Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3455 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuČo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (10 hodnotení)

Diskusia k článku: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.06.2013 8:54

Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Hodnotenie: Dobré

* Metzeler MCE Karoo(T) motocykel Honda XL1000VA Varadero
* Vlastnosti za sucha - asfalt veľmi dobre a perfektne zvládala nečistoty na ceste (štrk a naplaveniny po daždi), terén na moje skúsenosti celkom postačujúce
* Vlastnosti za mokra - asfalt veľmi dobre až som bol prekvapený, of-road šotolina v pohode a úplne zle v blate kde sa rýchlo zaplnil dezén a s pneu bola hneď slik (hlavne zadná)
* Približný kilometrový výkon cca 6000 km zadná a predná asi o 1500 km viac ale už bola odskákaná
* Plusy - jazdné vlastnosti za sucha aj za mokra na asfalte + za sucha teréne(amatérske použitie) / mínusy - blatistý terén za mokra a hlučnosť pri hranici opotrebenia
* Prečo ste si vybrali tento typ odporúčania z internetu
* Kúpili by ste ich znovu? nie


* Mitas E10 a motocykel Honda XL1000VA Varadero
* Vlastnosti za sucha asfalt veľmi dobre terén na moje skúsenosti celkom postačujúce
* Vlastnosti za mokra asfalt veľmi dobre terén to isté čo Karoo v blate
* Približný kilometrový výkon cca 7500km - tvrdšia zmes oproti Karoo
* Plusy - jazdné vlastnosti za sucha aj za mokra na asfalte + za sucha teréne(amatérske použitie) / mínusy - blatistý terén za mokra a hlučnosť pri hranici opotrebenia
* Prečo ste si vybrali tento typ lacnejší variant po Karoo
* Kúpili by ste ich znovu? nie


* Mitas E09 a motocykel Honda XL1000VA Varadero
* Vlastnosti za sucha predná pneu nič moc ale zadná asfalt dobre terén veľmi dobré na moje jazdecké skúsenosti
* Vlastnosti za mokra predná pneu nič moc ale zadná asfalt dobre terén veľmi dobre na moje jazdecké skúsenosti
* Približný kilometrový výkon zatiaľ cca 2500 km, používam hlavne v teréne a na presuny po asfalte na akcie, dezén zadnej pneu ešte v super kondícii
* Plusy - jazdné vlastnosti za sucha aj za mokra na asfalte + za sucha teréne / mínusy - predná pneu stoji za prd, vysoká hlučnosť
* Prečo ste si vybrali tento typ odporúčania od iných podobne postihnutých ako ja ;-)
* Kúpili by ste ich znovu? zadnú určite áno, prednú nikdy - hľadám vhodného adepta :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek1976 (11.06.2013 8:58)


11.06.2013 9:33

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

* Conti TKC80 na BMW R 1150 GS
* Vlastnosti za sucha veľmi dobré štupľové 50/50 gumy, na ceste veľká istota, nie sú hlučné
* Vlastnosti za mokra aj za mokra slušná istota
* Vlastnosti v teréne - relatívne, dobré na suchu, šotolinách a podobne, v blate už horšie, štuple sú veľké rýchlo sa zanesie blatom (to ale platí takmer pre všetky 50:50 gumy) Prednú som vyskúšal aj v 21 palcovom rozmere, dezén je úplne iný, menšie stoplíky, oveľa lepšia v teréne ako 19-palcová
* Približný kilometrový výkon zadná tak 6000km, každý má inú predstavu kedy je zjazdená, čisto na ešte sa dá zodrať aj viac. Predná vydrží viac.
* Plusy - veľmi dobrá na ceste, stále dobrá v teréne, dá sa na nich dať všetko pri turistickom offroad vození
* Mínusy - cena nieje najnižšia (ale ani najvyššia)
* Prečo ste si vybrali tento typ - voľba mnohých cestovateľov, chcel som vyskúŠať
* Kúpili by ste ich znovu? - áno - aj kupujem

