ISSN 1336-6491 | Online: 2514 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 27598
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16516)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11082)

Harley-Davidson

Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (31 hodnotení)

Diskusia k článku: Doplnené: Offroad - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 - Prvé dojmy v Juhoafrickej Republike

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 1 2 3 4 5 6 |

29.04.2016 17:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: Tak keď je cieľom spraviť z moto výkladnú skriňu tak sa dá nasypať koľko len chceš ;-) Jednokotúč hmmm nevravím že nebude stačiť ale... dizajnovo nič nezmenené, kapoty na roztrepanie, nádobka brzdovky nezakrytá... sedlo jak na dovolenku... Jazdca majú dobrého tak to môže byť zaujímavé... Som zvedavý na výsledok...

Re: pitaz: Nožný shift je super vec, sa čuduje že tak málo rozšírená... [dobre]


29.04.2016 17:04

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

dnes som skusal nozny shifter na DCT prevodovku a je to fajn [dobre]


29.04.2016 16:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak už ju dokuchali. Výsledok na Hellas rally je hotový. .....k novej moto + cca niečo cez 9000€.

Pozri obrázok


29.04.2016 12:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Radšej takto:
www.ansa.it/sardegna/notizie/2016/04/28/centauro-in-com...


29.04.2016 12:02

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Veľmi nepekný pohľad. :'( :-~ 3ks naraz. :-(

Pozri obrázok

Pozri obrázok


21.04.2016 13:03

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Diskusia o nastavovaní podvozku Cestovného endura - i s príspevkami z tejto diskusie presunutá sem: Diskusie k Videám: O tlmičoch a nastavení...


21.04.2016 10:37

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

egres2
 Bahniak 

Ikona

A čo na tej motorke treba ešte vymeniť aby to bola motorka?


19.04.2016 13:24

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: satos:Jasne že nie v teréne 8-)


19.04.2016 9:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

mna zase zaujala veta: "Ked motorka je schopná "palby" vo dvojici s kuframi na stupačky"
Re: alexa7: Nemas nejake video, kde by som to mohol vidiet? Fakt si to neviem ani predstavit. To akoze dvaja idu na Magadan, plne nalozeni si to valia 120 po neceste a stoja v stupackach? Hlavne ma zaujima spravanie tej ladvinky.

Nedovolil by som si kecat do tvrdeni niekoho, kto na tej motorke realne jazdi. Ale dotycny by mohol uviest aj podmienky za akych jazdi: tazky teren/lahky teren, pomaly/rychlo... pretoze, ak tomu dobre rozumiem, ine nastavenie je treba pretekarovi a ine kochackarovi.

Paradoxne, najlepsiu recenziu som cital od Hoga.


18.04.2016 22:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

no a je to tu... tolko velebenia okolo nej a skutocnost sa ukaze, az ked sa dostane do ruk skutocnym uzivatelom...
aj v Awiovom teste ma zaujala veta: podvozok je prijemne makky, endurovy...
nechcel som to riesit, ale nieco na tom asi bude...
mozno je az tak prijemne makky endurovy ako na mojej Tenere a horsa do jeho uprav!!! :-~

p.s. neexist, aby sa nastavitelny podvozok dal idealne nastavit len na 70kg... to co by bola za turisticka masina??? :-O bud je blbost ta info, alebo cela Afra...


18.04.2016 14:27

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

treba ratat aj s tym, ze vyrobca si kvoli zaruke a bezpecnosti urcite nechava rezervu. cize jemne nad nebude urcite ziaden problem.


18.04.2016 14:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: raptor: [dobre] ;-)


18.04.2016 13:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

marek - :-))) .. ale teraz vazne, asi sa nemusim bavit o tom zeby si niekde "navážil"

bavíme sa o tom ako sa niekto pri vývoji motorky (ladení podvozku) zamyslel nad tým že kolko môžeš takú motorku naložiť

a myslím si že pre jedného jazdca je tam krásna rezerva [dobre] takže reči o tom že sa súdruhovia v japonsku pri ladení podvozku rozhodli pre referenčnú hmotnosť jazdca 70kg beriem ako neopodstatnené

... tu fakt treba počkať na Šiša, on to bude vedieť dať z prvej ruky a vzhľadom na odjazdené si myslím že aj so slušnou výpovednou hodnotou.


18.04.2016 13:57

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Ked motorka je schopná "palby" vo dvojici s kuframi na stupačky a "nepláva" tak nemože byť problém s makkostou v teréne pre solo jazdca.


18.04.2016 13:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: raptor: ešte že sa naši "Pomáhači a chrániči" venujú váženiu kamiónov a nie našich "hrušíkov" ;-) :-)))

PS:
XL1000VA = 201kg
R1100GS = 207kg


18.04.2016 13:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tak si to spriemerujme

100kg jazdec
10kg prilba, bunda, nohavice, topanky
10kg 3x ALU kufor + 3x drziaky/platne
24kg batozina (po 8kg do kufra)
10kg padaky, šusplechy, krytky, kanistre, tankvaky, štipce, klepce, a dobré šlehy

takze na ladvinku vratane jej oblecenia ostava 41kg :-D :-D

suma sumárum je to expedičný motorrad pre sólo jazdca [dobre]
turistiku so ženskou s tým dáš, ale len tučnou kreditkou a s minimom batožiny


18.04.2016 12:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

teraz som pozrel cisty TP, prevadzkova hmotnost pre DCT verziu je uvedena 242 kg, najvacsia pripustna je 437 kg, cize zatazanie 195 kg. toto je pri DCT verzii, cize s manualom to bude este viac.


