Anketa:
Nové oficiálne videá:
Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTestujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokTestujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Prvé foto nového GSa vrátane technických detailov rámu, nádrže a hlavne motora. Ten je úplne nový a prinášam vám i video. Video: Rýchly pohľad na motor BMW R1300GS |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Pekne to zostihlili...mna by zaujímalo, ci ju spravili viac pre jazdca ( je citit,co sa pod kolesami deje) alebo to zdokonalili tak, ze je to este viacej hluche, prehnane dokonale? Lebo tie vodniky sli dobre len bez emocie...no a co kardan, stale taky surovy prevod na pevno, ci to dokazali trosku zamaskovat? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: dodoKE: dik za otázky, zistím zajtra... Dnes na večeri som dlho debatil s vedúcim projektu o teleleveri. Mne sa zdá že nové riešenie ešte viac odfiltruje čo sa deje pod kolesami. On tvrdil že je to presne naopak. Tak uvidíme zajtra. Video: Prvé dotyky a predstavenie BMW R 1300 GS |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Kolega (majitel GS1250) sa pýta či bude v budúcnosti menu v češtine alebo slovenčine? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Nie som si isty, ale firma co prehrava cestinu/slovencinu v autach vie/bude vediet prehrat aj na moto. Neoverena info. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: radnate: |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Video: Nastavenie výšky a polohy sedla - zaujímavosti na BMW R1300 GS |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: obi1: andelik, moja reakcia mala nasmerovat toho, co sa pyta. Teraz uz mu len staci trocha pogooglit, pripadne jeden telefonat bude mat istotu. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Re: Awia: Neviem z videa odhadnut ako silna je ta aretacia nastavenia zadneho sedadla, ale vyzera to ako presne taky mechanizmus ktorym clovek pohne nedopatrenim vzdy prave vtedy ked to nebude chciet. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: w4tch0: to zadne sedlo je total pevne, ma dve polohy a zapadnu do drážky, ani savto nehne. Tie pruziny trrba prekonat, dvihnut hore a vsetku 4 naraz, co sa nikdy nestane ak na tom niekto sedí... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Preco sa preboha tocia tie videa na vysku? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.10.2023 2:08) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Len sa mi to zdá - z videa o sedle, alebo je fakt, že za sedlom je blatník oveľa užší ako koleso? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Mishko: asi preto ze vidia svoje statistiky...bavime sa sice o takej trochu "konzervativnej" oblasti ako su motorky na slovensku uz duplom teda ved vidno tuna vekovy priemer ale pri obycajncyh weboch a videach sa rata s tym ze 80-90% ludi to pozera na telefone tak sa tomu prisposobuju videa a vlastne aj cele webstranky |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Mishko: videa na vysko tocim len youtube shorts, max min, tiez Reels na Instagrame alias filmovy pas. Je to na mobil cielene... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: tryskac: klopfsenzor je na 1200 "odIrakuNapadení" takze uz nejakých 20 rokov |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: ok |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Mňa zaujalo to, že prevodovka sa presťahovala pod motor. Čiže motor a tým pádom ťažisko je vyššie. Nestráca sa tým výhoda boxer koncepcie o nízko uloženom ťažisku? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: FOGY: co som pochopil (dufam ze spravne), valce ostali v rovnakej vyske a prevodovku premiestnili zozadu, pod motor na lavu stranu. na pravej ostalo miesto na olej - cize tazisko sa v ziadnom pripade neposunulo vyssie oproti napr. 1250ke |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
radkis - neviem ako ty ale ja som uz na novej R1300GS sedel a tie valce sa mi teda rozhodne zdali vyssie |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Tie valce nevyzerajú byť vyššie sú len inak tvarované. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: raptor: ano ano, zatial bohuzial len sedel, no buduci tyzden uz mam zabestelovanu jazdu. ak nezabudnem, zoberiem ten meter a zmeram vam to . sam pisem :"co som pochopil.....", cize nie, na isto to neviem |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
