Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2814 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28608
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17033)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11575)

Jednohrby v teréne - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJednohrby v teréne - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: História Pionier: Jednohrby v teréne

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
18.02.2014 19:31

Jednohrby v teréne

Pennywisse
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujimavy a dobre spracovany clanok. Zaujimalo by ma aky rozdiel spravilo osadenie dvoch karburatorov na tak malom motore.
V tej dobe to bola asi najpristupnejsia moznost jazdit v terene za lacny peniaz , dielov aj materialu vsade dostatok ako aj tychto masin. Tiez to bola aj dobra ukazka zrucnosti.
Dnesne zavody upravenych pionierov mi ale pridu skor ako nicenie aj tych malo kusov co su este niekde zapatrosene aj ked samozrejme tiez je to ukazka zrucnosti a uprav.. Jazdenie funycupov na pitibike mi pride v ramci doby vyrovnane jazdeniu na pegasoch v ich dobe.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.