18.04.2016 10:57

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

pitaz, pomôžeš? Aká je tam skutočná hodnota? Toto som len niekde čítal, ale už ani zdroj neviem nájsť.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (18.04.2016 10:58)


18.04.2016 9:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

HoGo80 - presne.. Milanove slova treba v tomto pripade brat s urcitou malou rezervou.

Myslim si ze Šišo vám to o tom podvozku bude vedieť povedať najlepšie kedže v sobotu prišiel aj s pani manželkou v tandeme do STYXu. A tuším aj sám o sebe má viac ako 70kg.

Ak je pravda to s tym max. loadom tak veru max. zataženie 170kg veru nie je pre dvoch jazdcov + batožina do 3 kufrov. :-~


17.04.2016 23:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Richi72: samozrejme Milan bude radiť výmenu a nie náhodou, ale niečo pravdy na tom bude...
Na druhej strane max. zaťaženie je asi niekde okolo 170 kg, aj keď v tom prípade sa zrejme neráta so skokmi alebo rýchlim prejazdom vlnitým terénom.


17.04.2016 22:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Re: HoGo80: Ten podvozok nenaladíš. Podľa pánov z českého Touratechu je podvozok stavaný pre jazdca do 70 kg. Ja mám 90 kg, podvozok mám na najtvrdšie a aj tak je príliš mäkký a ponára sa. :-( (teda aspoň vzadu)
Keď našetrím a najazdím cca 30.000, vymením zadný tlmič a pružinu za tvrdšiu.


17.04.2016 21:17

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Re: HoGo80: [dobre]
To sa clovek ovela viac dozvie, ako len to, ze je uplne najsam najlepsia.


17.04.2016 17:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: satos: Po pravde, nebude to ani zďaleka objektívne. Na afrike som šiel asi 5 km a z toho min. polovicu som si na nej hľadal miesto ako stáť. Ďalšiou vecou je podvozok, ktorý tam bol neprimerane mäkký, ale to by zrejme stačilo poľadiť. Vadilo mi aj buchotanie od zadného plechového kufra, ktorá bola nejaká lacná prišróbovaná budget verzia - ale toto zas nie je skutočné negatívum.
Išiel som max 60-70, a do hlbokého piesku som sa ani neodvážil, lebo nemala žiadne padáky a keby som ošúchal plasty, tak kupujem nové.

Určite plus:
- obratnosť (na 950-ke otočím asi polovicu z toho na rajdách ako na crf1000l), v lese by som prešiel aj tam, kde so svojou nie
- ďalej pocitovo o dosť lahšia.
- veľmi jednoducho sa vypína abs a HSTC, netreba hľadať v menu, je na to priamo gombík. Ak by som si nebol všimol, tak trakciu by som prepínal namiesto blikania diaľkovým :D
- pekne plynulo sa dá dávkovať plyn, dovolím si trvdiť, že krajší zvuk motora z výfuku ako 950-ka a akrapovičom

Mínus:
- podvozok. Opakujem, že neviem, či len kvôli nastaveniu, ale mal som len minimálnu odozvu, jednoducho som nevedel čo podomnou motorka robí. Už čakám an pitazovu akciu, predpokladám, že tam padáky budú, podvozok pekne tvrdý a nebudú chcieť zaplatiť plasty, ak motorka padne ;-)

Ozaj, ak ho chce niekto do terénu, tak je NUTNÉ zvýšiť rajdy. Boli hrozne nízko.

Záver: došiel som domou, zložil afriku, ihneď sadol na pošahanú zdochínajúcu ktm, aby som vedel načerstvo porovnať, ale ešte aj takto ma bavila viac... A to som na ňu už extra nasratý.


17.04.2016 17:09

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: HoGo80: Pre zaujimavost by si to mohol porovnat aj s 950.


17.04.2016 14:19

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

videl som tie richiho madla a aj doskriabane uchyty na bocne kufre a veru ta povrchova uprava by asi mala vydrzat viac ako 7000 km :-~


17.04.2016 13:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

HoGo80 - jasne ze GS je pohodlnejsie. Ale Afrika sa myslim ani netvari ze loví vo vodách kde pláva GS.

GS je komfortny turista aj pre dvoch ludí ktorý dokáže v teréne tolko kolko jeho jazdec.

Afrika je viac pre dobrodruhov, viac offroad, dvaja ludia asi fakt len keď sa inak nedá. V teréne vďaka toľko všade vychvalovanému podvozku a vačším kolesám zvládne zrejme ovela viac ako GS.

p.s. myslel som si ze mas 950 Adventure a nie GS


17.04.2016 13:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Rýchli výsledok - v našom prípade pre dvoch na dlhú trasu nepoužiteľné, nepohodlné. Po 50km ma ľadvinka poprosila, aby sme sa vrátili. Mňa už bolel zadok tiež. Keby som šiel sám, tak zrejme v pohode, len takto som sedel príliš v predu.

Podvozok parádny, prešiel som prvou dierou na ceste a potom následne schválne ešte jednou, lebo som si myslel, že prvú som minul. V teréne bol podvozok príliš mäkký, ale to by sa zrejme dalo naladiť. Keďže som tam s touto požičanou teoreticky nemal som hľadať, tak som dlhšie neskúšal.


