Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3950 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
21.06.2004 8:58

Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

aaa ďalší článok o KAWE :-))) krásna mašinka na tých obrázkoch! keď budem veľký, a vzrastiem zo štýlu street a pod. kúpim si niečo takéto... :-)))


21.06.2004 9:45

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

pekne si to popisal... este ze si tu poslednu kapitolu oznacil ako "subjektivny nazor", inak by ta tu niekto zase sprdol :-))) Ale vsak treba aj to napisat, ja som za. Ten bocny vietor, to je to, co mi na TDM strasne vadi...


21.06.2004 9:47

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Jajo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Zase pekny test.
Ak by si mal prilezitost a chcelo by sa ti, mohol by si spravit aj na Hornet 600. Bol by som zvedavy, lebo tie komercne su "najlepsie".


21.06.2004 9:48

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

aha, prečítal som si tvoj článok. Tak radšej nevyrastiem a chopra/criuiuiusera nechcem nikdy. Máš pravdu! Image je na nič, a ak niesi z jazdy na motorke šťastný, necítiš pohodu, tak o čom je to? všetko má svoje výhody aj nevýhody... Chopper je cool, je to krása ale na pohľad. na druhej strane však skúsiť treba všetko :-)


21.06.2004 9:51

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

jajo: that´s true :-) rád bz som si prečítal testík na horneta - osu žihadielko, či ako to :-)))


21.06.2004 10:05

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Moje zazitky s Hornetom 900 si precitajte v diskusii k clanku Honda Grossglockner tour ! Hornet 600 som ale nejazdil, iba 900.


21.06.2004 10:50

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

leo
Neregistrovaný

Autor napisal "nie som traktorista" tak potom netestuj traktor s tym, ze uz dopredu si rozhodnuty porovnavat ho s "netraktormi" a jazdit na nom "netraktorovo". To potom samozrejme mas z toho zle pocity. Keby si na nom prdkal 90 a porovnaval s inymi traktormi tak by som to bral.


21.06.2004 10:55

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

leo lenze ja som uz taky, ja kazdu masinu porovnavam so vsetkymi inymi druhmi, a nie len s porovnatelnymi. Porovnaie dvoch chopprov sa docitas v hocakom motorkovom casopise. Toto je nieco ine. A netvrdim ze som z nej mal iba zle pocity, ta jazda nieco do seba ma. Ako jedinu motorku by som to mat nechcel, ale ako druhu, na ukludnenie, by som ju moznoze bral.


21.06.2004 11:35

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Jajo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

To si pis, ze som to cital. Lenze 900 nie je 600, aj ked dost z toho co si pisal o 900 by som povedal aj na 600. To bol len taky pokus lebo taky krikicky test je rozhodne lepsi ako vychvalovanie bez zaporov. :-)


21.06.2004 11:46

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

manana
 Edvenčr 

Ikona

kriticke testy najdes v zahranicnych casopisoch, napr aj ceskych. u nas je to vzdy platena inzercia.


21.06.2004 11:58

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Brano
 Kávičkár 

Ikona

Mne sa nahodou celkom pacil tento (podla mna) vpodstate objektivny testik. Na cestovneho varaderistu to napísal celkom súvislo :-)
Na mojom trochu mensom cruisri som sa celu cestu ponahlal z PP do ZA iba raz (150 km, rychlost medzi 130-140 km/h), a bol som zniceny tiez. Čopriky jednoducho nie su na uponahlanu jazdu :-)
Ale pri rychlosti okolo 100 km/h na tom vydrzim sediet vpohode 6 hodin vkuse. Lebo sa mi taka jazda paci :-)


21.06.2004 11:59

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

sierra
 Turista 

Ikona

Cau, po tom, co som mal tu cest s BMW R1150, myslel som, ze naklony pri zrychlovani, ale aj pri stati a zdvihnuti otacok, su sposobene usporiadanim valcov (boxer), nie kardanom. Len tolko mojej "faktickej".


21.06.2004 12:12

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

sierra naklony pri stati a zaradenom neutrali pri pridani plynu su samozrejme sposobene klukovkou u boxera, naklon pri pomalej jazde a nahlom pridani plynu je sposobeny zaberom kardanu.


21.06.2004 12:16

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

jajo hornet 600 som fakt nejazdil, ale jeden kamos ho jazdil (inak velmi skuseny motorkar) a povedal ze je to "na p..u" lebo to musis stale tocit jak hovado, inak to vobec nema vykon. Ale to je naozaj len z druhej ruky, co som pocul.


