Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1961 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28148
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16795)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11353)

stelvio-09-side

tuareg-09-side

Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNaživo: Testujeme nový TransAlp 2023 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
10.03.2023 8:46

Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

TransAlp 750, ak ťa niečo zaujima daj vediet.

Foto: TransAlp 750, ak ťa niečo zaujima daj vediet....


10.03.2023 18:44

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

po nasadnuti na vystave pocitovo väčšia moto ako nový ,,V,,-strom..kedysi to bolo presne opačne.
Skôr by ma zaujimal podvozok..či je to taky prdkaci turista alebo ako taká konkurencia športovejšiej T700..?
beriem do úvahy 87kg jazdca nie 120 :-)


11.03.2023 13:42

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pripajam sa, na fotkach sa mi z Trandíka EEG nezmenilo ale na vystave som z neho mal ovela lepší pocit.

Je pravda že mal padaky, šusplech a chraniče rúk... ale prišla mi to taka zaujímavejšia stredná trieda oproti Vstrom800 na ktorého som sa zas naopak tešil viac.

p.s. a aby som naplnil meritu clanku, Awia opytaj sa ci honda nechysta aj v pripade Ta nejaku drahsiu verziu s kvalitnejsimi komponentami a vacsou bandasko.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.03.2023 13:46)


11.03.2023 14:06

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

w4tch0
 Turista 

Ikona

Pri tom ako ma ten motor urobenu olejovu vanu (alebo ako to nazvat) je susplech na transalpe povinna vybava. Vidno to len z lava, z prava to zakryva katalyzator.

Mna strasne mrzi, ze nie v predaji aj trochu hodnotnejsia verzia. So stelovatelnym podvozkom a bezdusovymi kolesami. Kludne by mohla stat potom o 1500 - 2000 viac pri tom ako nastavili cenu a aj tak by to bol super kauf. Ale takto, za mna jednoducho nie.


11.03.2023 17:00

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: už som odletel už sa to japoncov neopýtam, ale inak ak by aj vedeli tak nepovedia také info ;-)

TA je fajnový na kubatúru fakt silný a fakt aj dospelácky bike. Teraz som pridal ešte foto a dojmy z off.

Foto: 134125 resized


Dôvod úpravy: img

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (11.03.2023 17:02)


12.03.2023 4:37

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

blade
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pekná mašinka, hlavne v tej bielej klasickej farbe trikolore so zlatými kolesami.
Moje prvé stretnutie s transalpom bolo vo filme McGyver tam na zaujala ta motorka vtedy typickym výfukom pre nu a univerzálnosťou


12.03.2023 4:38

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

blade
 Kávičkár 

Ikona

www.imcdb.org/vehicles.php?make=Honda&model=XL+600+V+Tr...


12.03.2023 9:17

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: Staré modely nemali úzke riadidlá, veď to bol posed úplne vzpriamený, riadidlá blízko pri tele a parádne široké.

Jedine že to neboli origo riadidlá...


12.03.2023 11:34

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: Explo: Staré mali úzke riaditka, aj TA aj Afriky a ešte aj Varadero malo úzke... V sérii.. Možno si jazdil na motor kde už niekto vymenil za širšie...


17.03.2023 8:01

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Ahoj,

naživo na výstave Transalp vyzeral ovela lepšie, ako na fotkách. Hornet zasa opačne :-(
Za 2 roky po odozve zákazníkov vydajú na trh Transalp Adventure verziu, čo by bol logickým ťahom.


27.03.2023 9:07

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Test Transalpa už vonku:

Video: Honda XL750 Transalp 2023 - Legenda sa vracia v nečakane športovom štýle


12.05.2024 17:54

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes mi ho kamarát požičal, tak na 20km, tak dávam postrehy.
Asi som už zhýčkaný, ale chcem vyvrátiť mylnú predstavu majiteľov, že ta motorka je moc výkonná a pri novinárskych testoch v zahraničí, stíhala v zrýchlení Afrike a vlastne doprovodná Afrika bol najslabší článok pri výjazdoch v kolone. :-))) Buď je AT taká slabá, alebo platí to slovo o zhýčkaní 100+ koňovými motorkami.
S posedom, či nohami som nemal problém a to som vysoký /195cm/. Mal tam vyššie plexi, extra deflektory okolo páčiek a bol som v zákryte aj s ramenami. Asi na diaľnicu by som si pridal horný deflektor na plexi. Displej pekne čitateľný, no zaradený stupeň bol dosť malý /tú motorku beriem ako začiatočnícku motorku - kamarát si ju kupoval po autoškole, tak to zobrezenie mohlo byť väčšie/. Na môj vkus, moc komfortný podvozok, zadok by som si asi pritvrdzoval na maximum. Motorka je ľahká, takže pekne obratná aj pri myšičkovaní na ceste. QS dolu išiel krásne, hore trochu dlho odpojoval elektriku a nebolo to, na čo som zvyknutý napr. z Yamahy. Hore bol taký trochu gumenný. Motor neťahal, na čo som zvyknutý pri motorke. Do 5000 ot. to moc nešlo /pri tejto kubatúre, ani nemá význam inú ako šport odozvu na plyn používať/, žiadny extra nástup záťahu čo by som očakával napr. pri obiehaní kamiónu. Od tých 5500 ot. to už zrýchľovalo. Čiže chce to podraďovať pri obiehaní. A ako každý dvojvalec, vibrácie v riaditkách a aj na nádrži som to cítil. Priemerná spotreba 4l. Brzdy fajn, na moje prekvapenie aj zadná krásne brzdila. Kamarát mi to nepotvrdil, ale mal som pocit, že to hreje do sedačky /a to bolo vonku len tak 20-23 °C/.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (12.05.2024 17:55)


12.05.2024 20:41

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

salem79
 Kávičkár 

Ikona

Re: nevo: No ale vies ako to je ;) Zvyknuty na 160hp(super adv) a ist potom jazdit na TA/afra, je nieco ako ist spievat karaoke po gottovi..


13.05.2024 6:18

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Na starom TA650, ked som chcel predbiehat, tak som sa musel trafit do 5500rpm a pri 6500 uz bol koniec. Ked tento vladze od 5 a pol max krutak pri 7250 a max vykon ma pri 9500, tak to je slusny pokrok.


13.05.2024 19:32

Re: Naživo: Testujeme nový TransAlp 2023

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

salem79: Na KTM som v podstate tento rok ani nesedel, šetrím gumy na letnú dovolenku /nechcú sa mi zhadzovať, keď majú odjazdené asi 3000km/. Porovnával som z XSR900, ktorú trápim cez víkendy a každý deň do roboty. Trošku výkonnejšia ako Transalp, ale proste chýbal mi tam ten wau efekt, čo od motorky očakávam. A obiehanie si musíš premyslieť, nepomôže len otočenie plynom /to čakáš tak 3 sekundy, či sa niečo udeje v tom motore do toho bežného používania v rozsahu 2000-5000 ot./.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.