16.04.2016 20:39

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Prvé dojmy z mojej strany: prvé skúšobné kilometre na požičanej za mnou, zatiaľ len príjemné prekvapenie. Prekvapivo živé, hlavne ak sa podržia trochu otáčky, pohodlie ešte neviem posúdiť, ale menej chránená ako moje géeso, ale ten zvuk z výfuku... vedel by som aj dlhšie počúvať. Parádne sa ovláda, pôsobí oveľa lahšia. Až doma ma napadlo, že mám aj kufre naložené. Svetlá tiež v pohode. Celkom zábavná. Zajtra otočíme Bystricu, možno vybehnem na kávu na Kráľovu studňu a budem vedieť viac.


14.04.2016 23:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Je škaredá a dosť nekvalitne natretá I-GRR . Videl som ju na výstave. Pochybujem že ju predá.
Pitaz, môžem ti tie škrabance zajtra prísť ukázať ak pracuješ. Nemám tvrdé podrážky. Moje Vanucci čižmy sú mäkké ako papučky 8-) . Skôr si myslím že je to chyba materiál na tých madlách.
Raptor, trénovať už som začal :-))) a pri každom nastupovaní sa na to sústredím aby som nezakopol


14.04.2016 22:21

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Za tie peňáze tam mohol byť vymenený aj podvozok.


14.04.2016 18:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

tu je zlta keby mal niekto zaujem motocykle.bazos.sk/inzerat/60129196/Honda-Africa-Twin-C...


14.04.2016 18:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Vysledok neisty.
Uz len ked sa pozriem na povodne miesto predneho blatnika, tak to asi bude iba o TT čačkách ...


14.04.2016 14:19

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Ná a už ju kuchajú......www.touratech.com/en/singleview/article/riding-the-hell...
Som zvedavý na výsledok.
Pozri obrázok


14.04.2016 9:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

zavisi od toho z akeho materialu je ta gumenna podrazka a aky ma tvar ;-)

dovolim si povedat ze moje Sidi Crossfire su schopne aj v absolutne cistom stave schopne poskriabat akykolvek (japonsky, nemecky, taliansky) plast. Najma ak on štrajchneš v rovnakom švungu jak ked prehadzuješ nohu cez motorrad.

Richi - musis sa zacat venovat viac telocviku a zacat cvicit snuru. >:-)


14.04.2016 8:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

jedine tak


14.04.2016 8:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

egres2
 Bahniak 

Ikona

Tak, že na gumenej podrážke sú čiastočky piesku, kamienkov a iných nečistôt.


14.04.2016 7:40

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

od gumenej podrazky skrabance?? :-O to sa ako da spravit?


14.04.2016 0:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Moja mi spadla bez padákov dvakrát. Raz do blata a raz na tráve. Obe nehody nezanechali na plastoch žiaden šrám.
Čo ale mám poškodené - poškriabané, sú madlá pri zadnom sedadle. Pri nastupovaní o ne občas škrtnem nohou a sú tam viditeľné škrabance. (od gumenej podrážky :-O )


11.04.2016 12:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Šťastný to chlapci 8-)


11.04.2016 11:57

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ano, je mozne ze som pocas 8 rokov a 50.000km mal iba stastie. A Babci 9 rokov a 100.000km...


11.04.2016 9:37

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

to chapem, ale neskusal si novu africu v tych istych podmienkach. mame tu iba jednu nehodu ceskeho majitela. co pre mna nema vypovednu hodnotu, aby som tvrdil, ze tie plasty su krehke.


11.04.2016 9:35

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pre teba su to spekulacie, pre mna hole fakty, pretoze to 8 rokov zazivam.
Zacinal som v terene ako uplny zaciatocnik, potom 2-3 motoraje, obe posledne motoride rally, rozne terenne vyjazdy s kamaratmi v CR, Rumunsku atd, dovolenky Tunisko, Oman... ani neviem spocitat kolko krat motorka lezala na zemi.
Vsetky plasty su povodne, nikdy som nemenil ani len packu.


11.04.2016 9:00

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, toto su len spekulacie, porovnat by sme to vedeli, az ked by sme postavili africu a ktm a obe rovnako praskli o zem


11.04.2016 7:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pitaz> ale netvrdil by som, ze su tie plasty nejak extra krehkejsie ako ine - hold, ked to raz prasnkes o zem bez poriadnych padakov, tak uz je smutok v penazenke

ako predajcu ta chapem, ze musis zahmlievat.
Pravda je ta, ze ked prasknes o zem s KTM alebo BMW, tak to dvihnes a ides dalej - a nemusis mat ani padaky, tie ti totiz napr na kamení nepomozu nic.
Na marne kusky sa lamali plasty uz na varadere a je smutne, ze za 20r toto honda nedoriesila. Holt setrilo sa.

Len potom sa nadejny majitel musi zamysliet, ci sa mu neoplati zaplatit o tych 1.500e viac a nemusi sa s terennou motorkou bat jazdit v terene. Lebo v terene sa pada, je to normalne.


09.04.2016 22:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

...no ked to tak citam, pomaly ma uz prechazda na nu chut... :-O

(...a viac si cenim moju Lizenku, na ktorej padaky nemam a zatial ma to stalo len spatne zrkadlo za 35eur)


09.04.2016 12:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: Ďakujem! ;-)


09.04.2016 12:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

obe ceny s DPH, plast je 423,60 € presne


09.04.2016 12:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: Tá cena za svetlo je bez DPH a za plast už s DPH? .....alebo ako?
Viem že cenová politika je alchýmia sama o sebe a ty na to nemáš žiadny dosah, ale trebárs v amerike svetlo 1107$, v Európe o tretinu lacnejšie 610€?
Veľký bočný plast v amerike 196$ v Európe viac ako 2x toľko cca 400€?

