Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2855 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26255
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15856)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10399)

Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProjekt z cesty do terénu – Fyzická príprava - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
15.05.2012 9:14

Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

jasterica
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mikulec - normálne som čakal či sa niekedy dostaneš aj k tejto časti prechodu z cesty do terénu.Ale dostalsi sa.To je dobre , bezpodmienečne to patri k jazdeniu v teréne.
Ozaj , nesceš trénera.Niekde ešte vyhrabem preukaz >:-) :-D
Jedno ale si neodpustím.Najpodstatnejšia čast pre začínajúcich posilovačov - nie hrubokrkých - je cvičenie z vlastným telom .Kto nevládze vlastné telo , v posilke si povečšine koleduje o zničené klby.

jasterica


15.05.2012 9:30

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

keď som na strednej začal kvôli prebytku volného času cvičiť, tiež som začal s vlastnou váhou - hrazda, bradlá, kruhy, šplh na lane...až neskôr som začal dávať aj ostatné. Vtedy som mal 60 kg a na najneoblúbenejšom-tlak na lavičke som dával 85. Na bradlách 37 zdvihov. Na hrazde široko aj za hlavou aj pred som dával série po 20.


15.05.2012 9:47

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

jasterica
 Geriatrik 

Ikona

No pochválil by som sa aj ja , ale od starého chlapa by to bolo na smiech.V telocvični som strávil pár rokov denne hodinu až dve a denne poprehadzoval 5 až 6 ton železa.Zostali po tom na mne aj tie dobré aj tie zlé stránky. Ale každopádne aj v Malackách pomohla kondička .Ináč denne tomu venujem 40 minút.
Potom lepšie chutí to jedno pivko večer pri telke.
jasterica


15.05.2012 11:38

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

pivko je jasná vec ako doplnok potrebných cukrov ;-)


15.05.2012 13:00

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

Hodnotenie: Dobré

fajne fajne


15.05.2012 21:27

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

RHplusB
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vela ludi hovori, ze treba makat na kondicke a nie dvihat zelezo, ale nie som o tom 100% presvedceny. To si mozu dovolit snad len profici, co sedia na motorke kazdy den. Chrbat a stehna pri behu nenamakas. Cyklistika je uz trochu lepsia.
Svihadlo tiez nie je zle, lebo furt stojis na spickach, takze lytka dostavaju fest zabrat.
Na chrbat a nohy pouzivam veslovaci stroj a dal som si k nemu stare rajdy, nech to je co najpodobnejsie pohybu na motorke.
Pri doskokoch zozeru stehna ohromne vela energie, obzvlast, ak nie su dostatocne silne. Slabo trenovany clovek rychlo straca chut poriadne otvorit plyn a uz sa len vozka. Drepy alebo legpress su tazko nahraditelne cviky.

btw. Garry McCoy si kedysi velmi pochvaloval boxerske treningy, ze to dodava jazdcovi agresivitu a sebavedomie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RHplusB (15.05.2012 21:36)


15.05.2012 21:34

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

beh nie je zlý, to je jasné, ale tie korčule mi prídu na krosu lepšie. Na bicykli sa dlho naberá kondička.


15.05.2012 22:16

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Mat skuseneho trenera jak mikulec je na nezaplatenie, to je jasne jak facka, ale trosku sa s tym da vybabrat, ak clovek pouziva merac tepu srdca. To vies uplne presne ako tvrdo trenujes a hlavne uz pocas treningu, takze vies, ci zabrat alebo ubrat na intenzite.

Dost vela energie sa da usetrit vyuzivanim pohybu motorky, tym, ze si "zadarmo" sadam az pri brzdeni a vstavam pri zrychlovani.
Bolo mi aj povedane, ze ak si clovek od unavy na motorku sada, tak to z neho vytrasie aj posledne zvysky energie ;-)

Mne sa na motokrose velmi paci, ze ked sa chcem povozit, tak si to musim najprv odmakat a hoci uz ziaden velky jazdec zo mna nebude, tak mi to pomaha udrziavat sa vo forme.
Inac by som len tazko hladal motivaciu dvihnut zadok a pravidelne sportovat.


15.05.2012 23:21

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Na toto som dlho čakal, lebo som si bol istý že to musí prísť. Potešilo ma, že asi nie som až taká guma, lebo lepšie ako uvedené cviky som pre motorkára nenašiel.

Ten merač tepu ako píše RHplusB je fakt dobrý, ak to človek nemá odsledované tak to veľmi pomôže.


16.05.2012 0:04

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

MASAKER
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobre si to napísau , miestami som sa cítil ako v komunistickej telocvični , kde sme chodili trénovať:D


21.07.2012 2:22

Re: Projekt z cesty do terénu – Fyzická príprava

Pavol1982
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kondička musí byť [dobre] ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.