* Mitas E09 na BMW R 1150 GS, zadná v rozmere 140/80 17
* Vlastnosti za sucha - dobré nemal som problém, zadná je ale poriadne hlučná
* Vlastnosti za mokra - treba si zvyknúť ale najazdil som stovky km v daždi a v pohode.
* Vlastnosti v teréne - zadná asi najlepšia voľba za málo prachov, je to stále "cestná" guma ale v teréne sa vie popasovať s kadečím, bočne vedenie je slabota. Predná nič moc a navyŠe sa rýchlo derie, Štuple sú dosť nízke už odnova.
* Približný kilometrový výkon - 10 - 12 000 km zadok... komu ako. predok je tak do 10...
* Plusy - dobrá cena, dobrá zadná guma
* Mínusy - rýchlo sa opotrebúva predná guma
* Prečo ste si vybrali tento typ - aj kvoli cene aj kvoli refereniám
* Kúpili by ste ich znovu? - zadnú kupujem pravidelne, prednú radŠej TKC alebo E10

* Mitas E10 na BMW R 1150 GS
* Vlastnosti za sucha - úplne v pohode, hlučnosť je nízka
* Vlastnosti za mokra - v pohode
* Vlastnosti v teréne - štuple sú už väčšie. Predná vďaka tomu viac vydrží, v teréne je jazditeľná na úrovni ostatných, Zadná je slabšia ako E09 v teréne ale zas je v rozmere 150/70 17. Bočné vedenie je slabé u oboch.
* Približný kilometrový výkon - určite 10 000km možno viac.
* Plusy - dobrá cena, predná guma s lepšou výdržou ako E09, rozmery pre GS - zadná 150-ka
* Mínusy - Na cestu veľmi dobré v terene sú aj lepšie
* Prečo ste si vybrali tento typ - zvedavosť
* Kúpili by ste ich znovu? - prednú určite, napríklad ku zadnej E09, ale kúpil by som kľudne aj sadu.

Výborná voľba pre turistu čo si chce zajazdiť aj offroad je E09 dozadu, pri tej cene sa dá vymeniť častejšie a kým je nová je veľmi dobrá (polozodrané gumy sa dajú dojazdiť potom na asfalte) K nej je dopredu vhodná TKC80, E10 alebo možno aj Karro (v teréne lepšia)

Awia


11.06.2013 9:44

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Saggi
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som to vyriešil tak, že jar, jeseň a zimu mám obuté crossové gumy nakoľko mám rád off road a od toho júna do konca septembra používam enduro pneumatiky vhodné viac na asfalt a do suchého terénu, nakoľko jazdievam po asfalte do práce.

Hodnotenie: Dobré

* Pirelli Scorpion Trail, motocykel Suzuki DR 650 SE
* Vlastnosti za sucha - asfalt famózne, klopiť sa dá až po hranu, perfektne sa zohrievajú a potom držia ako pribité, pri prejazde nečistôt na ceste (štrk a naplaveniny po daždi) sú trochu nervóznejšie, suchý terén s rozumom celkom dobre jazditeľné, pozor hlavne pri prudšej akcelerácii, ale vyšiel a zišiel som s nimi aj slušné kopčeky po nespevnených cestách.
* Vlastnosti za mokra - asfalt priemerne, pozor teba dávať pri akcelerácii vo výjazde zo zákrut, of-road šotolina - dá sa aj podriftovať a v blate len na núdzové prejdenie po rovine, niekde na lúke, plyn skoro nepridávať
* Približný kilometrový výkon: mám na nich cca 4000 km a ešte vydržia tak 2 tisícky.
* Plusy - jazdné vlastnosti za sucha aj za mokra na neznečistenom asfalte + za sucha v ľahkom teréne / mínusy - blatistý terén za mokra len pre skúsených a len jemná jazda, keď potrebuješ pomaly prejsť nejakú lúku - koleso hrabe pri každom pridaní plynu
* Prečo ste si vybrali tento typ: na cestu ma najviac oslovili
* Kúpili by ste ich znovu? áno


* Mitas C-02 - zadok a predok Michelin Starcross, motocykel Suzuki DR 650 SE
* Vlastnosti za sucha asfalt - jazditeľné len na krátke presuny, obe sú mäkké a Mitaska hlučná ako keby si išiel na tanku, klopiť sa dá len s rozumom, pri brzdení sa štople prehýnajú a prednou brzdou treba brzdiť len tak polovičnou silou, terén - cítia sa ako ryba vo vode, keď sa Mitaska trochu vydrala na strednom štopli, dá sa s ňou jazdiť dosť rýchlo po poľňačkách a na šotoline je famózna, každá zákruta sa dá ísť driftom, predná Michelinka drží ko pribitá.
* Vlastnosti za mokra asfalt - s rozumom, len na presuny ku nespevneným cestám, terén super, motorka je perfektne ovládateľná aj na mokrej tráve, ale najviac jej sedí šotolina a terén, kde sa zadná guma môže trochu zaboriť a potom trhá šúplaty ako päste.
* Približný kilometrový výkon - nedá sa povedať kilometrový, záleží, ako prudko točíš plynom a brzdíš na tvrdšom podklade.
* Plusy - jazdné vlastnosti za sucha aj za mokra v teréne / mínusy - jazda po asfalte len výnimočne
* Prečo ste si vybrali tento typ: Zadok - lacnejší variant Michelinu
* Kúpili by ste ich znovu? áno