Trebárs som už čítal že niektorí predajcovia si "prekladajú" užívateľské manuály po svojom, a vyžadujú výmenu oleja po 6000km. :-O
" In Turkey, what they are doing is "They reprint the whole User Manual with the excuse of translation, and while doing it, they change the maintenance schedule table and put regular maintenance (oil filter, oil) to every 6.000 km and air filter change to every 10.000 km" :-O

Pripomína mi to naše prvé príručky od Varadera.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (09.04.2016 12:08)


09.04.2016 9:34

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

Dôvod úpravy: dvojity prispevok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (09.04.2016 9:36)


09.04.2016 9:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

satos, neviem v akom vysnivanom svete zijes, ale realita je zda sa uplne inde ;-)

pisal som, ze LED svetlomet ako kompoment je z jednej casti - neda sa otvorit. jedno, ci pri aute, alebo moto. nie, ze treba vymenit pol auta kvoli jednemu svetlu.
tiez som si musel kupit nove zadne brzdove svetlo na auto cele a nemohol vymenit len jednu vypalenu LEDku, takze to dobre poznam :-(


09.04.2016 8:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: pitaz: No, podla linku od Bači, ak by takýto prístup k led svetlám mali aj u áut, tak pri poškodení jedného svetla by bolo treba vymeniť svetlá obe + predné čelo + predný spojler + prednú kapotu a možno aj predné blatníky. A to nespomínam časti pod kapotou (podblatníky...), nedajbože chladič.

Ak chlapec kúpi novú moto za tak výrazný peniaz a po pol hodine ju polozi a odre pár plastov (pri "nulovej" rýchlosti), tak v Honde by sa mali zasmiať, potľapkať ho po pleci, utrieť mu slzy, nahodiť nové plasty a dať mu druhú šancu. A nie od neho zinkasovať 100 litrov.

... a potom chlapec otvorí manuál a tam že: "Ďakujeme, že ste si kúpili náš výrobok".


09.04.2016 7:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

LED svetla su extremne drahe. podla nejakého nariadenia EU, nie su servisovatelne ale musia sa menit ako celok. to je stare uz viac ako 10 rokov(napr pri autach).
predne svetlo na africu stoji 610,- eur.. ten velky bocny plast okolo 400,-. to su bezne ceny lakovaných plastov.
takze urcite je lepsie nepadat ako to potom opravovat. ale netvrdil by som, ze su tie plasty nejak extra krehkejsie ako ine - hold, ked to raz prasnkes o zem bez poriadnych padakov, tak uz je smutok v penazenke

viac ma trapi to, ze fabrika vôbec nestiha pokryt ten obrovsky dopyt, skoro vsetky ABSkove africi, ktore som objednal, su uz zarezervovane, s DCT ich je este zopar volnych, ale dodacie doby zatial neiste. a situacia uz je takato v celej EU. dalsie roky by to uz malo byt lepsie s dostupnostou.


08.04.2016 21:45

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Feror: si myslíš, že plasty stáli 100litrov? Jasné že sa menil motor. :-~


08.04.2016 21:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Perfektny vychovny prostriedok, aby som jazdil bez zjebania.

Re: satos: vymena motora? Ved je este krajsi, ako pred.
Ty by si ich uz musel vymenit aspon 10.


08.04.2016 20:19

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike


:-O :-O :-O

Popraskané plasty by som polepil a ponitoval, výsledná "krása" by ma nesrala, ale ten šuchanec na ľavobloku, to je na výmenu motora, to s tým nespraví nikto nič.


08.04.2016 20:16

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

salli
 Turista 

aka je cenova polityka.ci uz moto, aut, dielov.je to nove je to drahe mozno o rok pojde dole o tisicku dva.?a suciastky no nekup ich original ked zatial nemas vela jazdenky na suciastky na predaj.ja byt predajca ta zarobim aj dve tisícky na svetle:DDDDDDDtak ci tak to kupis ked chces jazdit.


08.04.2016 20:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Bacaono; $1107 podla prepoctu vychadza na €971. Nakolko v US je vela veci lacnejsich ako v EU tak to moze byt aj viac. Pitaz by nam mohol skor povedat.
Svetlo na KTM 99 Adv €195. Takze 776 eciek navyse za dva ledkove pasiky.No nekup to!


08.04.2016 17:15

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pád v 30km rýchlosti. Podľa fotiek žiadne veľké škody. Cena za opravu bezmála 100000czk, teda skoro tretinu z ceny novej moto. :-O
Tie krehké plasty teda sú ale drahé.
www.motorkari.cz/motorka/?mid=105950&act=info...

Nie je to ani také čudné, keď svetlo stoji skoro desatinu ceny motorky 1100$.
www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5702d1f787a8660f...


16.03.2016 8:33

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak páni test je vonku, želám príjemné čítanie


16.03.2016 1:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Richi72
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: Blahoželám Tomáš k novému prírastku [dobre]
...a máš ju hneď aj pekne vystrojenú. To je tá full výbava?


