Anketa:
Nové moto videá:
Denník JSA - časť 7. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDenník JSA - časť 7. - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (28 hodnotení)
Diskusia k článku: Denník JSA - časť 7.
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokDenník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Prestavba vyborna. Az ma palia ruky zase. Zaujimal by ma rozpocet na taktuto zabavu. Ked som renovoval peraka, vysiel ma 60.000 Sk a to sa pisal rok 2003. A ako to je s papiermi, vidim, ze si na to dosal aj STK, nikto nic nenamietal? Alebo si absolvoval komplet skusky na prihlasnie novokonstruovaneho stroja? |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: skvele gratulujem sledoval som cely serial musi to byt skvely pocit jazdit na svojom vytvore |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Som smutný. Každý nový týždeň som sa tešil kedy ju konečne uvidím odhalenú a teraz už nemám motiváciu tešiť sa čo bude budúci pondelok, utorok. V každom prípade si hodný môjho obdivu, je na tom vidno kus poctivej práce, ale ak mám byť úprimný tak výsledok nie je úplne podľa môjho gusta.. Teda nie motorka ako kus ale len tá predná maska mi akosi "nereže". |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Nádherné... a len a len tvoje... |
Re: Denník JSA - časť 7.
Na STK som "bol", keď to ešte bola JAWA 350. K dizajnu: z cenovo dostupných komponentov som sa pokúsil o dizajn spred 25 rokov, takže je jasné , že to nemôže byť nič extra. K nákladom - snažil som sa to ako-tak písať, skončil som na 3800 eur. Viem, že som za to mohol mať poriadnu jazdenú motorku, ale ... Prestavba, nie to stavba, je vždy nákladná vec. Poznáte to: stačí vymeniť brzdové hadičky, koncovku výfuku, stupačky, doplniť pár plastových krytiek a už sme vo vysokých číslach. |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: rešpekt |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Tešil som sa na odhalenie a vôbec niesom sklamaný, super farby, celkovo super vzhľad, tak akurát motor a aj ,,kolenačkovať,, stým ide, good job |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Tak tento serial ani nemoze mat iny koniec, ako stastny. Navyse clanok ako Romotova mašina, srší z neho radosť a optimizmus... a synove: "To Ti teda nezávidím", už dobre poznám Čo by som však opisal je môj pocit z JSA. Napriek tomu, že nas nechala trpezlivých a prsli sme do ciela cesty neskoro, myslim ze sme mali o to vacsiu radost. Este kym sme vyrazili som sa tesil z ucasti tohto stroja v nasej kolone Na trat nastupila krasna masinka, ktora symbolizuje cosi viac nez postavit si doma motorku. Jazdil som za Romotom, takze som si aj zvuk tejto masinky dokonale vychutnal. Po prichode som este 20 minut nič nepočul. Navyse jazdecke schopnosti jej majitela predcili moje ocakavania a limity samotneho stroja. Prešiel na neodladenom podvozku cez 800km! a zákruty doslova balansoval vlastným telom. Verim, ze jazdu si coskoro zopakujeme cestou do Tokaja... Teraz si to idem precitat este raz... štýl autora ma prijemne pobavil |
Re: Denník JSA - časť 7.
Matúš máš pravdu, jazdné vlastnosti so starou zadnou centrálnou jednotkou boli hrozné. Po výmene je to iný stroj - viď "koleno". So zvukom je to asi takto: chalpík od Vipera povedal, že "dáme motoru vydýchnuť nasatý vzduch". Ja som súhlasil. Pravdou je, že kvôli pánom policajtom by som prijal tichšiu zvukovú kulisu, na druhej strane mi nepodbehol ešte žiadny chodec. Za vašu trpezlivosť pri prvej diaľkovej jazde JSA všetkým zúčastneným ďakujem. Na spoľahlivosti pracujem, ale chce to trpezlivosť. |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: tvoja motorka mi Upravené 1 krát. Naposledy upravil pato (14.07.2010 7:31) |
Re: Denník JSA - časť 7.
pato: no samozrejmňe sa púšča do dalšího stroja Šak co si začne ženatí muš v najlepších rokoch? Dzeci iš dospjelé, dom obrídzení, dvúr téš, v roboce to ide...no tak si zajde do sklépka a popíjá vínko, lebo jak roman skuáda motoráki |
Re: Denník JSA - časť 7.