11.06.2013 10:15

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vstrom 650- jazda len sólo

Metzeller Karoo T
- skúsenosti podobné ako Marek
-nájazd: zadná 6000km na slik, predok 12 000km, po 6tis sa predok odskakuje
- pri sade sa mi motorka správala v zákrutách zvláštne, motorka mala asi 3polohy klopenia do ktorých padala sama, nič medzi tým, ak som chcel ísť podľa seba, som musel zmeniť sťýl jazdy, a moto tlačiť von a stále niečo s tým robiť.
- už by som si znova sadu nekúpil, max. prednú

Mitas E09 Dakar
-mal som len zadnú s kombináciou predok Karoo T
- na suchu: super, len ju treba tlakovať na 2,0max.
-na vode: horšie vlasnosti,
off:
v porovnaní s Karoo je oveľa lepšia, trakcia je citelnejšia. V blate sa zanesie neskôr, ale aj mokrý terén zvláda v pohode
-výdrž: 14 000km- som dal, a ešte by som 2 000-3000km na nej dal
-hlučnosť: nová hučala neskutočne, vojenská Tatra je nič proti tomu, v rýchlosti nad 100km/h som nepočul motor :D
-kúpiť ju kúpim znova, výborná pnenu za super cenu


11.06.2013 19:09

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Chlapci chcem vyskúšať na MG Stelvio NTX TKC 80 dopredu, Mitas E 09 dozadu , poradí mi niekto
či je to dobrý nápad? Je to ťažšia motka od GS a sem tam poťiahnem pri presunoch okolo 170km/h a často jazdím
vo dvojici s báglami. Problém je že rád odbočím mimo asfalt 8-)


11.06.2013 19:45

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Marino
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

alexa7 TKC 80 Twinduro má označenie 69 Q tzn. max rýchlosť na akú je konštruovaná je do 160 km/h >:-)
Ja by som si cestnú moto štopľami neprznil :-D Pokial neideš do púšte do Maroka 8-)
P.S. zatiaľ nechápem tých "cestovateľov" čo brázdia Európu po cestách na štopľoch a len pre to aby niekde lesom prešli kúsok šotoliny im treba gumu na DAKAR :-D
Oveľa väčšia zábava je mať poriadnu gumu na asfalte, ktorá potom zadriftuje na šotolinke :-} Ale možno i ja vekom "osprostejem"...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marino (11.06.2013 19:52)


11.06.2013 23:00

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

rmacko
 Skútrista 

Ikona

To alexa7 - neodporúčam zvolenú kombináciu, na mitase Ti pri dlhšie trvajúcej jazde po dialnici nad 150 na naloženej moto uletia štuple zo stredového pásu (vlastná skúsenosť + dve ďalšie) ... Z vlastnej skúsenosti Ti odporúčam heidenau k60 scout, pojazdil som na nich Albánsko a na ceste sú ďaleko komfortnejšie jak to čo chceš dať, aj keď zas na druhej strane nevyzerá s nimi moto tak "edvenčrovo" jak so štuplami >:-) ;-) ...


12.06.2013 0:43

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Marino :-D [dobre]


12.06.2013 8:44

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Preco je K-60 Scout a Metzeler Karoo 3 zaradena do OFF-ROAD, a Mitas E07 do ON-ROAD? Podla mna su minimalne tieto tri typy velmi porovnatelne a patria urcite do jednej (mozno samostatnej) kategorie.



12.06.2013 8:54

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

freebiker
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Bača:
[dobre]
Tak tak





12.06.2013 13:17

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

mavorak
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja teraz nosim Mitas C-02 130-80-17. Pneumatika je určena na stredne tvrdy až tvrdy povrch, ale nakoľko v 17 palcovom vybere nieje toho vela na vyber tak pokiaľ jazdiš blato,tvrdy podklad,prach tak je to dobry vyber. Viac to ešte chlapci rozoberali tu: Moto poradňa: Mitas c 02

Ja som zatiaľ behal všetko možne od piesku až po asfalt a zatiaľ je pneu v dobrej kondícii ... foto dole po 500km

Pozri obrázok


03.08.2013 16:57

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Michelin T63 mi odišli na asfalte štuple. Utrhol som ich v päte... tvrdenie o výdrži záťaže mimo cesty nie sú úplne pravdivé.


