Anketa:
Nové moto videá:
(KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu(KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (20 hodnotení)
Diskusia k článku: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok(KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Motorka: Silna, nekompromisna turistika s asi trochu zbytocnym doplnkom, ktory by si zrejme nikto sam od seba nedokupil. Aspon ja osobne nie. Ale ten Awiov napad, dat sekvencne radenie na lavu nohu sa mi paci. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
3000 ot = 90 km/hod |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: ..hezky.. može to byt zajímavé, ale enem aby aj tam zas nenašli hliníkové stružlinky |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Nieco ine, starsie, mozno lepsie....moznost volit nohou rukou-nohou- |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Za clanok |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: rukou aj nohou môžem radiť aj na mojej ktm r.v.1985 a tóže bez spojky, veď tú tam ani vlastne nemám |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: tiez ma zarazilo tych 230 km dojazd.. wtf? ja na djuukovi mam cca 260 Upravené 1 krát. Naposledy upravil ChesterTT (20.08.2010 15:29) |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: no ale vsak to vyzera jak radenie Shimano na mojom bicykli |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: dobry clanok |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
ChesterTT - s tym automatom pre blbych mas uplnu pravdu, toto mali vydat ako US verziu |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
kufre za 1000e a tecu? |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
P.S. a čo je zákaz testovať HONDU ? - najlepšiu a najrozšírenejšiu značku na svete Upravené 1 krát. Naposledy upravil blavak (20.08.2010 17:23) |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Konecne dalsi automat v moto! |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
zatiaľ som mrkol len fotky, aby som sa pokochal, idem fčil čítať. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
mysiakX - VFR1200F DCT nieje motorka, ktorá je určená na blbnutie a teda samozrejme ani na jazdu po zadnom ... Každopádne nemám pocit, žeby DCT dokázalo postaviť túto motorku na zadné, ale možno sa mýlim. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
roland, 3 roky som jazdil na aute s automatom, teraz mam manual. Keby som mohol, zoberiem zasa automat, lebo ako vravis, je to pohodlne a super. Zaroven treba povedat, ze na svete je len par aut, ktore su o radosti z jazdy. Vsetko ostatne je sterilita. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
roland27 - preco maju niektore premiove auta len automat? lebo maju silny krutak. sprosty uzivatel by pri zlom zaobchadzani odfajcil spojkove lamely za 3 mesiace |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: To s tou nadrzou soudruzi v Japonsku trochu posr... . Ale otazka je co ta motorka ponukne na tych 230km! Na TA-cku ked jazdim v poho tak je spotreba 5,5 , ale ked to tocim tak aj 7,5, ale moto nemam koli spotrebe. A Minerva, pre zaujimavost ked behate s SMT-ckom po PK Babe aku mas spotrebu? Nadrz nemas tiez vacsiu. Lebo je SMT jedna z moznosti na dalsiu moto. Dik. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Caba - podla databazy MR ma VFR nadrz o objeme 18l, SMT ma o liter vacsiu. Po PK Babe velmi nebehame, maximalne prejazd, hoci jej velmi vyhovuje, ratam, ze pri sviznej jazde by si 7l potiahla. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
ked sme mali SM-Tcko v Alpach minuly rok, tak nam spotreba vychadzala cca od 5.9 do 7.6 litra. Jazdili sme aj velmi svizne. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
K takemu hroznemu cislu sme sa, nastastie, nedostali |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: uz sa mi podarilo na vfr prejst na jednu nadrz iba 160 km, co vychadza cca 11l na 100 km, takze velmi zalezi od stylu a rychlosti jazdy Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (22.08.2010 8:11) |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Stroj to není špatný, ale ten automat mi osobně moc nesedl. Jak je v testu psané, kdyby to mělo náklonové čidlo, bylo by to o něčem jiném, ale takhle jak vám to překvaltuje v půlce zatáčky, tak to s motorkou dost zamává a to je přesně důvod, proč nakonec stejně budete řadit manuálně čudlíkama na řídítku. Že by všichni jezdili na režim D? Pochybuju - já osobně jsem ho vypnul po 300 metrech. V okamžiku, kdy jsem jel na šestku stylem, že podtočený motor škubal řetězem, jsem si řekl, že to nebude to pravé ořechové. To řazení tlačítky taky není nikdy tak rychlé jako klasika, ale fakt je ten, že při motoru 1200 V4 většinou není třeba před zatáčkou řadit dolů o dva kvalty. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: No neviem, neviem - "škubal retezem" , ked to má kardan.. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