21.06.2004 13:06

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

leo
Neregistrovaný

Vsak ja ti nist nevycitam, len ze porovnanie troktora s cestnym bahnakom je dost zbytocne. Su to uplne ine stroje. To co je fajn na jednom je zle na drughom a opacne. Tiez som v sobotu "upaloval" na mojom vulkaniku 750 (a to je trosku sikovnejsia masinka ako 1600-ka) 350 km daleko ako jogurtak, lebo (na traktoristu sa to hanbim povedat) som sa ponahlal a bol som teda dost zbity. Spat som isiel v pohode a bolo to uplne fajn. Cize ide o to co s tou ci onou motorkou chces stvarat. A nemozes testovat CBR- ku v terene a povedat, ze nic moc. Samozrejme, lebo nie je na to. Ale opakujem urobil si test ako si chcel a to je podstatne. Kazdy si moze robit co chce len s tym nemusia ostatny suhlasit. V pohode :-)


21.06.2004 14:22

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

slonnick
 Edvenčr 

Ikona

Pekne napisane a verim, ze aj niekym, kto tomu rozumie. Z mojho pohladu by vsak pravdiva odboved na otazku:"Aký je špičkový cruiser v porovnaní s cesťákmi, superšportami, endurami či naháčmi?" bola: Presne taky, aky ma byt. Keby som chcel nieco ine, tak si kupim cestak, supersport, enduro, ci nahaca. Ale ked ja chcem prave cruisera...aj s tym, co ma podla niekoho na skodu, ci na prospech. A moj subjektivny nazor: Ci by som chcel vlastnit ako jedinu motorku cruiser? Ano. Ved preto cruiser aj mam. Aj ked iny.... :-)))


21.06.2004 15:23

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

zasadna chyba je ze choppristi aj jogurtisti sa chovaju ako keby sa vsetky motorky delili iba na choppre a jogurty. A pritom su to iba 2 extremy. Je to presne to iste ako ked si skinhead mysli ze ludia sa delia na narodnych socialistov a anarchistov. Somarina. To su iba male extremy. Standardna motorka podla mna je nahac, lebo ma neutralny posed, nahac by sa mal povazovat aj za klasiku. Chopper nie je klasika ale upravena seriova motorka z ery hippies. Do motorkoveho "stredu" mozeme okrem nahaca este zaradit cestovne enduro aj cestak, pripadne sporttouring. Crosska je uz podla mna extrem. Jogurt je extrem aj chopper je extrem. Extrem v posede, aj v jazdnych vlastnostiach. Ale predsa len maju choppristi a jogurtisti nieco spolocne.
1. casto jazdia bez prilby
2. choper ani jogurt nie su vhodne na nekvalitnu cestu
3. choppre aj jogurty su nedotacive
4. chopristi aj jogurtisti jazdia v kozi a teda obaja za dazda bez navlekov premoknu
5. z choppra aj z jogurta zle vidno, obaja maju hlavu nizko, este horsie je na tom jogurt lebo tam sa hlava neda ani poriadne otacat do stran
6. ani na choppri ani na jogurte sa neda za jazdy poriadne sa postavit do stupaciek
Takze ako vidime predsa len sa daju u oboch masin najst spolocne crty, bohuzial su vsetky negativne.
Pozitivnymi vlastnostami sa lisia, su to protipoly.


21.06.2004 15:26

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

leo na tvoju otazku - ja vyhraneny nie som. Paci sa mi jazda aj na endure, aj na vrtkom nahacovi, aj na velkom cruiseri, aj na sporttouringu, aj na cestaku. Uplne najviac na cestovnom endure (teda nie bahnaku) a na cestaku. Nie je to koli image ale koli jazdnym vlastnostiam, praktickosti, uzitkovym vlastnostiam a pocite pri jazde.
Nebudem sa predsa pri kupe motorky rozhodovat podla toho co sa paci nejakym sliepkam ktore sa tomu absolutne nerozumia iba vidia ligotavy chrom a uz sa im to paci, dolezite je predsa to co pri jazde vyhovuje mne. Dolezite je aj to ze som vysoky a male masiny mi nesedia.


21.06.2004 16:21

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

slonnick
 Edvenčr 

Ikona

Jjaro, mas toho podla vsetkeho najazdeneho dost. A myslim (ako laik), ze sa motorkam aj rozumies. Ja sa s tebou co sa tyka znalosti motoriek nemozem porovnavat, napriek tomu ma tak trochu udivuje tvoj "nevyhraneny"pohlad na tipy motoriek a ludi, ktori za riaditkami tychto motoriek sedia. Ja mam osobne Hondu Shadow 750 a som s nou spokojny aj s jej "nedostatkami". Jazdim s partnerkou a obaja mame z jazdy radost. Aj ked nas vietor tlaci do zadu, aj ked prsi a nestihneme si nahodit navleky a zmokneme a vieme sa tesit aj z toho, ked si v sedle odsedime 500 km v priebehu 12 az 16 hodin. A ze nas bolia zadky? To patri k nasej motorke."Skraslili" sme si ju k nasej predstave a mame mozno trufale plany kam s nou este vyrazime. Napriek tomu vsetkemu si nemyslim, ze motorka je len o motorke.Je to aj o tych, co na nej jazdia.A nie som presvedceny o tom,ze kazdy choprista jazdi bez prilby a lesti si motorku len pre obdiv nejakych "sliepok".Takze s tebou uplne suhlasim v jednom:"dolezite je predsa to, co pri jazde vyhovuje mne."Ja sa vsak asi na motorku pozeram trochu viac cez seba a nie len cez technicke parametre a jazdne vlastnosti.A urcite chopre,jogurty, ci crossky nepovazujem za extrem. Mozno su to extremy pre niekoho, kto je dost vyhraneny. PS:Inak, ak by som si mal kupit este jednu motorku, bolo by to Varadero.