30.11.2013 21:51

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

DOHC555
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

* Zadna Mitas E09 Dakar a predna Continental TKC 80 motocykel BMW F 800 GS
* Vlastnosti za sucha - Asfalt- drzi ako pribita, V zakrute nieje problem brusit stupacky na STUPLOCH!!! Sotolina- radost jazdit na takych pneu. Prejazdy zakrut driftom. Absolutna istota. Moto ide vzdy tam kde ju poslem. Blato- Pri novych stuploch sa vyhrabe aj z blata.
* Vlastnosti za mokra - asfalt- veľmi dobre až som bol prekvapený. Vacsina tvrdi, ze Mitasky za mokra strasne smykaju. A to som jazdil aj E08 a E09. A nesmyka sa mi, off-road- nejazdil som za mokra este
* Približný kilometrový výkon. Zadna E09 cca 8000 km do hladka. Ale to ju nesetrim(drifty na sotoline, smyky, gumovacka na asfalte, wheelie) Predná TKC 80 mam zatial 6000 km a ratam, ze vydrzi dalsich 7000 km
* Plusy - jazdné vlastnosti za sucha aj za mokra na asfalte + za sucha teréne. S tými pneu sa z motorky stava tank. Prechodnost terenom neskutocna. Prejde bez zavahania aj to na co by som si s turistickymi pneu netrufol. / mínusy - trochu hlucne na asfalte, ale nic strasne.
* Prečo ste si vybrali tento typ odporúčania z internetu
* Kúpili by ste ich znovu? ano urcite

S tymi pneu sa da za jeden vyjazd pojazdit dialnice-blato-hrebene-okresky-brody-brusit stupacky v zakrute-potoky-mesto a nakoniec zaparkovat doma v garazi ;-)


09.12.2013 14:41

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

jogcar
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Trosku by ma zaujimalo ake tlaky ste jazdili.


09.12.2013 21:28

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

stuplove gumy podhustujem - nechavam okolo 2. Zas to prilis neriesim.


23.02.2014 20:36

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

steno
 Edvenčr 

Ikona

Planujem zmenu z Mitas E07 (zadna+ predna po 9000)- na ceste vyborna, v terene kym nezaprsi tiez.
Zjazdil uz niekto na niecom takom ako Yamaha XT660z Tenere pneu Karoo 3 ? Podla Mezeler porovnania by mali byt viac urcene do terenu ako Enduro 3 Sahara.
Nieviem pre ktoru z nich sa rozhodnut, bojim sa ze Karoo 3 prepadne hlavne v blatistom terene.
Co kilometrovy najazd oboch pneu?
Nerad by som siel z blata pod odkvap :-)


24.02.2014 14:00

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

bigsteve- zatial Karoo 3 si až tak nechválili, výdrž malá, tak ako Karoo T, a vraj od predku čakali viacej, hlavne na ceste.
Tebe odporučam zadok E09, a predok ja som mával Karoo T držala ako priklincovaná.



Sergej,
sergejdesign.blogspot.sk/

Dôvod úpravy:
popdis

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (24.02.2014 14:01)


24.02.2014 14:18

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

bigsteve> do blata ti pomoze jedine stuplova guma a aj to nie hociaka. A ak hladas aj vydrz, tak vyber bude 2 nasobne tazky.

V Omane sme jazdili pirelli rally scorpion - predna je napadne podobna michelin desert a zadna ju pripomina tiez. Deserty su zname tym, ze do blata moc nie su - ale urcite su lepsie ako ploche karoo3/e07/scout.

Preco teda rally scorpion spominam? Kvoli vydrzi. 5.000km v Omane, z toho vacsina terene a guma je na 50%. Na 690tkach vyzerala este o trocha lepsie ako na nasich 990tkach.

V blate teda rally scorpion urcite nebudu lepsie ako napr Michelin S12 XC alebo Mitax C21, ale budu lepsie ako tie ploche co si spominal a budu lepsie aj na asfalte. No a na suchych kamenoch som na lepsej gume este nesiel. Neskutocne dobre drzala. S vydrzou 10.000km sa davaju na roven s plochymi... Skus ich.


