Anketa:
Nové oficiálne videá:
Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
asi v honde kukli na fora a youtube, ako si to ludia bastlia sami.. inak dost im to trvalo, na to ze to je asi iba obycajny spinac paralelne pripojeny k rucnemu ovladaniu alebo sa mylim a je to procesorove zariadenie s CAN zbernicou? |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Hodnotenie: konecne rozumna vec. Quickshifter na vyssej urovni. level up |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Hodnotenie: A pri zaradeni jednotky to aj poriadne buchne aby som vedel, ze je tam? |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Ma teda NC700x 35 KW alebo tu zmienovanych 38? Ci 38 ma iba pri DCT prevodovke? Dufam, ze mi pan predajca z BA odpovie. Dakujem pitazko. |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Hodnotenie: Pitazko je na dovolenke. Obe NC (X aj S) majú 35 kW. Robia sa aj vo výkonnejších verziách, ale tie sa na Slovensko nebudú dovážať. |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Herghott dakujem. Vykonnejsia verzia znamena, ze je tam kablik jeden inak pripojeny? Ktory keby som prestrihol? Suzuki Sv nieco take mala sa mi zda. |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Jasné, prestrihneš žltý káblik pri čiernej hadičke a bude to mať 38. Keď prestrihneš modrý, bude to mať 96 kW. A keď všetky, tak nula |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Hodnotenie: Myslel som som elektronicky...Suzuki tak mala skrtenu jednicku stupen, ale dakujem....Ked nabuduce budem chciet vysmech, mozem sa aj pozriet do zrkadla. |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Ked uz je tema o NC700, nech nikoho neirituje vykon "iba35kW". Ten dvojvalec nie je nijaky vysokotackovy motor s "enormnym vykonom" vo vysokych otackach. Ten motor navrhovali aby mal slusny tah uz nad volnobehom. Krutiaci moment ma 60Nm uz pri 4750 otackach, takze zatah od spodu ako sa na spravny dvojvalec patri. Klukovka ma predsadenie capov 270 stupnov, takze priebeh ako typicke V-cko..apropo aj moja stara ducati 750 SS ma papierovo 48,5 kW..co je na to ze sa pise ako Super sport papierovo velmi malo...ale jazdi sa na tom ako na pravej bestii |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Hodnotenie: vynikajuci pocin od hondy |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
Hodnotenie: pitaz bude sa dať odškrtiť na 38 kw vybratím restrikcie v saní a nahraním 38 kw mapy ? |
Re: Honda predstavila nožné radenie na automatické dvojspojkové prevodovky DCT
neviem o tom, ze by sa dali prepregramovavat seriove RJ v hondach |