21.06.2004 16:30

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

vsetci sa uz idu posrat z tych Varanov... tu motorku nechcem uz len z tohto dovodu...


21.06.2004 16:34

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

slonnick
 Edvenčr 

Ikona

Vidocon.....nie je to az take zle... :-)


21.06.2004 16:36

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Jusi ale ja nemam vyhraneny nazor na urcite typy motorkarov. Je sice pravda ze po meste dost casto vidno jazdca na supersporte bez prilby bez okuliarov ist 140 kmh a je to spravidla vykoseny bezkrky namakany clovek jedneho typu ktory masinu ani nevytiahne ked nie je aspon 28 stupnov, a potom si precitas statistiku ADAC klubu ze v nemecku zo 4000 umrti motorkarov bolo 3200 supersportov, napriek tomu ze rocne jazdia cca. 3x menej kilometrov, nuz a potom si spomeniem na tych bez prilby po meste s barbienou s ihlickami za sebou, a je mi z toho akosi zle... Alebo tebe sa toto paci ? www.1000ps.at/images/f_G806036.jpg
Inak pravdu mas v tom ze sa mi nie velmi paci ked niekto jazdi cely zivot len na choproch alebo len na supersportoch a ani bohovi nevyskusa jazdu aj na niecom inom...
A extremy tie tipy su, napriklad chopper ma stupacky extremne vpredu, superspor extremne vzadu, na choppri si extremne zakloneny na supersporte extremne predkloneny, jeden vie urobit extremne velky bocny naklon, druhy extremne maly, tak som to myslel tie extremy... vo vlastnostiach motoriek !


21.06.2004 16:37

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

vidicon a uz si na novom varanovi jazdil, aspon nejakych tych 800 km ? Lebo kebyze ano tak si nemyslim ze by ti z neho bolo zle )))


21.06.2004 16:58

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

slonnick
 Edvenčr 

Ikona

Ten zaber je dost nechutny a videl som uz aj horsie.A ver mi, ze sa mi absolutne nepaci.Mam z teba len pocit, ze keby som ta stretol nabaleneho s priatelkov niekde v Alpach a ja by som tam bol s mojou priatelko na mojom Shadowe, tak by si sa na mna pozeral ako na blazna,ktory tam nema co s takou motorkou robit.Ale to je len moj pocit....Chcem sa ta spytat ako cloveka zbehleho, motorku mam od konca septembra 2003.K dnesnemu dnu mam najazdene cca.5500 km. Je to vela, ci malo?


21.06.2004 17:48

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

jjaro: zbytocne budes niekoho presviedcat, o tom, aky si nevyhraneny. Z tvojho "testu" je uplne jasne, ze ku cruiserom nemas vztah. Pre mna bolo zaujimave precitat si nazor niekoho "z druhej strany barikady". Tak ako ja nepochopim, ako sa niekto moze dobre citit prenatalne skrceny so zornym polom 15 stupnov sirokym v 200 kilometrovej rychlosti, dlhsie ako 15 minut, tak ty nepochopis, ako sa niekto moze dobre citit na tazko ovladatelnej 300 kilovej kope zeleza...
Kazdy sme iny a to je na motorkach krasne, ze kazdemu najlepsie padne do ruky ina...


21.06.2004 20:35

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

JusiG nepozeral by som sa na teba zvrchu, ale 5500 km je fakt malo. (napr. ja mam na roznych motorkach nabehanych vyse 150.000 km). Podla mna aj ked mas novu motorku, tak na nej potrebujes najazdit takych 10.000 km aby si ju dostal poriadne do ruky (aj ked si predtym nabehal vela na inych masinach). Do Alp ti zatial nedoporucujem ist, moze z toho vzniknut nejaka hovadina... napriklad studeny asfalt ovela menej lepi na pneumatiky, moze tam vzniknut prietrz mracien, zosuv strku na cestu, krupy, a kadejake ine hovadiny, pobehaj zatial poriadne Slovensko cez vikendy - je tu spusta krasnych ciest ktore su podla mna europska spicka !!!


21.06.2004 20:38

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Vadim ja tych 200 kmh idem uplne v pohode vystrety a bez fukania vetra (ale nechodievam tak, staci mi uplne 180), ten v prenatalnej polohe by isiel 280-290 km. A chapem co je zaujimave na jazde na choppri, aj keby ma riadne zrali mrle keby som mal ist stale 100 kmh... Na takomto velkom cruiseri je to ale zbytocne ist tak pomaly, ved ide 140 na trojke len take fukoty !!!