Pegaso má 50 koní a 5 kvaltov, to sa mi zdá na okruh žalostne málo. Do podvozku sa mi nechce investovať - na pohodové jazdenie to stačí. |
Re: Denník JSA - časť 7.
Romoto: neboj ňic, šecko dojde vjekem Aj toto já, sa kukňi na mňa. Šecko mi vjekem pribúda, len ten rozum jaksi ňegde ešče mješká |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Gratuluju a hluboce se klaním Dokonale napsané články, které se čtou jedním dechem a k tomu nádherný stroj s dizajnem, který mě dostal do kolen v tom nelepším slova smyslu. Inspirace v RD 350 a podobných strojích je zjevná a to je přesně to, co je na tom stroji tak krásné, že vypadá jako z konce 80's ! Fotku si vytisknu velkoplošně a nalepím do garáže |
Re: Denník JSA - časť 7.
Romoto- ako sa to robi ked chceš tu motorku resp. stavbu prihlasit? |
Re: Denník JSA - časť 7.
noxik - keby si cital poriadne, tak si vsimnes ze pisal ze stk ma este z dôb jawky |
Re: Denník JSA - časť 7.
Rogid-čital som to ale nepochopil,čize v papieroch to ma akoze napisane ze to je jawa? |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Nádhera veľmi sa mi páčia polepy a lakovanie |
Re: Denník JSA - časť 7.
noxik: áno |
Re: Denník JSA - časť 7.
a keby ze mam Simsona a dam do neho motor z MZty tak akoze nič,normalne sa da na tom legalne jazdit? |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: podla najnovších informacii dnes navečer pricestoval na SLOVENSKO MC GYVER a odovzdal,certifikat najlepšieho konštruktera planety Pánu ROMOTO-vi |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Uzasne uzasne uzasne... ten cerveny ram a biele kapoty .. krasa. Mam v zivote novy vzor :D |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: klobúk dolu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wpalino (20.07.2010 10:53) |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: neskutocne akym detailom si sa venoval...parada. Nechapem, ze som si tu motorku v haligovciach nevsimol |
Re: Denník JSA - časť 7.
Ja si dovolim byt trochu kriticky voci tvorcovi. Respektujem ze v dobe kedy si za takmer par korun mozme bez problemov kupit zahranicny motocykel existuju nostalgicky remeselnici, ktori tuzia si postavit svoj vlastny (v mladosti vysnivany) stroj na technickej aj estetickej urovni 80-tych rokov. Respektujem to ale nie celkom to chapem najma z dorazom na to ze sa jedna o pomerne priemerny stroj. Zrejmejsia mi je snaha tvorcov, ktori sa snazia postavit iny, dokonalejsi, rychlejsi, krajsi, uspornejsi individualnejsi atd atd motocykel. Napr. ak niekto postavi repliku nejakeho kultoveho a nedostupneho zavodneho stroja (napr. MV agusta) alebo historickeho , stavba inovativnych podvozkov (Baker,Martin, Rau, Bimota, Spondom, Egli atd), stavba uspesneho zavodneho stroja (John Britten), electro, naftove, bio, custom, street, caferacer, enduro, Dalniky Andrleho atd atd aj motorke postavenej len zo zapaliek rozumiem preco vznikla. Ale nerozumiem preco vznikol tento stroj? Pozvarat jednu motorku z troch v pivnici, ktora sa strati v dave a ani nikomu neutecie, je sice obdivuhodna snaha autora, ktory do nej investuje vela casu a penazi ale nejedna sa o nic vynimocne. Vymyslat (skor poskladat a dopasovat) vymyslene pred 20-30timi rokmi mi pride viac ako spiatocna terapia pre vlastne nepochopene konstrukterske ego. Ano, rozumiem je to uzasny pocit nastartovat svoj vlastny (postaveny) motocykel ale v tom je aj jeho cele kuzlo /vynimocnosti/, ktore ma hodnotu len a len pre autora. Nic viac nic menej. |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: Paráda... vždy som chcel niečo také postaviť aj ja síce trochen iný štýl ale je to fajn |
Re: Denník JSA - časť 7.
Hodnotenie: pekna stavba |