15.03.2016 22:43

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

durinkos
 Kávičkár 

Ikona

Hmm
Dôvod úpravy: prispevok k nespravnej teme

Upravené 1 krát. Naposledy upravil durinkos (15.03.2016 22:52)


15.03.2016 19:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

majomi
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tá biela je krásna [dobre] nuž čo musí stačiť stará :-* iba ak by padlo loto potom by bolo nove moto :-D


15.03.2016 15:46

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

datadive
 Kávičkár 

... ani jazda ... to xe tyzden :-) a zobrat ju na 3-4 rozne tereny ... ak to ma byt poriadne


Dôvod úpravy: a aj tak to bude na 80-90%

Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (15.03.2016 15:46)


15.03.2016 15:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ak mozem, poradim Ti - vyskusaj si ju.

To je jediny sposob, ako clovek zisti, ci mu moto sadne, ci sa mu paci alebo nie. Vsetko ostatne, ako su tabulkove hodnoty alebo testy inych ludi, je v zasade irelevantne. Tak isto sadnut si na nu na chvilu, nic neprinesie. Iba jazda.


15.03.2016 15:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: Aby si nepovedal že hľadám len to negatívne, tak ti sem dám jedno pekné video zo snehu, kde ešte málokto novú afriku videl a nieto ešte skúšal.


Video: www.youtube.com/watch?v=-e0a2wEJlwE

...a tomuto človeku želám aby s ňou nemal také problémy ako trebárs s 800GS, a najazdil na nej bez väčších problémov 2x toľko ako na starej XRV.

Pozri obrázok

Ako si zistil že ju nechcem? Práve že som ju veľmi chcel, ....ale nie za každú cenu. Len sa snažím odfiltrovať výsledky nezmyselnej reklamy a prvotnej eufórie do ktorej zaraďujem aj terajšie predajné čísla. Tým chcem na ňu získať reálny nestranný pohľad, ......a možno trochu aj pohľad z "druhej" strany, ktorý tiež nie je niekedy na škodu. Ver že pre majiteľa starej XRV to nie je vôbec jednoduché, lebo tej zatiaľ pre mňa osobne neoprávnenej chvály je neprimerane veľa oproti normálnym názorom. Poznám veľa ľudí ktorý sa na to pozerajú rovnako.
Takže táto prvá generácia to už najpravdepodobnejšie nebude, ale trebárs druhá o pár rokov má stále veľkú šancu zaparkovať u mňa.
Ak sa ti moje príspevky nepáčia a nerozumieš, jednoducho ich ignoruj. ;-)


15.03.2016 14:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

baca, ja nerozumiem len tomu, preco to robis. ved vsetci uz pochopili (aj ja), ze Tebe sa ta motorka nepaci, ze Ti na nej vadi to a to. ale naco sa k tomu dalej vracas, ked uz vies, co vsetko je na nej zle a ze ju uz nechces. a to dobre asi nie je pre Teba take dolezite.

mne osobne je uplne suma fuk, ci si ju kupis alebo nie, len sa mi fakt tazko zle cita, ked niekto do nemoty kyda na nieco, na com sa ani nevozil a podla mna (aj vela inych ludi) je ta motorka dobra. tot vsjo.

vsetko ostatne o subjektivnych nazoroch, atd.. chapem


15.03.2016 14:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Baca nepochpil si ma, nestiham na mobile vypisovat, skus este raz precitat ;-) jedine co som nevede ake bude je podvozok, a ten je famozny... Ja som sa bal ze tu to osidia a nestalo sa teda nebol dovod na sklamanie... Citaj ako je a nie co ram vidiet chces. Viem pusem stroho bo mobil tak to neni dost jasne. Afry sme pred chvilkou vratili, ideme makat, roboty jak na kostole a zahtra lecim zas do malagy... Takz3 zajtea o afrach pocitate dufam, fotecky mame. Teren iba lightovo ale budeme ju mat este neskor na off kolesach.


15.03.2016 13:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: pitaz: A ty komu pomôžeš keď tu budeš "dupať a búchať sa o zem" ako malé trucovité decko? Tej Honde určite nie. Ja ..a všetci ostatný vieme že sa bude predávať. Nadarmo nemala toľko reklamy.
Týmto príspevkom si v mojich očiach trochu stratil glanc, a myslím si že tvoja potreba vyjadrovať sa k negatívnym príspevkom takýmto spôsobom je skôr kontraproduktívna. 8-)
Chcel som k mojim príspevkom dopísať že sú to moje osobné názory, ale myslel som si že normálny človek to pochopí. :-~
Takže zvlášť pre Teba: Prepáč že na verejnom fóre vyjadrujem svoje subjektívne názory. Nemám svojimi príspevkami v tomto fóre úmysel pri výbere novej CRF nikomu ani pomáhať ani ho odrádzať!!!!
Myslím že nie sme ani v reklamnej kolonke na Hondu CRF1000, takže čakáš samú chválu????? ......alebo si musíme najprv vypýtať povolenie vyjadrovať svoje názory????
Viem že predajca by čakal radšej to prvé, ale realita býva bohužiaľ iná. ;-)
Priznám sa CRF bola vážny kandidát na moju novú moto, preto prirodzene nehľadám iba samé poztíva.
Trebárs aj tu je zaujímavé nie celkom pozitívne čítanie. (takže nie pre pitaza)
www.africatwinforum.com/forum/113-honda-crf1000l-africa...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (15.03.2016 14:12)


15.03.2016 13:12

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

baca naco? komu tym pomozes, ze tu budes stale na tu afriku kydat?
sam si ju nekupis.. tych co ju chcu aj tak neodradis. predava sa lepsie, nez sa ocakavalo..

fakt by ma zaujimalo, preco mas taku nutkavu potrebu stale nieco brblat. mne ked sa nieco nepaci, vyjadrim nazor a hotovo. ale ze by som do nemoty omielal, ako je nieco zle.. nerozumiem

len tak pre info, mozes kydat kolko chces, aj tak sa bude predavat, a aj tak to bude dobra motorka 8-)


15.03.2016 12:52

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Tak to že "neprišlo žiadne sklamanie" je taký neutrálny novinársky výraz ktorý dosť veľa napovedá.
Pokiaľ to nebude aspoň slabé nadšenie tak je to márne. Pri moto dvojnásobne.
To "neprišlo žiadne sklamanie" som už zažil pri prvom zhliadnutí 2x ....aj na fotkách .....aj naživo


15.03.2016 12:41

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Re: Awia: "A ako lc8 neni a ani tak nejazdi nastastie.. "

Čo to znamená z tvojho pohľadu, viac "civilizovaná"?