blavak , rozvodovým . |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Ty co to testovali pisu ze pri preradovani to "cukne". Tak to v zakrute asi moc nepotesi. Ja mam Hondu DN-01 a tam je automaticka prevodovka uplne ina. Ja jazdim skoro stale na automate (vacsinou na D a niekedy na S) a vobec necitim ziadne preradovanie. Je to proste ina prevodovka. Preraduje to ako po masle ziadne cukanie proste nic. Ani pri pridavani ani pri uberani plynu. Tak to je pre mna prave to co mne vyhovuje, pohodicka. Nikomu neberiem pocit stastia pri preradovani ale mozno by ste aj vy prijali v niektorej chvili prehodit na automat ak by taka moznost bola. Nie? |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
blavak: Prostě jde o to, že režim D drží dle mého až nezdravě nízké otáčky a hrozně dlouho mu trvá než si přebere, že by měl podřadit... |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
to skubanie v zakrute nie je take strasne, ako sa moze zdat.. to by som nebral ako problem Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.08.2010 8:11) |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Článok je dobrý, ale motorku by som určite nenazval "turistom" . Je mi jasné, že niekto dá turistiku aj na SS, ale toto má od turistu ďaleko a to aj napriek automatu....., s tým "kulturistom" však súhlasím . |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: No myslim ze zostanem pri mojej starej vfr aspon pokial my ako tak bude fungovat lava noha. S takym chabym dojazdom by som to tiez turistom nenazval, ale zas to DTC je predsa cosi nove a urcite to priputa pozornost. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: jednu som videl v DS celkom schopna je |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Steveo55 nešlo o to či sa dá dať na zadné alebo nedá, ale o to, že v každom teste tu na MR je fotka motorky na zadnom, ako keby to bolo to najdôležitejšie ísť na zadnom, a tu nejak tá fotka absentuje |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Odhliadnuc od automatickej prevodovky je VFR sportovo turisticka motorka. Teda sport je zaklad. Ak budete nakladat na CBR-ke tak tiez tam nebude velky dojazd, ale skuste na CBR, GSX, R1 a ine nahodit bocne kufre. Ako by vyzerali ? A posed je na nej menej sportovy, taky kompromis. Myslim si ze v Honde spravili celkom dobry tah s tymto strojom o com svädci aj pocet motriek ktore na ceste stretam. A paci sa mi cim dalej tym viac. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Ked som videl prve fotky, nemohol som prijst tejto motorke na chut... po case som si zvykol, videl na zivo, sedel ... podla mna, jedna z najkrajsich motoriek ake sa robia a prave preto, ze je ina- v tej zaplave vsednych motoriek jednoznacne vytrca, zaujme... |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
honda podla mna s VFR 1200 len zacala novu "eru" tohto V4 motora: |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: pitaz, motor VFR1200 a Pan European su dva uplne rozdielne typy Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (27.08.2010 22:53) |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: mal som moznost sa na tejto krasnej moto previest a musim vam povedat bol to neskutocny zazitok. moto slapala jak hodinky. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
roland27 Spytaj sa Europanov ci su ochotni za to pohodlie priplatit si a mat vacsiu spotrebu. Vacsina povie, ze nie. Ja tiez nie, ja si ten rozdiel za tym volantom "odpracujem" a uzivam si to. Je to dobre, ze si zakaznici mozu vybrat ci chcu mat motorku s automatom, ale ja by som motorku ako VFR nechcel s automatom. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
lepsi je manual ako automat,podla mna. Nokolko ludi tolko chuti. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: odjazdil som spustu km na aute a manualom - hovoril som ze v zivote nebudem mat automat |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Mne osobne automat vobec neiponuje a radsej preferujem manual. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
Hodnotenie: Videl som, išiel som, posudil som. |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
|
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
kekso: ako keby som cital Spisiaka |
Re: (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission
tiez neviem ci to bol dobry napad s tym automatom,ale co uz ked je to na svete |