Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2837 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28621
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17041)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11580)

Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCustombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
10.12.2014 15:16

Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Parádna reportáž Roman [dobre] [dobre] [dobre]

Páči sa mi toto, aj keď vlastne ani neviem prečo:
Foto: custombike show 2014


Keď už si písal o TUV tak by ma zaujímalo toto: ;-)
Foto: Custombike show 2014 - Pohonná jednotka...


Pohodlné sedenie:
Foto: Custombike show 2014 - neznámy ročník...


A čo je toto? resp z čoho to má motor?
Foto: Custombike show 2014 - Pohonnou jednotkou...


10.12.2014 16:30

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

...tak to je riadna sialenost ta "parna lokomotiva" nieco take sa len tak nevidi...


10.12.2014 17:50

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Je tam pár vydarených kúskov, ale väčšina z týchto motoriek sú len sochy neschopné cestnej prevádzky, keby museli s nimi urobiť čo len 30 kilákov po meste, by sa buď rozpadli, alebo motorkár by ich odkopol do prvého jarku a hneď sa pobral na rehabilitáciu. Do najbližšej krčmi....
Ale, konec koncom uctievajme božskú šialenosť majstrov z garáží!


10.12.2014 18:15

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Feror
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré



Cim vacsia somarina tym lepsie [dobre] [dobre] [dobre]

Jedina vystava na ktorej by som sa nenudil.


11.12.2014 9:30

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Goldy
 Geriatrik 

Ikona

Je to všetko na pohľad pekné, ale ja osobne nerozumiem nejazditeľným motorkám. Uvedomujem si, že custom scéna nie je o jazdení a preto by som neťahal do tohto článku bruselských úradníkov. Áno, chceme sa odlišovať jeden od druhého, ale všetko má svoje hranice. :'(
Na druhej strane aj uletené nápady posúvajú ľudstvo vpred.
P.S. Som toho názoru, že príspevky prezentované ako oficiálne články by mali prejsť jazykovou a gramatickou korektúrou. Svetu mier. ;-)


11.12.2014 20:04

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Goldy: máš pravdu, v článku je niekoľko gramatických aj štylistických chýb. Čitateľom sa za ne ospravedlňujem a nabudúce sa pokúsim urobiť ich menej.
Prestavby: je to krásna, ale ťažká téma. Toľko vynaloženej námahy, energie a peňazí. Na jednej strane nepoužiteľná motorka, na druhej strane technický skvost. Je to krajina kontrastov. Napr. aj taký Akrapović zameraný na pragmatické riešenia priniesol zopár „nepoužiteľných“ showbikov.


11.12.2014 20:24

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Awia:
01: Bolo to už v Kolíne.
02: Pohonná jednotka honda 98 ccm s „kompresorovou pumpou“ (doslovný preklad) . TUV získaš, ak si dôveryhodná firma. ŽSRN (Železnice Spolkovej Republiky Nemecko) sa k TUV podľa dostupných informácií zatiaľ nevyjadrili.
03: „Pohodlné“ sedenie je (mne) neznámy ročník Fire Blade s turbom za motorom v „hliníkovom“ ráme. To nad motorom je „hliníková“ benzínová nádrž . (Chcel by som vidieť zvárací prípravok.)
04: Pohonnou jednotkou je Briggs & Stratton „kosačkový“ motor. Ale bol tam aj mtc s motorom z požiarnickej pumpy. Minulý rok letecký motor, atď. Fantázii sa medze nekladú.


12.12.2014 12:35

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Roman škoda Že si tie popisy nedal k jednotlivým foto, celé to naberá potom na konkrétnosti a zaujímavosti... Ale vďaka :-) [dobre] [dobre] [dobre]


FaDe

Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Duplicita.

29.12.2014 15:05

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

FaDe
 Edvenčr 

Ikona

Romoto ako vzdy vdaka za priblizenie tejto skvelej vystavy na ktoru sa mi zase uz po xy-ty krat nepodarilo dostat, napriek tomu ze pracujem tieto mesiace v DE... :-( a teda nemal by som to 1000km ale len 680km...
Nafotil si tam zaujimave kusky, ale neviem ci to je tvojou kafickovo streetovou orientaciou, ale nejako mi tam chyba trochu viac stylov. Bolo to na vystave take "trendovo strohe" alebo si sa viac sustredil na tie tvoje? Chyba mi tam old school, choppre, baggre, v-rody... Z toho co vidim na foto mi to pripada ze na Faaku bolo omnoho viac zaujimavych stavieb rozmanitejsich stylov...
Tesim sa na pokracovanie na detaily a uplne s tebou suhlasim v tom co si napisal o TUV toto je vec co ma na slovensku neskutocne serie, ked uz tak strasne vsetko zjednocujeme na EU predpisy, preco nemozme ku..a raz prebrat aj nieco dobre zo zapadnych krajin. Vsetky zle a obmedzujuce veci su vzdy v nasej legislative zakotvene mihnutim oka, ale TUV tak ako funguje v DE to je a bude na SK este riadnych par rokov cista utopia :-((((((


29.12.2014 20:22

Re: Custombike Show Bad Salzuflen 2014 - 1. časť

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Z výstavy máme viacej ako 350 fotiek. Niektoré sú samozrejme zdvojené, lebo osvetlenie robilo Cacaovi neskutočné problémy. Z celkového počtu asi 500 bikov som sa snažili vybrať to, čo podľa mňa stálo za pozornosť a bolo "nové". Určite, že mám obľúbené kategórie, ale na takýchto výstavách sú tie moje najobľúbenejšie v absolútnej menšine. Mám rád motorky, na ktorý sa dá dať "koleno" a tu to teda bolo rozhodne o inom.
Druhý článok je pripravený, je na redakcii kedy ho uverejní.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.