ISSN 1336-6491 | Online: 1472 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26640
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16046)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10594)

HONDA HORNET 600 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHONDA HORNET 600 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
24.10.2010 17:12

HONDA HORNET 600

martindos
 Turista 

Ikona

CAFTE. chcem na hornete prerobiť vyfuk.tak aby koncovky boli na obastrany.ma to tak cb 750 seve fifty,cbf 1000... . teraz mam koncovku vedla sedadla,ale chcel by som ich niššie na obe strany. da sa to ? určite hej.skuste mi poradiť ako na to.aby som sa vyhol zbytočnym komplikaciam.
dik za rady . [dobre]


24.10.2010 18:56

Re: HONDA HORNET 600

dustof
 Turista 

Ikona

dôvod tejto komplikácie?


24.10.2010 19:06

Re: HONDA HORNET 600

martindos
 Turista 

Ikona

serwus dušan. žiadna komplikejšn.len sa mi to barzo ľubi.


24.10.2010 19:17

Re: HONDA HORNET 600

dustof
 Turista 

Ikona

no moj skromný názor že po prvé to bude stáť kopu peňazí (úprava zvodov zaobstaranie dvoch výfukov, vyriešenie úchytov), po druhé čo spraví výška výfukov s uhlom náklonu, po tretie otázny vzhľad neznamená že je to pekné na sevenfifty že to bude pekné na hornete.
Podľa mňa 2 riešenia: 1. kúp sevenfifty alebo cbf 1000
2. kúp pekný laďáčik na horneta a budeš spokojný s montážou ti samozrejme pomôžem


24.10.2010 19:40

Re: HONDA HORNET 600

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

tiež by som to asi riešil výmenou motorky...netreba sa za každú cenu presviedčať, že viem spraviť niečo lepšie, ako to vymysleli konštruktéri v Honde...Horneťácky zadok na to nie je stavaný a tých komplikácií je tam viacero...


24.10.2010 19:41

Re: HONDA HORNET 600

martindos
 Turista 

Ikona

su to dosť podobne masiny. starsie hornety mali vyfuk upevneny na stupacke . nemyslim, že pri naklone by som ho škrtol.neviem či si myslel presne na to.finančne to bude niečo stať,to je pravda.zvody možno nebude treba ani riešiť.cbf to maju riešene cez reťaz,ten druhy vyfuk.
a este ma napada-či to nepoškodi motor nejakym spôsobom.predsa ked sa to podari tak bude inač dychať


24.10.2010 19:42

Re: HONDA HORNET 600

Rogid
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Skús pozrieť ako to má riešené 900 :-)


24.10.2010 19:46

Re: HONDA HORNET 600

martindos
 Turista 

Ikona

rogip - 900 to ma pod sedlom.to nechcem.chcem to mať dole na stupackach. >:-)


24.10.2010 19:48

Re: HONDA HORNET 600

Rogid
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

martin - rogid! :-) ale v pohode, často mi tu komolia nick.

Dobre sorry :-) nepostrerthol som to... Ale dole si to veľmi predstaviť (designovo) neviem... Keď to ale budeš robiť, ukáž výsledok... GL


24.10.2010 20:05

Re: HONDA HORNET 600

martindos
 Turista 

Ikona

sorry za preklep rogid.ked sa mi to podari tak to tu fuknem.to mu ver.tie vyfuky mali 350,teraz ich maju kawi tušim Z neviem ake.je to asi nostalgia,ale barzo sa mi to lubi :-))) [dobre]


24.10.2010 20:09

Re: HONDA HORNET 600

ak sa nemylim, tak aj starsie mali vyfuk upevneny ako ty. inak suhlasim s dustof-om.


24.10.2010 20:14

Re: HONDA HORNET 600

motoride.sk/?P=inz_detail&ID=180701

tento je upraveny na dva vyfuky


24.10.2010 20:25

Re: HONDA HORNET 600

martindos
 Turista 

Ikona

h600s [dobre] dik.s nim som si chvilu pisal.

aky je vlastne rozdiel medzi cbf a hornet? kto mi to vysvetli?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.