21.06.2004 20:43

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

doga
Neregistrovaný

jjaro prosim ta kde si nabral tu sumu moje nuklearne hovado/vn2000/mastalo 711000 .1600-vka stoji menejo viac ako200000.inac pekný clanok ale aj tak svoju prdel budem rad vozit na svojom traktore


21.06.2004 21:09

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

doga mas pravdu, "chybicka se vloudila"
masinu som mal iba prenajatu na 4 dni z Viedne, takze cenu som nevedel (prenajom stal nieco cez 400 Eur), a cenu som pozrel nawww.kawasaki.cz a vynasobil kurzom, ale mas pravdu, omylom som klikol na VN2000 ktora je v zozname hned vedla. Takze cena VN1600 je nieco cez 500 tis a nie 700, podla prepoctu.


22.06.2004 0:25

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

MadIgor
 Čoprák 

Ikona

jjaro, pekny clanok. Inak debata o tom co sa naviac podoba starym moto tu uz raz bola a vratim sa k tomu len natolko ze urcite to nebol nahac. Tento typ sa vykrystalizoval az koncom 60tych (len par vynimiek) a zaciatkom 70tych rokov a s tym spojeny aj posed ktory ty vynasas do neba (mna napr pri nevystretych nohach velmi rychlo zacnu boliet kolena-a sakramentsky) vsetko, predtym sa podoba cruiseru ako vajce vajcu (cest vynimkam). A co sa tyka rychlosti, pre mna je to relax nie nahanie a u nas by si 180 jazdit ani nemal ;-)


22.06.2004 7:38

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

mad Igor nuz ide o to ako ktory nahac, z takeho CB 1300 by ta kolena boleli lebo ma vysoko stupacky ale z takej GSX 1400 by ta zasa neboleli. To co si napisal je na polemiku, ja si myslim ze uz uplne prve motocykle niekedy z konca 19. storocia sa podobali na nahace. Na cruisery sa zacali vzdialene podobat az prve Harleye a Indiany a ostatne znacky potom kopirovali, ale stale boli vo vyrobe aj klasicke nahace. No a chopper znamena zosekany, cize zosekane motorky so zostrihanymi blatnikmi a poodhadzovanymi dielcami prisli do mody az v ere Hippies, ovsemze s hippies nemali nic spolocne, ba prave naopak, choppristi tej doby boli skor nepriatelia hippies. Ak si videl easy rider, tak si spomen n scenu ked prisli do hippie komunity v novom mexiku a ako hned zacali dennisa hoppera vypocuvat ze kto ho poslal a on sa radsej hned chcel rychlo pakovat prec, bol z toho dost nervozny.


22.06.2004 8:55

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

manana
 Edvenčr 

Ikona

ten chlapik na tom obr vypada max. na indickeho skutristu. znamena to, ze na skutroch chodia dementi?


22.06.2004 9:00

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

manana ten chlapik je thajcan a isiel na malom nahacovi po meste bez prilby. Neviem ci je dement, ale jazdenie bez prilby bez rukavic iba v koseli podla mna dementne je.


22.06.2004 13:58

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

leo
Neregistrovaný

Dakujem, ze podnetne nazory na mojich par otazok chlapci. Skvele! Vidim, ze mame rozdielne nazory na masinky a vozenie a to je dobre, lebo o tom motorky su. O individualizme.

A s tebou JusiG a tvojou partnerkou by som sa s mojou partnerkou rad povozil. Vidim, ze ste dost rovnako "svihnuti salamisti" co sa mi paci. :-)
Vsetkym vela stastnych km a davajme si pozor.


22.06.2004 14:20

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

manana
 Edvenčr 

Ikona

jjaro preco o tych pracovitych chudobnych ludkoch hovoris ako o dementoch, kua, v ich klime a financnych pomeroch by si aj ty jazdil bez vybavy, najma ked je to tam zvykom.

ale aj v oriente jazdia zodpovedni jazdci!
www.nepal.host.sk/pages/Okolo%20Pokhary.htm - honda 100ccm, miestne zihadlo.


22.06.2004 14:38

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

inferno
 Turista 

Ikona

kazda motorka je fajn ;-)


22.06.2004 14:57

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Nooo, tak prispejem svojou troskou do mlyna aj ja...
Mam ostre enduro, nevymenil by som ho ani za nic, iba ak za crossu :-) Ale rad by som si opacil nejakeho Horneta. Traktory ma nejako extra neberu, cestne endura vobec nie a jogurtiky sa mi pacia, ale nexcel by som take. Velka pravdepodobnost umrtia... na druhej strane ta ryyychlost, hmm asi by som sa bal o svoju telesnu schranku.


23.06.2004 0:23

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Mishko
 Skútrista 

Ikona

"Aký je špičkový cruiser v porovnaní s cesťákmi, superšportami, endurami či naháčmi ?"

