Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1211 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30828
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18133)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12695)

A-day-2025-side

Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
15.05.2025 18:10

Kawasaki inovuje jeden z najúspešnejších naháčov Európy Z900 a Z900 SE 2025

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Sólo jazda asi hodinku na Z900, dojmy:

Posed na motorke, trošku jemne stupačky vzadu a sedím dosť nad predným kolesom. Na to som si musel zvykať celú jazdu. Po dedine je motorka hravá, ale od 85km/h na esíčkovanie už je potreba sa zaprieť nohami do nádrže /pripísal by som to dani za naháča, telom robím plachtu, čo vo vyššej rýchlosti drží vzduch, lebo napr. Versys 1100 potreboval impulz do riaditok tak od 100km/h - aerodynamická kapota spraví svoje k dobru/. V späťákoch si tak 40-50% zakrývam rukami a ak mám pravú špičku nohy na stupačke, tak pätu už mám položenú na držiaku výfuku. Prepínač smeroviek je taký titerný, ale to je problém všetkých Kawasaki. Sedačka tvrdšia aj na prvý omak, aj na posed.
Moto mala málo nabehané, takže predná brzda fajn, ale zadná nedávala ešte ten správny účinok. Na výkon sa nemôžem sťažovať. Išlo to krásne už aj na road mapu, výrazne to potiahlo už od 3000 ot.. 4V má svoje výhody, hladko sa rozbehne aj z dediny na šestke a pri zaradenej štvorke, keď moto bez plynu ide asi 19km/h, nič necuká.
Môžem prehlásiť, že QS bol najlepší, čo som zatiaľ na japoncoch jazdil. Aj radenie rýchlosti so spojkou, také iné - polomaslové /menej spätnej odozvy od nožnej radičky/, ale strašne jemné a príjemné. Motor má krásny zvuk, výfuk si aj zabublá ak otáčky padajú pod 3000 ot.. Otvorenie plynu fajn, zatvorenie cukne /dosť výrazný buchnát do sedačky/, iste je to cuknutie výraznejšie ako napr. u Yamahy.
Keď bola motorka zohriata /neviem, či to bola fičurka Kawi, že keď sa hýbeš, tak z dvojky automaticky skočí jednotka - najmä pri dobrzďovaní pred stopkou či na červenú/, ale ak som sa ešte pomaly hýbal a chcel som z dvojky zaradiť N a zastaviť, tak asi 2x to len skákalo medzi 1-2 a až potom som sa nejak na N dostal /napr. Versys 1100 čo som tiež skúšal a mal najazdených 50km, to nemal také výrazné/.

Ale celkovo, je to proste radový štvorvalec, všetko robí dobre, len musíš mať tak pod 190cm výšky.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.