radkis - ved pohoda o nic nejde, povoz sa a uvidis omeraj a daj vediet |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: raptor: odmeram a dam, jasne . je to prve GS co ma zaujalo a vselijako spekulujem a aj preto som uz pozrel aspon 30 "testikov" tejto moto. boli medzi nimi aj moto novinari, co sami doma maju 1250ku. na tazisko, manipulaciu, jazdu v pomalej rychlosti po parkovisku ide sama chvala. oproti 1250ke pri jazde vraj posobi lahsie, agilnejsie... ja to aj tak nebudem vediet porovnat, na starsich GS som sa sice vozil, no nezaujali ma, cize nemam tie jazdne vlastnosti v hlave na porovnavanie (pamatam akurat na pocit pohodlnej jazdy) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
len nemerak vysku valca od zeme - to by mohlo skreslit aktualne nastavenie elektronickeho podvozku tej ktorej motorky |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Ono sa to reálne odmerať nedá, valec na 1300 má tvar nech hrušky a mal by mať väčšiu plochu, lebo ked už nič iné má vačší priemer piestu a valec 1250 je skôr taký zemiakový - asi nebude nikto hladať stredy plôch valcov ... Okrem toho nie je podstatná výška valcov ale výška ťažiska a to sa merá ešte ťažšie. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
takze pokus o meranie prebehol bohuzial neuspesne. v KE na predajni boli vsetky 1300ky na tom el. podvozku, cize v spodnej sadnutej polohe. ja ako "navsteva" som privelmi na tej predajni spekulovat nemohol, nebol tam na to "priestor". kazdopadne manipulovat, tocit sa s moto v nizkej rychlosti je hracka. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: radkis: TO že má el podvozok (čo má každá) ešte neznamená Že má zvyšovanie výšky adaptive height. To je za príplatok... Takže zistiť a tak merať. Video: Prvý test BMW R 1300 GS 2024: Je nasledovník legendy hodný svojho mena? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: ano, jasne, nevyjadril som sa uplne presne. vsetky tri GS mali ten adaptivny podvozok. inak moto na prvu dobru vyyyborna (prve GS co ma nadchlo) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
awia perfektné |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
koľko zvolávačiek môžeme očakávať? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Re: Awia: seriozne sa ta chcem spýtat , kedže má táto motorka "už" nastavitelnú uroveň trakcie, |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: alexa7: neviem ci presne rozumiem otazke, pytas sa na GS ci vseobecne. Pytas sa na trakcnu kontrolu, na ceste? |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: Pytam sa na tie vlajkove lode . Kafrala ti nejak 1250 , kontrolou trakcie do jazdy? Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.12.2023 16:24) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Kafrala ti nejak 1250 , kontrolou trakcie do jazdy? - samozrejme... Na suchom ideal asfalte ani nie, ale čokoľvek iné tak to zaberá... A nemám rád keď mi niekto akoby uberie plyn. Na rôznych moto to zaberá rôzne niekedy je to celkom prijemne niekedy viac otravne... Niekedy je tam dlhé ubratie plynu a napr nemám rád keď to drži ubratý plyn a musím ja ubrať a znovu pridávať aby sa rozbehlo... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: suhlasim na roznych motorkach je to rozne , hlavne na starsich to bola cista katastrofa rovnako ako ABS, ale ja prave už na KTM 1190 ci BMW 1200 , 1250 som nic rušivého nepostrehol Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (01.12.2023 19:06) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: alexa7: suhlas, asi pre bežné použitie to stačí KTM, BMW to má celkom OK, taká Africa na vyššom nastavení 3 a viac je podľa mňa nepoužteľné... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: osobne si myslim, ze 1 stupen u 1300ky bude vypnutie, 2 stupen bude to co je teraz u 1250 / lebo nebezpecnejsie pre jazdca to urcite neurobia/ a dašie vyššie stupne nikdy vyjazdenejší rider nezapne |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Urobili GS pre menšie postavy,vyzerá to ako rozpočtová lacná motorka kde šetrili kde sa dalo oproti 1250,podľa mňa éra slávnej GS týmto konci,kedy príde 1300 adventure až vôbec príde.vela ľudí prechádza z nových GS na 1200 GS posledný vzduchac. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
jasne ze adventure bude, preco by nebolo Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.12.2023 15:59) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: raptor: každý je určite zvedavý hlavne na adventuru,zatiaľ nič nenasvedčuje tomu že bude, ani špiónazne fotky nie sú na nete.vydel som ako to skladajú,ten rám s plechových vyliskov je smiešny,dali v teleleveler nejaké ložisko a už to je niečo prelomové,viac elektroniky neznamená podľa mňa kvalita.nie som s novej gs nadšený,to svetlo je individuálna záležitosť,mne sa to páči.s 1250 taký sršala majestátnosť,1300 je smiešna,a nie som sám kto je tohoto názoru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (04.12.2023 16:24) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