Asi taky ako prasok do peciva v porovnani s acylpirinom, mukou a heroinom. Jjaro ja to beriem ze mas nieco odjazdene ale zacat clanok ktory ma byt o subjektivnych pocitoch z jednej konkretnej motorky takouto otazkou...To fakt neviem ci potrebujes robit blbcov zo vsetkych dookola alebo predovsetkym sam zo seba.

Mas niekedy naozaj dobre postrehy ale pochop prosim ta ze zrovnavat cely svet s Varaderom je trosku smiesne a tisic ludi = tisic chuti. Je kopa takych ktorym traktory vyhovuju a vsetky tvoje argumenty proti nim je len tvoj osobny problem ktory ich nazor nikdy nezmeni.

Prajem ti vela tvoriveho usilia do buducnosti.


23.06.2004 12:58

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

slonnick
 Edvenčr 

Ikona

Rozmyslam,existuje vobec nejaka vyslovene nanic motorka....hmm???

leo ked budes mat cas a chut tak daj vediet. Ja som z Ba a jazdim "kade-tade" na 95% s partnerkou.


23.06.2004 13:10

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

leo
Neregistrovaný

JusiG: Jasne. Ja, resp. my tiez jazdime kade tade okolo BA. Fcera poobede do vecera sme pojazdili zahorie a konecne som aj zistil kde su tie Tomky. Asi som najpomalsi rider na SK, lebo som dorazil 3 dni po zraze. Dobre neee? No a co. :-) Ozvem sa. Tesim sa na spolocny easy ride.


24.06.2004 8:22

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Brano
 Kávičkár 

Ikona

Úplne nanič "motorka" (ako to volali dedkovia) bol ten starý dieselový vlak co nemal samostatnú lokomotívu :-)


25.06.2004 11:38

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Mad_Igor
Neregistrovaný

jjaro moje kolena su zrejme ine ako ostatnych a naozaj ma bolia pri zachovani pokrcenej polohy (dokonca na niektorych stolickach mam pocit ze mi odpadnu) a preto si tazko predstavujem trosku dlhsiu cestu na inom moto ako cruiser s narovnanymi nohami (mozno nejaky velky scooter by to tiez spravil) ale to je len moj subjektivny nazor a problem. A ako som uz raz napisal v prdoslej diskusii o univerzalnosti moto je pre mna cruiser velmi univerzalny ale cestovne endura sa po modeloch Varadero a Vstrom stavaju jasne najuniverzalnejsie. Mne len proste navyhovuje ta jazdna poloha, neviem posudit ci som schopny dlhsich ciest na cruiseri (mam za sebou max 200km trip) ale viem ze sa nechcem nahanat viac ako 100km rychlostou. Pre mna ja cesta cielom a nie byt niekde co najskorej (na tento ucel mam auto). A k tym historickym nahacom, hm ukaz mi dnes nahace s floorboardami sirokymi skrutenymi rajdami a pevnym ramom lebo takto vyzeraju vsetky moto (hned ako sa prestali podobat na bicykle).


26.06.2004 12:06

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

mad igor mne sa ta poloha na choppri zdala menej pohodlna ako napriklad poloha na endure alebo cestaku. Uz si sa skusil povozit na velkom endure ? Tam tiez nemas tak pokrcene kolena ako na malom nahacovi.


02.07.2004 12:02

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Willi
 Turista 

Caf All, ked si obcas precitam nejake veci na motoride.sk a teraz je ten cas, tak s uzasom obcas sledujem niektore clanky ako napr. tvoj jjaro, "porovnavat nieco neporovnatelne", preto uplne suhlasim s Mishko-m a jeho nazorom.
Ja som si kupil motorku iba minuly rok mam nejakych 12.000km, ale kupil som si ju lebo sa mi pacila a rad na nej jazdim, a je mi uplne jedno kto na com jazdi, hlavne, ze nas to bavi a sme v pohode. V Levoci sme spolu jazdili, a prvy den som jazdil 2-3 v kolene a nezdalo sa mi, ze by som vam nejako nestihal :-))) (asi sme neboli na pretekoch jjaro !?, ), samozrejme obcas sa vo vracakoch zaiskrilo, ale ja som si isiel zajazdit a nemohol som sa porovnavat s tvojim varanom a ani som to nemal v plane a rovnako som vysiel na tu stanicu lanovky v lese, a este kludnesie ako niektrori na varanoch. Preto som rad, ze pouzivas slovne spojenie "moj subjektivny nazor" a pouzivaj ho castejsie, prispeje to ku kvalite tvojich clankov. Sorry zabudol som mam HONDA Shadow 750C2. Vobec nie som striktne vyhraneny zastanca jedneho typu motoriek a rad si zajazdim aj na niecom inom, ale doteraz z tvojich clankov bolo stale citit porovnavanie vsetkeho s varanom.Konecne uz prestan vtlkat do ludi svoj nazor, ze je varan a potom vsetko ostatne.
Dufam, ze ten PanEuropean ti teraz sadol do ruky a prajem ti vela pohodovych km