10.03.2014 20:01

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... dík za tip na pneu Matúš, špekuloval som, čo obuť do toho Maroka, tak skúsim tie Pirelky, keďže budeme jazdiť niečo obdobné čo Vy v Ománe, aj keď asik menej toho ofroudu ;-) [dobre] ...


25.03.2014 10:49

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

paco77
 Turista 

Ikona

matus: predpokladam, ze mas vzadu na ktm pneu 150, chcem sa opytat ci je aj v tejto sirke dezen zadnej pneu vyzera tak ako na obrazku v clanku? Pozri obrázok

Lebo google mi nasiel este aj iny typ dezenu pirelli scorpion rally:
Pozri obrázok


25.03.2014 11:52

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

horny obrazok.
Je pravda, ze predpisany rozmer je 150, ale myslim, ze v takom sa nevyraba. Obuli sme 140.


25.03.2014 13:01

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

paco77
 Turista 

Ikona

praveze nasiel som aj v sirke 150 (teda pozeral som iba r17, ty mas predpokladam r1 8), ale obavam sa, ze ten rozmer co potrebujem 150/70 r17 bude mat dezen ako na spodnom obrazku a ten sa mi uz velmi nepozdava


25.03.2014 13:15

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ani mne veru.
ano, ja mam vzadu 18"

Neviem kam mas namierene, ale ak mimo EU tak 140 vs 150 by som ani neriesil.


25.03.2014 14:15

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

paco77
 Turista 

Ikona

chcem to na piliscsev sand Pozvánka: Piliscev SAND 2014 - preteky pre XL endurá , mozno aj na budapest-bratislava rally Nebuď labuť a príď sa otestovať na Rally Budapešť - Bratislava! , a potom este vylet do albanska, ale to uz zvazim podla toho kolko na nich dovtedy najazdim a v akom budu stave, ze ci to este daju......takze radsej by som mal original rozmer...

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil paco77 (25.03.2014 14:16)


25.03.2014 14:55

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

do Albanska budu Rally Scorpion idealne.
Na Piliscev by boli lepsie Michelin desert (sudim len podla obrazkov). Ale tie su tiez len v 140. Zasadny rozdiel medzi nimi vsak nebude a jedna sa len o vikend, takze dal by som prednost Rally Scorpion aby Alboska bola na tom najlepsom.

Na Rally Budapest - Bratislava ak bude mokro, tak treba skor nieco do blata. Na obycajne blato staci aj Metzeler MCE Karoo - ktore sa robi aj v 150 a na piesku ani v kamenoch nie su marne. Ale zivotnost ako bola spomenuta tak tych 5-6tis km max a aj to treba davat pozor (hlavne nehrabat na kamenoch) inak ide zivotnost radikalne dole.
A dopredu by som ani na jednu akciu Karoo nedaval. Radsej Desert alebo Rally Scorpion. Na blato uplne najradsej Mitas C21 - ale na ceste je to na zabitie.
Ak bude blato na Budapest-Bratislava narocne, tak dopredu C21 je nutnost a dozadu Michelin Cross competition - zasa je len v 140 a na asfalte musis ist pomaly, inak vytrhas stuple.

nepomohol som, ze? Toto je nahovno na mastodontoch, ze neexistuje recept na vsetko.

Ked trvas na 150, tak mas v zasade dve moznosti a to dozadu dat Karoo alebo E09 (nemam vlastnu skusenost) a dopredu Desert alebo Pirelli Scorpion. S tym prejdes strasne vela, ohrozi ta jedine tazke blato, tak to skusis obist.
Ak netrvas na 150 tak Pirelli Scorpion, pretoze taziskova je Albania a ostatne na nej tiez prejdes.


25.03.2014 15:40

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

paco77
 Turista 

Ikona

problem je, ze karoo uz sa nevyraba (karoo 3 nahradilo karoo aj karoo t) a nemaju ho uz ani nikde na sklade, akurat sa mi podarilo objednat este prednu karoo, co mali niekde poslednu skladom. preco by si nedaval prednu karoo? ja som ich este nemal predtym, tak som ich chcel vyskusat, ale podarilo sa mi zohnat uz iba tu prednu, takze tu mam uz vyriesenu.... nabuduce vyskusam asi prednu rally scorpion... dozadu, kedze som nezohnal to karoo, tak som bol uz viac-menej rozhodnuty pre e09, ale potom som este zaregistroval rally scorpion, tak spekulujem. micheliny sa v 17" rozmere nevyrabaju, takze to bude pravdepodobne ta mitaska...


