Anketa:
Moto videá:
Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: História Pionier: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Hodnotenie: gilbert vďaka za dobre napísané články. Aj keď som v mladosti k Pionierom a Mustangom nemal vzťah tk tvoje články čítam rád. |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Hodnotenie: vdaka opät za zaujimavy clanok i historicke materialy. |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Simsony a MZ-ty sa k Maďarom odjakživa dovážali, je ich stále veľa aj z praveku. Keď sa u nás objavili, stali sa okamžite podpultovým, protekčným tovarom. Dali sa zohnať len za úplatok alebo cez známosti. Vieme to predsa všetci starší... Konkurencia dobrým pomáha k vývoju, zničí len slabých. Dávno mali v Považskej vybehnúť s Mistralom, bolo by vymaľované... |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Hodnotenie: tak, tak... |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Hodnotenie: gilbert, ďakujem ako vždy krásne čítanie.Prosím bude niečo aj o Jawe 238 Mistrál? |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Následník Mustanga bol pripravený na sériovú výrobu, lenže sa do výroby nedostal. Podľa pána Metzkera z vývoja bola socialistická výroba závislá na tom, koľko by sa Mistralov predalo. Nakoľko sa prieskum vtedajšieho trhu robil socialisticky a mali to za úlohu práva Mototechna a Motokov. Podľa ich rozhodnutia, ktoré bolo také aké bolo, teda žiaden relevantný prieskum nebol, tak výrobu predstavitelia jedinej strany neodobrili. Oficiálne Mototechna a Motokov nepotvrdili odber takého množstva motoriek aby sa mohli vzrábať, tak sa nevyrábali. Nepmohli ani protesty predstaviteľov továrne Manet. Gilbert |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Hlavnou príčinou smrti výroby motocyklov v Československu nebol Mototechna, ani Motokov, ale politika, konkrétne komunisti. Hlavne generalissimus Husák. Na motocykloch sa do komunizmu nedostaneme... |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Našiel som komentár pána Jinřicha Šafaříka na stránke jawa50CZ.Kde píše : |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Hodnotenie: mam rad tieto pionierske clanky pripomenie mi to vzdy zaciatok a vo velkom zacinam oblubovat starsie stroje co maju historiu co pionier urcite ma |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Mistra lod p. Metzkera |
Re: Pionier vo Východnom Nemecku a v Maďarsku
Koľko to stálo úsilia,nervov,nadšenia,sklamania,hádok a nocí strávených v konštrukčný kanceláriach a dielnach.No a nakoniec to skončilo pri prototypoch alebo v zásuvke.Je my ľuto všetkých konštruktérov a nadšencov ktorý pre daný projekt obetovali roky a zanedbávali svoje rodiny v nádeji že sa ich dielo dostane do výrobi,no bohužiaľ nedostalo. |