02.07.2004 17:44

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Ahoj Willi, odpovedam preto lebo sa pozname osobne.
1. ja rad porovnavam neporovnatelne a mnohym to aj volaco povie, ak sa ti to nepaci je to tvoja vec, napis svoj vlastny clanok moznoze bude lepsi ako ten moj, a ak bude tak mi to vobec nevadi a rad si ho precitam
2. Viem ze si pekne presiel po tej rozdrbanej ceste, ale presiel som po nej bez problemov aj ja, ak mal na nej niekto s Varanom problemy tak to je sice mozne, ale iba preto lebo nemal skusenosti z jazdy v terene, bola to teda chyba jazdca a nie Varana. Vsimni si ze v clanku som aj uviedol ze cruiser zvlada aj dost tazky teren, co si aj ty vtedy svojim "vykonom" potvrdil, aj ked si potom nadaval. Mozem ti povedat ze ani mne sa jazda po takej rozdrbanej ceste nepaci, ved je mi luto ked taka draha pekna motorka schyta kamen, aj ked je to enduro. Ozaj, nedavno som isiel varanom pri Donovaloch cestou cez Sturec - z Liptovskej Osady na zapad a potom nazad na juh pri Donovaloch na hlavnu cestu - sakra to bolo este horsie ako vtedy, nadaval som cely cas, nevedel som ze je to taka lesna kamenista cesta s jamami, a v mape je to oznacene ako biela cesta - ale nevysypal som sa, isiel som stale iba 20-30 kmh, skus to niekedy prejst na tvojom cruiseri co na to povies
3. Mylis sa ked si myslis ze na tom malom endurotour si nezaostaval. Ja som isiel vpredu za tym clovekom s Afrikou (neviem ako sa vola), on isiel v zakrutach velmi spolahlivo a pekne, ostatni sa odtrhavali a nestihali, my dvaja sme boli stale vpredu pred ostatnymi a obcas sme vas cakali. Trosku mi ale vadilo ze v rovinkach vobec nepridaval - proste isiel v zakrute pekne napr. 90 kmh riadne naklopeny, no a potom na rovinke isiel zasa len 90 kmh. Proste keby som isiel sam tak idem o dost rychlejsie, a vobec by som "nezavodil", bolo by to moje bezne cestovne tempo. Aj som to potom pod Mlynkami nevydrzal a ufujazdil som mu, asi 3 zakruty drzal krok a potom odpadol. Potom som na konci serpentin zastal a pockal na neho, prisiel aj s ostatnymi asi o 3 min. Neurobil som to ze by som chcel zavodit alebo co, ale som si chcel trosku zajazdit v naozaj poriadnom bocnom naklone na tej kvalitnej klukatej ceste. Ty o tom ani nevies lebo si bol v zadnej skupinke. Dalsie odtrhnutie nastalo pred Hnustou, v hnusti sme vas cakali na krizovatke asi 5 min. Takze mi mozes verit ze si stacil iba preto lebo ostatni isli tvojim tempom a ti predni co boli rychlajsi na vas cakali. Nehovorim ze ty osobne si zly jazdec ale chopper na endura na klukatej ceste proste nema.
4. Nikoho nenahovaram na to ze Varadero je najlepsia motorka, ked hlasovala vacsina ludi za Varadero ako motocykel roka, a vyhral to uz po treti krat, tak to nebolo preto ze by som im ja alebo niekto svoj nazor nanucoval. Je to proste skvela masina, bez debaty, a vela ludom sa paci.
5. ano PanEuropean mi padol do ruky a je to fantasticka masina. Mal som ho len prenajaty, ale uvazujem o nom ako vaznom kandidatovi, na buduci rok totiz planujem predat Varadero (do uvahy este prichadza 4valcove BMW)


02.07.2004 17:48

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

willi este by ma zaujimalo kde ste sa nam stratili v Detve, ja som sa predsa s tym clovekom na Afrike dohodol ze poznam v Detve celkom fajn restauraciu a ze pojdem prvy a zavediem vas tam, takze som ho pred Detvou predbehol a vy ste sa potom kdesi stratili, asi ste zabocili do toho Salasa napravo ? Ale to je jedno aj tak sa uz zveceriavalo a ponahlal som sa domov takze mi to aj vyhovovalo ze som makal sam 160tkou do blavy a nemusel som ist skupinkovym tempom.


06.07.2004 14:37

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Willi
 Turista 

Ahoj jjaro

Posli mi tvoju e-mail adresu lebo mi nejde, nechapem preco, pridat prispevok do diskusie.
Odpoviem ti mailom


06.07.2004 16:33

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

moj email je U235@azet.sk a kludne mozeme dohodnut na niekedy aj vyjazd, ale ja mam rad len take dlhsie dvojdnove, niekedy na vikend.