25.03.2014 15:47

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Karoo dopredu nie, lebo stuple su nahusto, co je OK na suchom terene a hlavne asfalte, ale v blate je to velmi nedostacujuce.


25.03.2014 16:12

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

paco77
 Turista 

Ikona

maslim, ze ty hovoris o karoo t (touring), obyc. karoo by mala byt ok


11.08.2014 16:35

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Khadartsev
 Kávičkár 

Ikona

Ahoj,
rad by som sa s vami poradil. Mam Kawasaki KLX250 a v technickom su napisane tieto rozmery: 3,00-21 51P a 4,60-18 63P. Nenasiel som ale ziadny Mitas (chcel som E09) s tymito rozmermi takze si myslim ze oni pouzivaju ine oznacenie. Ktory rozmer si mam kupit aby to sedelo s tym co mam v technickom ? Dakujem.


11.08.2014 17:34

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Khadartsev: Je to rozmer v palcoch, prepočítaj na mm

3.0 inch in mm teda 80mm
3.0 inch in mm teda 120mm

Dopredu 90/90 21
Vzadu 120/90 18


11.08.2014 17:57

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Awia , 3.0 inch in mm teda 80mm , takže dopredu 90/90 . :-)))

Aj tuto motorrad.michelin.de/reifenfreigaben Michelin píše , že 80/90-21 a zadná 120/80-18 .

Dôvod úpravy: A Continental zase tak , ako píšeš ty ( [dobre] ), teda 90/90 a 120/90 www.reifen-freigaben.de/freigaben_swf/freigaben.htm , he-he , každý výrobca po svojom a každý takú , akú má , len aby sa nepovedalo , že pre niektorú motorku nedodáva ... 8-)
A Bridgestone tiež svoje bridgestone-freigaben.motorrad-daten.de/index.php... :-D

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (11.08.2014 18:02)


11.08.2014 18:07

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

daniel301
 Turista 

continental ma aj 80/90 aj 90/90 ale tu prvu skladom nemam :-)


15.08.2018 14:45

Re: Čo jej obuť - Cestovné enduro OFF-ROAD

Varan
 Jogurťák 

Ikona

* Continental TKC80 na BMW R 1200 GS Adventure 2018
* Vlastnosti za sucha vysoká priľnavosť, istota, stabilita, katastrofálne hlučné
* Vlastnosti za mokra žiadny extra výkon, ale mám v nich dôveru
* Vlastnosti v teréne - Za sucha dosť dobré, aj predná, na mierne vlhkom teréne vyrovnaný výkon predná/zadná, veľké kamene, voda nerobí problém
* Približný kilometrový výkon zadná tak 9000km
* Plusy - univerzálnosť, vhodná aj na rýchlejšie diaľničné presuny, v teréne znesie dosť
* Mínusy - cena, hlučnosť
* Prečo ste si vybrali tento typ - z dobrej skúsenosti
* Kúpili by ste ich znovu? - áno, ale len keby som neskúsil Pirelli Rally STR, takže už nie

* Pirelli Rally STR na KTM 1190 Adventure
* Vlastnosti za sucha správanie pri klopení ako čisto cestná pneu, dobrá priľnavosť, slabší hraničný grip, pri vysokých rýchlostiach (nad 160) sa dosť rýchlo rozvlní, veľmi tichá pneu
* Vlastnosti za mokra maximálna dôvera, veľké prekvapenie, grip pri zrýchlení aj zo zákruty dychberúci
* Vlastnosti v teréne - Za sucha dosť dobré, aj predná, veľké kamene a voda nerobí problém, v blate je zadná oveľa lepšia ako predná, predná sa upchá veľmi rýchlo, zadná znesie celkom dosť
* Približný kilometrový výkon zadná tak 9000km
* Plusy - správanie na ceste, veľmi tichá, veľká dôvera najmä na vode, v teréne celkom OK, cena
* Mínusy - náchylnosť na prerazenie málinko horšia ako TKC, predná a blato si nerozumejú ani trošičku
* Prečo ste si vybrali tento typ - zo zvedavosti a veľa pozit. skúseností z advrider.com
* Kúpili by ste ich znovu? - áno, iné na adventure trip ani nechcem



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.