15.03.2016 12:30

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

awia, dufam, ze preverite trochu aj offroad vlastnosti ;-)


15.03.2016 12:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: bacaono: jazdime ich s hergim uz druhy den a rovno poviem ze jw fajnova. Foto som videl, parametre cital mal som hlavnu neznamu, co podvozok. Nastastie tu ziadne sklamanie neprislo...
Ako chudobna nevyzera ale to je vysoko subjektivne. A ako lc8 neni a ani tak nejazdi nastastie..

Viac uz coskoro ;-)


15.03.2016 12:14

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Po prvom vzhliadnutí a ohmatani som zistil že súčasnému remaku starej XRV niečo chýba. Tuším to bude tá povestná charizma.
To že vyzerá ako chudobný príbuzný pri 1190R sa ešte ako tak pochopiť dá. Predsalen sú to trochu iné kategórie. Ale keď som si predstavil ako by vyzerala trebárs vedľa LC8, tak ma tiež napadlo iba chudobný príbuzný, čo je zarážajúce. To je po 16 rokoch čakania a 2,5 roku reklamného humbuku dosť smutné zistenie.
Už to zachránia iba jazdné vlastnosti, ale ani pri nich si niesom celkom istý či to bude lepšie ako už nevyrábaná LC8.
Tak že by sme ešte vydržali ďalší humbuk... >:-) >:-) >:-)


15.03.2016 11:01

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

picaso
 Edvenčr 

no obzeral som ju v TT aj na vystave a naozaj mi pripada najendurovejsia spomedzi moto s podobnym obsahom , aj tak je to tank no skusit by som to skusil [dobre] v tej ciernej je cacacna


15.03.2016 8:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: Som všežravec.


15.03.2016 8:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Satos> cim sa zivis?


14.03.2016 22:18

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: matus: ... no ked jeden motor pouziva viacero znaciek a typov motoriek...

Inak, plne s tebou suhlasim. XT660Z by mala stat 4-5000. A vyssia trieda, jak spomina pitaz, so silnejsim motorom a lepsim podvozkom do 8t. Potom uz ide kategoria, co ti pocas jazdy masiruje chrbat a skrabe vajca. Tam nech si bude cena aka chce.

Sice by sa trh skor naplnil, ale verim, ze kazdy by mal doma minimalne dve motorky. A kto ma dve teraz, ten by mozno este dve dokupil.


14.03.2016 21:13

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

vyvoj nového motocykloveho motora stoji tolko, kolko vyvoj nového automobilového motora.
aut s tymto motorom sa preda 20x viac ako motocyklov s tym konkretnym motorom.

takze skor sa treba tesit, ze sa da kupit strednotriedny motocykel za 5-8k eur, alebo vyssej triedy za 12-15k eur. a hlavne, ze sa da vybrat z viacero znaciek.

motocyklovy priemysel nie je ani zďaleka taky vynosny ako automobilovy priemysel.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (14.03.2016 21:14)


14.03.2016 19:49

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Je fajn pozerat na problemy co najjednoduchsie, ale zasa nie prilis... myslis, ze ked kupuju komponent od dodavatela, tak jemu vyvoj zaplatit netreba?

Uz ked si spomenul tu xt660z - to je podla mna najlepsi priklad predrazenosti motorky. Cennikova cena 8.500eur za motorku, ktora ma techniku 20 rokov staru. Bez urazky - ta motorka je urcite dobra ked ju ludia kupuju (a stare neznamena zle), ale cena by mala byt tak 5.000.


14.03.2016 16:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Awia: Re: matus: Chapem vase argumenty. Otazka je, ci by predaj bol 2x viac, ak by cena bola 6-8000. Mozno by sme boli prekvapeny... Ale pravdou je, ze trh by sa zaplnil. Kazdopadne, jednu hadicu naviac tam mohli dat.

Ak sa pozriem na svoju xt660z, co je od Yamahy? Motor, brzdy, podvozok, vstrekovanie a kde jake prkotiny asi nie. Takze s "narocnostou" vyvoja by som bol opatrnejsi...


1190 Adv., nic proti KTM, ale mal som pocit, ze sedim na vodnom skutri. U inych zas, ze na cisto cestnych motorkach.


14.03.2016 13:31

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Motorky su urcite drahe. Na internete sa daju najst dostupne informacie, s akymi cca marzami pracuju vyrobcovia aut. U motoriek som take nieco zatial este nevidel a celkom by som bol zvedavy.
Kazdopadne proti cene motoriek hra viacero opodstatnenych argumentov:

- jednou z najvacsich zloziek ceny vozidla je jeho vyvoj. Je ine rozpocitat tento naklad na stovky tisic aut jedneho modelu, a desiatky tisic motoriekl jedneho modelu
- pozyvanie novinarov, reklamne kampane etc - pri rozpocitani na predany 1ks to iste co pisem vyssie
- materialy pouzivane vo vyrobe motoriek su zvacsa drahsie ako tie u aut, tak isto vyrobne tolerancie su zvacsa omnoho prisnejsie ako u aut (urobit z litra cez 100 koni a cez 100Nm bez pouzitia turba chce ine vyrobne metody)
- obmienanie modelov je daleko rychlejsie ako aut - u SS co 2 roky, u inych modelov viac, ale stale to nie je tych 8-10 rokov ako u aut.