08.07.2004 22:56

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

Choppery se mi ani moc nelibi. Myslim easy riders. Vzdycky se mi libily cruisery - Intr.1500 LD, Wildstar, Valkyrie. Z jednoho prosteho duvodu - jsou obrovsky, nadherny a poskladam se na ne ( nelibi se mi endura a to je tak max. dalsi moznost, kam se clovek nad 190 vleze ).

Jezdim s jednim nejmenovanym klubem a obecne - Vulcany jsou zdaleka nejporuchovejsi i kdyz sveho casu to byla prda - porad se na nich neco sere.

BTW: Ted jsem na VTX 1300 jel Chorvatsko - 1600 km, v tandemu a uplne nalozenou motorkou ( mam stit )...zadnej problem.

Nekomu to prijde vic pohodlne, nekomu mene, ale pranda je, ze na cruiseru sedi clovek vzprimene - veskera zatez je na prdeli, kdezto na cestaku se zatez vic rozklada na nohy a ruce a vnitrni strany stehen - coz je ve finale asi pohodlnejsi, ale jde o zvyk.

Cruiser je srdecni zalezitost a informace typu "ve meste se s tim neda klickovat mezi auty" ...to snad nemyslite vazne !!!

Kdybych chtel klickovat mezi auty, poridim si skutr, nebo ER 5 a ne masinu s takovym rozvorem a 300 kg.

Na zaver - kdo uvazujete okoupi takoveto motorky ( cruiser 300 kg +/- ), popremyslejte o tom, zda mate sily a nebo aspon zkusenosti - manipulovat na miste s takovou kravou NENI PRDEL, natoz se spolujezdcem. Jak uz to jede, je to OK, ale aby to vypadalo elegantne, chce to cvik :D.

www.sweb.cz/X-TEC/IMAGES/P5260072.JPG

www.sweb.cz/X-TEC/IMAGES/P5260069.JPG


09.07.2004 12:43

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

D.C. podla mna mozes pri svojej vyske kludne jazdit aj na niektorych cestakoch, napr. na BMW R1150RT sa da nastavit aj vyskove sedlo az do vysky endura, aj stupacky sa daju nastavovat,tam by si sa urcite bez problemov zmestil, alebo aj niektore nahace su stavane pre vysokych ludi, napriklad na Suzuki GSX1400 nemaju problem s dlhymi etapami ani 195 cm vysoki ludia, atd... Podla mna sa nemusis zameriavat iba na cruiser a enduro.


09.07.2004 14:23

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

jjaro: Nemusim, ale chci. :D. To srovnani s velikosti bylo na okraj. BTW: BMW a jejich pokusy o motocykl naprosto nemusim :D. Auta delaj pekny, ale motorky..nic pro me. To uz bych sel spis do H a D nez do BMW.


09.07.2004 15:00

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Dalsi.Cech: ty asi o technike motoriek BMW vela nevies... ja by som si BMW-boxer nekupil kvoli dizajnu a boxeru, ich radove stvorvalce by som vsak bral okamzite, keby neboli take drahe...
Skus si niekedy precitat recenziu na BMW, japonci sa maju co ucit, napriklad tie japonske odpruzenia si mozu sikmooki nechat, nemecky zmysel pre detaily im uplne chyba. A HD vyrabaju motorky rovnako ako pred 20 rokmi, ziadne technicke inovacie, stare rachotiny, nehovoriac o zivotnosti...


09.07.2004 15:01

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

sorry, mam blbu naladu...


10.07.2004 9:55

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

dalsi cech mne sa 4valce BMW tiez pacia.... Proti boxerom vyhrady mam, lebo som jazdil R1150RT a nepacil sa mi chod motora a vibracie vo vyssich otackach. Ale je mozne ze novy boxer GS je uz v tomto vylepseny, ma tam nejaky novy system proti vibraciam, musim to este otestovat. Aj ked teda trciace valce na endure... nahodou s v terene vysypes na nejake kamene tak ti ani padaky nepomozu a prerazis hlavu valcov a domov sa nedostanes, ze... Jedneho s cruiserom BMW som uz zazil, zo to v malej rychlosti polozil na bok a odvtedy mu to slo iba na 1 valec...


12.07.2004 9:24

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

Vidicon: Nevsiml jsem si, ze bych psal neco technickeho, abys mohl soudit kolik toho o technice motorek vim, ale je pravda, ze nejsem mechanik.

BMW se mi proste nelibi...v nicem. A NENI to o technice.


