 0 bodov.


09.11.2010 18:19

Re: PAOLO

Bic0
 Kávičkár 

Ikona

Nuz, Paolo BA ... na stranke habadej sortimentu, 3x som odtial odisiel s informaciou ze "toto maju iba v TO a nie v BA". V lete som nieco zhanal, vraj na SK nemaju ale v CR na sklade by mali byt. Vraj "hned zistim ako to je a ozvem sa o chvilku". Po 2 dnoch volam ze ako a vraj "pamatam si, zabudol som pozriet, teraz nie som vo firme a nemozem zistit, ozvem sa neskor". Neskor sa samozrejme nikto neozval, volam tam a ze "v CR to tiez nie je ale vieme to do konca tyzdna stiahnut od vyrobcu z IT". Zdoraznujem ze koniec tyzdna, prinajhorsom pondelok to musim mat inak ani nemusia objednavat. Vraj "isto to bude". Volam v pondelok a samozrejme "dodavatel nam to teraz nevie dodat". Tak volam TD Moto v Senci a do 2 dni mi zvoni telefon ze to uz maju (rovnaky tovar, vyrobca/dodavatel z IT).

Aby som im len nekrivdil, 1-2 veci som tam kupil a som spokojny, ale 3-4x som obisiel naprazdno aj po kontorle tovaru na webe ci konzultacii s predajcom.


09.11.2010 23:03

Re: PAOLO

dazdo
 Turista 

Ikona

autor nepise aky to bol model, ale mne sa toto stalo v Slovinsku na SV55, ale nastastie som diely nasiel a doma zalepil ten hlinikovy srob lepidlom na zavity.. viem, ze zakaznik je pan a ja tiez nemam rad smiech do tvare, ale podobne riesenie by mozno usetrilo kopu nervov


09.11.2010 23:46

Re: PAOLO

German
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Ja mám s PAOLO-m v BA na Hrachovej jednu veľmi pozitivnu skúsenosť - potreboval som súrne brzdové doštičky, nemohol som tam zájsť osobne - po jednom telefonáte ich chalan dokonca zaniesol do servisu k motorke...
A to sme sa predtým nikdy nevideli a nepoznali - až večer som tam zašiel poďakovať sa a zaplatiť (dokonca cena bola výborná) a dobre sme pokecali - takže [dobre] [dobre] [dobre]


10.11.2010 9:33

Re: PAOLO

JarinoRS
 Turista 

Ikona

zaklad celej diskusie je tu:

Začnem po poriadku, kupil som si cez predajcu prilbu Airoh, bola uz 2x na reklamácii kôli tomu že sa mi počas jazdy uvolnili a odleteli rýchloupynáky na plexi.
prve dve reklamacie som riešil s predajcom z čoho každá trvala asi mesiac, nakoľko nahradné diely udajne meškali z talianska na kamióne, čo trvalo skoro mesiac!
toto by som ešte možno zhltol, ale keď sa mi tot iste z upínakmi stali 3 krát je to trocha silná káva.
Pisal som mail priamo importérovi dňa 17.11.2010 a reakcia prišla 21.11.2010 s textom ospravedlňujeme sa za neskorú reakciu.........
samozrejme som na mail ihneď reagoval no zatiaľ nemám žiadnu odpoveď.

cize z toho mne vyplyva, ze Krebic kupil v nejakej predajni prilbu, kde ju 2x reklamoval, az ked ju isiel reklamovat tretikrat oslovil priamo importera - PAOLO. Na jeho mail reagovali dokonca s ospravedlnenim, ze az tak pozde. Kde beriete istotu, ze druhy mail dostali? Ze neskoncil v nejakom spamovom kosi? Mne ked niekto nereaguje na mail do 24h tak mu volam. To len na okraj. Kde pisem, ze Krebic si to odlomil sam svojou manipulaciou? Len poukazujem, ze pristup ktory zvolil nie je spravny. yoyo, cela moja reakcia bola hlavne na chytrakov ako Peter4T - Zober si aj Johnnyho s pracovnym naradim :-D :-D :-D a dobre im naloz [dobre]


10.11.2010 13:24

Re: PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

takze mam nove info, volali mi osobne kedze som im zasa pisal mail v pondelok.este v pondelok dosiel chlapik z paolo osobne vyzdvihnut prilbu, na druhy den v utorok mi pisali ze bol poskodeny zatvaraci mechanizmus a ze ho vymenili.neviedia ci neodbornou manipulaciou alebo niecim podobnym.
este podotkol ze je dost spekulantov co kupia lacnu prilbu a po case ju chu vymenit.

tak som podotkol aj ja,nakolko ma tato poznamka zarazila,ze pokial by priba bola funkcna tak by som ju nemal dovod reklamovat.nic ine nechcem, len aby prilba splnala FUNKCNE to k comu je predurcena,
som ochotny pokial sa zavada neodstrani si aj priplatit a kupit iny model.