udajne 3ks uz jazdia v nejakej kamuflaznej forme po Europe. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: raptor: som čakal že predstavia naraz aj adventure |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
wiese a prosim ta toto si preco cakal? NIKDY.. naozaj ze NIKDY nebola predstavena adventure spolu s modelom od ktoreho bola odvodena |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese: jasné že Adventura bude, o rok na jeseň... Je to marketing dovtedy sa bude toto predávať... Nie je to IMHO ani malé a ani lacné (ani v cenníku a ani na omak, očum rozhodne nie) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Ja som na 1250 tak na hrane, pri mojich 185cm. Tiež si myslím, že 1300 je všade tak jemne okresaná. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: alexa7: ja mám 192cm |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese: tak budes na tom vyzerat ako osa na cukriku |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: alexa7: ja mám 1150 gsa ,novší stroj nemusím mať,trocha viac koní by my neuškodilo |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese: trocha viac ich tam je |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: to máš pravdu |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Bol som sa na to pozrieť. 237 kg pri takom výkone a kardane, to je nesplniteľný sen mnohých reťazových litrov. Ozaj pecka. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
K čomu je už len dobre automatické znižovanie motorky,to potrebujeme všetci ku šťastiu,to je ako posilňovač bŕzd na 1150 a prvých 1200 GS,sudruhovahia zistili že je to kravina a už ďalej nedávali.to sa už fakt nedaju kúpiť normálne motorky.na kurvitkach sa zarábajú peniaze nie na samotnej kúpi motorky. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese: dajú a tento systém je za príplatok... Takže nekupuj si to. Ak by si mal 170cm možno mernej bol by si nadšený z toho... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: MajoKE: to nastavovanie plexi sa nastavuje na ten nový "Multi-rocker-switch" či ako to volajú, hovoril aj ukazoval som to vo videu... To vymysleli dobre... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: ja mám 192cm takže pre mňa žiadny problém,trocha som som aj ľutoval malých ľudí že si nemôžu kúpiť veľké Enduro,len teraz to je naopak pri GS 1300,mám pocit že je až moc mala pre dlhanov.som zvedavý na adventure,možno nám sánka padne dole. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese: choď sa na tom odviesť... sedlo vyššie sa dá to problém nie je... TUším až na 890... Nemyslim si že tu bude malá... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: Awia: alebo všetky staré GS boli až moc veľké a toto možno konečne je normálna veľkosť aby ľudia netancovali na špičkách keď manipulujú s motorkou,aj nad tým som rozmýšľal.aj ja mám problémy v podstate s1150 keď manipulujem,nech my nikto nehovorí že vysoký ľudia nemajú problémy s veľkými endurami.len sme zvyknutý na až príliš obrovské mašiny.tak asi menim názor na veľkosť GS 1300 je akurát. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese:skusal som toho dost a podla mojho názoru je hmotnost motorky umerná konfortu. Ide len o učel použitia. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: alexa7: kedysi jazdili na 350tkach jawach vo dvojici aj z batožinou a bolo v pohode, nehovorím že treba jazdiť na Jawach ale s veľkosťou endur sa to už preháňa, poznám a aj som videl ľudí čo fakt padajú na obrovských mašinach ako muchy pri manipulácii ,keby tak radšej robia väčšie superšporty alebo nahace,tie sa zmenšujú a endura zväčšujú.jednoznacne by mali robiť endura,nahace, superšporty atď v rôznych veľkostiach,aj vysoký človek si chce zajazdiť na supersporte,nahači,a zase naopak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiese (07.12.2023 13:21) |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Re: wiese: ja si to nemyslim, že sa to prehana. Ved všetko sa odlahčuje , od GS cez stare Stelvio po Goldwinga. Kus spolahlivo železa XTZ 1200, sa uz ani nevyrába. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
TIež súhlasím že sa zmenšuje a odľahčude adventure biky... Že ľudia padajú je len chyba medzikusu... |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
K tomu, čo som napísal o štíte 05.12.2023 19:42. |
Re: Testujeme nové BMW R 1300 GS v Malage - pýtajte sa čo vás zaujíma
Hodnotenie: Re: MajoKE: Ano, presne tak to funguje.. |