Ale nazdavam sa, ze napr u cestnych endur je cena vyssia kvoli cielovej skupine - muz okolo 40tky je na vrchole prijmov, moze si dovolit drahsiu moto. Napr taky 600ccm supersport je zasa podla mna financne na hrane - cena nie je prilis vysoka vzhladom na to, ze z takeho objemu vydoluju 120-130k a s tam pouzite komponenty, ktore sa pred 5-8 rokmi pouzivali u pretekarskych superbikov.


14.03.2016 13:29

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satos: ked sa afrik preda tolko co sx4 mozes porovnavat ceny... Su to rozdielbe svety, moto jw drahy konicek, nie len moto ale i oblecko, doplnky, pneu vsetko...

Afry mame dve i man i dct ;-)

facebook.com/story.php?story_fbid=1127273997304235...


14.03.2016 13:26

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia tuším som ta videl dnes na obed pri Eurovei... bol si voľáky navigačne zmätený :-)))

alexa7 dobre pises, dizajnovo sa mi Afrika strasne paci (viac ako 1190 adventure) ale ked ich porovnas na parametre tak ta KTM co aka je menej pekna z toho vychadza lepsie


14.03.2016 12:58

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Awia: Spravne si pochopil moje namietky k vidlici a som rad, ze tvrdis, ze tento problem neexistuje. Uprimne.

Nepochopil si moje prirovnanie k SX4, ktore je o uzitkovej hodnote nejakeho vozidla a jeho cene a nie o prejazdnosti terenu (SX4 nie je terenne auto). Tvrdim, ze motorky vseobecne su predrazene.
A preto usetrit na pol metra hadice pri tejto cene sa mi nezda fer.

Dufam, ze si si to s Afrikou uzil. Verim ze hej.

Jedina motorka na vystave, z ktorej som mal pocit, ze sedim na cestovnom endure bola Afrika.
Obrovske sklamania z nemenovanych motoriek.


14.03.2016 10:06

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Ja som si ju tiež pokukal ešte vo štvrtok , super málo ludí bolo.Nepochybne je tá motorka dobrá ale stále nechápem tú niekolkoročnu hystériu okolo tejto motorky. Keby sa písal tak rok 2008 tak by som sa možno nechal uniesť. Ešte že je tam tá DCT prevodovka pre fanušikov automatu, že teda nejaký vývoj. Napríklad vedla takej R kovej KTM ky to vyzerá aj tak ako chudobnejší príbuzný. Skrátka neviem, kde je to že wau :-)




14.03.2016 9:51

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

To mas tu s automatom, vsak?


14.03.2016 9:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Priamo z pódia z Incheby kde ju 4 dni obdivovali ide Africka do mojich ruk. A ako zacal vas Pondelok?

m.facebook.com/motoride.sk/photos/a.394724037225905.933...


14.03.2016 9:07

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

awia - v takej zime? :-O vôbec Ti nezavidime :-P :-D


14.03.2016 8:44

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Skusal som si na tu motorku sadnut/postavit sa v touratech stanku a mne ta motorka posedom aj postojom sadla vyborne.


14.03.2016 6:25

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satos: aj keď chápem čo chceš povedať o vidlici z tvojho pohľadu, tak si myslím ze sa tu rieši problém ktory neexistuje. USD vidlica ma lepšie jazdne vlastnosti a i nevyhody. Servis mozno treba častejšie a keď zacne tiect, tak hrozi vytecenie oleja rýchlejšie ako pri klasike. Staci si servis porobit raz za sezonu pri jazdeni off, alebo i za dve pri menej náročnom použití a mas 20000km i viac pokoj. Sem tam ocistit botdel za prachvkou a tiez vidlicu odfuknut, co casto problem uplne odstrani.

Ked jazdis je úplne jedno aky bordel, blato sa na klzaky dostane, horsie je ked tam necháš blato uschnut a na druhy den ides jazdiť.

A k nizkemu blatniku: Maju to tak všetky, slovom VŠETKY cestovné endurá, ci staré, ci nové, počnúc KTM, Tenere, BMW, Afra... Nie je na tom nič poburujuce. Je to dobre riešenie na cestovné enduro a na terény na ake to robia. Ak pride narocne blato viď 1. rocnik medvedov v brezne blatnik sme davali dole vsetci lando na afre, ja na gs i chalan na supertenere - ten mal vsak hadice ponad kolo, tak mu to bolo prd platne.

A porovnanie s SX4 je scestne. Ak afra pojde do terenu kde SX4 blatnik isto nebude problem. No ak pôjdeš s SX4 tam kde Defender, tak si odpovedz sam, po poutrhas, a co treba doma dorobiť. ;-)

Svetu mier, idem ja cosi zjest a vozit sa cely den na afrike, vlastne rovno na dvoch >:-)


11.03.2016 8:36

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sa tu hadate na somarinach.
Ja som mal USD vidlu uz na pionieri a sa nechvalim. >:-)

raptor: USD vidla sa mi zatial neroztiekla, ale aj na klasickej ked povoli gufero, tak pri jazde ten olej tecie na brzdu.