12.07.2004 9:49

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

dalsi cech no to vies, mozno ze to ma suvis s tym ze si velky a tlsty a tak sa ti pacia motorky velke a tlste, pri chodzi a behu mas male zrychlenia a nevies robit mysicky pri fotbale lebo mas velku zotrvacnost v pohybe masivneho tela a preto sa ti paci aj taky sposob jazdy, prilis rychlo utekat na kratke trate tiez nevies tak to ani na motorke nepotrebujes aby isla rychlo, ale vies sa dobre pretlacat rukou a tak motorka musi mat hlavne velky krutak, ked chces niekoho zbit tak ho gniavis telom a vlastnou vahou a teda tvoja motorka musi byt tiez tazka aby to bolo to prave orechove. Je na tom nieco pravdy ?


13.07.2004 8:38

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

dalsi cech snad si sa neurazil ?


15.07.2004 0:53

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Na zaver pre tych co mali namietky proti porovnavaniu choppera s nahacom ci cestakom si inym typom motorky odporucam precitat si nejaky renomovany casopis, napr. Motorrad, taketo porovnania su v testoch uplne bezne a vola sa to KONZEPTVERGLEICH. Ako priklad uvadzam test Yamahy TDM ktorej cestovne vlastnosti su porovnavane s BMW R1150RT, jej vrtkost je porovnavana s Hornetom, jej vlastnosti v lahkom terene su porovnavane s Triumph Tiger. Adresa na tento test je www.motorradonline.de/d/80839?template=d_mrd_te_artikel...

test sa vola 3 v jednom. Skoda ze k redaktorom Motorradu nemaju kontakt podobni mudrlanti ako na tomto fore, hned by im objasnili aki blbci su to ze porovnavaju rozne typy motoriek, cize porovnavaju "neporovnatelne". Takychto Konzeptvergleich -testov je spusta, staci si zalistovat, kludne sa v jednom teste ocitne supersport s GSX1400 a FJR1300 a porovnavaju sa.


15.07.2004 8:59

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

jjaro: Pral bych ti videt jak jsem JA tlusty :D :D :D.


15.07.2004 9:02

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Dalsi.Cech
Neregistrovaný

jjaro: navic vsude pises jak nehazardujes...na co potrebujes masinu s maximalkou 280 km/h ? Do 120 km/h se drzim na sprintu FJR 1200, coz na tlstou pomalou motorku neni zle. Rychleji jezdit nepotrebuju. Kdyz jo, tak jenom na dalnici, kde jedu klidne plne nalozen (s tolik tebou nenavidenym stanem ) a ve dvou klidne porad 150-160 a masina to na rozdil od zmrzlin nepozna. VTX 1300 je asi dalsi motorka o ktere jsi jenom cetl, zejo ?!?


15.07.2004 10:15

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Velmi pekne video Kawasaki VN1600 Classic sa da stiahnut na stranke www.kawasaki.de/fun/video.htm


15.07.2004 10:36

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

na tychto videach je super ze si clovek moze vypocut aj zvuk motorky !


01.10.2004 1:08

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

misoo
 Jogurťák 

Ikona

jjaro. ludia dokazu zdrbat za snahu rovnako ako keby si nic neurobil. clovek sa snazi nieco napisat, poradit, a ini ho hned zprdnu za subjektivny nazor. ludia, zamyslite sa nad sebou... jjaro, mas plus


01.10.2004 10:40

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Jjara si presla krava v Alpach, ked ju predbiehal, odvtedy sa totiz neozval... :-D


15.12.2004 23:52

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

agressor
 Geriatrik 

Ikona

Tie cesty si moc nevystihol. ...na CCC sa urcite nejazdi 120 - 160, ale naozaj bezne len okolo 80 (ja od 60). Maximalne vsak tak do 110. A tiez sa na nej nejazdi po dialniciach a cestach prvej triedy, ale najlepsie po cestach druhej a tretej triedy - po krasnych klukatych cestach, kde jazdis pomaly a s kludom a s otvorenou prilbou si vychutnavas krajinu, vone a volnu jazdu.
Na vyssie rychlosti a extra na dialnicu je CCC samozrejme vrcholne neprakticky stroj.
A tiez sa na tom nestavia do stupaciek, to je jasne a spolujazdec nepotrebuje ziadne rucky, lebo ak jazdis s nim, prikupis opierku a je to prenho potom najpohodlnejsia motorka.
Dalsia vec - tasky. CCC ich maju namontovane vacsinou permanentne a k motorke celkom pasuju. To sa da porovnat len s velkymi cestakmi - na ostatnych motorkach vypada vsetko navyse rusivo.
Mna z cruisera boleli krize... a tiez tie predlaktia - je to mizerne visiet za prsty. Inak je to nadhera - v otvorenej prilbe (alebo bez) a bez chranicov stracas ten pocit, ako na vyssich motorkach a dostavas ten spravny pocit volnosti. To je to caro, ktore si Ty na tych bezmala 1000km nenasiel. Ten usmev...
Ale Ty uz sem aj tak nechodis, tak naco to pisem. :-D


16.12.2004 15:43

Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003

Jaro
 Čoprák 

Opisal si fakt dobre.Mam KAWU VN 800Classic a poviem ti,nepoznam lepsi pocit. 8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.