Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3632 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Test BMW G 650 Xchallenge - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest BMW G 650 Xchallenge - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Test BMW G 650 Xchallenge

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
14.01.2008 9:36

Test BMW G 650 Xchallenge

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

moc pjekna motorecka. BMW rulez 8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (14.01.2008 9:37)


14.01.2008 15:32

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

bezdooo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

jaaaj, kedy uz len bude ta KTM 690 endurko, nech si aj na to precitam clanok. a potom sa tesim na porovnanie tychto dvoch.
motka skvela, cena strasna


14.01.2008 17:04

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dobre a myslim ze objektivne napisane..palec hore..a motorecka? ako dalsia v poradi by usla..ako jedina asi nie.


14.01.2008 18:36

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

Bol by som zvedavy na MX trat... Totiz, konkurencne endura sa tam nestratia. Na tomto BMW by som sa obaval o tu vzduchotechniku :-)))


14.01.2008 22:13

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vymakaná, len ten Nemecký design.


14.01.2008 22:25

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

tomxx:cas ukaze..


14.01.2008 23:01

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

duggo
 Kávičkár 

Ikona

-naco tam pchaju ten vzduch ? :-~
-kde su parametre ?
-moja TTE chyta na brnk, to len rotaxBMW treba roztocit
-ladeny vyfuk a stuple by zmenily pocit jazdy o 180 stupnov
-vyuzitie ma vacsie ako hociaka krosa, supersport, ci harlejka
-rad by som porovnal jazdu na tom s mojou "zastaralou" TTEckou


15.01.2008 8:37

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Duggo, hups, parametre mi akosi vypadli, doplním...

Herghott


16.01.2008 11:42

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

jarro
 Veteránista 

Ikona

Na vsetkych fotkach kde na nej sedi jazdec je dost nizka...nemali ste to nastavene nejako na makko? Alebo po sviatkoch niekto pribral... ;-)


17.01.2008 9:47

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

Hodnotenie: Zlé

jarro: tiez som si to vsimol. Bude to asi tym "vzduchom" - predsa je lahsie stlacitelny ako ocelova pruzina ;-)


28.01.2008 11:01

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

Hodnotenie: Dobré

pekna motka, troska ta vaha vacsia a ten makky zadok sa snad da dostelovat nejako. Laka ma takyto aj na znacky trocha univerzal, ale je to na mna moc pekne, orachal by som to cele a bola by skareda ako moja deera. Potom by ma to sralo taka draha masina, deera aspon tak neboli. am ma 119 kil...


28.01.2008 11:22

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

bolo by treba vyskusat, ale pise ze kultivovany motor, tak to by nebolo ono. Ked sa otoci motka musi skocit ako koza do hocicoho.


25.09.2010 11:29

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

dando
 Bahniak 

doplnim moje skusenosti lebo mam tuto masinu a mal som aj drz rovnakeho rocniku.

Takze porovnam tieto masiny.

motor - je pre mna sklamanim, nie je taky ostry ako drz a vykon maju rovnaky aj ked drzE je iba 400vka. po miernych upravach ale postacuje./odstranenie krytu filtra, odpojenie lambdy, temperature mod, otvoreny vyfuk a vecsi vstrekovac/. spotreba je ale NENORMALNE NIZKA cca 4l/100km aj ked davam knedlu/ s lambdou/

podvozok- je fakt nenormalne peckovy, lepsi ako ma drz a jazda v stoji je skutocne BOMBA. jazda v stoji je to najlepsie co som zazil. prefektne vyvazenie. stacil by este ostrejsi motor a idem zakruty driftom v stoji!!! na nastavenie predku a zadku staci bit z goly. Vzduchove pruzenie je SUPER ze si nastavite predpruzenie a vysku sedadla. zla je akurat pumpica lebo ked povoli tesnenie na manometri tak pri dofukovani tlmica vam vyfuci cely tlmic a vy fukate jak kkt, nehovorim o tom ze masina na stojane okamzite spadne dole.

obsluha- trocha zlozitejsia vymena predneho koliecka nahonu/treba dat dole celu zadnu vidlu/ a VELMI ZLE hodnotim primale sroby a imbusove sroby ktorym lahko strhnete hlavicku.


Celkovo je to ale VELMI vyvazena motorka/az na vykon motora/. Kludne by som si ju vedel predstavit ako na nej idem DAKAR. [dobre]


Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (25.09.2010 11:30)


28.02.2019 22:07

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Tu pise ze predna vidla plne nastavitelna. Cesi ze nie. Toz dakto ma skusenost co vlastne ma ? Dik


11.03.2019 11:25

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: picaso: Myslím že tu na foto máš odpoveď

Foto: BMW G 650 Xchallenge


11.03.2019 17:25

Re: Test BMW G 650 Xchallenge

picaso
 Edvenčr 

Vidis slepy som . Toz dalej mudrujem . Vyskusam niekde



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.