Ono ta predstava, ze je to vlastne prevratena vidla trochu klame, ze by sa to mohlo vyliat, ale v podstate nema sa tam velmi co viac vyliat ako na klasickej vidle. Vacsina oleja je prave v tej spodnej casti v piestnici.

Pozri obrázok
Nenasiel som lepsi obrazok.

A k tomu poskriabaniu tlmica co spominal satos, na to radsej ani nemyslim. Ale verim, ze ten chrom je dost tvrdy a znesie toho naozaj vela. Ale to je tak s celou motorkou, ked jazdis offroad, kadeco sa moze rozbit.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (11.03.2016 8:42)


11.03.2016 8:10

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

demmoo
 Edvenčr 

Ikona

Menton: boli sme v Dacii s kamošom, cash pripraveny...ak chcete 4x4, tak jedine s balikom vybavy "exclusive", takže 15 800 alebo tak nejak...


11.03.2016 7:05

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: raptor: Teraz Ti to pomozem vysvetlit ja. K ostatnej diskusii v tejto teme, samozrejme.
Dve brzdove hadice znamenaju, ze ti nevytecie tlmic, alebo mozno, ze ti jeden tlmic moze vytiect.
Toto skratka musis pochopit.

Mat vlastny nazor sa skratka nenosi. Ak poviem, ze skor preferujem USU vidlu koli udrzbe, tak odpoved bude, ze pretekari su debili, lebo pouzivaju USD vidlu. Aj ked som upozornil, ze problem vacsej neodpruzenej hmoty pri USU mi je znamy, ale na moju kochackovu turistiku chcem USU.
Skratka som vybocil z ramca, ze ked sedlam cestovne enduro, tak sa musim zakonite snazit nahanat sekundy.
Co som chcel? Z cestopisov poznam matusa a ten tvrdi, ze najazdil tisice km s USD a nemal problem. Len bezna udrzba. Toto je odpoved, ktora dava mne, zaciatocnikovi (furt sa tak citim) zmysel.

Na to je asi forum. Ale niekto z mne neopchopitelnych pricin este musi aj spochybnit, ze za kolko som kupil auto.
Vysledkom tohto uzasneho pristupu je, ze vcera som hovoril s jednym z nas, co nieco riesi ohladom motorky, co by mohlo byt vseobecne zaujimave. Ale uz na to serie, aby to daval do fora a zas reagoval na kde-jake blbosti z kazdej strany. Zial, prave forum by mu malo pomoct. Ale chapem ho.


10.03.2016 21:32

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

alexa nerozumiem..


10.03.2016 21:22

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: Ale KTM má dve brzdové hadice.





10.03.2016 21:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

menton - nic som nezaplietol.. ale vidim ze treba zjednodusit, tak skusim ;-)

ak ti na tlmici klasickej konstrukcie prdne simenring - mas malu neprijemnost
ak ti na USD tlmici prdne simering - mas pomerne velky problem

bavime sa o vyuzivani motorky na turistiku, tzn, ze si v niekde v bazmekistane solídny servis je od teba vzdialeny par sto, možno aj tisíc km.

p.s. kazdy simering raz prdne


10.03.2016 18:39

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: satos: ak ta USD vidla vydrzi Dakar, tak urcite vydrzi sluzit mne, ci tebe na turistiku. To je cele, nemam najmensiu potrebu nikoho doondit. Ja ti davam Dakar, ci Setdnovu ako relevantne priklady na zamyslenie. Rovnako tak je USD vidla na vsetkych cross moto a dovolim si tvrdit, ze servis motora sa na nich robi castejsie, ako podvozku...
Raptor zaplietol tovarenske timy, to je extrem a teda irelevantne. Chlapci s jednou bednou dielov prejdu ten isty teren, aj ked im to trva dlhsie...


10.03.2016 16:38

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: satos: USD vidla a teŕen tam nie je žiaden problém...


10.03.2016 16:20

Re: Prvé dojmy - Honda CRF1000L Africa Twin 2016 v Juhoafrickej Republike

Re: Menton: Predpokladam, ze narazas na mna, tak neviem, co som napisal nechapavo, ze si nepochopil, ze proti USD vidle nic nemam a porovnavas moje turisticke nazory s pretekmi, ako je Dakar. Ci treba furt niekodo doj-bat, tak?
Raptor to za mna vysvetlil pomerne presne, tak snad jeho "prekladu" rozumies.

Co sa tyka SX4, platil som cennikovu cenu. A hovorim o SX4, nie SX4 Cross. SX4 je auto identicke s Fiat Sedici a dnes sa uz nevyraba (SX4).
Do toho auta nalozim rodinu, dam na strechu box s lyzami a ak treba, pripojim aj prives. Za tu cenu mam Afriku (mnou oblubenu a preferovanu motorku), kde treba upravit brzdove hadice a konstrukteri boli taki debili, ze spravili obrovsky vyfuk.

Mam par tyzdnov motorku s USD vidlou a kontrolujem ju (vidlu) pred kazdym vyjazdom. Mam dva roky motorku s USU vidlou a ani raz som ju nekontroloval. Je "bezudrzbova". Presne taku ju chcem mat na turistickej motorke, kde sa zvyknem zamotat aj do terenu.


| 1 2 3 4 5 6 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.