dalej tam stalo ze prilbu si mozem osobne vyzdvihnut u predacu co zastupuje paolo. ani nie 20 min na to mi dosiel dalsi mail ze prilbu mi v pondelok 15.11 dorucia osobne, tak uvidim.
reagoval som hned mailom na to ze neveia akym sposobom bol zatvaraci mechanizmus poskodeny, kde som sa odvolal na to ze otvaraci mechanizmus ma byt plne funkcny.

ale zasa to cele bolo o tom, ze prvotna reakcia bola moja, nie predajcu.ked raz nieco reklamujem napisem mail predajciovi, dam vysoku priorit nech mi niekto nepresviedca ze sa to moze objavit ako spam.

dost ma zaraza pristup nasich predajcov.
uvidim, v pondelok resp ked mi dorucia prilbu sem napisem co a ako.zaroven som podotkol ze v aprili minuleho roku bola kupovana a ze buduci rok v aprili konci zaruka,je po sezone pomaly takze odskusat ju moc nabudem vediet.
ale z mojej strany je to kazdopadne ponaucenie ze zo spominanou firmou som skoncil ako zakaznik pri takomto pristupe.

predat vyrobok je jedna vec, no pri reklamacii spoznate skutocny pristup predajcu.
po tejto skusenosti budem jednoznacne ziadat reklamacny protokol co som doteraz neziadal nakolko mam s predajcom znacky Paolo dobre vstahy.

v Louis som este nebol, ale volal som si tam, reakcie predajcu boli okamzite, co nevedel alebo si nebol isty prezistil, napisal mi mail, a aj zavolal.
ale ked ti to vemem ako suma sumarum firmu Paolo, ci uz nielem noja skusenost ale aj inych ludi, nejako moc asi predajna a hlavne predajca nepresvedcili...
staci si precitat prispevky ci uz neodovzdana vyhra, presuchane nohavice s neuznanou zarukou.. a pod...
za mna je toto posledny vyrobok kupeny v tejto predajni, aj keby hned zmenili svoj pristup k zakaznikovi.




18.11.2010 13:01

Re: PAOLO

krebic
 Jogurťák 

Ikona

tak prilbu mam, doniesli mi ju dneska, ostatne radsej komentovat nebudem.


18.11.2010 13:36

Re: PAOLO

co ta zastrasovali ze teraz mas obavy sem nieco hodit ? lebo z psychologickeho hladiska sa tyrana obet boji vyjadrovat o tyranovy :-D


18.11.2010 17:03

Re: PAOLO

igiz
 Kávičkár 

Ikona

Dôležité je asi toto - a nie le n pri prilbe!!:
(je to Občiansky zákonník - je to dlhé ale pred tým ako sa obrátiš na súd je treba si to prečítať)


Zodpovednosť za vady predanej veci
§ 619
(1) Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
(2) Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

§ 620
(1) Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.
(2) Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov.
(3) Pri veciach, ktoré sú určené na to, aby sa užívali po dlhšiu dobu, ustanovujú osobitné predpisy záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Záručná doba presahujúca 24 mesiacov sa môže týkať i len niektorej súčiastky veci.
(4) Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.
(5) Vyhlásením v záručnom liste vydanom kupujúcemu alebo v reklame môže predávajúci poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej v tomto zákone. V záručnom liste určí predávajúci podmienky a rozsah tejto záruky.

§ 621
Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

§ 622
(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

§ 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

§ 624
Ak vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

§ 625
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného na vykonanie záručnej opravy. Podnikateľ určený na opravu je povinný opravu vykonať v lehote dohodnutej pri predaji veci medzi predávajúcim a kupujúcim.

§ 626
(1) Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
(2) Práva zo zodpovednosti za vady pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, musia sa uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe; inak práva zaniknú.
(3) Ak ide o použitú vec, zaniknú práva zo zodpovednosti za vady, ak neboli uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia použitej veci kupujúcim alebo do doby, na ktorej sa predávajúci a kupujúci dohodli podľa § 620 ods. 2.

§ 627
(1) Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.
(2) Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.


20.08.2014 22:17

Re: PAOLO

kiboo
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

zacnem rovnako ako krebic pred rokmi. Zvazoval som ci to sem dat alebo nie, ale neda mi. S horsim pristupom ako v Paolo v BA som sa uz davno v ziadnom obchode nestretol.
Pomoc pri kupe kufra ziadna, alebo snaha predat. Priatelka chcela nohavice XS, na co dostala odpoved, "pre Vas budu vsetky velke". Koniec ziadna snaha prelistovanie katalogov odporucania. Kupili sme inde a cuduj sa svete su dobre. Ja som ale zial kufor kupil a chcel som k tomu montaznu platnu. O tyzden ju mali mat ale povedal som ze budem v BA az o dva tyzdne. Ze mi zavolaju poznacili si cislo. Nevolaju volam im ja ze teraz ju nevie najst ze zavola o 5 minut spat. Volam po hodine spat ze ci sa nasiel. Kolega tu nie je a nevieme to najst zavolame vam hned ako to najdeme...
Ubehli dalsie 2 dni este nenasli.
Krasny Slovensky pristup.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.